Žene u nautičkoj industriji – She & SEA


Razgovori o tome ima li dovoljno žena u nautici, je li im teže ili lakše nego što se misli te jesu li ravnopravne u industriji, se opet i iznova ponavljaju. Stoga je učilište Adria Libar organiziralo panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” koji će se održati na ovogodišnjem Sajmu Nautike u Zagrebu, kao priliku za isticanje uloga žena u nautici.

Ovogodišnji Sajam Nautike u Zagrebu bit će bogatiji za poseban jedan događaj - panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA". 
 
Panel u organizaciji učilišta Adria Libar, će se održati 16. veljače 2024. u 15 sati na Zagrebačkom velesajmu, na pozornici između paviljona 10A i 11A.  
 
Ovaj panel će biti prilika za isticanje iznimnih žena kao i njihovog doprinosa u nautici.  
 
Adria Libar, vodeći hrvatski trening centar za pomorstvo i nautiku, organizira ovaj panel kako bi proslavio i promovirao ulogu žena u oblikovanju dinamičnog nautičkog pejzaža
 
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" nije samo mjesto susreta uspješnih žena iz nautičkog sektora, već je i forum za raspravu o izazovima, strategijama uspjeha, i jedinstvenim perspektivama koje žene donose u ovu industriju.  
 

Cilj panela “Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” 

Organizatori panela kažu kako je cilj panela obogatiti sadržaj sajma naglašavajući postignuća žena u nautici.  
 
Panel će otvoriti prostor za razmjenu osobnih priča i iskustava brojnih žena iz nautike.   
 
Cilj panela je i dijalog, s kojim će se istražiti kako su žene "plovile izazovima i krojile svoje putanje uspjeha". Predstavljanjem njihovih različitih pogleda i iskustava, žele se istaknuti obrazovne i profesionalne mogućnosti koje nautika nudi ženama. 
 
Sudionice panela, direktorice čarter tvrtki, agentice za jahte, edukatorice, urednice nautičkih medija, skiperice i stjuardese će podijelit će svoja iskustva na moru i oko njega. 
 

Odlična prilika za umrežavanje u nautičkoj industriji 

Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" je i izvrsna prilika za umrežavanje, inspiraciju, ali i daljnje razvijanje nautičkog sektora.  
 
Organizator Adria Libar poziva sve zainteresirane za ovaj panel, a za više informacija i akreditacije, obratite im se putem slijedećih kontakt podataka:  
Kontakt osoba: Katarina Barić 
E-mail: yacht@adrialibar.com 
Tel: 022 201 175   
Mob: 098 325 792  
 #WomenInNauticalIndustry 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke
Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke

Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.

Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?
Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?

Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?

Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.
Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.

Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.

Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?
Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?

Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.