Digitalizacija u poslovanju, pa tako i u čarter poslovanju, je neophodna, iz više razloga. Digitalna tehnologija omogućava stvaranje prepoznatljivog brenda, ili olakšava svakodnevne operativne procese, ali može ostvariti i značajnu prednost iznad konkurencije. Za sve one kojima je digitalizacija prijeko potrebna, ili jednostavno žele unaprijediti postojeće procese, ali i za sve one koje tek razmišljaju o njoj, pripremili smo još jedan webinar koje će se održati 17. listopada u 11h. Ne propustite se prijaviti na vrijeme.
Kako bi vaše poslovanje bilo učinkovitije, ali i smanjilo troškove, bit će potrebno modernizirati vaše svakodnevne operativne procese.
Što to zapravo znači?
To znači kako bi trebali digitalizirati svoje poslovanje, ali usput i pružiti bolju uslugu svojim gostima.
Digitalizacija ima i svoju svrhu - mijenja način na koji čitava nautička industrija funkcionira i napreduje.
Na webinaru pod nazivom “Digitalne inovacije: Tehnologija koja mijenja nautički sektor”, saznat ćete koji su to trenutni najvažniji tehnološki trendovi i inovacije uz pomoć kojih možete izmijeniti svoje poslovanje. Na bolje, naravno.
I ako smatrate kako je vrijeme za prelazak ili poboljšanje svega onog digitalnog u vašem poslovanju, preuzmite naš webinar, kroz kojeg će vas provesti Ivan Lovrić, direktor i osnivač digitalnog studija Workspace, specijaliziranog za čarter i nautički sektor.
Ovaj webinar je namijenjen svim vlasnicima, managerima kao i zaposlenicima čarter tvrtki te svima u nautičkom sektoru, ali naravno i svima ostalima, koji žele bolje razumjeti što to točno suvremena tehnologija može učinit za njih.
Želite li preoblikovati i unaprijediti svoje poslovanje, znajte i to kako će ovaj webinar staviti poseban fokus na sve one načine na koje digitalna tehnologija omogućuje stvaranje snažnog i prepoznatljivog brenda.
Jednako tako, digitalizacija može biti to što će vam osigurati konkurentsku prednost na tržištu.
Na webinaru ćete imati priliku saznati kako vam moderne tehnologije, poput Interneta stvari (IoT), umjetne inteligencije (AI) i virtualne stvarnosti (VR), mogu zapravo olakšati poslovne procese, svakodnevni rad, ali i život.
Zašto bi vaše poslovanje bilo izuzetak - prijavite se na webinar i otkrijte kako učinkovitije komunicirati, automatizirati radne zadataka te bolje iskustvo vaših gostiju i korisnika, mogu unaprijediti i vaše poslovanje.
Svaki naš webinar ima svoj cilj, pa tako ni ovaj nije ništa drugačiji. Glavni cilj je pružiti svim sudionicima bolje informacije u digitalna rješenja koja možete koristiti.
Ovaj webinar je idealna prilika za nautičke profesionalce, ali i sve ostale, za naučiti više o budućnosti industrije.
Između ostaloga je odlična prilika za pronaći nove ideje i načine za optimizaciju poslovanja, inovacije i rast.
Webinar se održao u četvrtak, 17.10.2024. u 11:00 sati, a pogledati ga možete u obrascu u nastavku.
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.