Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o mogućnostima financiranja poslovanja iz EU fondova, ali i iz klasičnih bankovnih izvora te kako odabrati pravi izvor upravo za vaše poslovanje.
Za sve poduzetnike pa tako i za one u čarteru od izuzetne je važnosti kako financiraju svoje poslovanje. Financiraju li se iz adekvatnih izvora, u razumnoj mjeri i uz prihvatljive troškove?
Odluke o financijskim resursima i kako ih pribaviti spadaju u one od krucijalne važnosti za cjelokupno poslovanje.
Prilikom pribavljanja sredstava na tržištu, izbor će ovisiti o raspoloživosti i njihovoj cijeni, trenutnoj financijskoj poziciji i kredibilnosti (kreditnom rejtingu),ali i o financijskoj strategiji.
Financijska strategija ili planiranje financiranja poslovnih aktivnosti odnosi se na odluke o tome koliko financijskih sredstava je potrebno, kada, na koji rok, gdje ih pribaviti te kako upravljati tim procesom.
Upravo o ovome razgovarat ćemo na webinaru s Ivicom Žurom, financijskim stručnjakom s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru, a danas uspješnim financijskim konzultantom koji u svoj portfelj uspješnih projekata ubraja i one vezane uz nautiku.
Prijavite se na webinar
Bez obzira koji dio svog poslovanja želite financirati, kupnju novog plovila, obrtna strdstva ili jednostavno želite refinancirati postojeća zaduženja potrebno je osigurati budžet za realizaciju po najpovoljnijim mogućim uvjetima za vas.
Pri financiranju potrebno je razlikovati, na jednoj strani, nabavu financijskih sredstava kao izvora financiranja, a na drugoj strani potrebu za ulaganjem financijskih sredstava radi premošćivanja nelikvidnosti.
Kad nabavljate potrebna financijska sredstva za početak ili nastavljanje svog poslovanja, morate ocijeniti koliko sredstava trebate, kad i za koje namjene.
Za to morate napraviti financijsku projekciju za najmanje godinu dana. Ta je faza nužna radi vjerodostojnog prikaza likvidnosti i rentabilnosti poslovanja.
Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:
- Financiranje iz EU fondova
- Financiranje putem bankovnih kredita i garantnih shema
- Financiranja putem HAMAGa
- Financiranje putem HBORa za izvoznike i žene poduzetnice
Webinar je besplatan i održat će se u četvrtak 21.04.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.
Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Vaši gosti žele mir. Žele da sve ide glatko i funkcionira te da im se ne mora tri puta objašnjavati gdje se što pali. Kad brod “zna” što gost treba, onda više ne govorimo o čarteru, nego o iskustvu koje ostaje. I tu počinje stvarna vrijednost pametnih tehnoloških rješenja na vašem plovilu.
AI više nije tema samo za velike firme i IT odjele. Sve više čarter tvrtki u Hrvatskoj potiho koristi AI alate u svakodnevnim poslovima. Od brzih prijevoda do boljeg planiranja sezone, ovi alati postaju korisni kao i dobra Excela tablica. Nisu čarobni i ne rade sve sami, ali znaju dobro pripomoći kad subotom krene kaos. U nastavku donosimo konkretne primjere gdje AI može stvarno olakšati život u čarter biznisu.
Što ako problem nije u tome da vam marketing ne radi, nego u tome da nikada nije ni bio postavljen kako treba? S kratkim pogledom na čarter industriju, Selma Ćubara, u svom novom članku za čarter.hr, donosi promišljanja o tome zašto mnoge tvrtke ostaju razočarane rezultatima svog marketinga i što zapravo znači izgraditi strategiju koja podržava rast – i u sezoni i izvan nje.
Zamislite da se vaša baza gostiju iz godine u godinu puni sama od sebe. Stari gosti vas se sjete i prije nego što počnu planirati svoj idući odmor. Potencijalni gosti koji su samo pregledavali vašu web stranicu sada vam šalju upite s pitanjem: “Koji termin je slobodan?” To je ono što dobro postavljen newsletter radi za čarter tvrtke.