Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje


Više od 70% ljudi koji putuju traže i cijene autentična iskustva. U potrazi su također za lokalno orijentiranim iskustvima, a preferiraju unikatne i inkluzivne aktivnosti. Sve manje žele "tradicionalna” razgledavanja i obilaske. Podsjeća li vas to na nešto? Kao da je to dugačije i jedinstveno, baš upravo čarter iskustvo.

Svi oni koji u turizmu nude autentična iskustva mogu se pohvaliti zadovoljnijim (ali i lojalnijim) gostima.   
Posljednje statistike pokazuju kako više od 58% gostiju preferira customer experience na nivou - personalizirane ture i individualan pristup – ne žele biti još jedan broj u masi.  
  
Gosti cijene odraz kulture destinacije... I po tome je najam jahte u čarteru jedno od najboljih iskustava koje će ikada doživjeti. Dakle, mogli bismo reći - vrhunac customer experience-a.  
  
   
Pridružite nam se na ekskluzivnom webinaru Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje!  
  
Na webinaru koji će se održao 11. veljače , a kroz kojeg nas je provo Josip Zurak, osnivač platforme Authland, moći ćete saznati sve što vas zanima o Authland Connect platformi.  
  
Želite saznati kako transformirati iskustvo svojih gostiju, a ujedno povećati prihode i učinkovitost poslovanja – ne propustite se prijaviti!    
  
Preuzmi webinar o Authland Connect platformi
   

Što je Authland Connect?  

Authland Connect je inovativna online platforma koja služi za booking lokalnih iskustava, a koja se može prilagoditi potrebama vašeg poslovanja i vašim gostima.  
Na ovom webinaru ćete saznati na koji način omogućava upravljanje, distribuciju kao i monetizaciju turističkih iskustava na potpuno novi način.  
   
Glavne prednosti koje možete ostvariti preko Authland connect platforme:   

  • Obogatiti svoju ponudu - pružite gostima pristup jedinstvenim lokalnim iskustvima, od skrivenih uvala do vinskih tura  
  • Povećati prihode - zaradite proviziju na svaku rezerviranu aktivnost bez dodatnih ulaganja  
  • Uštedjeti vrijeme - digitalizirajte ponudu i zaboravite na složeno sastavljanje itinerara  
  • Personalizirano se brendirati - ponude se prilagođavaju vašem vizualnom identitetu
  • Pametno poslovati - iskoristite analitiku za praćenje ponašanja gostiju i prilagodite usluge njihovim potrebama 
       

Authland Connect je karika koja nedostaje vašem poslovanju  

Na webinaru ćete također naučiti i kako uz Authland Connect možete višestruko promovirati svoje čarter i nautičko poslovanje - putem različitih kanala poput web stranica, mobilnih aplikacija, email kampanja i još mnogo toga.  
   
Zašto se prijaviti na webinar?  
Zato što je naš novi webinar Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje, idealan za sve vlasnike i menadžere čarter tvrtki koji žele:  

  • Unaprijediti svoje poslovanje  
  • Otkriti kako povećati lojalnost gostiju  
  • Dobiti uvid u ponašanje i rezervacije gostiju  
  • Pojednostaviti svakodnevne poslovne procese  

 

Ne propustite priliku za besplatne informacije o Authland Connect platformi i tehnologiji koja može iskustvo s vašom čarter tvrtkom dovesti na novu razinu.   
I to onakvu o kojoj će vaši gosti pričati još dugo nakon što se pozdrave s vašim čarterom.  
   
Webinar se održao 11. veljače u 11h, kao i uvijek putem Google Meeta.   
  
 
   
Čekamo vas s mnoštvom korisnih informacija i praktičnih savjeta!  
  
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna - jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera
ICE Open Forum 2025: Cijene, potražnja i budućnost čartera

Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem na planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.

Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?
Dosta vam je “sve je bilo super, ali…” recenzija?

Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.

Trebaju li čarter tvrtke ulagati u vlastiti CRM (ili je Excel još uvijek dovoljan)
Trebaju li čarter tvrtke ulagati u vlastiti CRM (ili je Excel još uvijek dovoljan)

Ako vam je ikad prošlo kroz glavu: "Možda je ovo ipak previše za Excel" ovaj tekst će vam pomoći to procijeniti sa sigurnošću. Mnoge čarter tvrtke oslanjaju se na tablice jer su jednostavne, poznate i "rade posao". No kako posao raste, raste i količina informacija i zadataka koje treba držati pod kontrolom, jer stvari brzo izmaknu kontroli.

Manje kukanja, više akcije - čarter ima udrugu, a vi možete do zajma
Manje kukanja, više akcije - čarter ima udrugu, a vi možete do zajma

Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.