Žene u nautičkoj industriji – She & SEA


Razgovori o tome ima li dovoljno žena u nautici, je li im teže ili lakše nego što se misli te jesu li ravnopravne u industriji, se opet i iznova ponavljaju. Stoga je učilište Adria Libar organiziralo panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” koji će se održati na ovogodišnjem Sajmu Nautike u Zagrebu, kao priliku za isticanje uloga žena u nautici.

Ovogodišnji Sajam Nautike u Zagrebu bit će bogatiji za poseban jedan događaj - panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA". 
 
Panel u organizaciji učilišta Adria Libar, će se održati 16. veljače 2024. u 15 sati na Zagrebačkom velesajmu, na pozornici između paviljona 10A i 11A.  
 
Ovaj panel će biti prilika za isticanje iznimnih žena kao i njihovog doprinosa u nautici.  
 
Adria Libar, vodeći hrvatski trening centar za pomorstvo i nautiku, organizira ovaj panel kako bi proslavio i promovirao ulogu žena u oblikovanju dinamičnog nautičkog pejzaža
 
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" nije samo mjesto susreta uspješnih žena iz nautičkog sektora, već je i forum za raspravu o izazovima, strategijama uspjeha, i jedinstvenim perspektivama koje žene donose u ovu industriju.  
 

Cilj panela “Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” 

Organizatori panela kažu kako je cilj panela obogatiti sadržaj sajma naglašavajući postignuća žena u nautici.  
 
Panel će otvoriti prostor za razmjenu osobnih priča i iskustava brojnih žena iz nautike.   
 
Cilj panela je i dijalog, s kojim će se istražiti kako su žene "plovile izazovima i krojile svoje putanje uspjeha". Predstavljanjem njihovih različitih pogleda i iskustava, žele se istaknuti obrazovne i profesionalne mogućnosti koje nautika nudi ženama. 
 
Sudionice panela, direktorice čarter tvrtki, agentice za jahte, edukatorice, urednice nautičkih medija, skiperice i stjuardese će podijelit će svoja iskustva na moru i oko njega. 
 

Odlična prilika za umrežavanje u nautičkoj industriji 

Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" je i izvrsna prilika za umrežavanje, inspiraciju, ali i daljnje razvijanje nautičkog sektora.  
 
Organizator Adria Libar poziva sve zainteresirane za ovaj panel, a za više informacija i akreditacije, obratite im se putem slijedećih kontakt podataka:  
Kontakt osoba: Katarina Barić 
E-mail: yacht@adrialibar.com 
Tel: 022 201 175   
Mob: 098 325 792  
 #WomenInNauticalIndustry 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...