Uspješna priča: Asta Yachting

Uspješne priče: Asta Yachting - Čarter.hr

Nova digitalna strategija

Oglašavanje usluga najma plovila na Google servisu pokazalo se najučinkovitijom strategijom digitalnog marketinga unatoč pandemijskim uvjetima.

Omjer ulaganja i povrata na ulaganje u pretpandemijskim uvjetima bio je 1:7
Uspješne priče: Asta Yachting - Čarter.hr

Cilj kampanja na Google tražilici

  • Povećanje prihoda
  • Povećanje konverzija – upiti
  • Povećanje broja posjetitelja na web stranicama
Dugogodišnje kontinuirano ulaganje u oglašavanje na Google tražilici višestruko se isplatilo

12% više novih korisnika na web stranicama!

Pandemija je zaustavila svijet, ali ne i nas

Asta Yachting je hrvatska čarter tvrtka koja djeluje više od 25 godina i s pravom ju možemo nazvati pionirom u nautičkom čarteru. Svoju flotu od preko 50 plovila održava i stavlja gostima na raspolaganje iz svoje baze u najvećoj marini u Hrvatskoj – marini Dalmacija u Sukošanu.

Tvrtka je prisvojila trendove digitalnog marketinga vrlo rano i već gotovo 10 godina služi se digitalnim strategijama za poboljšanje svog poslovanja.

Pojavom pandemije i zaustavljanjem putovanja pa potom otkazivanjem rezervacija za ovu  tvrtku je predstavljalo velik izazov. Pitanje koje se nametalo bilo je treba li zaustaviti sve marketinške aktivnosti i 'zamrznuti ' budžete za oglašavanje. Konačna odluka u dogovoru s marketinškim stručnjacima, koji su također bili u neizvjesnosti, prevagnula je u korist nastavka aktivnosti, ali u smanjenom obujmu. No, upravo se to pokazalo kao ključna prednost za poslovanje.

Uspješne priče: Asta Yachting - Čarter.hr

Glavne komunikacijske poruke

Nakon što smo istražili sve dostupne informacije, kojih je bilo jako malo i nismo imali relevantnih pokazatelja što možemo očekivati, napravili smo sasvim novu komunikacijsku i digitalnu strategiju.

Bilo je potrebno brzo odlučiti koje su to ključne poruke koje želimo da naši gosti čuju, poruke koje će ih ohrabriti i dati im bar neki oslonac u ovako izazovnim vremenima.

Glavna komunikacijska poruka je bila ona 'sigurne usluge' i kasnije 'sigurne destinacije' uz pomoć nacionalne kampanje 'Safe Stay in Croatia'

Google oglašavanje poslužilo je za što veći doseg do novih korisnika koji su trebali specifične informacije o putovanju u destinaciju, kao i o procedurama koje mogu očekivati za vrijeme putovanja i za vrijeme boravka na našim jedrilicama.

Nastup na društvenim mrežama također je bio u službi širenja i propagiranja osnovne komunikacijske poruke sigurne destinacije.

Uz dobre komunikacijske poruke i dobro odabrane digitalne kanale – Google, Facebook, E-mail, Web stranica – postigli smo uspostavljanje povjerenja kod potencijalnih, ali i postojećih klijenata.

Uspješne priče: Asta Yachting - Čarter.hr

Komunikacijska strategija

  • Iskoristiti postojeće podatke
  • Obuhvatiti potencijalna emitivna tržišta
  • Segmentirati korisnike
  • Služiti se Google-ovim alatima za nove podatke
  • Formiranje komunikacijskih poruka

Rezultati nove strategije

  • 6% više organske pretrage na web stranicama
  • Plaćeni oglasi ostvarili su 4,7% povećanje korisnika
  • Povećanje novih korisnika za 12% u odnosu na pretpandemijsku 2019.
  • Povećanje broja leadova s novih tržišta za 20%
  • Stopa angažmana se povećavala mjesečno za 5%

 

Organski promet
Novih korisnika
Broj leadova

Neka naša strast bude pokretač rasta vašeg branda!