Prikupljanje recenzija? Nikad jednostavnije!


Većina ljudi danas pregleda recenzije i prije nego se odluče za kupnju ili rezervaciju. Recenzije pomažu u izgradnji povjerenja među potencijalnim klijentima ili gostima, jer putem njih mogu vidjeti stvarna iskustva drugih ljudi. Kako vi stojite sa rezervacijama za vaše poslovanje?

I dok uz pomoć recenzija, ljudi mogu sami ocijeniti hoće li se odlučiti za vašu uslugu ili proizvod, čak i prije nego što ostare ikakav kontakt s vama, recenzije vama daju uvid u poslovanje - što radite dobro, a što možete poboljšati. 
 
Kada ljudi ostavljaju recenzije za vaše poslovanje, vi kao “posljedicu” imate i bolje rangiranje na tražilicama. 
Dobre recenzije mogu i direktno povećati prodaju. 
Negativne recenzije su prilika za brzo rješavanje potencijalnih situacija, što na kraju može pretvoriti nezadovoljne klijente u lojalne. 
 
Dakle, recenzije imaju svoju vrijednost i to izuzetno veliku, iako to velika većina poslovanja uopće ne uzima u obzir kao nešto važno.  
 
Prepoznajte li vi vrijednost koju imaju recenzije?  
 

Prikupljanje recenzija za što bolju uslugu 

Danas, kada gotovo svi prvo pogledaju recenzije, bolji (ili uopće ikakav) pristup prikupljanju recenzija je postao nužan.  
 
Potrebno je i razumjeti te i pravilno koristiti informacije koje ste dobili putem recenzija. Povratne informacije koje dobivate od svojih korisnika i gostiju, omogućavaju vam i prilagodbu svojih usluga prema njihovim željama i potrebama. 
To dovodi do većeg zadovoljstva vaših korisnika i gostiju, ali i do vašeg, jer uvijek je lijepo vidjeti dobru recenziju ili pohvalu.  
Na kraju, pojedinac koji vam je ostavio recenziju, prema vama sigurno osjeća i neku vrstu lojalnosti...  
 
Uz više prikupljenih recenzija, vaše poslovanje postaje konkurentnije, inovativnije i uspješnije. 
Praćenje recenzija je ujedno i odličan način s kojim možete analizirati svoju konkurenciju.  
 
Ako koristite alata za prikupljanje recenzija, koji primjerice i kombinira napredne analitike, analize doživljaja ljudi te NLP i prevođenje na više jezika, možete dobiti doista vrijedne povratne informacije.  
Dakle, ako vam treba pametniji pristup recenzijama i aplikacija koja je više od običnog alata za recenzije – to je upravo Hospitality Insights (HI)

 

Što je aplikacija Hospitality Insights (HI)? 

Hospitality Insights je revolucionarno rješenje na našem tržištu, koje nadmašuje tradicionalne metode prikupljanja povratnih informacija.  
 
HI kombinira naprednu analitiku i obradu prirodnog jezika (NLP) s mogućnošću prevođenja na više od 30 jezika. 
HI osigurava da svaki klijent može komunicirati na svom materinjem jeziku, tako im dajući dojam dobrodošlice i osjećaj inkluzivnosti.  
 
Uz HI možete iskoristiti moć umjetne inteligencije kako biste unaprijedili svoje poslovanje, povezali se s korisnicima i poboljšali svoju online reputaciju kao nikada prije. 
 
HI ne samo što pruža sveobuhvatne informacije nego ujedno daje i smjernice kako biste optimizirali to iskustvo, kao što su:   

  • Jednostavno prikupljanje recenzija – klijenti i gosti mogu ostaviti svoju recenziju i to na raznim platformama, jednostavnim i praktičnim skeniranjem QR koda 
  • Uvjetna preusmjeravanja- korisnike možete preusmjeriti na temelju njihovih prethodnih odgovora. Zadovoljni korisnici mogu biti usmjereni na javne platforme poput TripAdvisora, Google recenzija i Booking.com-a, dok se ostali mogu usmjeriti na privatne ankete ili korisničku podršku 
  • Obavijesti u stvarnom vremenu – obavijest o recenziji dobivate odmah te ste tako pravovremeno informirani o specifičnim situacijama i problemima, na koje možete reagirati čim stignu 
  • Napredna analitika - imate potpun uvide u recenzije sa odličnim alatima za analizu te možete pratiti i analizirati povratne informacije korisnika, što vam pomaže u donošenju odluka temeljenih na dobivenim podacima 
  • Analiza doživljaja - moći ćete razumjeti emocije koje stoje iza recenzija pomoću AI-podržane analize doživljaja te identificirati pozitivne, neutralne i negativne osjećaje kako biste bolje shvatili zadovoljstvo korisnika 
  • Obrada prirodnog jezika (NLP) - sofisticirana NLP tehnologija podržava do 30 jezika, olakšavajući prikupljanje i interpretaciju povratnih informacija od ljuis sa svih strana svijeta 
  • Prilagođene ankete - ankete se mogu prilagoditi i mijenjati prema vašim specifičnim potrebama i preferencijama te tako možete kreirati prilagođene ankete kako biste prikupili više povratnih informacija 

 

Prednosti implementacije Hospitality Insights 

Uz pomoć jednog ovakvog alata moći ćete ne samo prikupljati recenzije nego i iskoristiti informacije koje dobijete uz pomoć HI-a kako bi izgradili pozitivnu online reputaciju, poboljšanje vjerodostojnosti vašeg brenda i naravno, privukli još više klijenta ili kupaca.   
  
Osim što ima izuzetno pojednostavljene procese i dostupna je za sve, prednosti HI aplikacije su i sljedeće:  

  • Globalni doseg - možete se angažirati s korisnicima širom svijeta  
  • Odluke temeljene na podacima - možete koristiti naprednu analitiku i analizu osjećaja kako bi donosili informirane odluke koje poboljšavaju zadovoljstvo korisnika 
  • Povećani angažman - personalizirano i korisnički prijazno sučelje motivira više korisnika na sudjelovanje u anketama 
  • Poboljšana reputacija - možete iskoristiti dobivene informacije za izgradnju bolje i pozitivnije reputacije 

 

Zašto je Hospitality Insights prava aplikacija za vas? 

Osim što možete Hi iskoristiti za poboljšanje svoje online reputacije i poboljšanje svoga brenda, fokus ove aplikacije je na učinkovito upravljanje zadovoljstvom gostiju i drugih sudionika u turističkoj industriji, pa tako i čarter i nautičkih tvrtki. 
 
Jednom kada dobijete uvid u to što vaši gosti misle o vama, ne samo kako ćete im moći učinkovito odgovoriti nego ćete moći prepoznati njihovo nezadovoljstvo. 
A to vam naravno, daje priliku za visjeti na čemu možete (i trebate) raditi. 
 
 
Aplikacija je dostupna putem interneta, što vam omogućava brz pristup i upravljanje podacima bilo gdje i bilo kada, sve dok imate internetsku vezu. 
 
HI kao prioritet naglašava i sigurnost podataka, a koriste i najnovije tehnologije za enkripciju podataka i provode stroge protokole zaštite podataka. Vaši podaci su tako sigurni i zaštićeni od neovlaštenog pristupa. 
 
Mislite kako je Hospitality Insights baš ono što vam treba? 
Javite nam se i zatražite demo, a ne zaboravite se prijaviti i na naš newsletter

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...