Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.
Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”.
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.
Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja.
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima.
Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu.
Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji.
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke.
Webinar se održao 24.09.2024. u 11:00 sati, a preuzeti ga možete prijavom na obrazac u nastavku.

Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Mnoge male čarter tvrtke krenu s nekoliko brodova i puno volje, ali bez jasnog plana što dalje. Neki se oslanjaju samo na agencije, drugi kopiraju što rade veći. I onda sve postane isto. Želite biti drugačiji? Želite raditi pametnije? Razumjeti kome se zapravo obraćate? Onda je ovaj tekst za vas.
Marijan Dželalija iz GrECo Marine Insurancea, godinama radi s čarter tvrtkama i jako dobro poznaje svakodnevne izazove s kojima se nautička industrija susreće. U razgovoru s čarter.hr podijelio je svoje iskustvo, način na koji gleda na osiguranje u nautici i kako gleda na izazove s kojima se čarter tvrtke susreću kada krene sezona.
Dok se bliži kraj godine, opet se vraćamo istom pitanju: na čemu zapravo stojimo? Neke brojke nas zateknu, druge su već dio standardnog repertoara, ali sve zajedno otkrivaju kamo ide naša mala ekonomija. Ivica Žuro nam u svom novom članku donosi podsjetnik na ono što izbjegavamo priznati, ali će mnogima zvučati poznato.
Fleksibilnost u poslovanju nije samo ideja, nego stvarna razlika između naporne i uspješne sezone. U čarter industriji, ona određuje koliko brzo reagirate, kako tim surađuje i kakav dojam ostavljate gostima. Ako želite stabilnije poslovanje i manje kaosa u sezoni, fleksibilnost postaje jedna od vaših najjačih vrijednosti. Želite saznati kako je razviti i pretvoriti u prednost?