Otkazan Boot Duesseldorf


Prema današnjem službenom priopćenju otkazano je održavanje najvećeg nautičkog sajma u siječnju - Boot Duesseldorf.

photo: Messe Düsseldorf/ctillmann

 

Zbog širenja varijante virusa omicron, u Njemačkoj su od 28. prosinca na snazi ​​daljnja ograničenja, uključujući sve događaje. Nakon sastanka ministara predsjednika saveznih država o situaciji s pandemijom 21. prosinca 2021., Sjeverna Rajna-Vestfalija (NRW) zabranila je održavanje velikih događanja s posjetiteljima u siječnju.

Razlog je to zbog kojeg je uprava Messe Duesseldorf, na čelu s izvršnim direktorom Wolfram N. Diener, donijela odluku o otkazivanju održvanja sajma Boot u 2022. godini.

Uprava sajma u potpunosti podržava odluke vlade i ministara te potvrđuju kako je to u skladu i s njihovim nastojanjima da spriječe sveopću zabrinutost među izlagačima ovogodišnjeg sajma zbog izlaganja za vrijeme novog vala pandemije.

Održavanje sljedećeg sajma Boot zakazano je za 21. - 29. siječnja 2023. godine.

Ovdje možete pročitati izvorno službeno priopćenje Boot Duesseldorf.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...

Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo
Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo

Čarter u Hrvatskoj balansira između želje za brzom zaradom i potrebe za sigurnošću na moru. Utrka za svakim eurom stvara sliku u kojoj statistika izgleda solidno, ali praksa na moru pokazuje drugačije. Ivica Žuro u novom članku donosi gdje se gubi kompas, je li čarter na autopilotu, a zarada ispred sigurnosti.

Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?
Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?

Zaposlenici koji znaju koristiti digitalne alate nisu samo brži u poslu - bolji sus u komunikaciji, organizaciji i komunikaciju, i smanjuju ovisnost o jednoj osobi. Donosimo konkretne primjere što se sve mijenja kada tim zna koristiti sustave koji već postoje. I zašto ulaganje u obuku zaposlenika nije trošak.