Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o mogućnostima financiranja poslovanja iz EU fondova, ali i iz klasičnih bankovnih izvora te kako odabrati pravi izvor upravo za vaše poslovanje.
Za sve poduzetnike pa tako i za one u čarteru od izuzetne je važnosti kako financiraju svoje poslovanje. Financiraju li se iz adekvatnih izvora, u razumnoj mjeri i uz prihvatljive troškove?
Odluke o financijskim resursima i kako ih pribaviti spadaju u one od krucijalne važnosti za cjelokupno poslovanje.
Prilikom pribavljanja sredstava na tržištu, izbor će ovisiti o raspoloživosti i njihovoj cijeni, trenutnoj financijskoj poziciji i kredibilnosti (kreditnom rejtingu),ali i o financijskoj strategiji.
Financijska strategija ili planiranje financiranja poslovnih aktivnosti odnosi se na odluke o tome koliko financijskih sredstava je potrebno, kada, na koji rok, gdje ih pribaviti te kako upravljati tim procesom.
Upravo o ovome razgovarat ćemo na webinaru s Ivicom Žurom, financijskim stručnjakom s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru, a danas uspješnim financijskim konzultantom koji u svoj portfelj uspješnih projekata ubraja i one vezane uz nautiku.
Prijavite se na webinar
Bez obzira koji dio svog poslovanja želite financirati, kupnju novog plovila, obrtna strdstva ili jednostavno želite refinancirati postojeća zaduženja potrebno je osigurati budžet za realizaciju po najpovoljnijim mogućim uvjetima za vas.
Pri financiranju potrebno je razlikovati, na jednoj strani, nabavu financijskih sredstava kao izvora financiranja, a na drugoj strani potrebu za ulaganjem financijskih sredstava radi premošćivanja nelikvidnosti.
Kad nabavljate potrebna financijska sredstva za početak ili nastavljanje svog poslovanja, morate ocijeniti koliko sredstava trebate, kad i za koje namjene.
Za to morate napraviti financijsku projekciju za najmanje godinu dana. Ta je faza nužna radi vjerodostojnog prikaza likvidnosti i rentabilnosti poslovanja.
Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:
- Financiranje iz EU fondova
- Financiranje putem bankovnih kredita i garantnih shema
- Financiranja putem HAMAGa
- Financiranje putem HBORa za izvoznike i žene poduzetnice
Webinar je besplatan i održat će se u četvrtak 21.04.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.
Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.
ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.