Dođite na ćakulu u Zadar!


Sezona se pomalo privodi kraju, a naša platforma organizira prvo neformalno druženje profesionalaca u čarteru pod nazivom Čarter ćakula. Saznajte tko su naši gosti govornici na uvodnom panelu i o čemu je zapravo riječ.

Privodimo čarter sezonu kraju uz Čarter ćakulu™

Čini se kako nam se smiješi rekordna čarter sezona. Brojke pokazuju rekordan broj bukiranih plovila. Stavimo li na stranu i rekordan broj slomljenih jarbola ispod mosta Ždrelac, sezona je više-manje prošla u najboljem redu. Ili uz manje komplikacije, ali sve u rok službe.

I što sad, kada je čarter sezona pomalo već i iza nas?  

Sad je vrijeme za malo ćakule o čarteru 

Čarter.hr organizira Čarter ćakulu™, okupljanje profesionalaca u nautičkom turizmu i svih onih koji se tako osjećaju. Okupljanje koje će se održati u Zadru 6. listopada, bit će panel otvorene komunikacije, u kojemu će svoja iskustva s nama podijeliti renomirani stručnjaci u branši, kao i skiperi s višegodišnjim iskustvom.

Čarter ćakula je zapravo zamišljena kao druženje, u kojemu će naši suradnici kao gosti govornici prenijeti svoja iskustva na kratkom uvodnom panelu. Što će nam predstaviti ostaje za vidjeti i čuti, ali će susret definitivno biti neformalan i krajnje ležeran. I o čarteru, naravno.

Tko su naši gosti govornici?

Ponosni smo što na prvom druženju ovakve vrste sudjeluju naši autori, suradnici naše platforme čarter.hr, ali i oni koji nas vjerno prate:

Ivica Žuro

Možemo reći kako nema toga što Ivica ne zna o financijama, obzirom na njegovo dugogodišnje iskustvo u bankarstvu, ali i o općim temama budući je Ivica pasionirani kvizaš i pobjednik Potjere. Danas je vlasnik MM Beneficium obrta za poslovno savjetovanje. Jedna od njegovih užih specijalnosti su i organizacijska poboljšanja i uštede na troškovima poslovanja. Budući da u svom portfelju klijenata ima brodare i čarter tvrtke, Ivica će nam svakako biti jedan od zanimljivih sugovornika.

Andreja Fazlić

Naša vjerna suradnica i autorica članaka na našoj platformi iz područja marketing strategije, osnivačica je konzultantske agencije Astarta:Bit. Inbound marketing je ono čime se Andreja bavi, a cijelu strategiju slaže uz pomoć HUBSpota kao osnovnog alata u marketingu i prodaji. Andreja pomaže svojim klijentima u kreiranju novih leadova, povećanju prometa na web stranici, što u konačnici donosi i više korisnika, odnosno kupaca ili gostiju.

Borna Baričević

Borna je osnivač nove online platforme Skipper.agency - platforme za rezervaciju skiperskih usluga. Svi koji su uključeni u čarter znaju kako je važno imati provjerene skipere za svoje goste, ali i kako način pronalaska pravog skipera u određeno vrijeme može biti teško pa nekad gotovo i nemoguće. Borna, po struci ITjevac a i profesionalni skiper pronašao je rješenje i izgradio ga od nule. Predstavit će vam glavne funkcionalnosti platforme i ispričati pozadinu cijelog projekta.

Čarter ćakulu će voditi Selma Čmelik, idejna začetnica i osoba koja stoji iza platforme čarter.hr. Iako platforma postoji malo više od godinu dana, Selma je puno duže od toga imala plan kvalitetno povezati različite vanjske servise i usluge u čarteru. Sve s ciljem kako bi se pridonijelo podizanju poslovanja čartera na novu razinu i pripomoglo održivom razvoju čarter industrije.

Čarter.hr je danas uspješna platforma sa više od 9100 korisnika, više od 30 450 pregleda stranice u manje od godine dana te više od 530 pretplatnika na newsletter.

Što očekujemo na Čarter ćakuli?

Sigurni smo kako će na ovoj ćakuli svatko pronaći neku korisnu informaciju za sebe. Ako ništa, barem podijeliti svoja iskustva sa kolegicama i kolegama iz branše. Dobrih ideja nikada dovoljno, zar ne?

Sudionici će moći razmijeniti svoja iskustva, nove kreativne poteze te prikupiti moguće kontakte za sezonu koja dolazi. Ili jednostavno nazdraviti s kolegama. U svakom slučaju, panel je namijenjen prvenstveno okupljanju čarteraša na samom kraju ove rekordne čarter sezone.

Tko zna možda ova prva po redu Čarter ćakula bude prekretnica u vašem čarter poslovanju. Pridružite nam se i prijavite se za sudjelovanje, no imajte na umu kako je broj sudionika ograničen i potrebno je ispuniti kontakt formu koju možete pronaći na ovom linku.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...

Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo
Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo

Čarter u Hrvatskoj balansira između želje za brzom zaradom i potrebe za sigurnošću na moru. Utrka za svakim eurom stvara sliku u kojoj statistika izgleda solidno, ali praksa na moru pokazuje drugačije. Ivica Žuro u novom članku donosi gdje se gubi kompas, je li čarter na autopilotu, a zarada ispred sigurnosti.

Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?
Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?

Zaposlenici koji znaju koristiti digitalne alate nisu samo brži u poslu - bolji sus u komunikaciji, organizaciji i komunikaciju, i smanjuju ovisnost o jednoj osobi. Donosimo konkretne primjere što se sve mijenja kada tim zna koristiti sustave koji već postoje. I zašto ulaganje u obuku zaposlenika nije trošak.