International Charter Expo ponovo u Zagrebu!


International Charter Expo se ponovno vraća u Hrvatsku te se održava u Zagrebu od 7. do 9. prosinca na Zagrebačkom Velesajmu. Saznajte koje nam novitete za charter poslovanja donosi te koja su očekivanja ICE’22 tima.

Posljednji International Charter Expo, poznatiji kao ICE je održan u Beču 2019.g., a razlog za ovu lokaciju je bila želja za približavanjem međunarodnim agentima. Nakon dvije godine digitalnih sajmova ICE se ponovno vraća u Hrvatsku, u Zagreb i to na Zagrebački Velesajam od 7. do 9. prosinca

Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE’22 sajma kaže kako je ICE tim dobio vrlo pozitivan feedback na sajam održan u Zagrebu 2018. te ga se svi vrlo rado prisjećaju. Kaže i kako je sajam sa zadovoljstvom vraćen u Zagreb kako bi se ponovo približio i Hrvatima.  

Kako Hrvatska ima jednu od najvećih charter flota u svijetu, najveći broj otoka i ogromnu ponudu charter tvrtki, ove se godine mogućnost sudjelovanja proširila i na Crewed & Luxury segment. Antonija i njen tim smatraju kako će ovogodišnji ICE uz zagrebački Advent, nove tvrtke izlagače te lokaciju biti najbolji do sad. 

Nasmješena Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE 2022

Novosti i očekivanja ovogodišnjeg ICE-a 

ICE’22 će biti i najveći do sada, a protegnut će se na 10,000m2 te na dva kata, u prizemlju i galeriji. Glavna novost je i već spomenuti Crewed & Luxury dio. U tom će dijelu agenti imati priliku upoznati predstavnike jahti od 20m-50m, u vrijednosti tjednog najma od 20,000 - 100,000€.

Također će u sklopu C&L dijela na galeriji, biti predstavljen i Private & Cabin Cruisers. U Beču se prvi put pojavio i Investors Lounge, gdje su charteri imali mogućnost predstaviti svoje charter management programe. Ove će godine Investors Lounge biti veći i charteri će moći predstaviti svoje programe, ali se i predstaviti investicijskim fondovima kao tvrtke u koje je vrijedno dodatno ulagati.

Antonija Hajman navodi i podatke kako ICE tim očekuje minimalno 9000 dogovorenih sastanaka, jer je ovo prvi “pravi” ICE nakon dva digitalna koja su održana proteklih godina. Kaže kako je prošlo jako puno vremena od kad su se svi rukovali ili okupili te kako su reakcije koje sa svih strana dobiva za nadolazeći ICE, jako pozitivne. Čini se kako se svi profesionalci u nautičkom poslovanju jedva čekaju sastati u Zagrebu te družiti ta tri dana koliko će trajati sajam.

Glavne prednosti ICE-a u odnosu na druge sajmove u Hrvatskoj i Europi

Jedna od glavnih odlika ICE sajma po kojoj se razlikuje od ostalih sajmova, zasigurno je i tip sudionika. Naime, ICE kao sajam B2B karaktera okuplja sudionike iz “upper management” kompanija, gdje je mogućnost dogovaranja budućih poslovanja zagarantirana.

Svi registrirani korisnici imaju priliku kreirati svoj profil i putem njega dogovarati sve sastanke unaprijed. Organizacija i produktivnost sajma samim time dobivaju na važnosti i snazi, jer se pravovremeno zna tko se s kime sastaje, kada i na kojoj poziciji, a rijetko koji drugi sajam funkcionira na taj način.

Naravno, mogućnosti umrežavanja i druženja ne staju na tome. Okupljanja, zajedničke večere, sastanci u hotelu i korištenje zajedničkog transfera do sajma otvaraju cijeli niz mogućnosti u nešto malo manje službenoj atmosferi. Naposljetku, ICE je sajam otvoren za sve profesionalce iz nautičke industrije te ni ove godine kao ni prijašnjih neće manjkati raznovrsnosti kompanija i njihovih proizvoda ili usluga.

ICE International Charter Expo Zagreb 2022

Je li sajam osiguran za sve sudionike?

Antonija Hajman potvrđuje kako je sajam u potpunosti osiguran i svi sudionici će imati pravo na 100% refundacije u slučaju odluke stožera RH o zabrani održavanja sajmova zbog Covida-19. Odluka o osiguranju se realizirala jer se željelo izbjeći dijeljenje vouchera, ali i jer se smatralo kako je ovo najbolja opcija s obzirom na dvije posljednje godine.

Ostaje nam da se ubrzo uvjerimo kako je organizacijski tim ovogodišnjeg International Charter Expo-a donijela dobru odluku o vraćanju ovog izvorno Hrvatskog eventa u njegov dom u Zagrebu. A svi zainteresirani sudionici koji još razmišljaju o prijavi, imaju još vremena postati dijelom ovog centralnog događaja za charter industriju i prijaviti se na ovom linku.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.