Euronautic – kontinuitet online prisutnosti ključ uspjeha

Uspješna priča: Euronautic

Uspješne priče: Euronautic - Čarter.hr

Kontinuitet online prisutnosti ključ uspjeha

Pažljivo osmišljena marketing kampanja na društvenim mrežama i putem emaila dovela je do rasta i razvoja poslovanja čak i u vremenu pandemije.

U samo 6 mjeseci tvrtka je povećala broj pratitelja na Instagramu za 80%.
Uspješne priče: Euronautic - Čarter.hr

Ključni pokazatelji kampanje na društvenim mrežama

  • Facebook -prikupljanje novih leadova
  • Instagram – prikupljanje novih pratitelja i povećanje angažmana na objavama
  • LinkedIn – povezivanje sa stručnom zajednicom, broj novih konekcija
  • Mjesečni newsletter – povećanje broja upita
  • Precizno ciljani oglasi na društvenim mrežama – konverzije, upiti
Brand koji se ističe u odnosu na konkurenciju po sveobuhvatnoj, fleksibilnoj i inovativnoj strategiji.

138.5K pregleda unutar 7 dana!

Pandemija kao izazov

Euronautic je nautička čarter tvrtka sa sjedištem u Biogradu na Moru te raspolaže s preko 70 plovila za najam. Tvrtka od svojeg osnivanja bilježi konstantan rast poslovanja.

Tako su za sezonu 2020 otvorili još jednu čarter bazu u marini Pirovac. Pandemija Covid19 prošle je godine pred poslovanje stavila veliki izazov koji je trebalo svladati.

Pojava pandemije u svijetu donijela je nesigurnost, a početak intenzivne kampanje za ljeto se bližio. Pomoć stručnjaka činila se kao sasvim realno rješenje. U siječnju 2020. godine počelo se s izradom plana i provođenjem kampanje koja se morala modificirati samo nakon tri mjeseca od početka provođenja.

Uspješne priče: Euronautic - Čarter.hr

Svladavanje izazova

Nakon što smo oformili tim, izradili smo plan kampanja na društvenim mrežama. Potrudili smo se, koliko god je to bilo moguće, da sve bude inovativno i zanimljivo, kako bi novi paket usluga bio “drugačiji i inovativniji”.

Za uspjeh kampanje ovo je bilo naše ključno polazište. Projekt kampanje je obuhvatio više usluga, a svaka od njih je bila namijenjena specifičnom tržištu.

Željeli smo da kvaliteta rada bude na najvišoj razini, pa smo ovom prilikom unajmili i vanjske suradnike copywritere kako bi nam pomogli sa svojim inovativnim idejama. Ovakav pothvat omogućio je i poštivanje svih rokova koji su pred nama bili.

Cijeli rad udahnuo je nov život našem brandu. Što je najvažnije, sa klijentima smo se povezali na emocionalnoj razini. Pokazali smo da brand razumije sve njihove želje i potrebe.

Govoreći “zajedničkim jezikom” međusobno smo se razumjeli što je u konačnici dovelo do znatnog povećanja angažmana, tj. klikova, lajkova, komentara i praćenja.

Prodaja usluga se također povećala više od očekivanog s obzirom na pandemiju. Projekcije na početku sezone nisu bile optimistične, no pokazalo se da smo čarter sezonu 2020 završili s rezultatima izvan naših očekivanja.

Uspješne priče: Euronautic - Čarter.hr

Aktivnosti unutar kampanje

  • Kontinuirani email newsletter s najsvježijim vijestima i ažuriranjima
  • Oglasi za Facebook
  • Oglasi za Instagram
  • Blog postovi na web stranici
  • PR članci na portalima
  • Stručne objave na LinkedIn- u

Rezultati kampanje

  • Ispoštovani svi rokovi tvrtke.
  • Održan kontinuitet digitalnog oglašavanja.
  • Prosječni CTR skočio je za 80% za u prvih 50 dana kampanje.
  • Objave na Instagramu skupile 95% više lajkova nego prije kampanje
  • Povećanje broja korisnika na društvenim mrežama za 42%
  • Povećana stopa angažmana za 20%

 

Broj korisnika
CTR
Instagram lajkovi

Neka naša strast bude pokretač rasta vašeg branda!