Platforma čarter.hr predstavlja svoj e-book sa pregledom stanja i trendova 2021. godine. U njemu saznajte što smo to naučili u prošloj čarter sezoni te jesu li se i kako trendovi u čarteru promijenili.
Čarter su se tvrtke suočile sa mnoštvom izazova i sa neizvjesnošću koju je nosio svaki novi dan. Otkazivanja rezervacija, restrikcije pri putovanjima te nedostatak kvalitetne radne snage navele su čartere bolje povezati svoje poslovne procese u digitalnom obliku.
Mogućnost prilagodbe novonastaloj situaciji bila je neminovna, a pokazalo se kako je sigurnost u plovidbi postala esencijalna na jedan sasvim novi način. Jednostavnije pridržavanje posebnih mjera kao i mogućnost provođenja odmora u privatnom, zatvorenom krugu ljudi, istakli su čarter kao nezaobilaznu priliku.
Kako su potencijalni gosti provodili 2020. godinu skoro u potpunim izolacijama, što je dovelo do potpunog pada turizma, na koncu je došlo do izražene želje za zdravstvenom sigurnošću pri odmoru. Baš u tome segmentu čarter je imao lako održiva rješenja.
Čarter tvrtke koje su bile spremne prilagoditi se novim smjernicama te zadovoljiti potrebe gostiju na načine na koji su oni očekivali, ostvarile su rekordne uspjehe.
Gostima je bilo osnovno biti sigurni te znati mogu li putovati i gdje, tako da se smanjila važnost destinacije, a povećala vrijednost ljudskog faktora. Gosti su postali željni novih iskustava i bijega iz trenutne situacije, što je zapravo promijenilo tradicionalnu sliku odmora.
Sezona 2021. koja je započela kasno u usporedbi ostalim sezonama, ipak je bila izvrsna što pokazuju sve statistike. Definitivno se može reći kako su sva ulaganja i marketinške strategije ostvarile željene rezultate.
Jedan od najzanimljivijih podataka čarter sezone 2021. je taj kako je ostvaren rast od 50,89% kod prvih prijava jahti. Usporedimo li sezonu 2021. godine sa pretpandemijskom 2019., sa iako sa brojčano smanjenom flotom, ukupno gledano popunjenost je bila oko 90%. Brojke pokazuju ukupan dolazak od skoro 432 000 čarter gostiju do kraja rujna.
Statistike koje možete pregledati u našem e-booku pokazuju kako je Hrvatska itekako konkurentna ostalim čarter tržištima. Dio je zbog idealnog položaja za plovidbu i blizine auto destinacije, ali i zbog činjenice kako su hrvatski čarteri uspjeli i odlično se snašli u novonastalim okolnostima koje je donijela 2021. godina.
Ono što je prošla sezona definitivno pokazala je kako su digitalni kanali postali izvrsna prilika za rast. Svi čarteri, ali i ostali, koji su se pravovremeno okrenuli što boljoj sinkronizaciji svojih aktivnosti, ostvarili su zavidnu prednost. Istaknuli su se iznad drugih kvalitetnom online prisutnošću, digitalizacijom osnovnih radnih procesa te dobrim marketinškim strategijama.
Besplatno preuzmite ebook Nautički čarter u Hrvatskoj 2021. Pregled stanja i trendova 2021 – što smo naučili?
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jesu li hrvatski propisi u korak s realnošću na moru? Tko stvarno čuva Jadran i po kojim pravilima? U sklopu Biograd Boat Showa, Udruga CROSCA okupila je stručnjake, kapetane i predstavnike struke kako bi otvoreno razgovarali o problemima i prijedlozima iz prve ruke.
U novoj kolumni Selme Ćubara pročitajte zašto su B2B sajmovi poput CCE-a i ICE-a i dalje ključni za rast čarter tvrtki, ali samo ako ih koristite kao dio šire marketinške i prodajne strategije. Bez pripreme, ciljeva, CRM-a i digitalne podrške, sajam vam neće donijeti rezultate, nego samo trošak. Kroz konkretne primjere i industrijske uvide, saznajte kako povezati offline i online aktivnosti za stvarni učinak i zašto je vrijeme da čarter industrija konačno prestane čekati nekog drugog da se promijeni prvi.
Tijekom Biograd Boat Showa 2025. osniva se Udruga Chartera Hrvatske (UCH) – prvo nacionalno strukovno udruženje koje okuplja čarter tvrtke i povezane aktere iz nautičkog turizma. Cilj osnivanja je zajedničko djelovanje u rješavanju brojnih izazova industrije, zastupanje interesa članova pred institucijama te promicanje profesionalnih i sigurnosnih standarda.
Newsletter je jedan od najzanemarenijih alata u čarter industriji. I baš zato krije ogroman potencijal. Većina tvrtki ima kontakte svojih gostiju i partnera, ali rijetki ih koriste strateški i dugoročno. Saznajte što newsletter može značiti za čartere, koje su greške najčešće i kako izgleda newsletter koji se pretvara u buking.