Ne trebate biti najveći kako biste bili najbolji. Male čarter tvrtke imaju fleksibilnost i osobni pristup koji velike tvrtke često ne mogu ponuditi. Da, velike flote dominiraju tržištem, ali male čarter tvrtke imaju svoje adute. Saznajte kako pametnom strategijom i učinkovitim marketingom uspješno konkurirati.
Velike flote imaju široku ponudu i resurse, ali male čarter tvrtke mogu igrati na neku drugu kartu.
Fleksibilnost i osobni pristup su nešto što gosti znaju prepoznati i cijeniti.
Brža reakcija na upite i neposredna komunikacija mogu biti vaše najjače oružje u borbi s velikim konkurentima.
Koje su sve prednosti vaše male čarter tvrtke:
Primjer: Kao manja čarter tvrtka možete ponuditi gostima mogućnost privatnog skipera koji će i upravljati brodom, već i voditi goste na skrivena mjesta poznata samo lokalnom stanovništvu.
Veliki sustavi i velike tvrtke imaju svoj vlastiti ustroj, a ipak često funkcioniraju po šabloni.
I tu je vaša prilika - svakom gostu pružiti doživljaj skrojen po mjeri.
Gosti koji unajmljuju brod žele više od običnog odmora.
Oni žele osjećaj ekskluzivnosti, žele znati da je iskustvo prilagođeno samo njima i žele personalizirani pristup.
I baš male čarter tvrtke mogu ponuditi personalizirani pristup na način koji velike tvrtke jednostavno ne mogu kopirati.
Kako stvoriti nezaboravno iskustvo?
Vaša web stranica, društvene mreže i recenzije mogu biti vaša najveća prednost u natjecanju s velikima.
Velike tvrtke su u stanju uložiti ono što se iz vaše perspektive čini kao ogroman budžet, u digitalni marketing.
To nikako ne znači kako vi ne možete biti vidljivi.
Kvalitetan sadržaj, redovite objave i dobra SEO strategija mogu donijeti izvrsne rezultate.
Praktični savjeti za bolju online vidljivost:
Primjer: Kao mala čarter tvrtka možete koristiti društvene mreže, kako bi promovirali iskustva svojih gostiju, što može rezultirati povećanjem rezervacija putem preporuka i direktnih poruka.
Gosti žele više od samog iskustva plovidbe - žele doživjeti pravu Jadransku obalu, skrivena mjesta i domaću atmosferu.
Gosti ne dolaze samo radi plovidbe - žele osjetiti duh destinacije. Male čarter tvrtke imaju prednost u pružanju autentičnih doživljaja jer često bolje poznaju lokalne prilike, običaje, destinacije i sl.
Kako iskoristiti lokalnu autentičnost:
Ne morate biti najjeftiniji da biste privukli goste - bitno je da nudite pravu vrijednost za novac.
Konkurencija na tržištu često tjera čarter tvrtke na snižavanje cijena, ali to dugoročno nije održivo. Umjesto natjecanja tko će biti jeftiniji, fokusirajte se na stvaranje dodatne vrijednosti.
Kako postići balans između cijene i kvalitete:
Udružite snage s lokalnim restoranima, vinarijama i vodičima kako biste stvorili jedinstvene pakete koji će privući goste.
Konkurencija među čarter tvrtkama je velika, ali umjesto da ste sami na tržištu, pametnije je graditi strateška partnerstva. Suradnja s lokalnim tvrtkama donos obostranu korist, te će također unaprijediti vašu ponudu.
Primjeri korisnih partnerstava (a koje ujedno možete uključiti u čarter paket):
Primjer: Možete surađivati sa turističkim vodičima te tako ponudili gostima ture kroz Nacionalne parkove i Parkove prirode.
Ne ciljate sve ljude - ciljate one kojima vaša ponuda savršeno odgovara.
Jasna poruka, prava publika i pametna promocija mogu vas postaviti iznad velikih čarter tvrtki.
Nije važno privući što više upita – važno je privući prave goste.
Pravilno ciljanje tržišta i usklađivanje poruka s potrebama klijenata mogu značajno povećati popunjenost bez nepotrebnog trošenja budžeta.
Kako optimizirati marketing strategiju:
Umjesto da pokušavate imitirati velike sustave, može se istaknuti pružanjem jedinstvenih iskustava, sa fleksibilnošću i personaliziranom uslugom.
Autentičnost i neposredan kontakt s gostima danas su odličan alat za jačanje lojalnosti i skupljanje preporuka, što dugoročno može donijeti stabilan rast.
Osim toga, manje tvrtke mogu brže prilagoditi svoje poslovanje novim trendovima, dok one velike često sporo implementiraju promjene.
Korištenjem digitalnih alata za marketing, analizu tržišta i upravljanje klijentima, možete precizno i ciljano doprijeti do željene publike i izgraditi prepoznatljivost brenda.
Također, kroz suradnje s drugima možete stvoriti jedinstvene ponude koje se ne mogu pronaći kod konkurencije.
Na tržištu gdje često pobjeđuje iskustvo, kao mala čarter tvrtka imate priliku izgraditi dugoročan, održiv i profitabilan poslovni model.
Sve počinje od jasne vizije, strateškog pozicioniranja i dosljedne brige o gostima.
Ne znate kako ostvariti kvalitetnu online vidljivost ili kako posložiti svoje poslovanje? Kontaktirajte nas će danas i mi ćemo vam pomoći.
Obavezno se prijavite na naš newsletter, za novosti iz čarteri nautičke industrije.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter.hr je vodeća digitalna platforma posvećena osnaživanju tvrtki u nautičkom sektoru. Kroz sveobuhvatan pristup koji uključuje specijaliziranu edukaciju, ciljane strategije digitalnog marketinga, stručno poslovno savjetovanje i učinkovito oglašavanje, platforma pomaže čarter tvrtkama, nautičkim servisima i srodnim poslovanjima da postignu veću vidljivost, izgrade snažne veze i ostvare dugoročni poslovni uspjeh.
Čarter industrija funkcionira po sličnim pravilima: poznata imena, provizije, sajmovi i ponuda. Ali ako ste i vi u istom krugu, znate da to više nije dovoljno. Agenti danas traže puno više od liste cijena i slobodnih termina. U svom novom članku Selma Ćubara donosi konkretan vodič o tome kako ozbiljno postaviti B2B marketing u čarteru, privući agente koji vrijede - i zadržati ih.
Većina čarter tvrtki i dalje posluje po modelu "najam broda i to je to". Brod se očisti, spremi, preda u čarter i to je kraj priče. Ali gosti više ne dolaze samo zbog mora i jedrenja. Dolaze jer žele doživjeti lokaciju. Žele vidjeti kako se stvarno živi na otocima, što rade ljudi koji tamo žive, gdje kupiti maslinovo ulje...
U novom članku za čarter.hr, Ivica Žuro secira naš omiljeni nacionalni sport: javno žaljenje nad cijenama, turistima, kavama i vlastitom državom. Ali možda je došao trenutak da se pitamo - jesmo li stvarno toliko loši, ili samo tako zvučimo?