Nakon dvije godine u digitalnom obliku, vratio nam se ICE


Ove je godine ICE’22 došao na svoje, jer je nakon dvije godine sajam napokon održan uživo. Saznajte koliko je profesionalaca iz čarter industrije sudjelovalo na ovom B2B susretu te koji su novitet predstavili organizatori.

International Charter Expo, odnosno ICE’22 kao najveći svjetski B2B čarter event sa više od 1500 sudionika iz više od 500 tvrtki iz cijeloga svijeta, ove se godine održao od 7. do 9. prosinca u Zagrebu.

Ove godine posebno je to što se ovaj sajam nautičke industrije nakon dvije godine napokon održao u živo, te su sudionici sajma imali priliku nadoknaditi propušteno, na onaj najbolji način - osobnim susretima.

ICE’22 u organizaciji Yachtmaster Grupe naglašava kako su ove godine imali i 151 tvrtku koja je na sajmu sudjelovala prvi put, što je rekordan broj za čarter industriju na ovom području.

Zagreb je odlična destinacija koja ima mnogo toga za ponuditi, a ove je godine svoju ponudu ponovno proširio za International Charter Expo koji se protekle dvije godine zbog opravdanih razloga održavao na digitalnim platformama.

ICE’22 i B2B inovacije 

I ove je godine ICE ponudio mogućnost korištenja svog inovativnog Handshake softwarea, putem kojeg su sudionici imali priliku unaprijed ugovoriti sastanke za svoje tvrtke prema njihovim potrebama i interesima. Prema podacima koje su iznijeli organizatori sajma, uz pomoć ovog software-a održano je ukupno 10 836 sastanaka.

Sastanke su sudionici poput operatera flota, dobavljača, brokera i putničkih agencija te digitalnih platformi održavali na svojim izložbenim štandovima ili za to predviđenim lounge područjima.

Cilj ovoga, kao i ostalih sajmova je bio predstaviti svoju tvrtku i poslovanje pobliže, ali i ostvariti međusobnu komunikaciju te iskoristiti prilike za proširenje ili unaprjeđenje svojih poslovanja. Ako je suditi prema brojkama koje su organizatori naveli, ICE se može navesti i kao još jedan uspješan sajam u Hrvatskoj – zemlji sa najvećom čarter flotom na Mediteranu.

Jedna od posebnosti ovog B2B orijentiranog sajma, je i dugoočekivani, sada već tradicionalni ICE Rocks party koji se održava nakon prvog dana sajma.   

ICE’22 novitet - Crewed & Luxury sektor 

Ove godine na sajmu je predstavljen Crewed & Luxury sektor, u kojem su mogle sudjelovati tvrtke koje u svojoj ponudi imaju plovila kao što su guleti, mini kruzeri kao i mega jahte. Ovim je tvrtkama ovo bila idealna prilika kvalitetno se samostalno predstaviti, na jedan sasvim novi način.

Organizatori kažu kako je ICE’22 kao internacionalni sajam prvi realizirao jedan ovakav luksuzni događaj na svjetskoj razini, gdje su se mogli pokazati i dokazati i oni koji imaju malo drugačija, veća ili luksuznija plovila. Crewed & Luxury sektor je također i dobio priliku pokazati se brokerima iz cijelog svijeta.

U konačnici ICE’22 je bio prilika za stvaranje novih kontakata i poslovnih prilika, što ovome sajmu samo daje vjetar u leđa za daljnji rast i razvoj novih ideja i inovacija. Ostaje nam vidjeti što nam International Charter Expo priprema dogodine.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.