Kako definirati poslovnu strategiju

Kako definirati poslovnu strategiju

Znate li kako zapravo izgleda dobra poslovna strategija? Imate li jasno postavljene smjernice za uspjeh? U našem webinaru o strategiji poslovanja za tvrtke u nautičkom čarteru, saznajte kako ju definirati i provoditi. 𝐙𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐧𝐚 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐩𝐨𝐭𝐫𝐞𝐛𝐧𝐨 𝐣𝐞 𝐢𝐬𝐩𝐮𝐧𝐢𝐭𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐣𝐚𝐯𝐧𝐢 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐳𝐚𝐜 𝐮 𝐧𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯𝐤𝐮.

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

10.05.2022. 11:00
Google Meet
1h 05min

Većina poduzetnika će reći kako imaju poslovnu strategiju i znaju kako će nastupati na tržištu, a onda kad se malo bolje provjeri ispada kako imaju samo tzv. random acts of marketing. Drugim riječima, provode taktike (i to najčešće samo marketinške) bez definirane strategije.  
  
Strategija poslovanja je nešto bez čega niti jedna tvrtka ne bi trebala/mogla/smjela poslovati, no to se ipak događa. I to posluju i opstaju na tržištu dugi niz godina.  
  
Najčešći razlog zbog kojeg se mnoge tvrtke bore s ostvarenjem rasta prihoda jest izostanak sveobuhvatne strategije poslovanja.  
  
Prodaja, marketing i korisnička podrška tri su osnovna elementa kroz koje tvrtke ostvaruju prihode i da bi ti prihodi bili zadovoljavajući sva tri segmenta moraju funkcionirati kao 'švicarski sat'. 
  
Upravo o tome kako to postići razgovaramo s Andrejom Fazlić, našom kolumnisticom i osnivačicom konzultantske agencije Astarta:Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. 
   

Strategija - recept za uspjeh 

Bez obzira koliko dugo ste prisutni na tržištu i u kakvom okruženju poslujete potrebna vam je jasna uputa ili bolje rečeno recept za opstanak i rast. 
  
Kako stvoriti odličan recept za uspjeh i koje sve elemente morate udružiti kako biste bili uspješni saznajte na ovom webinaru. 
  
Na ovom smo webinaru govorili o slijedećim temama: 
  

  • Što je zapravo poslovna strategija
  • Zašto taktike nisu dovoljne
  • Kako uskladiti prodaju i marketing unutar tvrtke
  • Zašto je korisnička podrška podcijenjen i zanemaren segment poslovanja

 

Ovaj webinar održan je 10.05.2022., a pogledati ga možete na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac u nastavku.


Andreja Fazlić

Andreja Fazlić

Andreja Fazlić osnivačica je konzultantske agencije Astarta: Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije. Bez obzira uvodi li poduzetnike početnike u svijet digitalnog poslovanja, marketinga i prodaje, ili surađuje s već razvijenim organizacijama u transformaciji njihovog poslovanja, pomaže svojim klijentima sistematizirati, organizirati i provesti rješenja skrojena po njihovoj mjeri koja im omogućavaju lakšu prilagodbu promjenama tržišta i navikama potrošača, dok pri tome ostvaruju veće prihode i stabilniju poziciju na tržištu.

https://www.linkedin.com/in/andreja-fazlic/

Prijavi se i pogledaj webinar