Platforma čarter.hr predstavlja svoj e-book sa pregledom stanja i trendova 2021. godine. U njemu saznajte što smo to naučili u prošloj čarter sezoni te jesu li se i kako trendovi u čarteru promijenili.
Čarter su se tvrtke suočile sa mnoštvom izazova i sa neizvjesnošću koju je nosio svaki novi dan. Otkazivanja rezervacija, restrikcije pri putovanjima te nedostatak kvalitetne radne snage navele su čartere bolje povezati svoje poslovne procese u digitalnom obliku.
Mogućnost prilagodbe novonastaloj situaciji bila je neminovna, a pokazalo se kako je sigurnost u plovidbi postala esencijalna na jedan sasvim novi način. Jednostavnije pridržavanje posebnih mjera kao i mogućnost provođenja odmora u privatnom, zatvorenom krugu ljudi, istakli su čarter kao nezaobilaznu priliku.
Kako su potencijalni gosti provodili 2020. godinu skoro u potpunim izolacijama, što je dovelo do potpunog pada turizma, na koncu je došlo do izražene želje za zdravstvenom sigurnošću pri odmoru. Baš u tome segmentu čarter je imao lako održiva rješenja.
Čarter tvrtke koje su bile spremne prilagoditi se novim smjernicama te zadovoljiti potrebe gostiju na načine na koji su oni očekivali, ostvarile su rekordne uspjehe.
Gostima je bilo osnovno biti sigurni te znati mogu li putovati i gdje, tako da se smanjila važnost destinacije, a povećala vrijednost ljudskog faktora. Gosti su postali željni novih iskustava i bijega iz trenutne situacije, što je zapravo promijenilo tradicionalnu sliku odmora.
Sezona 2021. koja je započela kasno u usporedbi ostalim sezonama, ipak je bila izvrsna što pokazuju sve statistike. Definitivno se može reći kako su sva ulaganja i marketinške strategije ostvarile željene rezultate.
Jedan od najzanimljivijih podataka čarter sezone 2021. je taj kako je ostvaren rast od 50,89% kod prvih prijava jahti. Usporedimo li sezonu 2021. godine sa pretpandemijskom 2019., sa iako sa brojčano smanjenom flotom, ukupno gledano popunjenost je bila oko 90%. Brojke pokazuju ukupan dolazak od skoro 432 000 čarter gostiju do kraja rujna.
Statistike koje možete pregledati u našem e-booku pokazuju kako je Hrvatska itekako konkurentna ostalim čarter tržištima. Dio je zbog idealnog položaja za plovidbu i blizine auto destinacije, ali i zbog činjenice kako su hrvatski čarteri uspjeli i odlično se snašli u novonastalim okolnostima koje je donijela 2021. godina.
Ono što je prošla sezona definitivno pokazala je kako su digitalni kanali postali izvrsna prilika za rast. Svi čarteri, ali i ostali, koji su se pravovremeno okrenuli što boljoj sinkronizaciji svojih aktivnosti, ostvarili su zavidnu prednost. Istaknuli su se iznad drugih kvalitetnom online prisutnošću, digitalizacijom osnovnih radnih procesa te dobrim marketinškim strategijama.
Besplatno preuzmite ebook Nautički čarter u Hrvatskoj 2021. Pregled stanja i trendova 2021 – što smo naučili?
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter industrija funkcionira po sličnim pravilima: poznata imena, provizije, sajmovi i ponuda. Ali ako ste i vi u istom krugu, znate da to više nije dovoljno. Agenti danas traže puno više od liste cijena i slobodnih termina. U svom novom članku Selma Ćubara donosi konkretan vodič o tome kako ozbiljno postaviti B2B marketing u čarteru, privući agente koji vrijede - i zadržati ih.
Većina čarter tvrtki i dalje posluje po modelu "najam broda i to je to". Brod se očisti, spremi, preda u čarter i to je kraj priče. Ali gosti više ne dolaze samo zbog mora i jedrenja. Dolaze jer žele doživjeti lokaciju. Žele vidjeti kako se stvarno živi na otocima, što rade ljudi koji tamo žive, gdje kupiti maslinovo ulje...
U novom članku za čarter.hr, Ivica Žuro secira naš omiljeni nacionalni sport: javno žaljenje nad cijenama, turistima, kavama i vlastitom državom. Ali možda je došao trenutak da se pitamo - jesmo li stvarno toliko loši, ili samo tako zvučimo?
Vaši gosti žele mir. Žele da sve ide glatko i funkcionira te da im se ne mora tri puta objašnjavati gdje se što pali. Kad brod “zna” što gost treba, onda više ne govorimo o čarteru, nego o iskustvu koje ostaje. I tu počinje stvarna vrijednost pametnih tehnoloških rješenja na vašem plovilu.