Više od 70% ljudi koji putuju traže i cijene autentična iskustva. U potrazi su također za lokalno orijentiranim iskustvima, a preferiraju unikatne i inkluzivne aktivnosti. Sve manje žele "tradicionalna” razgledavanja i obilaske. Podsjeća li vas to na nešto? Kao da je to dugačije i jedinstveno, baš upravo čarter iskustvo.
Svi oni koji u turizmu nude autentična iskustva mogu se pohvaliti zadovoljnijim (ali i lojalnijim) gostima.
Posljednje statistike pokazuju kako više od 58% gostiju preferira customer experience na nivou - personalizirane ture i individualan pristup – ne žele biti još jedan broj u masi.
Gosti cijene odraz kulture destinacije... I po tome je najam jahte u čarteru jedno od najboljih iskustava koje će ikada doživjeti. Dakle, mogli bismo reći - vrhunac customer experience-a.
Pridružite nam se na ekskluzivnom webinaru Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje!
Na webinaru koji će se održao 11. veljače , a kroz kojeg nas je provo Josip Zurak, osnivač platforme Authland, moći ćete saznati sve što vas zanima o Authland Connect platformi.
Želite saznati kako transformirati iskustvo svojih gostiju, a ujedno povećati prihode i učinkovitost poslovanja – ne propustite se prijaviti!
Authland Connect je inovativna online platforma koja služi za booking lokalnih iskustava, a koja se može prilagoditi potrebama vašeg poslovanja i vašim gostima.
Na ovom webinaru ćete saznati na koji način omogućava upravljanje, distribuciju kao i monetizaciju turističkih iskustava na potpuno novi način.
Glavne prednosti koje možete ostvariti preko Authland connect platforme:
Na webinaru ćete također naučiti i kako uz Authland Connect možete višestruko promovirati svoje čarter i nautičko poslovanje - putem različitih kanala poput web stranica, mobilnih aplikacija, email kampanja i još mnogo toga.
Zašto se prijaviti na webinar?
Zato što je naš novi webinar Authland Connect: Transformirajte čarter iskustvo – zadovoljni gosti, uspješnije poslovanje, idealan za sve vlasnike i menadžere čarter tvrtki koji žele:
Ne propustite priliku za besplatne informacije o Authland Connect platformi i tehnologiji koja može iskustvo s vašom čarter tvrtkom dovesti na novu razinu.
I to onakvu o kojoj će vaši gosti pričati još dugo nakon što se pozdrave s vašim čarterom.
Webinar se održao 11. veljače u 11h, kao i uvijek putem Google Meeta.
Čekamo vas s mnoštvom korisnih informacija i praktičnih savjeta!
Vaši podaci su sigurni s nama, a prijava je potpuno besplatna - jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
"Vodič iz perspektive jedine konzultantice koja će vam ikada trebati za to." Ako razmišljate o uvođenju CRM-a ili ga već imate, ali ne daje očekivane rezultate, ovaj tekst će vam pomoći da stvari posložite kako treba. Andreja Fazlić donosi vodič kroz CRM strategiju i usvajanje - objašnjava gdje griješite, zašto tehnologija sama nije dovoljna i kako provesti promjenu koja donosi mjerljive rezultate. Praktično, jasno i iz iskustva - za sve koji žele CRM koji će raditi raditi svoj posao.
Danas nije dovoljno imati dobre brodove. Gosti biraju ono što mogu pronaći online, što mogu prepoznati i čemu mogu vjerovati. Ako želite da vas pronađu pravi gosti, i odaberu baš vas, online vidljivost više nije opcija, nego potreba. U nastavku donosimo praktične prijedloge kako ćete biti viđeni na pravom mjestu, u pravo vrijeme.
Uskoro stiže 300 milijuna eura kredita za zelenu tranziciju - prilika za sve koji žele ulagati u solarne sustave i energetsku učinkovitost. Hrvatska ima projekte, ima potrebe, ali birokracija i neaktivnost koče razvoj. Nautički čarter, koji ostvaruje visoku potrošnju po gostu, se mora bolje zauzeti za svoje mjesto. Kako? Piše Ivica Žuro za čarter.hr.
Kad se zna kamo se ide, lakše je stići tamo. Isto je i s društvenim mrežama. Bez plana, bez sadržaja i s objavama koje izgledaju kao da vam nije stalo, teško je istaknuti se u ogromnoj količini sadržaja koju društvene mreže svakodnevno izbacuju. Ovo je vodič s 10 savjeta kako osigurati da vam profili na društvenim mrežama ne izgledaju kao da su zapeli u 1999.g.