Žene u nautičkoj industriji – She & SEA


Razgovori o tome ima li dovoljno žena u nautici, je li im teže ili lakše nego što se misli te jesu li ravnopravne u industriji, se opet i iznova ponavljaju. Stoga je učilište Adria Libar organiziralo panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” koji će se održati na ovogodišnjem Sajmu Nautike u Zagrebu, kao priliku za isticanje uloga žena u nautici.

Ovogodišnji Sajam Nautike u Zagrebu bit će bogatiji za poseban jedan događaj - panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA". 
 
Panel u organizaciji učilišta Adria Libar, će se održati 16. veljače 2024. u 15 sati na Zagrebačkom velesajmu, na pozornici između paviljona 10A i 11A.  
 
Ovaj panel će biti prilika za isticanje iznimnih žena kao i njihovog doprinosa u nautici.  
 
Adria Libar, vodeći hrvatski trening centar za pomorstvo i nautiku, organizira ovaj panel kako bi proslavio i promovirao ulogu žena u oblikovanju dinamičnog nautičkog pejzaža
 
Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" nije samo mjesto susreta uspješnih žena iz nautičkog sektora, već je i forum za raspravu o izazovima, strategijama uspjeha, i jedinstvenim perspektivama koje žene donose u ovu industriju.  
 

Cilj panela “Žene u nautičkoj industriji – She & SEA” 

Organizatori panela kažu kako je cilj panela obogatiti sadržaj sajma naglašavajući postignuća žena u nautici.  
 
Panel će otvoriti prostor za razmjenu osobnih priča i iskustava brojnih žena iz nautike.   
 
Cilj panela je i dijalog, s kojim će se istražiti kako su žene "plovile izazovima i krojile svoje putanje uspjeha". Predstavljanjem njihovih različitih pogleda i iskustava, žele se istaknuti obrazovne i profesionalne mogućnosti koje nautika nudi ženama. 
 
Sudionice panela, direktorice čarter tvrtki, agentice za jahte, edukatorice, urednice nautičkih medija, skiperice i stjuardese će podijelit će svoja iskustva na moru i oko njega. 
 

Odlična prilika za umrežavanje u nautičkoj industriji 

Panel "Žene u nautičkoj industriji – She & SEA" je i izvrsna prilika za umrežavanje, inspiraciju, ali i daljnje razvijanje nautičkog sektora.  
 
Organizator Adria Libar poziva sve zainteresirane za ovaj panel, a za više informacija i akreditacije, obratite im se putem slijedećih kontakt podataka:  
Kontakt osoba: Katarina Barić 
E-mail: yacht@adrialibar.com 
Tel: 022 201 175   
Mob: 098 325 792  
 #WomenInNauticalIndustry 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Google Business profil za čarter tvrtke - vodič za bolje pozicioniranje
Google Business profil za čarter tvrtke - vodič za bolje pozicioniranje

Gost koji traži brod najčešće neće otvoriti vašu web stranicu. Prvo će pogledati što piše na Googleu. Ako vam profil izgleda ozbiljno, javi se vama. Ako nije ažuran ili nedostaje podataka, odlazi dalje. Saznajte što sve Google Business profil treba sadržavati i kako ga postaviti kako bi radio za vas, svaki dan.

International Charter Expo slavi svoju 10. godišnjicu u Amsterdamu
International Charter Expo slavi svoju 10. godišnjicu u Amsterdamu

International Charter Expo (ICE) vratio se u Amsterdam ovog studenoga s posebnim razlogom za slavlje - svojom 10. godišnjicom. Više od 600 tvrtki iz više od 57 zemalja okupilo se na trodnevnim sastancima na visokoj razini, usmjerenim razgovorima o industriji i izraženom osjećaju zajedništva unutar globalne čarter zajednice.

ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera
ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera

Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.

Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?
Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?

Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.