Laureati Dana turizma - potvrda kvalitete hrvatskog čartera


Na Danima hrvatskog turizma i ove su godine proglašene najbolje marine, kao i najbolja čarter kompanija na našoj obali. Saznajte o čemu se razgovaralo na manifestaciji i tko su ovogodišnji laureati.

Ove su godine u Šibeniku od 06.-08. listopada održani Dani hrvatskog turizma pod okriljem Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore. Kao i inače, zajedničkim snagama su organizirali manifestaciju koja slavi uspjehe hrvatskog turizma i svih njenih sudionika. Osim toga u sklopu dvodnevne manifestacije su održana brojna stručna predavanja, ali dodijeljene i nagrade za najbolje u turizmu. 

U sklopu Dana turizma održane su radionice, prezentacije kao i sastanci te je napravljen i rezime protekle sezone, koja još nije završila, ali je definitivno proglašena rekordnom

Možemo reći kako sudionici Hrvatskog turizma kao i njena turistička zajednica rade konstantno na svom razvoju te pozicioniranju Lijepe naše u samo srce europskog, ali i svjetskog turizma.

Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih destinacija svoju visoku poziciju nema samo zbog prirodnih ljepota ili čistoće mora. HTZ naglašava kao su za to zaslužne promišljene oglašivačke kampanje kao i njeni promotori pojedinci. Stoga se na ovogodišnjoj manifestaciji dodijelilo posebno priznanje za doprinos promociji Hrvatske, i to Luki Modriću, našem poznatom nogometašu.  

Fokus na budućnost i razvoj turizma

Fokus ovogodišnjih Dana turizma stavljen je na budućnost hrvatskog turizma i njegovu održivost. Predsjednik HGK-e Luka Burilović je između ostaloga, rekao kako se radi sve kako bi se u turistički proizvod na razini države utkalo što više domaćih autohtonih proizvoda

Direktor HTZ-a je osobito istaknuo kako uspjeh i rekordi ovogodišnje turističke sezone ne bi bili mogući bez sinergije javnog i privatnog sektora, te kako hrvatski turizam i dalje odolijeva izazovima koje situacije u svijetu stavljaju pred njega.

Između ostaloga predstavljen je marketinški i operativni plan HTZ-a za hrvatski turizam u nadolazećem razdoblju. Posjetiteljima manifestacije je bilo moguće otvoriti i profil preko mobilne aplikacije, te na taj način pratiti sva događanja, panele i prezentacije kao i saznati detaljne informacije o finalistima nagrada. 

Zaključak Dana hrvatskog turizma ove je godine bio kako gosti diljem svijeta prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju koja im može pružiti sve, a to i jest činjenica. Rijetko se koja zemlja može podičiti raznovrsnošću turističke ponude kao što to može Hrvatska. Stoga HTZ i HGK zajedno sa Ministarstvom turizma i sporta ističu kako će zajedničkim snagama voditi hrvatski turizam u budućnost, ali s planom za uspjeh bez obzira na neizvjesnost. 

Nagrade za najbolje u turizmu

Dodjela nagrade Croatia Yachtingu za najbolju čarter tvrtku u 2022

Izvor: HTZ

Djelatnicima u turizmu kao i u čarteru ne trebaju posebni hvalospjevi, oni svoje znanje i zalaganje svake godine pokažu i dokažu rekordnim odazivom gostiju i promocijom Jadrana kao i cijele Hrvatske u svijetu. Hrvatska kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, ujedno je i na samome vrhu kao čarter destinacija

HGK i HTZ su nagradom “Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku” i ove godine nagradili najbolje u turizmu i to u 6 kategorija; hoteli, kampovi, marine, čarter kompanije, putničke agencije i restorani.

Za našu regiju zanimljivo je spomenuti i podatak kako je kao nagradu za Prirodnu atrakciju godine nagradu dobila Javna ustanova PP Velebit. Istaknut ćemo i podatak kako je kao najuspješnija destinacija nautičkog turizma ove godine nagradu dobio grad Trogir

No, nama su ovdje, razumljivo, najinteresantnije nagrade za najbolje marine i čarter kompanije.

Nagrada “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” dodijeljena je u tri kategorije za marine:

Od svih prijavljenih čarter kompanija u RH nad kojima je proveden stručni postupak ocjenjivanja od strane povjerenstva za nagradu “Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku” u kategoriji čartera, u uži krug finalista ušli su: 

Nagradu “Turistički cvijet” u kategoriji najbolje čarter tvrtke ove je godine odnio Croatia Yachting sa čarter flotom od preko 140 plovila i sa 5 baza duž dalmatinske obale.

Laureat među čarter kompanijama 

Croatia yachting ponosno ističe kako u svojim bazama diljem dalmatinske obale, grade odnos sa vlasnicima jahti u svom čarteru pun međusobne vjernosti i povjerenja. Također ističu i svoj pristup prema gostima i klijentima, u kojem pružaju potpunu uslugu iza koje stoje  svi sudionici u njihovom čarteru.

Ovo je drugi put kako je Croatia yachting osvojila ovu prestižnu nagradu, jer su i 2017.g. HGK i HTZ prepoznali vrijednost ovog čartera. 

U Croatia yachingu naglašavaju ne samo kako im je sezona 2022. bila najprometnija do sada nego i kako su godinu obilježili i otvaranjem nove baze u Trogiru. Tako danas svoje baze imaju, osim u Trogiru i Splitu, i u Kaštel Gomilici, Biogradu te Dubrovniku. 

Ova će nagrada, ali i nominacija za istu, zasigurno dati vjetar u leđa čarterima, ali i svim finalistima, kako bi rasli i razvijali svoje flote i poslovanja. I sve to kako bi Hrvatska i dalje ostala među omiljenim destinacijama kako turista tako i nautičara iz cijelog svijeta. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

International Charter Expo slavi svoju 10. godišnjicu u Amsterdamu
International Charter Expo slavi svoju 10. godišnjicu u Amsterdamu

International Charter Expo (ICE) vratio se u Amsterdam ovog studenoga s posebnim razlogom za slavlje - svojom 10. godišnjicom. Više od 600 tvrtki iz više od 57 zemalja okupilo se na trodnevnim sastancima na visokoj razini, usmjerenim razgovorima o industriji i izraženom osjećaju zajedništva unutar globalne čarter zajednice.

ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera
ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera

Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.

Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?
Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?

Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.

Trebaju li čarter tvrtke ulagati u vlastiti CRM (ili je Excel još uvijek dovoljan)
Trebaju li čarter tvrtke ulagati u vlastiti CRM (ili je Excel još uvijek dovoljan)

Ako vam je ikad prošlo kroz glavu: "Možda je ovo ipak previše za Excel" ovaj tekst će vam pomoći to procijeniti sa sigurnošću. Mnoge čarter tvrtke oslanjaju se na tablice jer su jednostavne, poznate i "rade posao". No kako posao raste, raste i količina informacija i zadataka koje treba držati pod kontrolom, jer stvari brzo izmaknu kontroli.