Na Danima hrvatskog turizma i ove su godine proglašene najbolje marine, kao i najbolja čarter kompanija na našoj obali. Saznajte o čemu se razgovaralo na manifestaciji i tko su ovogodišnji laureati.
Ove su godine u Šibeniku od 06.-08. listopada održani Dani hrvatskog turizma pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Kao i inače, zajedničkim snagama su organizirali manifestaciju koja slavi uspjehe hrvatskog turizma i svih njenih sudionika. Osim toga u sklopu dvodnevne manifestacije su održana brojna stručna predavanja, ali dodijeljene i nagrade za najbolje u turizmu.
U sklopu Dana turizma održane su radionice, prezentacije kao i sastanci te je napravljen i rezime protekle sezone, koja još nije završila, ali je definitivno proglašena rekordnom.
Možemo reći kako sudionici Hrvatskog turizma kao i njena turistička zajednica rade konstantno na svom razvoju te pozicioniranju Lijepe naše u samo srce europskog, ali i svjetskog turizma.
Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih destinacija svoju visoku poziciju nema samo zbog prirodnih ljepota ili čistoće mora. HTZ naglašava kao su za to zaslužne promišljene oglašivačke kampanje kao i njeni promotori pojedinci. Stoga se na ovogodišnjoj manifestaciji dodijelilo posebno priznanje za doprinos promociji Hrvatske, i to Luki Modriću, našem poznatom nogometašu.
Fokus ovogodišnjih Dana turizma stavljen je na budućnost hrvatskog turizma i njegovu održivost. Predsjednik HGK-e Luka Burilović je između ostaloga, rekao kako se radi sve kako bi se u turistički proizvod na razini države utkalo što više domaćih autohtonih proizvoda.
Direktor HTZ-a je osobito istaknuo kako uspjeh i rekordi ovogodišnje turističke sezone ne bi bili mogući bez sinergije javnog i privatnog sektora, te kako hrvatski turizam i dalje odolijeva izazovima koje situacije u svijetu stavljaju pred njega.
Između ostaloga predstavljen je marketinški i operativni plan HTZ-a za hrvatski turizam u nadolazećem razdoblju. Posjetiteljima manifestacije je bilo moguće otvoriti i profil preko mobilne aplikacije, te na taj način pratiti sva događanja, panele i prezentacije kao i saznati detaljne informacije o finalistima nagrada.
Zaključak Dana hrvatskog turizma ove je godine bio kako gosti diljem svijeta prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja im može pružiti sve, a to i jest činjenica. Rijetko se koja zemlja može podičiti raznovrsnošću turističke ponude kao što to može Hrvatska. Stoga HTZ i HGK zajedno sa Ministarstvom turizma i sporta ističu kako će zajedničkim snagama voditi hrvatski turizam u budućnost, ali s planom za uspjeh bez obzira na neizvjesnost.
Izvor: HTZ
Djelatnicima u turizmu kao i u čarteru ne trebaju posebni hvalospjevi, oni svoje znanje i zalaganje svake godine pokažu i dokažu rekordnim odazivom gostiju i promocijom Jadrana kao i cijele Hrvatske u svijetu. Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, ujedno je i na samome vrhu kao čarter destinacija.
HGK i HTZ su nagradom “Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku” i ove godine nagradili najbolje u turizmu i to u 6 kategorija; hoteli, kampovi, marine, čarter kompanije, putničke agencije i restorani.
Za našu regiju zanimljivo je spomenuti i podatak kako je kao nagradu za Prirodnu atrakciju godine nagradu dobila Javna ustanova PP Velebit. Istaknut ćemo i podatak kako je kao najuspješnija destinacija nautičkog turizma ove godine nagradu dobio grad Trogir.
No, nama su ovdje, razumljivo, najinteresantnije nagrade za najbolje marine i čarter kompanije.
Nagrada “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” dodijeljena je u tri kategorije za marine:
Od svih prijavljenih čarter kompanija u RH nad kojima je proveden stručni postupak ocjenjivanja od strane povjerenstva za nagradu “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” u kategoriji čartera, u uži krug finalista ušli su:
Nagradu “Turistički cvijet” u kategoriji najbolje čarter tvrtke ove je godine odnio Croatia Yachting sa čarter flotom od preko 140 plovila i sa 5 baza duž dalmatinske obale.
Croatia yachting ponosno ističe kako u svojim bazama diljem dalmatinske obale, grade odnos sa vlasnicima jahti u svom čarteru pun međusobne vjernosti i povjerenja. Također ističu i svoj pristup prema gostima i klijentima, u kojem pružaju potpunu uslugu iza koje stoje svi sudionici u njihovom čarteru.
Ovo je drugi put kako je Croatia yachting osvojila ovu prestižnu nagradu, jer su i 2017.g. HGK i HTZ prepoznali vrijednost ovog čartera.
U Croatia yachingu naglašavaju ne samo kako im je sezona 2022. bila najprometnija do sada nego i kako su godinu obilježili i otvaranjem nove baze u Trogiru. Tako danas svoje baze imaju, osim u Trogiru i Splitu, i u Kaštel Gomilici, Biogradu te Dubrovniku.
Ova će nagrada, ali i nominacija za istu, zasigurno dati vjetar u leđa čarterima, ali i svim finalistima, kako bi rasli i razvijali svoje flote i poslovanja. I sve to kako bi Hrvatska i dalje ostala među omiljenim destinacijama kako turista tako i nautičara iz cijelog svijeta.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jeste li razmišljali da mlađe generacije možda nisu samo još jedna skupina gostiju u nizu, nego prilika za vaše čarter poslovanje? Njihove navike, vrijednosti i način planiranja putovanja izgledaju potpuno drugačije. Ako vas zanima kako im se približiti na pravi način, nastavite čitati – jer rješenja možda nisu ona koja očekujete.
Upravljanje čarterom više nije (ili ne bi trebalo biti) "imaš to sve u onoj tablici”. Gosti su zahtjevniji i žele više, vlasnici brodova informiraniji i traže više, a konkurencija bolja i bukira više… A vi? Radne procedure su vam i dalje kao da je 2015. godina?
Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…
U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.