Efikasna CRM rješenja za čarter tvrtke


Želite li povećati svoje šanse za booking? Znati tko su vaši potencijalni gosti, kako bi znali i komunicirati s njima? Želite posložiti svoje radne procese? Vrijeme je za suvremeni i napredni Customer Relationship Management sustav ili CRM.

Customer Relationship Management (CRM) je skup digitalnih alata za upravljanje odnosima s postojećim i budućim klijentima, tj. gostima. Cilj im je organizacija svih informacija povezanih s gostima na jednom mjestu te automatizacija marketinga, prodaje i službe za korisnike. 
  
Najjednostavnije rečeno, CRM je tehnološki sustav koji vam značajno olakšava organizaciju komunikacije između vas i gostiju, ali i vaših zaposlenika međusobno. Ujedno omogućava i 
praćenje svih zadataka povezanih s gostima. Kao rezultat daje poboljšanje komunikacije i radnih procesa s kojima možete unaprijedili svoju čarter tvrtku. 
  
Kvalitetan CRM softver nezamjenjiv je alat za uspješne i personalizirane odnose, koji rezultiraju povećanjem broja bookinga za vas te općenitog zadovoljstva za vaše goste. 
  
Uključujući svoje potencijalne buduće unajmljivače plovila u CRM sustav postavljate njih i njihove potrebe u središte svoje poslovne strategije. CRM softver pojednostavljuje i olakšava prodajne i marketinške aktivnosti te korištenje sustava za podršku korisnicima.  
  
Kako bi svojim klijentima mogli individualno pristupiti te postati svjesni njihovih potreba, morali bi prikupiti i analizirati velik broj informacija. Taj proces ne samo kako je nepraktičan nego je i dugotrajan ako te informacije nemate pregledne i organizirane na jednom mjestu. A CRM softver upravo to radi za vas.  

Koji su benefiti CRM sustava u čarteru?

Tijekom vremena uz pomoć CRM softvera možete skupiti i analizirati vrijedne podatke o svojim gostima. Ti podaci će vam reći koje su njihove potrebe, navike, s kojim izazovima se susreću i kako im vi u tome možete pomoći. Sve će to služiti kako biste poboljšali buduću komunikaciju s njima, čak možda i predvidjeli neke korake, pripremili im personalizirane ponude te ubrzali procese u vašoj čarter tvrtki. 
  
Najveća prednost korištenja CRM sustava u čarter poslovanju je ušteda vremena i energije koje trenutno trošite na proces bookinga. CRM vam omogućuje automatizaciju i standardizaciju većine komunikacije. Zbog sofisticirane analitike moći ćete uživo pratiti brojke kako se mijenjaju. To znači i kako ćete puno brže moći učiti iz pogrešaka te po potrebi mijenjati prodajne i marketinške strategije. 
  
Osim toga, korištenje CRM softvera dodatno će poboljšati vašu komunikaciju s gostima, ali i komunikaciju među vašim zaposlenicima. U CRM-u imate pristup analitici i te možete pratiti cijeli prodajni proces. Svi članovi vašeg prodajnog tima mogu imati uvid u sve podatke i dosadašnju komunikaciju s klijentima od prvog kontakta. Ta im činjenica značajno olakšava  učinkovitije prezentiranje usluge te smanjuje nepotrebno ponavljanje i opterećivanje potencijalnih kupaca. 
  
Na primjer, gosti vas mogu kontaktirati preko različitih kanala (telefon, e-mail, društvene mreže…) i tražiti informacije, povratno se javljati, prijavljivati izazove s vašom uslugom itd. Kad te informacije ne prikupljate na jednom mjestu, mnogo njih se izgubi - na papirima, u glavama vaših zaposlenika, dokumentima ili e-mailovima. Zbog svega ovoga je vaša služba za korisnike sporija, manje efikasna i propuštate mnoge prilike za booking. 
  
Mnogo administracije znači manje vremena za bilo što drugo, gubitak važnih detalja i smanjivanje učinkovitosti vaših zaposlenika. Posljedično može uzrokovati i nezadovoljstvo vaših gostiju, ali i manji broj iznajmljenih plovila.  
 
Ako je CRM softver taj koji za vas prikuplja i analizira podatke te automatizira vaše spore procese, vi se možete posvetiti razvoju kreativnih rješenja i tehnika kojima ćete se izdvojiti od konkurencije. 

Koja su najbolja CRM rješenja za čarter?

Prije odabira svog CRM softvera razmislite koje su vam opcije potrebne pri radu s klijentima trenutno, ali i u budućnosti. Kako bi vam u tome olakšali, u nastavku smo vam pripremili neka od trenutno najpopularnijih CRM rješenja i njihove karakteristike. 

Salesforce 

Salesforce je CRM softver koji ima velik broj naprednih mogućnosti i funkcionira kao “all in one” sustav, zbog čega je primjereniji velikim tvrtkama, no svakako ga mogu koristiti i manje tvrtke ili potpuni početnici. 
  
Funkcionira na principu oblaka (cloud), a velikim brojem opcija koje nudi možete pristupati mjesečnom pretplatom na uslugu. Salesforce odlikuje širok spektar naprednih značajki koje možete prilagoditi svom poslu, od baze klijenata, brojnih rješenja za marketing i prodaju do community managementa, analitičkih opcija i umjetne inteligencije (AI). 
  
Nedostaci ovog cijenjenog CRM softvera leže u poprilično visokoj cijeni paketa po korisniku te značajnoj količini vremena koju treba izdvojiti za učenje jer obiluje mnogobrojnim naprednim mogućnostima. 

Zoho CRM 

Zoho CRM još je jedan od vodećih CRM softvera koji nudi dosta mogućnosti kakve ima i Salesforce, ali za nešto pristupačniju cijenu. Ovaj CRM softver bit će idealan za vas ako je vaša tvrtka manja ili čak srednje veličine jer mu možete pristupiti besplatno s ograničenim opcijama ako imate manje od 10 korisnika. 
  
Zoho CRM nudi velik izbor opcija koje su prilagodljive vašim potrebama uz iznimno moderno dizajnirano sučelje u kojem se lako snaći. Jedna od opcija ovog CRM softvera koja se posebno ističe i mogla bi se pokazati kao dodatna prednost, su nagrade i trofeji za one koji uspiju ispuniti prodajne ciljeve. 
  
Između ostalog, pomoću Zoho CRM softvera moći ćete izvršiti točna predviđanja ponašanja svojih gostiju i automatizirati proces bookinga. Ujedno ćete dobiti pristup detaljnoj analitici koja će vam pomoći poboljšati komunikaciju s klijentima. Kao nedostatak ovog softvera može se navesti spora korisnička podrška i možda čak prevelik broj opcija koje mogu smanjiti funkcionalnost rada te vam otežati proces učenja. 

HubSpot CRM 

HubSpot CRM jedan je od trenutno najinovativnijih CRM softvera na tržištu. Idealan je za male tvrtke jer ima besplatnu verziju bez ograničenja broja korisnika te nudi velik broj dodataka kojima možete osnovni softver prilagoditi svojim potrebama.  
  
Također je izvrstan izbor ako do sada niste imali iskustva s korištenjem CRM sustava u svom poslovanju. Sučelje ovog popularnog CRM softvera jednostavno je za upotrebu i možete brzo naučiti kako ga koristiti. Uz to dolazi i s uputama za korištenje koje će vas dodatno upoznati s izgledom sučelja i kako ono funkcionira. 
  
Između ostalog, HubSpot CRM softver možete koristiti za prikupljanje podataka potencijalnih gostiju te za marketing i korisničku podršku. U HubSpot omogućava i ugradnju chatova na vašu web-stranicu kako bi vam se gosti mogli javljati 24/7.  
 
Odlično je što ga možete nadograđivati kako raste vaše poslovanje i ne morate se brinuti hoćete li kasnije trebati mijenjati CRM softver nakon što se potrebe vaše tvrtke povećaju. 
  
Kao nedostatak ovog CRM softvera možemo istaknuti njegovu cijenu, koja se može poprilično povećati dodavanjem mnogobrojnih premium opcija koje imate na izbor. 

 

Želite li ozbiljno i organizirano pristupiti svojim trenutnim i budućim gostima te im pružiti visokokvalitetnu uslugu koju od vas očekuju, CRM softver je alat koji trebate što prije implementirati u svoje poslovanje. U današnje vrijeme brze komunikacije i velikog broja informacija svaka propuštena prilika skupo se plaća i zato ih prestanite propuštati. 
  
Kontaktirajte nas ukoliko trebate pomoć oko implementacije CRM rješenja za svoje čarter poslovanje. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?