Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru koje razmišljaju o što boljoj prezentaciji svojih plovila i ponude.
Cilj broj 1 svakog poslovanja je povećanje prihoda. Taj se cilj može ostvariti uz izvrsnu uslugu i dobar marketing. No svaki poduzetnik i prodajni djelatnik zna koliko je teško ostvariti ovaj cilj ako nema adekvatnih alata koji će pomoći. Tehnologija nam danas pruža brojne mogućnosti pa tako i alate za postizanje bolje prodaje uz ostvarivanje izvrsne usluge i dobrog marketinga.
Potreba za virtualnom tehnologijom brzo raste, a najznačajnija prezentacija prostora svakako je virtualni obilazak od 360°. Sve više gostiju pretražuju web kako bi vidjeli dostupnost virtualnih obilazaka mjesta koja vole posjetiti. 3D virtualni obilazak daleko je najbolji način da pokažete prostor ili plovila koje nudite.
Nije li izvrstan pristup fascinirati svoje potencijalne goste pružajući pogled na svoja plovila 24/7?
Prijavite se na webinar i saznajte kako.
Omogućavanje pristupa virtualnom obilasku je kao da vaš klijent stoji unutar plovila.
Virtualna šetnja omogućuje osjećaj kretanja u stvarnom prostoru dok se pregledava sadržaj koji se nalazi na ekranu ili mobilnom uređaju. Virtualne šetnje mogu se sastojati od različitih medijskih sadržaja i alata, kao npr. fotografije, panorame, videa, audio zapisa, skočnih prozora sa informacijama, web integrirani sadržaji, linkovi, meniji i sl. Iako će se drugi pojedinačni prezentacijski prikaz ili videozapis možda već smatrati virtualnom šetnjom, smatramo da se virtualna šetnja temelji na panorami s mogućnostima interaktivnosti.
Sve tvrtke, pa tako i čarter tvrtke ulažu napore kako bi pronašle najbolji način za uspješno plasiranje svojih usluga. Postoji mnogo načina za postizanje ovog cilja, korištenjem društvenih medija, oglašavanja putem e-pošte, web stranice itd. Unatoč važnosti uspješne implementacije ovih metoda marketinga, tvrtke bi se trebale razlikovati po načinu na koji se pojavljuju na mreži, a virtualni obilasci to omogućuju.
Kako možete primijeniti virtualnu šetnju na svojim plovilima i što to znači za vaše poslovanje predstavit će vam Roman Martin fotograf s dugogodišnjim iskustvom i predavač na prestižnim domaćim i inozemnim radionicama i semniarima vezanim uz fotografiju i modernu tehnologiju u područnu fotografije. Također, Romanova tvrtka uspješno primjenjuje rješenja virtualne šetnje na čarter plovilima, a na ovom webinaru će demonstrirati kako je izgledao proces implementacije ovog rješenja u čarteru i kakve su rezultate postigli.
Webinar će se održati online 22. ožujka 2022. od 11:00-12:00 sati putem platforme Googlemeet
Webinar je besplatan, ali su prijave obavezne na ovom linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Zašto je Biograd Boat Show toliko poseban? Ovo je najveći nautički sajam Srednje Europe, na kojem se svake godine premijerno predstavljaju mnogi modeli jahti i brodica, te okuplja veliki broj najrelevantnijih dobavljače nautičke opreme. Usprkos izazovima ovaj sajam nautike ne samo kako je opstao, već iz godine u godinu bilježi rekorde u broju izlagača i posjetitelja. Ove godine Biograd Boat Show slavi svoj 25. rođendan. Yacht Charter B2B - Croatia Charter Expo će i ove godine biti glavno mjesto za povezivanje fleet operatera, yacht charter agenata i dobavljača.
Što je zapravo nautička čarter tvrtka? Viđenje “na van” je uvijek kako je čarter nedostižni luksuz za mnoge. Ali stvarnost je kako se svatko bori sa svojim vlastitim problemima. U slučaju ako problemi dođu “do grla”, imamo nekoliko savjeta za vas.
Znate li kako pravila i zakoni utječu na čarter i pomorsku industriju? Katarina Ćosić nam donosi sve o tome koju ulogu pomorsko pravo ima u oblikovanju održivih praksi. Od međunarodnih sporazuma do ugovora između vlasnika broda i čartera, saznajte kako pravo pomaže u očuvanju morskih ekosustava i promicanju održivosti.
U digitalnom svijetu, responzivna web stranica je obavezna za svaku čarter tvrtku. Osigurava besprijekorno korisničko iskustvo na svim uređajima, povećavajući mobilni i organski promet. To dovodi do viših stopa konverzije, jer korisnici mogu lako istražiti ponudu plovila i njihove cijene. Imate li responzivan web ili ste i dalje ostali na "starom"?