Znate li kako zapravo izgleda dobra poslovna strategija? Imate li jasno postavljene smjernice za uspjeh? U našem webinaru o strategiji poslovanja za tvrtke u nautičkom čarteru, saznajte kako ju definirati i provoditi. 𝐙𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐧𝐚 𝐰𝐞𝐛𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐩𝐨𝐭𝐫𝐞𝐛𝐧𝐨 𝐣𝐞 𝐢𝐬𝐩𝐮𝐧𝐢𝐭𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐣𝐚𝐯𝐧𝐢 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐳𝐚𝐜 𝐮 𝐧𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯𝐤𝐮.
Većina poduzetnika će reći kako imaju poslovnu strategiju i znaju kako će nastupati na tržištu, a onda kad se malo bolje provjeri ispada kako imaju samo tzv. random acts of marketing. Drugim riječima, provode taktike (i to najčešće samo marketinške) bez definirane strategije.
Strategija poslovanja je nešto bez čega niti jedna tvrtka ne bi trebala/mogla/smjela poslovati, no to se ipak događa. I to posluju i opstaju na tržištu dugi niz godina.
Najčešći razlog zbog kojeg se mnoge tvrtke bore s ostvarenjem rasta prihoda jest izostanak sveobuhvatne strategije poslovanja.
Prodaja, marketing i korisnička podrška tri su osnovna elementa kroz koje tvrtke ostvaruju prihode i da bi ti prihodi bili zadovoljavajući sva tri segmenta moraju funkcionirati kao 'švicarski sat'.
Upravo o tome kako to postići razgovaramo s Andrejom Fazlić, našom kolumnisticom i osnivačicom konzultantske agencije Astarta:Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije.
Bez obzira koliko dugo ste prisutni na tržištu i u kakvom okruženju poslujete potrebna vam je jasna uputa ili bolje rečeno recept za opstanak i rast.
Kako stvoriti odličan recept za uspjeh i koje sve elemente morate udružiti kako biste bili uspješni saznajte na ovom webinaru.
Na ovom smo webinaru govorili o slijedećim temama:
Ovaj webinar održan je 10.05.2022., a pogledati ga možete na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac u nastavku.