CROYA Charter Show, koji se održao 4.-6. listopada, je donio mnoštvo novih prilika u yachting industriji u Hrvatskoj. Kako? Sajam je stvorio temelje za daljnji rast i pozicioniranje Splita, ali i čitave regije, uz bok vodećim europskim destinacijama. Ovaj prestižni sajam luksuznih jahti je ujedno dodatno pojačao i sliku Hrvatske kao elitne destinacije, ali i napravio korak prema novim trendovima.
CROYA Charter Show je bio “ono nešto” što je nedostajalo, a što je dodatno obogatilo turističku ponudu grada.
Koliko je Splitu bio potreban jedan ovakav nautički sajam, pokazali su prvi dojmovi sudionika i posjetitelja.
Ovaj je sajam za cilj imao pozicionirati našu obalu kao elitnu destinaciju.
Očito je kako je i uspio, sudeći po reakcijama i komentarima brokera i agenata koji su bili sudionici ovog sajma.
Upravo zahvaljujući ovom sajmu Split se upisao na svjetsku kartu čarter sajmova.
Iako su prvi dojmovi tek počeli pristizati, već je jasno kako je CROYA Charter Show donio brojne nove mogućnosti za Split i cijelu regiju.
Ovaj sajam ne samo što je dodatno učvrstio imidž grada kao prestižne destinacije za nautičke entuzijaste, već je otvorio vrata budućim rastućim trendovima u luksuznom turizmu.
Split, sa svojom bogatom poviješću i prirodnim ljepotama, uz pomoć ovog događaja, sve više stvara prepoznatljivu poziciju na svjetskoj sceni nautičkog turizma.
Od 4. do 6. listopada, splitska Zapadna obala ugostila je impresivan niz od 42 luksuzne jahte, sve u okviru CROYA Charter Showa, specijaliziranog sajma koji se fokusira na najprestižnije jahte dostupne za najam u Hrvatskoj.
Više od 200 čarter agenata iz različitih dijelova svijeta kako bi se iz prve ruke upoznali s ponudom luksuznih hrvatska nautička ponuda može pružiti. Bliži uvid u luksuzne jahte, duljine između 20 i 55 metara, omogućio im je bolju procjenu plovila sa stalnom posadom.
Sajam je organiziran kako bi omogućio čarter agentima priliku za izravnu procjenu ne samo kvalitete plovila, već i razinu pruženih usluga, čime se nastoji osigurati dugoročni rast potražnje za hrvatskim jahtama na svjetskom tržištu.
CROYA Charter Show ima ogroman potencijal stvoriti značajnu promjenu u percepciji Hrvatske kao top destinacije i za luksuzni nautički turizam.
Stipe Petričević, predsjednik udruge CRO.Y.A., organizatora sajma, istaknuo je kako je Split prirodno odredište za ovakav događaj.
“Split je iznimna destinacija sama po sebi i od početka nam je bio prva opcija za održavanje sajma.” rekao je Petričević, naglašavajući globalni potencijal grada.
Dodao je i kako je ovaj sajam tek početak ambicioznog plana za jačanje pozicije čitave hrvatske obale među vodećim europskim nautičkim destinacijama.
CROYA Charter Show je pokazao svoj potencijal, kao i potencijal za rast i daljnje pozicioniranje Splita kao nezaobilazne destinacije na svjetskoj karti nautičkog turizma.
S obzirom na pozitivne prve dojmove i veliki interes međunarodnih čarter agenata, sajam ima sve predispozicije postati redovita godišnja manifestacija koja će privlačiti sve veći broj luksuznih jahti, agenata i gostiju.
Osim toga, pozicioniranje hrvatske obale kao konkurenta najprestižnijim destinacijama, može dodatno privući elitnu klijentelu i potaknuti razvoj luksuznog turizma u regiji.
U budućnosti, CROYA Charter Show bi mogao postati najvažniji događaj u kalendaru globalne nautičke industrije, čime bi Split i Hrvatska postali nezaobilazna točka za ljubitelje luksuza i plovidbe.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.