Besplatan webinar? Naravno, zašto ne!


Danas, gdje je sve digitalno i svaki klik se računa, virtualna okupljanja postala su glavni način povezivanja. Webinari, posebice besplatni webinari, nude savršenu kombinaciju edukacije, angažmana i izravne interakcije bez napuštanja udobnosti doma ili ureda. Želite proširiti glas o vama? Koristite webinare! Želite rasti, učiti i razvijati se? Pogađate – koristite webinare!

Webinari su vrlo brzo postali temelji digitalnog marketinga
  
Kako i ne bi – kad nude jedinstvenu platformu za suradnju i obrazovanje u raznim industrijama, uključujući i čarter industriju, koja je u stalnom porastu. 
  
Web seminari, ili skraćeno webinari, dinamičan su način za predstavljanje usluga, razmjenu znanja i izravnu interakciju s publikom iz udobnosti vlastitog dnevnog boravka ili ureda. 
  
Za čarter tvrtke webinari predstavljaju odličnu priliku za istaknuti svoju ponudu, pokazati svoju stručnost i izgraditi odnose s potencijalnim klijentima i gostima. 
  
Webinari su isplativi, imaju širok doseg i pružaju mogućnost interakcije, i to u stvarnom vremenu - što ih čini osnovnim alatom za vaš digitalni marketing
  
Ali ne samo to. Webinari imaju i mnoge prednosti – sudjelovanjem na webinaru svaka tvrtka ima priliku za rast i učenje
  

Webinari vs seminari (prednosti i mane) 

Webinari i seminari oba služe za edukaciju i promociju, ali se značajno razlikuju u formatu i izvedbi. 
 
Webinari se održavaju online, a možete im se pridružiti s bilo kojeg mjesta, ako imate internet vezu. 
  
Ovakav online format ujedno proširuje doseg s onog lokalnog na čak i globalno, omogućavajući tako veću i raznolikiju publiku koja može sudjelovati. 
  
Webinari su isplativi, s nižim troškovima u usporedbi s tradicionalnim seminarima. Također se mogu i snimiti te se kasnije detaljnije pogledati
  
Međutim, nedostaje im osobna interakcija i mogućnosti umrežavanja koje pružaju događaji uživo. Podložni su i potencijalnim tehničkim problemima koji mogu utjecati na kvalitetu prezentacije. 
  
Seminari su tradicionalni osobni susreti ili predavanja koja se održavaju na unaprijed određenom mjestu, a nude izravno, interaktivno iskustvo
  
Seminari su privlačni publici, jer omogućavaju povezivanje s istomišljenicima (networking) potiču osjećaj zajedništva, a povratne informacije možete dobiti trenutno
  
Ali imaju svoje nedostatke, uključujući ograničen doseg (zbog ograničenja ili udaljenosti lokacije). Seminari također imaju veće troškove povezane s iznajmljivanjem ili rezervacijom prostora, putovanjem i smještajem te logistikom organizacije ili osobnog odlaska na takav događaj. 
  
Dakle, napravimo uži izbor svih prednosti i mana kako webinara tako i seminara: 

Webinari 
Prednosti: Globalni doseg, isplativost, mogućnost pristupa od svuda i opcija snimke 
Mane: Manje osobne interakcije, mogući tehnički problemi, ograničen networking u tradicionalnom smislu 
  
Seminari 
Prednosti: Osobna interakcija, trenutna povratna informacija, mogućnosti networkinga 
Mane: Zemljopisna ograničenja, viši troškovi, logistička složenost 

 

 

Kako napraviti webinar za svoje čarter poslovanje (i zašto) 

Želite učiniti nešto drugačije? Nešto zanimljivo za vaše klijente ili informativno za vaše kolege (i konkurenciju)? 
  
Možete u ime svoje čarter tvrtke organizirati besplatan webinar za svoju publiku. Ali to će također zahtijevati određeni trud i vrijeme s vaše strane. 
  
A ako želite biti sigurni da je vaš webinar publici zanimljiv i uspješno prenosi vašu stručnost i ono što nudite, evo nekoliko savjeta: 

  • Odaberite temuodredite onu koja će imati odjeka kod vaše ciljane publike. 
    To mogu biti ekskluzivne čarter destinacije, savjeti za planiranje odmora na jahti ili prednosti jahti u odnosu na tradicionalni odmor. 
    Ključ dobre teme webinara je odabrati onu koja će dati vrijednost vašoj publici, a istovremeno istaknuti jedinstvenost vašeg čartera. 
  • Odaberite pravu platformu - odaberite platformu za webinar koja je u skladu s vašim ciljevima i publikom. Platforme se kreću od popularnih svima poznatih opcija, kao što su Zoom i Google Meet do onih specijaliziranih kao što su GoToWebinar i WebinarJam.  
    Pregledajte ih, odlučite koja vam je jednostavnija za korištenje, ima li interaktivne funkcije (kao što su dijelovi za pitanja i odgovore i/ili ankete) i koliko se dobro mogu uklopiti u vaše postojeće marketinške resurse. 
  • Osmislite svoju prezentaciju - vaša prezentacija treba biti vizualno privlačna i sadržajno bogata. Koristite visokokvalitetne slike ili videozapise i pobrinite neka sadržaj bude dobro organiziran i informativan.  
    Također, uključite priče svojih klijenta/korisnika/gostiju za pouzdane informacije iz prve ruke. 
  • Promocija koristite svoju email listu kontakta, društvene mreže i web stranicu za promidžbu webinara.  
    Kreirajte zanimljive najave, informativne objave i podsjetnike kako biste potaknuli iščekivanje i povećali broj registracija na webinar. 
  • Proba - napravite probu webinara kako biste se upoznali sa svim mogućnostima platforme koju ćete koristiti i prilagodili svoju prezentaciju.  
    Ovaj je korak vrlo važan, kako bi vaša isporuka i prezentacija protekli glatko na dan samog webinara. 
      

Kako napraviti besplatan webinar koji "hvata" (i konvertira) 

Stvaranje webinara koji će “uhvatiti” publiku koju želite, je prava vještina – trebalo bi kombinirati zanimljiv sadržaj s interaktivnom isporukom, kako bi publika ostala zainteresirana. A nakon toga budite spremni djelovati. 
  
Ključ svakog uspješnog webinara (pa tako i  besplatnog webinara) je visoka razina komunikacije i sudjelovanja od strane vaše publike. 
  
Ako uključite dio s pitanjima i odgovorima, to će sudionicima omogućiti komunikaciju. Na taj ćete način stvoriti dvosmjerni dijalog koji daje vrijednost i dubinu čitavom iskustvu webinara
  
Ankete tijekom webinara još su jedan učinkovit alat, a mogu se uključiti tijekom prezentacije i prikupiti vrijedne povratne informacije ili mišljenja. Na taj način će se sudionici osjećati i kao sastavni dio webinara. 
  
Interaktivni alati kao što su demonstracije, virtualne ture ili infografike mogu značajno povećati razinu angažmana sudionika. Ovakvi alati pomažu u vizualizaciji sadržaja, čineći složene informacije razumljivijima
  
Ali na kraju - uvjerljiv sadržaj je centralni dio.  
 
Započnite s jasnim, intrigantnim uvodom kako biste privukli pozornost. Nastavite sa informativnom i vizualno privlačnom prezentacijom. Neka informacije budu prikladne temi i lako pamtljive. 
  
I još jedna stvar - tijekom cijelog webinara "nježno" vodite sudionike prema poduzimanju sljedećeg koraka - kontaktu, rezervaciji, kupnji itd. - ovisno o tome koji je bio cilj vašeg webinara. 
  
Obavezno pošaljite naknadni “follow-up” email - uključite poruku zahvale i upitnik o zadovoljstvu te pitajte sudionike jesu li im potrebe dodatne informacije.  
Za one koji su se registrirali za vaš webinar, ali nisu ga mogli pratiti, svakako im pošaljite snimku
  

Najbolji sadržaj za vaš (nadamo se nadolazeći) free webinar 

Ako ne znate što učiniti i odakle započeti - savjetujemo vam da iskoristite svoj webinar kako bi najbolje poslužio vašoj publici. 
  
Kako bismo vas pozicionirali kao vodeći autoritet (za webinare, naravno) u čarter industriji, dajemo vam 10 primjera koje možete iskoristiti: 

  1. Virtualne ture jahtama - predstavite svoju flotu sa videozapisima od 360° ili live turama, ističući različite modele i njihove pogodnosti. 
  2. Ekskluzivna odredišta - napravite webinar koji će istaknuti skrovita odredišta koja su dostupna samo jahtom, pružajući uvid u ono što te lokacije čini posebnima. 
  3. Savjeti za planiranje odmora - ponudite korak-po-korak vodič za planiranje savršenog odmora na plovilu, pokrivajući sve od odabira prave jahte do osnovnih potrepština koje treba spakirati. 
  4. Interaktivno planiranje rute - vodite sudionike kroz kreiranje prilagođene rute koja najbolje odgovara njihovim željama i potrebama. 
  5. Održivost u čarteru - naglasite važnost posvećenosti okolišu prikazivanjem ekološki prihvatljivih praksi vaše čarter tvrtke i vaših gostiju. 
  6. Radionice o sigurnosti - organizirajte webinare koji se fokusiraju na sigurnosne protokole i najbolje načine za sigurno poslovanje i uživanje u iskustvu plovidbe. 
  7. Svjedočanstva - podijelite priče, iskustva i videozapise bivših gostiju, dodajući osobni pečat i izgrađujući povjerenje s potencijalnim klijentima i/ili budućim gostima. 
  8. Pitanja i odgovori uživo – organizirajte interaktivni webinar, na kojem bi sudionici mogli postavljati pitanja koja ih zanimaju te odmah i dobiti odgovore. 
  9. Ankete - tijekom webinara pitajte svoju publiku za mišljenje i saznajte više o njihovim potrebama i željama. 
  10. Priča o marketinškom uspjehu - podijelite kako je vaša čarter tvrtka iskoristila marketinške strategije za povećanje vidljivosti i privlačenje više klijenata, demonstrirajući svoje uvide i uspjeh. 

Zašto biste trebali prisustvovati besplatnom webinaru (i činiti to često) 

Sada kada ste naučili značajan dio onoga što treba znati o webinarima, saznajmo zašto je također važno i prisustvovati im. 
  
Webinari, očito, nude brojne prednosti, osobito u industrijama koje su dinamične poput čartera. 
  
Besplatni webinari vam omogućuju dobivanje vrijednih informacija izravno od stručnjaka, bez ikakvih troškova. 
  
Kao što smo prije spomenuli, besplatni webinari služe kao izvrsna platforma za umrežavanje, bez obzira na to što nema osobne interakcije. Kao sudionik, možete se povezati s istomišljenicima, liderima u industriji i potencijalnim klijentima ili partnerima tijekom ili nakon online sastanka. 
  
Webinari su također izvrsne prilike za učenje, koje vam možda nije bilo dostupno na druge načine, osim online. 
  
Webinari često pokrivaju niz tema, kao što su inovacije, novi administrativni alati ili nove tehnologije za plovila te su prilika za naučiti više o procesu kroz kojeg prolaze vaši korisnici. 
   

Budućnost digitalnog marketinga (u čarter industriji) 

Budućnost digitalnog marketinga u čarter industriji sve se više isprepliće s inovativnim online strategijama među kojima se kao posebno učinkovit alat ističu baš webinari. 
  
Kreiranjem jednog takvog online sastanka imate platformu za izlaganje svojih usluga, dijeljenje znanja o industriji i izravnu komunikaciju sa svojom publikom. 
Izuzetno su učinkoviti i u povećanju vidljivosti branda te izgradnji povjerenja i kredibiliteta
  
Pohađanje besplatnih webinara jednako je važno, ako ne i više – možete biti u tijeku s najnovijim trendovima digitalnog marketinga i učiti od stručnjaka unutar i izvan čarter industrije. 
  
Kontinuirano učenje i umrežavanje svakako će vas inspirirati, stvoriti nove ideje, oblikovati nove marketinške strategije ili pokrenuti neku suradnju koja će potaknuti vaš poslovni rast. 
  
 
Ne zaboravite nas pratiti na Facebooku, Instagramu i LinkedInu kako biste saznali više o našim nadolazećim besplatnim webinarima. 
  
Također možete pogledati naše prethodne webinare
  
Ako želite unaprijediti svoje poslovanje ili tražite smjernice, tu smo kako bi vam pomogli!

 

FAQ 

Koja mi je oprema potrebna za sudjelovanje na webinaru? 

Sve što trebate je računalo, laptop, tablet ili pametni telefon s pristupom internetu. Preporučuju se slušalice ili zvučnici za bolju kvalitetu zvuka, a web kamera ako želite sudjelovati u bilo kojem interaktivnom segmentu. 

Kako sudjelovanje na besplatnom webinaru može koristiti mom čarter poslovanju? 

Sudjelovanje na webinarima može pružiti uvid u trendove u industriji, marketinške strategije i operativna poboljšanja. Nudi mogućnosti umrežavanja s liderima u industriji i potencijalnim klijentima. Istovremeno vas oprema znanjem za održavanje vaših budućih webinara (s kojima možete povećati vidljivost i angažman vašeg brenda). 

Kako organiziranje besplatnog webinara može koristiti mom čarter poslovanju? 

Organiziranje i održavanje webinara omogućuje vam pokazati svoje usluge, podijeliti stručnost i izravno stupiti u kontakt s potencijalnim klijentima diljem svijeta. To je isplativ način da poboljšate svoju vidljivost, educirate svoju publiku o jedinstvenim aspektima čarter poslovanja i, u konačnici, povećate broj rezervacija. 

Može li se pristupiti besplatnom webinaru i nakon što je završio? 

Da, većina webinara (kao i naši) se snimaju i može im se pristupiti na zahtjev. To osigurava da čak i oni koji nisu mogli biti uživo mogu imati koristi od teme webinara, u vrijeme i na mjestu koje im odgovara. 
  

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?
Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?

Je li vaš poslovni fokus na proizvodu ili na kupcu? Andreja Fazlić nam otkriva kako usmjeravanje na kupce može transformirati vaše poslovanje. Saznajte kako razlikovati prave potrebe kupaca od pretpostavljenih, te kako integracija korisničkih iskustava utječe na dugoročni uspjeh.

CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji
CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji

Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?