Prema današnjem službenom priopćenju otkazano je održavanje najvećeg nautičkog sajma u siječnju - Boot Duesseldorf.
photo: Messe Düsseldorf/ctillmann
Zbog širenja varijante virusa omicron, u Njemačkoj su od 28. prosinca na snazi daljnja ograničenja, uključujući sve događaje. Nakon sastanka ministara predsjednika saveznih država o situaciji s pandemijom 21. prosinca 2021., Sjeverna Rajna-Vestfalija (NRW) zabranila je održavanje velikih događanja s posjetiteljima u siječnju.
Razlog je to zbog kojeg je uprava Messe Duesseldorf, na čelu s izvršnim direktorom Wolfram N. Diener, donijela odluku o otkazivanju održvanja sajma Boot u 2022. godini.
Uprava sajma u potpunosti podržava odluke vlade i ministara te potvrđuju kako je to u skladu i s njihovim nastojanjima da spriječe sveopću zabrinutost među izlagačima ovogodišnjeg sajma zbog izlaganja za vrijeme novog vala pandemije.
Održavanje sljedećeg sajma Boot zakazano je za 21. - 29. siječnja 2023. godine.
Ovdje možete pročitati izvorno službeno priopćenje Boot Duesseldorf.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jeste li se ikada vratili s edukacije, radionice ili webinara puni ideja. I onda ste vrlo brzo shvatili, kada ste se vratili svom uobičajenom životu i poslu, kako su te ideje izblijedjele? Ovaj fenomen je poznat kao "praznina u učenju". Frustrira mnoge, ali postoji rješenje. Saznajte kako aktivno primijeniti sve što ste naučili i kako izvući najviše iz svake edukacije.
Želite unaprijediti svoje poslovanje? Želite da vaš servis ili obrt ima više klijenata (i posla) u yachting industriji? Onda je Seazone prava platforma za vas. Saznajte kako se uključiti, koji su benefiti i kako vas mogu pronaći oni koji traže baš vaše usluge.
Digitalni marketing osnova za uspjeh čarter tvrtki, ali sa sobom nosi i pravne obveze. Katarina Ćosić nam otkriva sve o stvaranju originalnog sadržaja, dobivanju pristanka za e-mail marketing, te transparentnosti u oglašavanju - sve redom bitnim elementima za izbjegavanje pravnih sankcija, ali i izgradnju povjerenja s klijentima.
Postoji dobar način s kojim ćete doći do stvarnog mišljenja gostiju. Možete saznati sve što gosti kažu o vašoj usluzi, ali i drugim pojedinostima koje su vam važne. Saznajte kako učinkovito anketirati goste te kako anketu djelotvorno provesti.