Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima


Pridružite nam se na webinaru koji će se održati 18. travnja 2023. i saznajte više o načinima kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u čarter poslovanju.

Vlasnik ste čarter flote i neprestano ste u potrazi za korisnim rješenjima za svoj marketing?

Želite li unaprijediti svoju marketinšku strategiju i pronaći nove načine zadržavanja klijenata?

Sudjelujte na našem webinaru o digitalnom marketingu i NFC tehnologijama na plovilima te saznajte kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u čarter poslovanju.

Prijavite se na webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima 
18.04.2023. u 11:00 sati 
Gosti: Ino Hot i Andrea Todorović, Tap2Review, Innovative Online Marketing Agency

Prijavi se na Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima

NFC tehnologija je postala vrlo popularna u marketinškom svijetu zbog svojih mnogobrojnih prednosti. Ova tehnologija omogućuje brz i jednostavan prijenos podataka, interakciju s kupcima putem njihovih mobilnih uređaja te povećanje angažmana korisnika. Također, NFC tehnologija omogućuje personalizaciju marketinških poruka i prilagođavanje poruka korisnicima na temelju njihovih interakcija s proizvodom ili uslugom. Sve ove prednosti mogu pomoći tvrtkama u poboljšanju marketinških strategija i povećanju prodaje proizvoda ili usluga. 
 
Gosti predavači Ino Hot i Andrea Todorović, stručnjaci za digitalni marketing, podijelit će svoje znanje i iskustvo u ovom području te će se dotaknuti tema poput novih marketinških taktika, prednosti za klijente i vlasnike brodova, personalizacije marketinških poruka te povećanja angažmana korisnika.

Također, Ino I Andrea će vam dati korisne savjete i primjere primjene u praksi koji će vam pomoći u povećanju prodaje i angažmana korisnika.

Saznat ćete:

  • Kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u marketinške svrhe  
  • Marketing na plovilima kroz web aplikaciju
  • Kakve su mogućnosti za loyalty program
  • Kako ostvariti direktan pristup klijentu za charter ponude, charter management & sales

Ova prilika je idealna za sve one koji se bave turističkim poslovanjem ili iznajmljivanjem plovila, te žele poboljšati svoju marketinšku strategiju. 

Webinar je besplatan za sve zainteresirane, a prijava je jednostavna – dovoljno je poslati svoje podatke putem kontakt obrasca.

Prijavi se na Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima

Nakon ispunjene prijave, primit ćete link za pristup webinaru na svoj e-mail. 

 

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke
Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke

Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.

Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?
Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?

Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?

Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.
Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.

Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.

Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?
Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?

Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.