Na Danima hrvatskog turizma i ove su godine proglašene najbolje marine, kao i najbolja čarter kompanija na našoj obali. Saznajte o čemu se razgovaralo na manifestaciji i tko su ovogodišnji laureati.
Ove su godine u Šibeniku od 06.-08. listopada održani Dani hrvatskog turizma pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Kao i inače, zajedničkim snagama su organizirali manifestaciju koja slavi uspjehe hrvatskog turizma i svih njenih sudionika. Osim toga u sklopu dvodnevne manifestacije su održana brojna stručna predavanja, ali dodijeljene i nagrade za najbolje u turizmu.
U sklopu Dana turizma održane su radionice, prezentacije kao i sastanci te je napravljen i rezime protekle sezone, koja još nije završila, ali je definitivno proglašena rekordnom.
Možemo reći kako sudionici Hrvatskog turizma kao i njena turistička zajednica rade konstantno na svom razvoju te pozicioniranju Lijepe naše u samo srce europskog, ali i svjetskog turizma.
Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih destinacija svoju visoku poziciju nema samo zbog prirodnih ljepota ili čistoće mora. HTZ naglašava kao su za to zaslužne promišljene oglašivačke kampanje kao i njeni promotori pojedinci. Stoga se na ovogodišnjoj manifestaciji dodijelilo posebno priznanje za doprinos promociji Hrvatske, i to Luki Modriću, našem poznatom nogometašu.
Fokus ovogodišnjih Dana turizma stavljen je na budućnost hrvatskog turizma i njegovu održivost. Predsjednik HGK-e Luka Burilović je između ostaloga, rekao kako se radi sve kako bi se u turistički proizvod na razini države utkalo što više domaćih autohtonih proizvoda.
Direktor HTZ-a je osobito istaknuo kako uspjeh i rekordi ovogodišnje turističke sezone ne bi bili mogući bez sinergije javnog i privatnog sektora, te kako hrvatski turizam i dalje odolijeva izazovima koje situacije u svijetu stavljaju pred njega.
Između ostaloga predstavljen je marketinški i operativni plan HTZ-a za hrvatski turizam u nadolazećem razdoblju. Posjetiteljima manifestacije je bilo moguće otvoriti i profil preko mobilne aplikacije, te na taj način pratiti sva događanja, panele i prezentacije kao i saznati detaljne informacije o finalistima nagrada.
Zaključak Dana hrvatskog turizma ove je godine bio kako gosti diljem svijeta prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja im može pružiti sve, a to i jest činjenica. Rijetko se koja zemlja može podičiti raznovrsnošću turističke ponude kao što to može Hrvatska. Stoga HTZ i HGK zajedno sa Ministarstvom turizma i sporta ističu kako će zajedničkim snagama voditi hrvatski turizam u budućnost, ali s planom za uspjeh bez obzira na neizvjesnost.
Izvor: HTZ
Djelatnicima u turizmu kao i u čarteru ne trebaju posebni hvalospjevi, oni svoje znanje i zalaganje svake godine pokažu i dokažu rekordnim odazivom gostiju i promocijom Jadrana kao i cijele Hrvatske u svijetu. Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, ujedno je i na samome vrhu kao čarter destinacija.
HGK i HTZ su nagradom “Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku” i ove godine nagradili najbolje u turizmu i to u 6 kategorija; hoteli, kampovi, marine, čarter kompanije, putničke agencije i restorani.
Za našu regiju zanimljivo je spomenuti i podatak kako je kao nagradu za Prirodnu atrakciju godine nagradu dobila Javna ustanova PP Velebit. Istaknut ćemo i podatak kako je kao najuspješnija destinacija nautičkog turizma ove godine nagradu dobio grad Trogir.
No, nama su ovdje, razumljivo, najinteresantnije nagrade za najbolje marine i čarter kompanije.
Nagrada “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” dodijeljena je u tri kategorije za marine:
Od svih prijavljenih čarter kompanija u RH nad kojima je proveden stručni postupak ocjenjivanja od strane povjerenstva za nagradu “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” u kategoriji čartera, u uži krug finalista ušli su:
Nagradu “Turistički cvijet” u kategoriji najbolje čarter tvrtke ove je godine odnio Croatia Yachting sa čarter flotom od preko 140 plovila i sa 5 baza duž dalmatinske obale.
Croatia yachting ponosno ističe kako u svojim bazama diljem dalmatinske obale, grade odnos sa vlasnicima jahti u svom čarteru pun međusobne vjernosti i povjerenja. Također ističu i svoj pristup prema gostima i klijentima, u kojem pružaju potpunu uslugu iza koje stoje svi sudionici u njihovom čarteru.
Ovo je drugi put kako je Croatia yachting osvojila ovu prestižnu nagradu, jer su i 2017.g. HGK i HTZ prepoznali vrijednost ovog čartera.
U Croatia yachingu naglašavaju ne samo kako im je sezona 2022. bila najprometnija do sada nego i kako su godinu obilježili i otvaranjem nove baze u Trogiru. Tako danas svoje baze imaju, osim u Trogiru i Splitu, i u Kaštel Gomilici, Biogradu te Dubrovniku.
Ova će nagrada, ali i nominacija za istu, zasigurno dati vjetar u leđa čarterima, ali i svim finalistima, kako bi rasli i razvijali svoje flote i poslovanja. I sve to kako bi Hrvatska i dalje ostala među omiljenim destinacijama kako turista tako i nautičara iz cijelog svijeta.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.
ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.