Nova sezona, novi izazovi! Ove godine se Andreja Fazlić fokusira na strategiju, digitalnu transformaciju i psihologiju promjena. Tu su i bitne smjernice za lidere koji žele biti ispred konkurencije i osigurati rast svog poslovanja. Strategija, ljudi i HubSpot mogu biti pokretači i vašeg poslovnog rasta. Kako ih primijeniti? Saznajte u nastavku.
Dobro došli u četvrtu sezonu moje kolumne za čarter.hr!
Prvi članak u godini koristim za kratki pregled onoga o čemu ću pisat u narednim mjesecima. Prošlu sezonu posvetila sam digitalnoj transformaciji i revenue flywheel-u, te ju zaokružila s 5 ključnih pouka.
Ako ste lider koji u 2025. želi potaknuti rast svog poslovanja kroz efikasne marketinško prodajne strategije, koje podrazumijevaju i tehnologiju - ove pouke bi vas trebale zanimati.
U nastavku podsjećam na tih 5 ključnih pouka, a cijeli članak možete pronaći na ovom linku:
Kroz ovih pet točaka, dva su osnovna lajtmotiva koja se prepleću, a to su strategija i ljudi (čitaj psihologija).
U središte pozornosti odlučila sam staviti dvije teme. Vjerujem da možete pogoditi koje, teme čovjeka i strategija. Ni jedno ni drugo se ne mijenja tako brzo i ima neke svoje zakonitosti, ali je za oboje bitno da su fleksibilni.
Ljudi su ti koji pokreću i provode digitalnu transformaciju poslovanja, a ista je situacija i s kupcima, oni na kraju odlučuju o uspjehu ili neuspjehu naših marketinško prodajnih napora. A zajednički nazivnik u oba konteksta je strategija.
U kontekstu organizacija pisat ću o temama psihologije promjena, lidershipa kroz transformaciju i upravljanju timovima. Nastojat ću odgovoriti na pitanja kako motivirati i angažirati timove, kako prepoznati i razviti neophodne digitalne vještine za konkurentno poslovanje.
Dok ću, kada pričamo o kupcima pisati o tome što ih pokreće kod kupovine, kako su se njihove kupovne navike promijenile, kako predvidjeti njihove potrebe, kako izgraditi odnos i potaknuti lojalnost.
Kroz bolje razumijevanje psihologije čovjeka - kako se ponašaju kod promjena ili prilikom kupovine - možemo razviti strategije koje odgovaraju njihovim potrebama i u skladu su s našim poslovnim ciljevima.
Bez jasne strategije, svaki cilj ostaje samo fantazija.
U tom kontekstu pisat ću o raznim formama strategija i njihovim primjenama, a prije svega o strategijama poslovanja, digitalne transformacije i marketinško prodajnim strategijama. Fokus će biti na praktičnim vodičima za izgradnju stabilnih poslovnih modela koji uključuju nove tehnologije i odgovarajuće marketinške i prodajne taktike.
Naravno da ću se dotaknuti i teme tehnologije. HubSpot je već sveprisutan u mojim tekstovima. Toliko dugo već radim s njim i svjedočim izvrsnim pričama rasta prihoda i optimizacije poslovnih procesa da ga smatram neizostavnim elementom poslovanja za sve one koji žele biti odlikaši u biznisu. Pisat ću o tome kako ga koristiti kroz odjele marketinga, prodaje i korisničke podrške, te iskustvima iz rada s klijentima u kontekstu implementacije i razvoja CRM strategije.
Ako razmišljate o tome kako osigurati konkurentnost i rast prihoda, pozivam vas da pratite teme koje ću obrađivati tijekom godine.
Prvi idući tekst koji slijedi u sezoni bit će vraćanje osnovama.
Pisat ću o poznatim i provjerenim strateškim okvirima poslovanja, o tome koje je razlika između poslovnog plana i strategije, čak i kakve veze ima marketinška ili prodajna strategija sa strategijom poslovanja. Kao i konkretnim koracima koji, kroz strategiju, povezuju poslovne ciljeve, ljude i tehnologiju u kohezivan sustav.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
"Vodič iz perspektive jedine konzultantice koja će vam ikada trebati za to." Ako razmišljate o uvođenju CRM-a ili ga već imate, ali ne daje očekivane rezultate, ovaj tekst će vam pomoći da stvari posložite kako treba. Andreja Fazlić donosi vodič kroz CRM strategiju i usvajanje - objašnjava gdje griješite, zašto tehnologija sama nije dovoljna i kako provesti promjenu koja donosi mjerljive rezultate. Praktično, jasno i iz iskustva - za sve koji žele CRM koji će raditi raditi svoj posao.
Danas nije dovoljno imati dobre brodove. Gosti biraju ono što mogu pronaći online, što mogu prepoznati i čemu mogu vjerovati. Ako želite da vas pronađu pravi gosti, i odaberu baš vas, online vidljivost više nije opcija, nego potreba. U nastavku donosimo praktične prijedloge kako ćete biti viđeni na pravom mjestu, u pravo vrijeme.
Uskoro stiže 300 milijuna eura kredita za zelenu tranziciju - prilika za sve koji žele ulagati u solarne sustave i energetsku učinkovitost. Hrvatska ima projekte, ima potrebe, ali birokracija i neaktivnost koče razvoj. Nautički čarter, koji ostvaruje visoku potrošnju po gostu, se mora bolje zauzeti za svoje mjesto. Kako? Piše Ivica Žuro za čarter.hr.
Kad se zna kamo se ide, lakše je stići tamo. Isto je i s društvenim mrežama. Bez plana, bez sadržaja i s objavama koje izgledaju kao da vam nije stalo, teško je istaknuti se u ogromnoj količini sadržaja koju društvene mreže svakodnevno izbacuju. Ovo je vodič s 10 savjeta kako osigurati da vam profili na društvenim mrežama ne izgledaju kao da su zapeli u 1999.g.