CROYA Charter Show, koji se održao 4.-6. listopada, je donio mnoštvo novih prilika u yachting industriji u Hrvatskoj. Kako? Sajam je stvorio temelje za daljnji rast i pozicioniranje Splita, ali i čitave regije, uz bok vodećim europskim destinacijama. Ovaj prestižni sajam luksuznih jahti je ujedno dodatno pojačao i sliku Hrvatske kao elitne destinacije, ali i napravio korak prema novim trendovima.
CROYA Charter Show je bio “ono nešto” što je nedostajalo, a što je dodatno obogatilo turističku ponudu grada.
Koliko je Splitu bio potreban jedan ovakav nautički sajam, pokazali su prvi dojmovi sudionika i posjetitelja.
Ovaj je sajam za cilj imao pozicionirati našu obalu kao elitnu destinaciju.
Očito je kako je i uspio, sudeći po reakcijama i komentarima brokera i agenata koji su bili sudionici ovog sajma.
Upravo zahvaljujući ovom sajmu Split se upisao na svjetsku kartu čarter sajmova.
Iako su prvi dojmovi tek počeli pristizati, već je jasno kako je CROYA Charter Show donio brojne nove mogućnosti za Split i cijelu regiju.
Ovaj sajam ne samo što je dodatno učvrstio imidž grada kao prestižne destinacije za nautičke entuzijaste, već je otvorio vrata budućim rastućim trendovima u luksuznom turizmu.
Split, sa svojom bogatom poviješću i prirodnim ljepotama, uz pomoć ovog događaja, sve više stvara prepoznatljivu poziciju na svjetskoj sceni nautičkog turizma.
Od 4. do 6. listopada, splitska Zapadna obala ugostila je impresivan niz od 42 luksuzne jahte, sve u okviru CROYA Charter Showa, specijaliziranog sajma koji se fokusira na najprestižnije jahte dostupne za najam u Hrvatskoj.
Više od 200 čarter agenata iz različitih dijelova svijeta kako bi se iz prve ruke upoznali s ponudom luksuznih hrvatska nautička ponuda može pružiti. Bliži uvid u luksuzne jahte, duljine između 20 i 55 metara, omogućio im je bolju procjenu plovila sa stalnom posadom.
Sajam je organiziran kako bi omogućio čarter agentima priliku za izravnu procjenu ne samo kvalitete plovila, već i razinu pruženih usluga, čime se nastoji osigurati dugoročni rast potražnje za hrvatskim jahtama na svjetskom tržištu.
CROYA Charter Show ima ogroman potencijal stvoriti značajnu promjenu u percepciji Hrvatske kao top destinacije i za luksuzni nautički turizam.
Stipe Petričević, predsjednik udruge CRO.Y.A., organizatora sajma, istaknuo je kako je Split prirodno odredište za ovakav događaj.
“Split je iznimna destinacija sama po sebi i od početka nam je bio prva opcija za održavanje sajma.” rekao je Petričević, naglašavajući globalni potencijal grada.
Dodao je i kako je ovaj sajam tek početak ambicioznog plana za jačanje pozicije čitave hrvatske obale među vodećim europskim nautičkim destinacijama.
CROYA Charter Show je pokazao svoj potencijal, kao i potencijal za rast i daljnje pozicioniranje Splita kao nezaobilazne destinacije na svjetskoj karti nautičkog turizma.
S obzirom na pozitivne prve dojmove i veliki interes međunarodnih čarter agenata, sajam ima sve predispozicije postati redovita godišnja manifestacija koja će privlačiti sve veći broj luksuznih jahti, agenata i gostiju.
Osim toga, pozicioniranje hrvatske obale kao konkurenta najprestižnijim destinacijama, može dodatno privući elitnu klijentelu i potaknuti razvoj luksuznog turizma u regiji.
U budućnosti, CROYA Charter Show bi mogao postati najvažniji događaj u kalendaru globalne nautičke industrije, čime bi Split i Hrvatska postali nezaobilazna točka za ljubitelje luksuza i plovidbe.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.
ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.