Lead Generation – 8 načina za korištenje u prodajnom procesu


Prodaja krajnjem potrošaču nikada ne bi trebala izgledati kao prodaja. Postoje razni načini na koje se možete približiti svojim kupcima i klijentima, a Lead Generation je jedan od načina - gdje njihov interes pretvarate u vrijednost.

Želite generirati više B2C potencijalnih kupaca i prodaje, ali niste sigurni odakle početi? 
 
Tajna leži u B2C marketingu! Postoji prilično preklapanje s B2B marketingom i B2C marketingom, međutim, postoje neke razlike koje biste trebali uzeti u obzir kada planirate B2C kampanju za stvaranje potencijalnih klijenata
 
Marketing i prodaja su usko povezani te je lead generation jedan od najbitnijih oblika prodaje koji možete napraviti.  
 
Upamtite, kada komunicirate izravno s mogućim gostima razgovarate s mnogo većom publikom s različitim potrebama, mišljenjima i prihodima, tako da vaše poruke to moraju odražavati i komunicirati na širok i gostoljubiv način. 
 
Ključ generiranja potencijalnih gostiju? Krajnjem potrošaču to nikada ne bi trebalo izgledati kao prodaja!  


1. Video sadržaj 

Najlakši i najizravniji način komuniciranja s potrošačima je putem videa. 
Između 2x i 20x veća je vjerojatnost da će se prosječni kupac uključiti u videosadržaj nego bilo koji drugi sadržaj, što znači da ako prodajete svoj proizvod/uslugu krajnjem potrošaču, bit ćete u ozbiljno nepovoljnom položaju ako ne koristite video sadržaj. 
 
Pokušajte stvoriti: 

  • Kratki videozapisi s objašnjenjima 
  • Savjeti i trikovi 
  • Demonstracije 
  • Video oglasi 
  • Također možete odlučiti eksperimentirati sa sadržajem prijenosa uživo, što je izvrsna prilika za izravnu interakciju sa svojom publikom 

 

2. B2C content marketing & SEO 

B2C sadržaj trebao bi se vrtjeti oko odgovaranja na pitanja
Iako to vrijedi i za B2B sadržaj, ako možete odgovoriti na pitanja svoje publike, počet ćete viđati veliki porast prodaje/upita (osobito ako je odgovor vaš proizvod). 

3. Automatizirani marketing putem e-pošte  

E-poruke su nevjerojatno moćne, čak i ako se čine pomalo zastarjelima; to je izravna komunikacijska veza s potencijalnim kupcem – san svakog B2C poduzeća. 
 
Međutim, kada šaljete tisuće e-poruka, lako je izgubiti taj osobni pečat. Tu dolazi automatizacija e-pošte
 
Zamislite da ste primili dvije identične poruke e-pošte, ali jedna počinje s 'Bok,' a druga s 'Bok Jim,'. Ako se zovete Jim, bit ćete mnogo sretniji primiti personaliziranu e-poštu, a to je ljepota automatizacije - možete automatski dodati ime primatelja, ostavljajući trenutni dojam da je vaša e-pošta samo za njih. 

 

4. Oglasi na društvenim mrežama 

Jeste li ikada pregledavali svoj omiljeni kanal na društvenim mrežama i odjednom se pojavio oglas za nešto što ste tražili prije nekoliko dana? 
 
To je zato što marketinški stručnjaci ciljaju oglase na društvenim mrežama prema vašim tržišnim preferencijama i interesima – nešto što biste trebali raditi sa svojom ciljanom publikom. 
 
U prosjeku vam je potrebno 8 dodirnih točaka prije nego što izvršite prodaju.  
To znači da je netko možda vidio vašu objavu na društvenim mrežama, posjetio vašu web-stranicu, pročitao blog i odvojio se prije nego što je vidio vaš oglas na društvenim mrežama i konačno odlučio kliknuti i kupiti od vas. 
 
Ustrajnost je ključna, a oglasi na društvenim mrežama izvrstan su način za održavanje svijesti na umu. Želite biti kompanija na koju pomisle kada odluče da je vrijeme za kupnju. Ako vaši oglasi lebde na njihovim društvenim mrežama tjednima, što mislite koga će nazvati? 
 
 To nisu Istjerivači duhova. 😊 

 
5. Poboljšajte korisničko iskustvo na svojoj web stranici 

Sav vaš naporan rad je uzaludan ako je vaša web stranica spora, nezgrapna ili teška za korištenje. 
 
Da biste ga pretvorili, morate osigurati sljedeće: 

  • Vaša se stranica brzo učitava 
  • Izgleda dobro i na brendu
  • Navigacija je jednostavna 
  • Pozivi na akciju su primamljivi i na njih se može kliknuti 
  • Postoji povezan relevantan sadržaj (kako bi se ponovno privukla njihova pozornost ako nisu spremni kupiti) 

Ovo je posebno važno u prodaji, budući da potrošači imaju znatno kraći raspon pozornosti i moraju biti uključeni odmah kako bi izvršili prodaju. 


6. Društveno slušanje 

Ne govorimo o prisluškivanju kao što se vidi u špijunskih filmovima već o slušanju onoga što vaši gosti (ili gosti konkurenata) govore na društvenim mrežama
 
Razumijevanje onoga što gosti govore je neprocjenjivo. Ako kažu da im se sviđa nešto u vezi s vašim proizvodom/uslugom, oglasite tu poruku. Ako vidite da su frustrirani konkurentom, pobrinite se da vaša poruka uključuje kako rješavate tu bolnu točku. Male promjene poput ove mogu značajno utjecati na vašu stopu konverzije. 
 
U B2C generiranju potencijalnih klijenata također možete odgovoriti na pitanja izravno na svojim kanalima društvenih medija, ostavljajući klijenta zadovoljnim, a promatrače impresioniranima.  

 

7. Implementirajte chatbot kako biste zadržali interes potencijalnih kupaca 

Chatbotovi su prešli dug put, a mnogi koriste obradu prirodnog jezika kako bi razgovarali s potencijalnim gostima kao da se iza ekrana nalazi pravi čovjek. 
 
Mnoga istraživanja pokazuju da će ljudi koji posjećuju vašu web stranicu često oklijevati ispuniti obrazac i predati svoje podatke, ali će vrlo rado razgovarati s chatbotom kako bi odmah dobili odgovore na svoje upite. 
 
Sve se vraća na iskustvo. Iako posjetitelj koji razgovara s vašim chatbotom možda neće izvršiti konverziju tada i tamo, ostavit će vas u mislima ako ste mu pružili sjajno iskustvo na vašoj web stranici i bit će daleko vjerojatnije da će je ponovno posjetiti kada budu spremni za sljedeći korak - kupnju


8. Nemojte zanemariti remarketing 

Bez obzira na to koliko su vaše kampanje dobre i koliko god dobro ciljani vaši oglasi bili, većina posjetitelja vaše stranice neće se odmah pretvoriti u potencijalne kupce
 
Zato je remarketing tako važan. Remarketing je čin posluživanja prilagođenih, ciljanih oglasa ljudima koji su posjetili ili poduzeli radnju na vašoj web stranici. 
 
Ovo je fantastičan način da pratite potencijalne kupce i da ih privučete natrag kad budu spremni za konverzaciju i na kraju konverziju u gosta. 
 
 
Na kraju je najbitnije biti ustrajni, autentični i podupirati akcijama ono što oglašavate. 

  • Podijeli:

Edita Vasiljević

Edita Vasiljević

Edita Vasiljević je konzultantica u prodaji i marketingu za sektor turizma, prvenstveno čartera. Svoje dugogodišnje prodajno iskustvo u rezervacijskim sistemima i agencijama je odlučila iskoristiti kao pokretačku snagu kompanije Ditas Consulting. Od čartera do agencija, uža specijalnost joj je prodaja te novi načini prodaje u današnjem dinamičnom okruženju te naglasak na kombiniranje emocije sa digitalizacijom. Moto kompanije je – Emocija prodaje!

https://www.linkedin.com/in/edita-vasiljevic-sales/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke
Kako se istaknuti - Top 7 grešaka koje rade čarter tvrtke

Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.

Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?
Švicarska je rekla "dosta" Booking.com-u, može li i čarter industrija podvući crtu?

Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?

Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.
Posao raste, ali ne i profit, odnosno jedva preživljavate? Ima pomoći.

Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.

Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?
Social media kalendar za čarter tvrtke: Što, kada i zašto objavljivati?

Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.