Trendovi

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

Tenderi pod povećalom: Nova pravila plovidbe koja čarter tvrtke moraju znati

U svom čarteru ste sigurno barem jednom imali raspravu oko tendera. Nitko više nije bio siguran što se smije, a što ne. Koje je sigurno područje plovidbe, smije li prevoziti putnike i sl. Novi Pravilnik o sigurnosti pomorske plovidbe napokon rješava pitanje područja plovidbe tendera, ali donosi reda i u nekim drugim segmentima plovidbe.

Saznajte više
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.

Saznajte više
Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

Komunikacija u kriznim situacijama - praktičan vodič za čarter tvrtke

U čarteru, sve počinje i završava na dojmu - u svakoj poruci, tonu i reakciji. Danas gosti ne žele savršenstvo, ali žele znati da netko drži stvari pod kontrolom. Ne žele da ih se ignorira. A kad nastane situacija, žele znati da netko preuzima odgovornost. Ne možete spriječiti sve probleme. Ali možete naučiti kako komunicirati u kriznim situacijama.

Saznajte više
Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u čarter industriji: Vrijeme je za jače odnose s gostima

Digitalni marketing u yacht čarter industriji nije pitanje trendova nego odgovornog poslovanja. U ovom članku Selma Ćubara razbija ključne zablude – od iluzije o online platformama do pogrešnog razumijevanja brenda i lojalnosti gosta. Jasno, konkretno i poticajno, ovaj tekst otvara prostor za konstruktivan razgovor među agentima, fleet operaterima i svima koji vjeruju da odnos s gostom nije trošak – nego temelj dugoročnog uspjeha.

Saznajte više
Loyalty program – kako da vam se gosti uvijek vraćaju

Loyalty program – kako da vam se gosti uvijek vraćaju

Zašto se neki gosti vraćaju godinama u isti čarter, a drugi ga zaborave čim se iskrcaju? Nije stvar ni u popustima ni u floti. Stvar je u emocijama, detaljima i povezanosti. Ako želite graditi čarter koji gosti ne napuštaju nakon jedne sezone, već se vraćaju, i dovode i svoje prijatelje - čitajte dalje.

Saznajte više
Panel “Crewed charter - prilika i izazov” (i ogroman potencijal)

Panel “Crewed charter - prilika i izazov” (i ogroman potencijal)

U Marini Kaštela završilo je 17. izdanje Dana hrvatske male brodogradnje – Croatia Nautic Show 2025, a ovogodišnja manifestacija je donijela više sadržaja, više plovila i – još više razloga za posjet. Jedan od njih je bio i panel “Crewed charter - prilika i izazov” u organizaciji učilišta Adria Libar.

Saznajte više

Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Zanima vas neka konkretna tema?

Zatražite više informacija iz nekog specifičnog područja vezanog za čarter poslovanje.