CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji


Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.), nova organizacija unutar hrvatske nautičke industrije, nedavno je objavila i svoje službeno osnivanje. 
  
CRO.Y.A. je kao inicijativa posvećena uvođenju promjena koje su od izuzetne važnosti u hrvatskoj jahting industriji. 
    
Osnivači udruge su je opisali kao važnu inicijativu, koja za cilj ima objediniti brokere, menadžere i investitore u hrvatskoj nautičkoj industiji. 
  
Udruga nastoji pružiti kolektivnu platformu za učinkovito komuniciranje i rješavanje potreba i želja sudionika u industriji. 
  
CRO.Y.A. kao zajednički cilj ima i jačanje odnosa u industriji te poticanje organiziranije i prosperitetnije nautičke zajednice.

 

Vizija CRO.Y.A.-a za nautičku industriju 

Članovi i osnivači CRO.Y.A. -e artikulirali su jasnu i ambicioznu viziju budućnosti nautičke industije u Hrvatskoj. 
  
Sa središnjim fokusom na podizanje standarda usluga u industriji, CRO.Y.A. ima za cilj transformirati ovaj sektor povećanjem izvrsnosti u svim aspektima nautike. 
  
Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje kvalitete usluge, ali i postavljanju novih mjerila koja su u skladu s najvišim međunarodnim standardima
  
CRO.Y.A. će se zalagati i za repozicioniranje Hrvatske kao nezaobilazne globalne nautičke destinacije
  
Njeni osnivači zamišljaju budućnost u kojoj hrvatski Jadran nije poznat samo po svojoj prekrasnoj obali i čistom moru, već i po tome što nudi nautička iskustva svjetske klase. To podrazumijeva značajna poboljšanja u infrastrukturi, korisničkoj službi i ukupnom upravljanju uslugama u nautici. 
  
Strateški plan udruge želi osigurati mobiliziranje svih potrebnih resursa kao i provođenje ispravne politike za postizanje ovih ciljeva. 
  
CRO.Y.A. se nada i poticanju lokalnog gospodarstva i povećanju prestiža hrvatskog nautičkog sektora. 

 

CRO.Y.A. vas poziva da se pridružite njihovom novom pothvatu 

Osnivači Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) uputili su poziv svima u čarter i nautičkom sektoru da im se pridruže u njihovom novom projektu. 
   
CRO.Y.A. vjeruje kako nautička industrija može zajedničkim snagama postići izvanredan rast i pružiti još veću ekonomsku korist svima onima koji o njoj ovise. 
  
Udruga se nada poticanju okruženja u kojem napredak u suradnji vodi do poboljšanih standarda, povećanog ulaganja i zajednice koja će biti maksimalno uključena. 
  
Ovo je prilika da budete dio ovog pokreta koji obećava preobrazbu čitavog nautičkog sektora i pozicioniranje Hrvatske kao vodeće u globalnoj nautičkoj industriji. 
  

Podržite i pratite CRO.Y.A.-u 

Osnivači Croatian Yachting Association-a pozivaju sve uključene u nautčki i čarter sektor na aktivnu podršku njihove misije.  
 
To za početak možete učiniti prateći ih i podržavajući ih na njihovim društvenim mrežama, Facebooku i Instragramu.  
   
Uključite se u rasprave, dijelite bitne informacije i inicijative udruge, jer je potreban zajednički napor svih sudionika nautičkog sektora kako bi se dostigao željeni cilj - hrvatska nautička industrija kao globalna sila. 
   
Vaše aktivno sudjelovanje i podrška mogu pomoći hrvatskoj nautici postati vodeći primjer izvrsnosti i inovativnosti
    
Pridružite CRO.Y.A.-i  na njihovom putu inovacija i izvrsnosti, koju hrvatska nautička industrija s pravom zaslužuje. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke
Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke

Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.

Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?
Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?

Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?

Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.
Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.

Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.

Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?
Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?

Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.