Laureati Dana turizma - potvrda kvalitete hrvatskog čartera


Na Danima hrvatskog turizma i ove su godine proglašene najbolje marine, kao i najbolja čarter kompanija na našoj obali. Saznajte o čemu se razgovaralo na manifestaciji i tko su ovogodišnji laureati.

Ove su godine u Šibeniku od 06.-08. listopada održani Dani hrvatskog turizma pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Kao i inače, zajedničkim snagama su organizirali manifestaciju koja slavi uspjehe hrvatskog turizma i svih njenih sudionika. Osim toga u sklopu dvodnevne manifestacije su održana brojna stručna predavanja, ali dodijeljene i nagrade za najbolje u turizmu. 

U sklopu Dana turizma održane su radionice, prezentacije kao i sastanci te je napravljen i rezime protekle sezone, koja još nije završila, ali je definitivno proglašena rekordnom

Možemo reći kako sudionici Hrvatskog turizma kao i njena turistička zajednica rade konstantno na svom razvoju te pozicioniranju Lijepe naše u samo srce europskog, ali i svjetskog turizma.

Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih destinacija svoju visoku poziciju nema samo zbog prirodnih ljepota ili čistoće mora. HTZ naglašava kao su za to zaslužne promišljene oglašivačke kampanje kao i njeni promotori pojedinci. Stoga se na ovogodišnjoj manifestaciji dodijelilo posebno priznanje za doprinos promociji Hrvatske, i to Luki Modriću, našem poznatom nogometašu.  

Fokus na budućnost i razvoj turizma

Fokus ovogodišnjih Dana turizma stavljen je na budućnost hrvatskog turizma i njegovu održivost. Predsjednik HGK-e Luka Burilović je između ostaloga, rekao kako se radi sve kako bi se u turistički proizvod na razini države utkalo što više domaćih autohtonih proizvoda

Direktor HTZ-a je osobito istaknuo kako uspjeh i rekordi ovogodišnje turističke sezone ne bi bili mogući bez sinergije javnog i privatnog sektora, te kako hrvatski turizam i dalje odolijeva izazovima koje situacije u svijetu stavljaju pred njega.

Između ostaloga predstavljen je marketinški i operativni plan HTZ-a za hrvatski turizam u nadolazećem razdoblju. Posjetiteljima manifestacije je bilo moguće otvoriti i profil preko mobilne aplikacije, te na taj način pratiti sva događanja, panele i prezentacije kao i saznati detaljne informacije o finalistima nagrada. 

Zaključak Dana hrvatskog turizma ove je godine bio kako gosti diljem svijeta prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja im može pružiti sve, a to i jest činjenica. Rijetko se koja zemlja može podičiti raznovrsnošću turističke ponude kao što to može Hrvatska. Stoga HTZ i HGK zajedno sa Ministarstvom turizma i sporta ističu kako će zajedničkim snagama voditi hrvatski turizam u budućnost, ali s planom za uspjeh bez obzira na neizvjesnost. 

Nagrade za najbolje u turizmu

Dodjela nagrade Croatia Yachtingu za najbolju čarter tvrtku u 2022

Izvor: HTZ

Djelatnicima u turizmu kao i u čarteru ne trebaju posebni hvalospjevi, oni svoje znanje i zalaganje svake godine pokažu i dokažu rekordnim odazivom gostiju i promocijom Jadrana kao i cijele Hrvatske u svijetu. Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, ujedno je i na samome vrhu kao čarter destinacija

HGK i HTZ su nagradom “Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku” i ove godine nagradili najbolje u turizmu i to u 6 kategorija; hoteli, kampovi, marine, čarter kompanije, putničke agencije i restorani.

Za našu regiju zanimljivo je spomenuti i podatak kako je kao nagradu za Prirodnu atrakciju godine nagradu dobila Javna ustanova PP Velebit. Istaknut ćemo i podatak kako je kao najuspješnija destinacija nautičkog turizma ove godine nagradu dobio grad Trogir

No, nama su ovdje, razumljivo, najinteresantnije nagrade za najbolje marine i čarter kompanije.

Nagrada “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” dodijeljena je u tri kategorije za marine:

Od svih prijavljenih čarter kompanija u RH nad kojima je proveden stručni postupak ocjenjivanja od strane povjerenstva za nagradu “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” u kategoriji čartera, u uži krug finalista ušli su: 

Nagradu “Turistički cvijet” u kategoriji najbolje čarter tvrtke ove je godine odnio Croatia Yachting sa čarter flotom od preko 140 plovila i sa 5 baza duž dalmatinske obale.

Laureat među čarter kompanijama 

Croatia yachting ponosno ističe kako u svojim bazama diljem dalmatinske obale, grade odnos sa vlasnicima jahti u svom čarteru pun međusobne vjernosti i povjerenja. Također ističu i svoj pristup prema gostima i klijentima, u kojem pružaju potpunu uslugu iza koje stoje  svi sudionici u njihovom čarteru.

Ovo je drugi put kako je Croatia yachting osvojila ovu prestižnu nagradu, jer su i 2017.g. HGK i HTZ prepoznali vrijednost ovog čartera. 

U Croatia yachingu naglašavaju ne samo kako im je sezona 2022. bila najprometnija do sada nego i kako su godinu obilježili i otvaranjem nove baze u Trogiru. Tako danas svoje baze imaju, osim u Trogiru i Splitu, i u Kaštel Gomilici, Biogradu te Dubrovniku. 

Ova će nagrada, ali i nominacija za istu, zasigurno dati vjetar u leđa čarterima, ali i svim finalistima, kako bi rasli i razvijali svoje flote i poslovanja. I sve to kako bi Hrvatska i dalje ostala među omiljenim destinacijama kako turista tako i nautičara iz cijelog svijeta. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...