Većina ljudi danas pregleda recenzije i prije nego se odluče za kupnju ili rezervaciju. Recenzije pomažu u izgradnji povjerenja među potencijalnim klijentima ili gostima, jer putem njih mogu vidjeti stvarna iskustva drugih ljudi. Kako vi stojite sa rezervacijama za vaše poslovanje?
I dok uz pomoć recenzija, ljudi mogu sami ocijeniti hoće li se odlučiti za vašu uslugu ili proizvod, čak i prije nego što ostare ikakav kontakt s vama, recenzije vama daju uvid u poslovanje - što radite dobro, a što možete poboljšati.
Kada ljudi ostavljaju recenzije za vaše poslovanje, vi kao “posljedicu” imate i bolje rangiranje na tražilicama.
Dobre recenzije mogu i direktno povećati prodaju.
Negativne recenzije su prilika za brzo rješavanje potencijalnih situacija, što na kraju može pretvoriti nezadovoljne klijente u lojalne.
Dakle, recenzije imaju svoju vrijednost i to izuzetno veliku, iako to velika većina poslovanja uopće ne uzima u obzir kao nešto važno.
Prepoznajte li vi vrijednost koju imaju recenzije?

Danas, kada gotovo svi prvo pogledaju recenzije, bolji (ili uopće ikakav) pristup prikupljanju recenzija je postao nužan.
Potrebno je i razumjeti te i pravilno koristiti informacije koje ste dobili putem recenzija. Povratne informacije koje dobivate od svojih korisnika i gostiju, omogućavaju vam i prilagodbu svojih usluga prema njihovim željama i potrebama.
To dovodi do većeg zadovoljstva vaših korisnika i gostiju, ali i do vašeg, jer uvijek je lijepo vidjeti dobru recenziju ili pohvalu.
Na kraju, pojedinac koji vam je ostavio recenziju, prema vama sigurno osjeća i neku vrstu lojalnosti...
Uz više prikupljenih recenzija, vaše poslovanje postaje konkurentnije, inovativnije i uspješnije.
Praćenje recenzija je ujedno i odličan način s kojim možete analizirati svoju konkurenciju.
Ako koristite alata za prikupljanje recenzija, koji primjerice i kombinira napredne analitike, analize doživljaja ljudi te NLP i prevođenje na više jezika, možete dobiti doista vrijedne povratne informacije.
Dakle, ako vam treba pametniji pristup recenzijama i aplikacija koja je više od običnog alata za recenzije – to je upravo Hospitality Insights (HI).
Hospitality Insights je revolucionarno rješenje na našem tržištu, koje nadmašuje tradicionalne metode prikupljanja povratnih informacija.
HI kombinira naprednu analitiku i obradu prirodnog jezika (NLP) s mogućnošću prevođenja na više od 30 jezika.
HI osigurava da svaki klijent može komunicirati na svom materinjem jeziku, tako im dajući dojam dobrodošlice i osjećaj inkluzivnosti.
Uz HI možete iskoristiti moć umjetne inteligencije kako biste unaprijedili svoje poslovanje, povezali se s korisnicima i poboljšali svoju online reputaciju kao nikada prije.
HI ne samo što pruža sveobuhvatne informacije nego ujedno daje i smjernice kako biste optimizirali to iskustvo, kao što su:
Uz pomoć jednog ovakvog alata moći ćete ne samo prikupljati recenzije nego i iskoristiti informacije koje dobijete uz pomoć HI-a kako bi izgradili pozitivnu online reputaciju, poboljšanje vjerodostojnosti vašeg brenda i naravno, privukli još više klijenta ili kupaca.
Osim što ima izuzetno pojednostavljene procese i dostupna je za sve, prednosti HI aplikacije su i sljedeće:

Osim što možete Hi iskoristiti za poboljšanje svoje online reputacije i poboljšanje svoga brenda, fokus ove aplikacije je na učinkovito upravljanje zadovoljstvom gostiju i drugih sudionika u turističkoj industriji, pa tako i čarter i nautičkih tvrtki.
Jednom kada dobijete uvid u to što vaši gosti misle o vama, ne samo kako ćete im moći učinkovito odgovoriti nego ćete moći prepoznati njihovo nezadovoljstvo.
A to vam naravno, daje priliku za visjeti na čemu možete (i trebate) raditi.
Aplikacija je dostupna putem interneta, što vam omogućava brz pristup i upravljanje podacima bilo gdje i bilo kada, sve dok imate internetsku vezu.
HI kao prioritet naglašava i sigurnost podataka, a koriste i najnovije tehnologije za enkripciju podataka i provode stroge protokole zaštite podataka. Vaši podaci su tako sigurni i zaštićeni od neovlaštenog pristupa.
Mislite kako je Hospitality Insights baš ono što vam treba?
Javite nam se i zatražite demo, a ne zaboravite se prijaviti i na naš newsletter.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.
Ako ste ikada proveli dan u uredu čarter tvrtke tijekom sezone, znate kako to izgleda kada u isto vrijeme zvoni mobitel, zovu gosti, zovu agenti, mailovi stižu jedan za drugim… Uz sve to treba i iskoordinirati smjene, pripremu plovila i servise. Tko stigne sve to riješiti na vrijeme?
Kako izgleda svakodnevica jednog grafičkog dizajnera? Što sve ulazi u njegov opis posla - i što ne ulazi? Barbara Zec, dizajnerica s više od 20 godina iskustva, u svom novom autorskom članku za čarter.hr otkriva što zaista znači biti dizajner vizualnih komunikacija. Od alata, preko vještina, do stvarnih izazova koje ova profesija nosi, sve je konkretno objašnjeno iz prve ruke.
Najveći svjetski događaj posvećen nautičkom čarteru ponovno je tu. Od 12. do 14. studenoga 2025. International Charter Expo (ICE) ponovno će pretvoriti Amsterdam u globalno okupljalište čarter profesionalaca. Uz više od 600 tvrtki, potpuno novi ICE Forum i legendarnu zabavu ICE Rocks Party, ovogodišnje izdanje obilježava deset godina povezivanja čarter svijeta - snažnijeg, pametnijeg i povezanijeg nego ikad prije.