International Charter Expo ponovo u Zagrebu!


International Charter Expo se ponovno vraća u Hrvatsku te se održava u Zagrebu od 7. do 9. prosinca na Zagrebačkom Velesajmu. Saznajte koje nam novitete za charter poslovanja donosi te koja su očekivanja ICE’22 tima.

Posljednji International Charter Expo, poznatiji kao ICE je održan u Beču 2019.g., a razlog za ovu lokaciju je bila želja za približavanjem međunarodnim agentima. Nakon dvije godine digitalnih sajmova ICE se ponovno vraća u Hrvatsku, u Zagreb i to na Zagrebački Velesajam od 7. do 9. prosinca

Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE’22 sajma kaže kako je ICE tim dobio vrlo pozitivan feedback na sajam održan u Zagrebu 2018. te ga se svi vrlo rado prisjećaju. Kaže i kako je sajam sa zadovoljstvom vraćen u Zagreb kako bi se ponovo približio i Hrvatima.  

Kako Hrvatska ima jednu od najvećih charter flota u svijetu, najveći broj otoka i ogromnu ponudu charter tvrtki, ove se godine mogućnost sudjelovanja proširila i na Crewed & Luxury segment. Antonija i njen tim smatraju kako će ovogodišnji ICE uz zagrebački Advent, nove tvrtke izlagače te lokaciju biti najbolji do sad. 

Nasmješena Antonija Hajman, glavna organizatorica ICE 2022

Novosti i očekivanja ovogodišnjeg ICE-a 

ICE’22 će biti i najveći do sada, a protegnut će se na 10,000m2 te na dva kata, u prizemlju i galeriji. Glavna novost je i već spomenuti Crewed & Luxury dio. U tom će dijelu agenti imati priliku upoznati predstavnike jahti od 20m-50m, u vrijednosti tjednog najma od 20,000 - 100,000€.

Također će u sklopu C&L dijela na galeriji, biti predstavljen i Private & Cabin Cruisers. U Beču se prvi put pojavio i Investors Lounge, gdje su charteri imali mogućnost predstaviti svoje charter management programe. Ove će godine Investors Lounge biti veći i charteri će moći predstaviti svoje programe, ali se i predstaviti investicijskim fondovima kao tvrtke u koje je vrijedno dodatno ulagati.

Antonija Hajman navodi i podatke kako ICE tim očekuje minimalno 9000 dogovorenih sastanaka, jer je ovo prvi “pravi” ICE nakon dva digitalna koja su održana proteklih godina. Kaže kako je prošlo jako puno vremena od kad su se svi rukovali ili okupili te kako su reakcije koje sa svih strana dobiva za nadolazeći ICE, jako pozitivne. Čini se kako se svi profesionalci u nautičkom poslovanju jedva čekaju sastati u Zagrebu te družiti ta tri dana koliko će trajati sajam.

Glavne prednosti ICE-a u odnosu na druge sajmove u Hrvatskoj i Europi

Jedna od glavnih odlika ICE sajma po kojoj se razlikuje od ostalih sajmova, zasigurno je i tip sudionika. Naime, ICE kao sajam B2B karaktera okuplja sudionike iz “upper management” kompanija, gdje je mogućnost dogovaranja budućih poslovanja zagarantirana.

Svi registrirani korisnici imaju priliku kreirati svoj profil i putem njega dogovarati sve sastanke unaprijed. Organizacija i produktivnost sajma samim time dobivaju na važnosti i snazi, jer se pravovremeno zna tko se s kime sastaje, kada i na kojoj poziciji, a rijetko koji drugi sajam funkcionira na taj način.

Naravno, mogućnosti umrežavanja i druženja ne staju na tome. Okupljanja, zajedničke večere, sastanci u hotelu i korištenje zajedničkog transfera do sajma otvaraju cijeli niz mogućnosti u nešto malo manje službenoj atmosferi. Naposljetku, ICE je sajam otvoren za sve profesionalce iz nautičke industrije te ni ove godine kao ni prijašnjih neće manjkati raznovrsnosti kompanija i njihovih proizvoda ili usluga.

ICE International Charter Expo Zagreb 2022

Je li sajam osiguran za sve sudionike?

Antonija Hajman potvrđuje kako je sajam u potpunosti osiguran i svi sudionici će imati pravo na 100% refundacije u slučaju odluke stožera RH o zabrani održavanja sajmova zbog Covida-19. Odluka o osiguranju se realizirala jer se željelo izbjeći dijeljenje vouchera, ali i jer se smatralo kako je ovo najbolja opcija s obzirom na dvije posljednje godine.

Ostaje nam da se ubrzo uvjerimo kako je organizacijski tim ovogodišnjeg International Charter Expo-a donijela dobru odluku o vraćanju ovog izvorno Hrvatskog eventa u njegov dom u Zagrebu. A svi zainteresirani sudionici koji još razmišljaju o prijavi, imaju još vremena postati dijelom ovog centralnog događaja za charter industriju i prijaviti se na ovom linku.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Što danas znači dobar boravak na brodu – i kako tehnologija tu pomaže
Što danas znači dobar boravak na brodu – i kako tehnologija tu pomaže

Vaši gosti žele mir. Žele da sve ide glatko i funkcionira te da im se ne mora tri puta objašnjavati gdje se što pali. Kad brod “zna” što gost treba, onda više ne govorimo o čarteru, nego o iskustvu koje ostaje. I tu počinje stvarna vrijednost pametnih tehnoloških rješenja na vašem plovilu.

AI alati i kako ih koristiti u svakodnevnom radu
AI alati i kako ih koristiti u svakodnevnom radu

AI više nije tema samo za velike firme i IT odjele. Sve više čarter tvrtki u Hrvatskoj potiho koristi AI alate u svakodnevnim poslovima. Od brzih prijevoda do boljeg planiranja sezone, ovi alati postaju korisni kao i dobra Excela tablica. Nisu čarobni i ne rade sve sami, ali znaju dobro pripomoći kad subotom krene kaos. U nastavku donosimo konkretne primjere gdje AI može stvarno olakšati život u čarter biznisu.

Marketing ne radi? Ili možda nikada nije ni postavljen kako treba
Marketing ne radi? Ili možda nikada nije ni postavljen kako treba

Što ako problem nije u tome da vam marketing ne radi, nego u tome da nikada nije ni bio postavljen kako treba? S kratkim pogledom na čarter industriju, Selma Ćubara, u svom novom članku za čarter.hr, donosi promišljanja o tome zašto mnoge tvrtke ostaju razočarane rezultatima svog marketinga i što zapravo znači izgraditi strategiju koja podržava rast – i u sezoni i izvan nje.

Kako koristiti newsletter (kako vas gosti ne bi zaboravili)
Kako koristiti newsletter (kako vas gosti ne bi zaboravili)

Zamislite da se vaša baza gostiju iz godine u godinu puni sama od sebe. Stari gosti vas se sjete i prije nego što počnu planirati svoj idući odmor. Potencijalni gosti koji su samo pregledavali vašu web stranicu sada vam šalju upite s pitanjem: “Koji termin je slobodan?” To je ono što dobro postavljen newsletter radi za čarter tvrtke.