Želite smanjiti nepotrebnu interakciju s gostima, ali pridobiti njihovu lojalnost? Želite ostaviti pravi dojam kod svojih gostiju i nadmašiti njihova očekivanja? Želite pružiti sve informacije o vama i vašim brodovima na jednom mjestu? Čitajte dalje.
Nemate vremena za onaj “posebni” tip gostiju u čarteru? Znate svi onu vrstu gostiju koja je namjerno neinformirana, ali puno zapitkuju - uvijek iznova traže informacije o rutama, kontakte “u slučaju nečega” ili često vole pitati pitanja gdje stoji daska za rezanje, cjediljka za agrume i slično.
Pretpostavljamo kako vam je sigurno mnogo puta palo na pamet postoji li način na koji bi sebi olakšali život, njima plovidbu, a svoj tim poštedjeti odlaska na bespotrebne “izlete” na udaljenim lokacijama kako bi im otvorili plin ili zatvorili prozor. I vjerojatno ste već napravili razne dokumente, pa čak i video materijale kako bi gosti bili dobro informirani prije samog dolaska na brod. No, koliko god se trudili, u tijeku plovidbe uvijek i iznova gosti postavljaju ista pitanja.
S druge strane imate goste kojima nije potrebno ništa - jer ako imaju dostupne podatke - sve će oni pronaći ili saznati sami. Obratit će vam se samo ukoliko je nešto jako važno ili hitno i ako nisu uspjeli sami riješiti problem na različite načine.
I jednima i drugima su potrebne informacije. I jednima i drugima također treba mali poticaj kako bi vam ostavili recenzije. Mogućnost pronalaženja svega potrebnog na jednom mjestu se čini kao izvrsna ideja.
Sve ovo je moguće pretvoriti u stvarnost, samo treba znati gdje tražiti.
Ako ste u potrazi za rješenjem, ili ste se pronašli u bilo kojoj od ovih gore navedenih rečenica, potreban vam je uređaj koji će pružiti sve podatke o vama, vašim plovilima i lokacijama na Jadranu. Uređaj koji je dovoljno malen i koji neće smetati na brodu, koji se može smjestiti kako bi svima bio lako dostupan i koji gostima služi kao pretraživač svih informacija. Jedan takav uređaj je InfoBoard.
Za početak - što je InfoBoard? To je zapravo mali uređaj koji radi na principu NFC-a ili QR koda uz pomoć kojih gosti (ali i svi ostali) mogu dobiti pristup vašem potpuno personaliziranom profilu.
Putem NFC tehnologije omogućava trenutan i jednostavan pristup važnim informacijama, štedeći vrijeme (i uklanjajući brojne gnjavaže). Nema preuzimanja, nema upisivanja korisničkog imena, lozinke i slično. Korištenje za krajnjeg korisnika je potpuno sigurno.
Na ovaj način gost u čarteru može posjetiti vašu web stranicu, pregledati vaše društvene mreže pa čak i ostaviti recenziju. Ili još bolje, pristupiti vašem potpuno personaliziranom profilu sa svim podacima koji bi mogli zatrebati u plovidbi.
Na vašem profilu ili web stranici gost može pronaći vrijedne informacije kao što su popularne rute, gdje se što nalazi na plovilu, sve o sigurnosti u plovidbi ili odgovore na najčešća pitanja.
Vrijeme će pokazati što vaši gosti najviše pitaju i pretražuju te samim time možete prilagoditi svoj sadržaj. Jer iskreno, bilo bi lijepo ne odgovarati na mali milijun pitanja u srcu sezone ili ne ići na (često bezrazložne) intervencije.
InfoBoard kao personalizirani uređaj može sadržavati vaše osnovne podatke, kao što su logo, naziv i kontakt. Skeniranjem te NFC tehnologijom se omogućava preuzimanje vašeg profila s drugih uređaja, kao što su pametni telefoni ili tableti vaših gostiju.
To omogućuje brz i jednostavan pregled informacija, kao što su rute, destinacije, marine, sidrišta, benzinske postaje, restorani, mjesta za izlaske, i slično.
InfoBoard također nudi opcije za pregled vremenske prognoze za nautičare, kontakt s recepcijom ili bazom te nudi sve informacije i specifikacije plovila. Sve to gosti mogu “prebaciti” na svoje uređaje i od tamo neometano pristupati svim traženim podacima. Na vama je samo imati ažurne linkove, podatke i lokacije.
Jedno je sigurno, ovakva vrsta uređaja je nešto što će vas izdvojiti u mnoštvu, jer će gosti imati osjećaj kako im se dalo više od uobičajenog; samog plovila i opreme na njemu.
InfoBoard gostima pruža osjećaj sigurnosti, jer znaju kako pristupaju provjerenim i relevantnim informacijama. Baš ta informiranost može pomoći u stvaranju osjećaja povjerenja i bliskosti između gostiju i vašeg čartera.
Korištenjem ovakve vrste uređaja dobivate i jednu veliku prednost - gost koji se osjeća uključeno u cijeli proces plovidbe, bit će i zadovoljniji vašom uslugom.
Informacije koje gost dobije putem InfoBoarda mogu mu dati neke nove ideje i sugerirati neke nove rute – i eto inspiracije kako maksimalno iskoristiti odmor.
Korištenje InfoBoarda donosi mnoge prednosti, a mi ističemo sljedeće:
InfoBoard se može koristiti za marketing vašeg čartera jer stvara lojalnost te omogućuje izravan pristup vašoj ponudi.
InfoBoard omogućuje čarter tvrtki predstaviti se gostima na jedinstven i interaktivan način, što može povećati prepoznatljivost brenda.
Omogućuje stvaranje loyalty programa koji će gostima dati dodatni poticaj vratiti se iduće godine, čak i na isto plovilo ili će barem preporučiti vaš čarter drugima.
Između ostaloga mogu prikazati podatke o popustima i specijalnim ponudama, a sve je podatke moguće izmijeniti ili ažurirati u bilo kojem trenutku.
InfoBoard također može biti korišten za prikupljanje podataka o vašim gostima, kao što su njihove kontakt informacije ili interesi. To sve vam može pomoći u ciljanju i personalizaciji budućih marketinških aktivnosti.
InfoBoard se može prilagoditi vašim potrebama, što omogućuje jedinstven i profesionalan izgled. Sam uređaj može biti postavljen ili fiksiran na strateškom mjestu na plovilu, ili na recepciji, gdje će ga gosti moći lako uočiti. Na taj način će imati pristup svim bitnim informacijama na jednom mjestu jednim običnim skeniranjem QR koda, bez pretraživanja Google-a, listanja uputa za upotrebu ili zvanjem u bazu.
Osim toga, InfoBoard također omogućava personalizaciju svih opcija vašeg korisničkog sučelja, te mogućnost pristupa analitikama korištenja. Web aplikacija koja se koristi za upravljanje, omogućuje vam jednostavno uređivanje i ažuriranje svih informacija te praćenje statistike pregleda i broja skeniranja.
Tako vaša čarter tvrtka može brzo i efikasno odgovoriti na sve potrebe gostiju u svakom danom trenutku putem InfoBoarda.
Sve ove mogućnosti čine InfoBoard izvanrednim alatom uz pomoć kojeg možete uslugu na svojem plovilu podignuti na novu razinu, jer zapravo imate direktan pristup klijentu, ali i on vama.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…
U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.
Barbara Zec u svom novom članku za čarter.hr piše o bojama, ali ne onako kako ih inače doživljavamo. Umjesto klasičnih značenja, otkriva kako kontekst, kontrast i kombinacije boja mijenjaju sve. Boja sama po sebi ne znači ništa… dok ne vidimo gdje se nalazi, čime je okružena i što komunicira. Ovo je vodič koji povezuje dizajn, emocije i logiku, a sve kroz svakodnevne primjere.
Kad krene sezona, svi imamo neka predviđanja - ide li bolje ili lošije. Ali rijetko tko zna točno koliko su cijene pale, gdje stojimo u odnosu na konkurenciju i kako gosti zapravo bukiraju. Donosimo vam izvještaj sa konkretnim brojkama - stvarni podaci iz sustava koji prati više od 4.000 plovila u Hrvatskoj.