Žene u nautičkoj industriji – She & SEA


Razgovori o tome ima li dovoljno žena u nautici, je li im teže ili lakše nego što se misli te jesu li ravnopravne u industriji, se opet i iznova ponavljaju. Stoga je učilište Adria Libar organiziralo panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” koji će se održati na ovogodišnjem Sajmu Nautike u Zagrebu, kao priliku za isticanje uloga žena u nautici.

Ovogodišnji Sajam Nautike u Zagrebu bit će bogatiji za poseban jedan događaj - panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA". 
 
Panel u organizaciji učilišta Adria Libar, će se održati 16. veljače 2024. u 15 sati na Zagrebačkom velesajmu, na pozornici između paviljona 10A i 11A.  
 
Ovaj panel će biti prilika za isticanje iznimnih žena kao i njihovog doprinosa u nautici.  
 
Adria Libar, vodeći hrvatski trening centar za pomorstvo i nautiku, organizira ovaj panel kako bi proslavio i promovirao ulogu žena u oblikovanju dinamičnog nautičkog pejzaža
 
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" nije samo mjesto susreta uspješnih žena iz nautičkog sektora, već je i forum za raspravu o izazovima, strategijama uspjeha, i jedinstvenim perspektivama koje žene donose u ovu industriju.  
 

Cilj panela “Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” 

Organizatori panela kažu kako je cilj panela obogatiti sadržaj sajma naglašavajući postignuća žena u nautici.  
 
Panel će otvoriti prostor za razmjenu osobnih priča i iskustava brojnih žena iz nautike.   
 
Cilj panela je i dijalog, s kojim će se istražiti kako su žene "plovile izazovima i krojile svoje putanje uspjeha". Predstavljanjem njihovih različitih pogleda i iskustava, žele se istaknuti obrazovne i profesionalne mogućnosti koje nautika nudi ženama. 
 
Sudionice panela, direktorice čarter tvrtki, agentice za jahte, edukatorice, urednice nautičkih medija, skiperice i stjuardese će podijelit će svoja iskustva na moru i oko njega. 
 

Odlična prilika za umrežavanje u nautičkoj industriji 

Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" je i izvrsna prilika za umrežavanje, inspiraciju, ali i daljnje razvijanje nautičkog sektora.  
 
Organizator Adria Libar poziva sve zainteresirane za ovaj panel, a za više informacija i akreditacije, obratite im se putem slijedećih kontakt podataka:  
Kontakt osoba: Katarina Barić 
E-mail: yacht@adrialibar.com 
Tel: 022 201 175   
Mob: 098 325 792  
 #WomenInNauticalIndustry 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.