Dođite na ćakulu u Zadar!


Sezona se pomalo privodi kraju, a naša platforma organizira prvo neformalno druženje profesionalaca u čarteru pod nazivom Čarter ćakula. Saznajte tko su naši gosti govornici na uvodnom panelu i o čemu je zapravo riječ.

Privodimo čarter sezonu kraju uz Čarter ćakulu™

Čini se kako nam se smiješi rekordna čarter sezona. Brojke pokazuju rekordan broj bukiranih plovila. Stavimo li na stranu i rekordan broj slomljenih jarbola ispod mosta Ždrelac, sezona je više-manje prošla u najboljem redu. Ili uz manje komplikacije, ali sve u rok službe.

I što sad, kada je čarter sezona pomalo već i iza nas?  

Sad je vrijeme za malo ćakule o čarteru 

Čarter.hr organizira Čarter ćakulu™, okupljanje profesionalaca u nautičkom turizmu i svih onih koji se tako osjećaju. Okupljanje koje će se održati u Zadru 6. listopada, bit će panel otvorene komunikacije, u kojemu će svoja iskustva s nama podijeliti renomirani stručnjaci u branši, kao i skiperi s višegodišnjim iskustvom.

Čarter ćakula je zapravo zamišljena kao druženje, u kojemu će naši suradnici kao gosti govornici prenijeti svoja iskustva na kratkom uvodnom panelu. Što će nam predstaviti ostaje za vidjeti i čuti, ali će susret definitivno biti neformalan i krajnje ležeran. I o čarteru, naravno.

Tko su naši gosti govornici?

Ponosni smo što na prvom druženju ovakve vrste sudjeluju naši autori, suradnici naše platforme čarter.hr, ali i oni koji nas vjerno prate:

Ivica Žuro

Možemo reći kako nema toga što Ivica ne zna o financijama, obzirom na njegovo dugogodišnje iskustvo u bankarstvu, ali i o općim temama budući je Ivica pasionirani kvizaš i pobjednik Potjere. Danas je vlasnik MM Beneficium obrta za poslovno savjetovanje. Jedna od njegovih užih specijalnosti su i organizacijska poboljšanja i uštede na troškovima poslovanja. Budući da u svom portfelju klijenata ima brodare i čarter tvrtke, Ivica će nam svakako biti jedan od zanimljivih sugovornika.

Andreja Fazlić

Naša vjerna suradnica i autorica članaka na našoj platformi iz područja marketing strategije, osnivačica je konzultantske agencije Astarta:Bit. Inbound marketing je ono čime se Andreja bavi, a cijelu strategiju slaže uz pomoć HUBSpota kao osnovnog alata u marketingu i prodaji. Andreja pomaže svojim klijentima u kreiranju novih leadova, povećanju prometa na web stranici, što u konačnici donosi i više korisnika, odnosno kupaca ili gostiju.

Borna Baričević

Borna je osnivač nove online platforme Skipper.agency - platforme za rezervaciju skiperskih usluga. Svi koji su uključeni u čarter znaju kako je važno imati provjerene skipere za svoje goste, ali i kako način pronalaska pravog skipera u određeno vrijeme može biti teško pa nekad gotovo i nemoguće. Borna, po struci ITjevac a i profesionalni skiper pronašao je rješenje i izgradio ga od nule. Predstavit će vam glavne funkcionalnosti platforme i ispričati pozadinu cijelog projekta.

Čarter ćakulu će voditi Selma Čmelik, idejna začetnica i osoba koja stoji iza platforme čarter.hr. Iako platforma postoji malo više od godinu dana, Selma je puno duže od toga imala plan kvalitetno povezati različite vanjske servise i usluge u čarteru. Sve s ciljem kako bi se pridonijelo podizanju poslovanja čartera na novu razinu i pripomoglo održivom razvoju čarter industrije.

Čarter.hr je danas uspješna platforma sa više od 9100 korisnika, više od 30 450 pregleda stranice u manje od godine dana te više od 530 pretplatnika na newsletter.

Što očekujemo na Čarter ćakuli?

Sigurni smo kako će na ovoj ćakuli svatko pronaći neku korisnu informaciju za sebe. Ako ništa, barem podijeliti svoja iskustva sa kolegicama i kolegama iz branše. Dobrih ideja nikada dovoljno, zar ne?

Sudionici će moći razmijeniti svoja iskustva, nove kreativne poteze te prikupiti moguće kontakte za sezonu koja dolazi. Ili jednostavno nazdraviti s kolegama. U svakom slučaju, panel je namijenjen prvenstveno okupljanju čarteraša na samom kraju ove rekordne čarter sezone.

Tko zna možda ova prva po redu Čarter ćakula bude prekretnica u vašem čarter poslovanju. Pridružite nam se i prijavite se za sudjelovanje, no imajte na umu kako je broj sudionika ograničen i potrebno je ispuniti kontakt formu koju možete pronaći na ovom linku.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati
Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati

Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…

Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju
Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju

U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.

Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu
Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu

Barbara Zec u svom novom članku za čarter.hr piše o bojama, ali ne onako kako ih inače doživljavamo. Umjesto klasičnih značenja, otkriva kako kontekst, kontrast i kombinacije boja mijenjaju sve. Boja sama po sebi ne znači ništa… dok ne vidimo gdje se nalazi, čime je okružena i što komunicira. Ovo je vodič koji povezuje dizajn, emocije i logiku, a sve kroz svakodnevne primjere.

Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?
Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?

Kad krene sezona, svi imamo neka predviđanja - ide li bolje ili lošije. Ali rijetko tko zna točno koliko su cijene pale, gdje stojimo u odnosu na konkurenciju i kako gosti zapravo bukiraju. Donosimo vam izvještaj sa konkretnim brojkama - stvarni podaci iz sustava koji prati više od 4.000 plovila u Hrvatskoj.