International Charter Expo (ICE ‘23) i ove godine najavljuje još jedan događaj koji će obarati rekorde. Svi zainteresirani mogu se prijaviti za sudjelovanje te iskoristiti priliku za još jedno umrežavanje sa istomišljenicima i partnerima u nautičkoj industriji.
Nautički B2B sajam International Charter Expo najavljuje nove rekorde i u ovogodišnjem izdanju. Od 6. do 8. prosinca 2023.g. se na Zagrebačkom Velesajmu očekuje predstavljanje velikog broja čarter tvrtki i vlasnika megajahti iz cijelog svijeta.
Već osmu godinu za redom Yachtmaster Grupa organizira ovaj trodnevni događaj, poznat i kao najutjecajnije "sastajalište" nautičke industrije.
Tijekom održavanja ICE’23, očekuje se kako će Zagreb postati mjesto okupljanja vlasnika lukusznih jahti, čija se vrijednost procjenjuje na ukupnih 8 bilijuna eura, što zasigurno predstavlja dobar razlog za posjetiti ovaj događaj.
Svi oni koji žele sudjelovati na sajmu - izvršni direktori čarter tvrtki, centralni agenti luksuznih jahti, najrelevantniji dobavljači i brodogradilišta - imati će priliku umrežiti se s novim poslovnim partnerima. Ali i razmijeniti ideje o svjetskim trendovima i inovacijama u nautičkoj industriji.
Kao što je već poznato onima koju su sudjelovali na dosadašnjim izdanjima ICE-a, sastanci se unaprijed zakazuju putem sofvera, odnosno Handshake aplikacije, koja uvelike povećava učinkovitost ovakve vrste sajmova i događanja.
Na to pitanje, odgovor su dali organizatori ICE-a, koji smatraju kako je teško odrediti kolika je vrijednost sajma za svijet čartera jahti. No, smatraju kako je preko 1500 izvršnih direktora iz preko 550 tvrtki u branši, brojka koja govori sama za sebe.
Sve njih povezuje zajednički cilj – izgradnja novih i utvrđivanje starih poslovnih suradnji.
Organizatori International Charter Expo sajam smatraju jednim od najvažnijih mjesta za okupljanje u nautičkoj industiji, i za jahte s posadom, ali i one bez.
Kao najatraktivniji dio sajma ističe se Crewed & Luxury sektor, čiji vlasnici i zaposlenici “plove” na oko 800 prestižnih modela jahti u vrijednosti preko 1 bilijun eura u sezonskim najmovima.
Menadžeri flota će imati priliku predstaviti ulagačima svoje investitorske programe na Investitorskom Loungeu, kojem je cilj širenje flota kroz nove poslovne suradnje.
Organizatori ICE sajma kažu i kako je interes čarter tvrtki za umrežavanjm s poslovnim parternima sve veći. Kao podatak koji potrkrijepljuje tu činjenicu navode i najveći broj grupnih rezervacija u zagrebačkim hotelima. Napominju i kako se organizacijom smještaja po posebnim cijenama za sudionike International Charter Expo sajma, ništa ne prepušta slučaju.
Organizatori pozivaju sve zainteresirane za prijavu i sudjelovanje u ovom B2B nautičkom sajmu.
Prijave za ICE ‘23 su otvorene, a više informacija možete saznati na njihovoj službenoj web-stranici ili društvenim mrežama.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.