Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima


Pridružite nam se na webinaru koji će se održati 18. travnja 2023. i saznajte više o načinima kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u čarter poslovanju.

Vlasnik ste čarter flote i neprestano ste u potrazi za korisnim rješenjima za svoj marketing?

Želite li unaprijediti svoju marketinšku strategiju i pronaći nove načine zadržavanja klijenata?

Sudjelujte na našem webinaru o digitalnom marketingu i NFC tehnologijama na plovilima te saznajte kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u čarter poslovanju.

Prijavite se na webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima 
18.04.2023. u 11:00 sati 
Gosti: Ino Hot i Andrea Todorović, Tap2Review, Innovative Online Marketing Agency

Prijavi se na Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima

NFC tehnologija je postala vrlo popularna u marketinškom svijetu zbog svojih mnogobrojnih prednosti. Ova tehnologija omogućuje brz i jednostavan prijenos podataka, interakciju s kupcima putem njihovih mobilnih uređaja te povećanje angažmana korisnika. Također, NFC tehnologija omogućuje personalizaciju marketinških poruka i prilagođavanje poruka korisnicima na temelju njihovih interakcija s proizvodom ili uslugom. Sve ove prednosti mogu pomoći tvrtkama u poboljšanju marketinških strategija i povećanju prodaje proizvoda ili usluga. 
 
Gosti predavači Ino Hot i Andrea Todorović, stručnjaci za digitalni marketing, podijelit će svoje znanje i iskustvo u ovom području te će se dotaknuti tema poput novih marketinških taktika, prednosti za klijente i vlasnike brodova, personalizacije marketinških poruka te povećanja angažmana korisnika.

Također, Ino I Andrea će vam dati korisne savjete i primjere primjene u praksi koji će vam pomoći u povećanju prodaje i angažmana korisnika.

Saznat ćete:

  • Kako iskoristiti prednosti NFC tehnologije u marketinške svrhe  
  • Marketing na plovilima kroz web aplikaciju
  • Kakve su mogućnosti za loyalty program
  • Kako ostvariti direktan pristup klijentu za charter ponude, charter management & sales

Ova prilika je idealna za sve one koji se bave turističkim poslovanjem ili iznajmljivanjem plovila, te žele poboljšati svoju marketinšku strategiju. 

Webinar je besplatan za sve zainteresirane, a prijava je jednostavna – dovoljno je poslati svoje podatke putem kontakt obrasca.

Prijavi se na Webinar: Digitalni marketing i NFC tehnologija na plovilima

Nakon ispunjene prijave, primit ćete link za pristup webinaru na svoj e-mail. 

 

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.