Većina ljudi danas pregleda recenzije i prije nego se odluče za kupnju ili rezervaciju. Recenzije pomažu u izgradnji povjerenja među potencijalnim klijentima ili gostima, jer putem njih mogu vidjeti stvarna iskustva drugih ljudi. Kako vi stojite sa rezervacijama za vaše poslovanje?
I dok uz pomoć recenzija, ljudi mogu sami ocijeniti hoće li se odlučiti za vašu uslugu ili proizvod, čak i prije nego što ostare ikakav kontakt s vama, recenzije vama daju uvid u poslovanje - što radite dobro, a što možete poboljšati.
Kada ljudi ostavljaju recenzije za vaše poslovanje, vi kao “posljedicu” imate i bolje rangiranje na tražilicama.
Dobre recenzije mogu i direktno povećati prodaju.
Negativne recenzije su prilika za brzo rješavanje potencijalnih situacija, što na kraju može pretvoriti nezadovoljne klijente u lojalne.
Dakle, recenzije imaju svoju vrijednost i to izuzetno veliku, iako to velika većina poslovanja uopće ne uzima u obzir kao nešto važno.
Prepoznajte li vi vrijednost koju imaju recenzije?

Danas, kada gotovo svi prvo pogledaju recenzije, bolji (ili uopće ikakav) pristup prikupljanju recenzija je postao nužan.
Potrebno je i razumjeti te i pravilno koristiti informacije koje ste dobili putem recenzija. Povratne informacije koje dobivate od svojih korisnika i gostiju, omogućavaju vam i prilagodbu svojih usluga prema njihovim željama i potrebama.
To dovodi do većeg zadovoljstva vaših korisnika i gostiju, ali i do vašeg, jer uvijek je lijepo vidjeti dobru recenziju ili pohvalu.
Na kraju, pojedinac koji vam je ostavio recenziju, prema vama sigurno osjeća i neku vrstu lojalnosti...
Uz više prikupljenih recenzija, vaše poslovanje postaje konkurentnije, inovativnije i uspješnije.
Praćenje recenzija je ujedno i odličan način s kojim možete analizirati svoju konkurenciju.
Ako koristite alata za prikupljanje recenzija, koji primjerice i kombinira napredne analitike, analize doživljaja ljudi te NLP i prevođenje na više jezika, možete dobiti doista vrijedne povratne informacije.
Dakle, ako vam treba pametniji pristup recenzijama i aplikacija koja je više od običnog alata za recenzije – to je upravo Hospitality Insights (HI).
Hospitality Insights je revolucionarno rješenje na našem tržištu, koje nadmašuje tradicionalne metode prikupljanja povratnih informacija.
HI kombinira naprednu analitiku i obradu prirodnog jezika (NLP) s mogućnošću prevođenja na više od 30 jezika.
HI osigurava da svaki klijent može komunicirati na svom materinjem jeziku, tako im dajući dojam dobrodošlice i osjećaj inkluzivnosti.
Uz HI možete iskoristiti moć umjetne inteligencije kako biste unaprijedili svoje poslovanje, povezali se s korisnicima i poboljšali svoju online reputaciju kao nikada prije.
HI ne samo što pruža sveobuhvatne informacije nego ujedno daje i smjernice kako biste optimizirali to iskustvo, kao što su:
Uz pomoć jednog ovakvog alata moći ćete ne samo prikupljati recenzije nego i iskoristiti informacije koje dobijete uz pomoć HI-a kako bi izgradili pozitivnu online reputaciju, poboljšanje vjerodostojnosti vašeg brenda i naravno, privukli još više klijenta ili kupaca.
Osim što ima izuzetno pojednostavljene procese i dostupna je za sve, prednosti HI aplikacije su i sljedeće:

Osim što možete Hi iskoristiti za poboljšanje svoje online reputacije i poboljšanje svoga brenda, fokus ove aplikacije je na učinkovito upravljanje zadovoljstvom gostiju i drugih sudionika u turističkoj industriji, pa tako i čarter i nautičkih tvrtki.
Jednom kada dobijete uvid u to što vaši gosti misle o vama, ne samo kako ćete im moći učinkovito odgovoriti nego ćete moći prepoznati njihovo nezadovoljstvo.
A to vam naravno, daje priliku za visjeti na čemu možete (i trebate) raditi.
Aplikacija je dostupna putem interneta, što vam omogućava brz pristup i upravljanje podacima bilo gdje i bilo kada, sve dok imate internetsku vezu.
HI kao prioritet naglašava i sigurnost podataka, a koriste i najnovije tehnologije za enkripciju podataka i provode stroge protokole zaštite podataka. Vaši podaci su tako sigurni i zaštićeni od neovlaštenog pristupa.
Mislite kako je Hospitality Insights baš ono što vam treba?
Javite nam se i zatražite demo, a ne zaboravite se prijaviti i na naš newsletter.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Gost koji traži brod najčešće neće otvoriti vašu web stranicu. Prvo će pogledati što piše na Googleu. Ako vam profil izgleda ozbiljno, javi se vama. Ako nije ažuran ili nedostaje podataka, odlazi dalje. Saznajte što sve Google Business profil treba sadržavati i kako ga postaviti kako bi radio za vas, svaki dan.
International Charter Expo (ICE) vratio se u Amsterdam ovog studenoga s posebnim razlogom za slavlje - svojom 10. godišnjicom. Više od 600 tvrtki iz više od 57 zemalja okupilo se na trodnevnim sastancima na visokoj razini, usmjerenim razgovorima o industriji i izraženom osjećaju zajedništva unutar globalne čarter zajednice.
Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.
Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.