CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji


Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.), nova organizacija unutar hrvatske nautičke industrije, nedavno je objavila i svoje službeno osnivanje. 
  
CRO.Y.A. je kao inicijativa posvećena uvođenju promjena koje su od izuzetne važnosti u hrvatskoj jahting industriji. 
    
Osnivači udruge su je opisali kao važnu inicijativu, koja za cilj ima objediniti brokere, menadžere i investitore u hrvatskoj nautičkoj industiji. 
  
Udruga nastoji pružiti kolektivnu platformu za učinkovito komuniciranje i rješavanje potreba i želja sudionika u industriji. 
  
CRO.Y.A. kao zajednički cilj ima i jačanje odnosa u industriji te poticanje organiziranije i prosperitetnije nautičke zajednice.

 

Vizija CRO.Y.A.-a za nautičku industriju 

Članovi i osnivači CRO.Y.A. -e artikulirali su jasnu i ambicioznu viziju budućnosti nautičke industije u Hrvatskoj. 
  
Sa središnjim fokusom na podizanje standarda usluga u industriji, CRO.Y.A. ima za cilj transformirati ovaj sektor povećanjem izvrsnosti u svim aspektima nautike. 
  
Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje kvalitete usluge, ali i postavljanju novih mjerila koja su u skladu s najvišim međunarodnim standardima
  
CRO.Y.A. će se zalagati i za repozicioniranje Hrvatske kao nezaobilazne globalne nautičke destinacije
  
Njeni osnivači zamišljaju budućnost u kojoj hrvatski Jadran nije poznat samo po svojoj prekrasnoj obali i čistom moru, već i po tome što nudi nautička iskustva svjetske klase. To podrazumijeva značajna poboljšanja u infrastrukturi, korisničkoj službi i ukupnom upravljanju uslugama u nautici. 
  
Strateški plan udruge želi osigurati mobiliziranje svih potrebnih resursa kao i provođenje ispravne politike za postizanje ovih ciljeva. 
  
CRO.Y.A. se nada i poticanju lokalnog gospodarstva i povećanju prestiža hrvatskog nautičkog sektora. 

 

CRO.Y.A. vas poziva da se pridružite njihovom novom pothvatu 

Osnivači Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) uputili su poziv svima u čarter i nautičkom sektoru da im se pridruže u njihovom novom projektu. 
   
CRO.Y.A. vjeruje kako nautička industrija može zajedničkim snagama postići izvanredan rast i pružiti još veću ekonomsku korist svima onima koji o njoj ovise. 
  
Udruga se nada poticanju okruženja u kojem napredak u suradnji vodi do poboljšanih standarda, povećanog ulaganja i zajednice koja će biti maksimalno uključena. 
  
Ovo je prilika da budete dio ovog pokreta koji obećava preobrazbu čitavog nautičkog sektora i pozicioniranje Hrvatske kao vodeće u globalnoj nautičkoj industriji. 
  

Podržite i pratite CRO.Y.A.-u 

Osnivači Croatian Yachting Association-a pozivaju sve uključene u nautčki i čarter sektor na aktivnu podršku njihove misije.  
 
To za početak možete učiniti prateći ih i podržavajući ih na njihovim društvenim mrežama, Facebooku i Instragramu.  
   
Uključite se u rasprave, dijelite bitne informacije i inicijative udruge, jer je potreban zajednički napor svih sudionika nautičkog sektora kako bi se dostigao željeni cilj - hrvatska nautička industrija kao globalna sila. 
   
Vaše aktivno sudjelovanje i podrška mogu pomoći hrvatskoj nautici postati vodeći primjer izvrsnosti i inovativnosti
    
Pridružite CRO.Y.A.-i  na njihovom putu inovacija i izvrsnosti, koju hrvatska nautička industrija s pravom zaslužuje. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati
Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati

Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…

Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju
Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju

U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.

Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu
Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu

Barbara Zec u svom novom članku za čarter.hr piše o bojama, ali ne onako kako ih inače doživljavamo. Umjesto klasičnih značenja, otkriva kako kontekst, kontrast i kombinacije boja mijenjaju sve. Boja sama po sebi ne znači ništa… dok ne vidimo gdje se nalazi, čime je okružena i što komunicira. Ovo je vodič koji povezuje dizajn, emocije i logiku, a sve kroz svakodnevne primjere.

Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?
Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?

Kad krene sezona, svi imamo neka predviđanja - ide li bolje ili lošije. Ali rijetko tko zna točno koliko su cijene pale, gdje stojimo u odnosu na konkurenciju i kako gosti zapravo bukiraju. Donosimo vam izvještaj sa konkretnim brojkama - stvarni podaci iz sustava koji prati više od 4.000 plovila u Hrvatskoj.