CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji


Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.), nova organizacija unutar hrvatske nautičke industrije, nedavno je objavila i svoje službeno osnivanje. 
  
CRO.Y.A. je kao inicijativa posvećena uvođenju promjena koje su od izuzetne važnosti u hrvatskoj jahting industriji. 
    
Osnivači udruge su je opisali kao važnu inicijativu, koja za cilj ima objediniti brokere, menadžere i investitore u hrvatskoj nautičkoj industiji. 
  
Udruga nastoji pružiti kolektivnu platformu za učinkovito komuniciranje i rješavanje potreba i želja sudionika u industriji. 
  
CRO.Y.A. kao zajednički cilj ima i jačanje odnosa u industriji te poticanje organiziranije i prosperitetnije nautičke zajednice.

 

Vizija CRO.Y.A.-a za nautičku industriju 

Članovi i osnivači CRO.Y.A. -e artikulirali su jasnu i ambicioznu viziju budućnosti nautičke industije u Hrvatskoj. 
  
Sa središnjim fokusom na podizanje standarda usluga u industriji, CRO.Y.A. ima za cilj transformirati ovaj sektor povećanjem izvrsnosti u svim aspektima nautike. 
  
Ova inicijativa usmjerena je na poboljšanje kvalitete usluge, ali i postavljanju novih mjerila koja su u skladu s najvišim međunarodnim standardima
  
CRO.Y.A. će se zalagati i za repozicioniranje Hrvatske kao nezaobilazne globalne nautičke destinacije
  
Njeni osnivači zamišljaju budućnost u kojoj hrvatski Jadran nije poznat samo po svojoj prekrasnoj obali i čistom moru, već i po tome što nudi nautička iskustva svjetske klase. To podrazumijeva značajna poboljšanja u infrastrukturi, korisničkoj službi i ukupnom upravljanju uslugama u nautici. 
  
Strateški plan udruge želi osigurati mobiliziranje svih potrebnih resursa kao i provođenje ispravne politike za postizanje ovih ciljeva. 
  
CRO.Y.A. se nada i poticanju lokalnog gospodarstva i povećanju prestiža hrvatskog nautičkog sektora. 

 

CRO.Y.A. vas poziva da se pridružite njihovom novom pothvatu 

Osnivači Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) uputili su poziv svima u čarter i nautičkom sektoru da im se pridruže u njihovom novom projektu. 
   
CRO.Y.A. vjeruje kako nautička industrija može zajedničkim snagama postići izvanredan rast i pružiti još veću ekonomsku korist svima onima koji o njoj ovise. 
  
Udruga se nada poticanju okruženja u kojem napredak u suradnji vodi do poboljšanih standarda, povećanog ulaganja i zajednice koja će biti maksimalno uključena. 
  
Ovo je prilika da budete dio ovog pokreta koji obećava preobrazbu čitavog nautičkog sektora i pozicioniranje Hrvatske kao vodeće u globalnoj nautičkoj industriji. 
  

Podržite i pratite CRO.Y.A.-u 

Osnivači Croatian Yachting Association-a pozivaju sve uključene u nautčki i čarter sektor na aktivnu podršku njihove misije.  
 
To za početak možete učiniti prateći ih i podržavajući ih na njihovim društvenim mrežama, Facebooku i Instragramu.  
   
Uključite se u rasprave, dijelite bitne informacije i inicijative udruge, jer je potreban zajednički napor svih sudionika nautičkog sektora kako bi se dostigao željeni cilj - hrvatska nautička industrija kao globalna sila. 
   
Vaše aktivno sudjelovanje i podrška mogu pomoći hrvatskoj nautici postati vodeći primjer izvrsnosti i inovativnosti
    
Pridružite CRO.Y.A.-i  na njihovom putu inovacija i izvrsnosti, koju hrvatska nautička industrija s pravom zaslužuje. 
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

7 digitalnih alata bez kojih čarter tvrtke ne mogu
7 digitalnih alata bez kojih čarter tvrtke ne mogu

Voditi čarter tvrtku znači balansirati između gostiju, flote i papirologije. Ali što ako bi tehnologija mogla preuzeti dio posla i dati vam više vremena za ono što je najvažnije? Ovaj vodič donosi 7 digitalnih rješenja koja su već promijenila način rada mnogih čarter tvrtki, a mogu i vaš.

Komunikacija koja radi više štete nego koristi (i kako to promijeniti)
Komunikacija koja radi više štete nego koristi (i kako to promijeniti)

Ponekad nije problem što se dogodilo, nego kako je rečeno. Jedna kriva rečenica i možete izgubiti gosta ili zaposlenika. Koliko nas zapravo košta jedna loše odabrana rečenica? I što se dogodi kad ju zamijenimo boljom?

Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)
Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)

Mnoge male čarter tvrtke krenu s nekoliko brodova i puno volje, ali bez jasnog plana što dalje. Neki se oslanjaju samo na agencije, drugi kopiraju što rade veći. I onda sve postane isto. Želite biti drugačiji? Želite raditi pametnije? Razumjeti kome se zapravo obraćate? Onda je ovaj tekst za vas.

U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega
U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega

Marijan Dželalija iz GrECo Marine Insurancea, godinama radi s čarter tvrtkama i jako dobro poznaje svakodnevne izazove s kojima se nautička industrija susreće. U razgovoru s čarter.hr podijelio je svoje iskustvo, način na koji gleda na osiguranje u nautici i kako gleda na izazove s kojima se čarter tvrtke susreću kada krene sezona.