Nautički čarter u Hrvatskoj 2021: Pregled stanja i trendova – što smo naučili?


Platforma čarter.hr predstavlja svoj e-book sa pregledom stanja i trendova 2021. godine. U njemu saznajte što smo to naučili u prošloj čarter sezoni te jesu li se i kako trendovi u čarteru promijenili.

Čarter su se tvrtke suočile sa mnoštvom izazova i sa neizvjesnošću koju je nosio svaki novi dan. Otkazivanja rezervacija, restrikcije pri putovanjima te nedostatak kvalitetne radne snage navele su čartere bolje povezati svoje poslovne procese u digitalnom obliku.

Mogućnost prilagodbe novonastaloj situaciji bila je neminovna, a pokazalo se kako je sigurnost u plovidbi postala esencijalna na jedan sasvim novi način. Jednostavnije pridržavanje posebnih mjera kao i mogućnost provođenja odmora u privatnom, zatvorenom krugu ljudi, istakli su čarter kao nezaobilaznu priliku. 

Kako su potencijalni gosti provodili 2020. godinu skoro u potpunim izolacijama, što je dovelo do potpunog pada turizma, na koncu je došlo do izražene želje za zdravstvenom sigurnošću pri odmoru. Baš u tome segmentu čarter je imao lako održiva rješenja.

Čarter tvrtke koje su bile spremne prilagoditi se novim smjernicama te zadovoljiti potrebe gostiju na načine na koji su oni očekivali, ostvarile su rekordne uspjehe. 

Gostima je bilo osnovno biti sigurni te znati mogu li putovati i gdje, tako da se smanjila važnost destinacije, a povećala vrijednost ljudskog faktora. Gosti su postali željni novih iskustava i bijega iz trenutne situacije, što je zapravo promijenilo tradicionalnu sliku odmora. 

Sezona 2021. koja je započela kasno u usporedbi ostalim sezonama, ipak je bila izvrsna što pokazuju sve statistike. Definitivno se može reći kako su sva ulaganja i marketinške strategije ostvarile željene rezultate.

Jedan od najzanimljivijih podataka čarter sezone 2021. je taj kako je ostvaren rast od 50,89% kod prvih prijava jahti. Usporedimo li sezonu 2021. godine sa pretpandemijskom 2019., sa iako sa brojčano smanjenom flotom, ukupno gledano popunjenost je bila oko 90%. Brojke pokazuju ukupan dolazak od skoro 432 000 čarter gostiju do kraja rujna. 

Statistike koje možete pregledati u našem e-booku pokazuju kako je Hrvatska itekako konkurentna ostalim čarter tržištima. Dio je zbog idealnog položaja za plovidbu i blizine auto destinacije, ali i zbog činjenice kako su hrvatski čarteri uspjeli i odlično se snašli u novonastalim okolnostima koje je donijela 2021. godina. 

Ono što je prošla sezona definitivno pokazala je kako su digitalni kanali postali izvrsna prilika za rast. Svi čarteri, ali i ostali, koji su se pravovremeno okrenuli što boljoj sinkronizaciji svojih aktivnosti, ostvarili su zavidnu prednost. Istaknuli su se iznad drugih kvalitetnom online prisutnošću, digitalizacijom osnovnih radnih procesa te dobrim marketinškim strategijama. 

Besplatno preuzmite ebook Nautički čarter u Hrvatskoj 2021. Pregled stanja i trendova 2021 – što smo naučili?

 

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...