Uspješna priča: Otium Yachts

Uspješne priče: Otium Yachts - Čarter.hr

Novi brend u novim okolnostima

Brend koji je kreiran na samom početku pandemije imao je odgovor na cjelokupnu situaciju s COVID-19 izazovom - nova web stranica čistog dizajna i pažljivo osmišljena marketing kampanja na društvenim mrežama.

Novo brand ime koje je ostvarilo preko 6.000 posjeta web stranici u prva tri mjeseca.
Uspješne priče: Otium Yachts - Čarter.hr

Strategija nastupa na društvenim mrežama

  • Facebook - promet prema web stranici
  • Instagram - prikupljanje novih pratitelja i povećanje angažmana na objavama
  • Blog postovi - stvaranje zanimljivog sadržaja i izgradnja povjerenja
  • Stvaranje sadržaja i poticanje angažmana publike
Čarter agencija koja se ističe u odnosu na konkurenciju po dosljednoj digitalnoj strategiji.

13K novih korisnika na web stranicama!

Diferenciranje od konkurencije

Otium Yachts je agencija za najam jahti iz Splita, koju vode profesionalci s više od 15 godina iskustva u turizmu i u čarter poslovanju. Ističu se svojom ekskluzivnom ponudom od 6 jedinstvenih guleta za najam u Hrvatskoj i na Mediteranu.

Osim svoje centralne flote, također nude širok izbor luksuznih jahti za najam koje svaka na svoj način stvaraju iskustva po mjeri za krajnje klijente. Obzirom na konkurenciju koja također nudi najam jahti željeli su se izdvojiti svojom ekskluzivnom ponudom te zauzeti stabilnu poziciju na B2C tržištu. U jeku pandemije 2020. godine odlučuju se na novu strategiju digitalnog marketinga i kreću u realizaciju nove web stranice, što je u jeku pandemije dovelo do održavanja poslovanja i otvaranja novih tržišta.

Uspješne priče: Otium Yachts - Čarter.hr

Svladavanje izazova

Kako se istaknuti s ponudom krajnjim gostima i na koji način zadobiti njihovu pažnju? To je bilo jedno od glavnih pitanja.

Ivana Klarić Poljak, direktorica Otium Yachts, kaže:

„Ono što želimo postići na platformama društvenih mreža uz pridobivanje novih korisnika je fleksibilnost, koja nam omogućuje da„ radimo centralno“ kad nam je potrebno i da radimo individualno kad nam je potrebno. Ta fleksibilnost znači, bez obzira na vrijeme i mjesto, da možemo reagirati i ponuditi našim klijentima pravo rješenje i vrhunsku uslugu. To predstavlja tko smo mi kao tvrtka.”

Novi brand je zaživio i vrlo brzo nakon lansiranja web stranice rezultati su bili vidljivi. Kao ključne pokazatelje uspješnosti mjerili smo angažman na objavama na Facebooku i Instagramu, broj novih leadova putem društvenih mreža, broj posjetitelja na web stranicama i broj poslanih upita preko kontakt forme.

Rezultati su bili i više nego zadovoljavajući. Znatno povećanje angažmana, tj. klikova, lajkova, komentara i praćenja iz mjeseca u mjesec i u konačnici prodaja usluga bilo je više od očekivanog s obzirom na pandemiju. Projekcije na početku sezone nisu bile optimistične, no pokazalo se da smo čarter sezonu 2020. završili s rezultatima izvan naših očekivanja.

Uspješne priče: Otium Yachts - Čarter.hr

Aktivnosti unutar kampanje

  • Izrada digitalne strategije za društvene mreže
  • Kreiranje i objavljivanje sadržaja
  • Oglasi za Facebook
  • Oglasi za Instagram
  • Blog postovi na web stranici
  • Kreiranje video sadržaja

Rezultati kampanje

  • Kreirano novo brand ime
  • 13K korisnika u prvih 9 mjeseci
  • Rast publike na Instagramu za +400%
  • Povećanje broja leadova s novih tržišta za +45%
  • Stopa angažmana na objavama se povećavala mjesečno za +5%

 

Stopa angažmana
Broj leadova
Instagram publika

Neka naša strast bude pokretač rasta vašeg branda!