Mislite li kako je vašoj tvrtki dovoljno samo postojati kako bi vaš brend bio uspješan? Sama prisutnost na tržištu više nije dovoljna. Konkurencija je postala ogromna u svakoj niši u svakoj industriji. Pridružite nam se na webinaru, koji će se održati 24. rujna, gdje će vam Grgo Petrov objasniti što je najvažnije kod brenda i kako ga najbolje predstaviti na sajmovima.
Kako bi se vaš brend istaknuo i postigao dugoročni uspjeh, važno je razumjeti ulogu koju dizajn igra u tome kako se vaš brend “vidi”.
Svaki element, od logotipa i vizualnog identiteta do načina na koji komunicirate, utječe na to kako vaša publika doživljava vaš brend i koliko ga percipira kao autentičnog i pouzdanog.
Dizajn nije samo estetika; to je važan alat koji može komunicirati vrijednosti, misiju i jedinstvenu priču vaše tvrtke.
Dobro osmišljen dizajn omogućuje da vaša tvrtka vizualno komunicira na način koji će privući prave kupce ili goste, povećati prepoznatljivost i uspostaviti emocionalnu povezanost s publikom. Ipak, dizajn je samo jedan dio šire strategije uspješnog poslovanja.
Dizajn sam po sebi nije dovoljan, jer je potrebno paralelno razvijati dobro osmišljene marketinške strategije i oglašavanje, a oni zajedno s dizajnom čine temelj za postizanje trajnog uspjeha.
Kombinacija dizajna, strategije i oglašavanja će osnažiti vaš brend i pomoći u izgradnji povjerenja, lojalnosti i dugoročnog odnosa s kupcima.
Ovo je glavna tema webinara pod naslovom Istakni se ili makni: Moć brendiranja na zasićenom tržištu.
Na ovom webinaru, Grgo Petrov, stručnjak iz područja brendiranja i marketinga će vas provesti kroz ključne stavke stvaranja snažnog brenda koji se ističe na tržištu prepunom konkurencije.
Naučit ćete kako uspješno balansirati između dizajna, strategije i oglašavanja te kako koristiti svaki od tih elemenata za maksimalni učinak.
Brendiranje nije luksuz već nužnost, a ovaj webinar pomoći će vam savladati tehnike potrebne za postizanje održivog uspjeha na današnjem dinamičnom tržištu.
Webinar je idealan za sve čarter tvrtke i one koji posluju u nautičkom sektoru ili se prepoznaju u ovoj industriji.
Također, namijenjen je svima koji nisu potpuno sigurni u značenje pojma brendiranja i žele saznati što čini kvalitetan vizualni i verbalni identitet tvrtke.
Webinar se održao 24.09.2024. u 11:00 sati, a preuzeti ga možete prijavom na obrazac u nastavku.
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.