Zašto je provisioning potreban? Što je to točno što provisioning servisi rade? Kako naručiti zalihe da vas čekaju prije isplovljavanja, ako planirate isploviti na tjedan ili dva? Plovite bezbrižno - naručite sve što vam treba online.
Bareboat čarter i provisioning idu ruku pod ruku.
Za one koji ne znaju, provisioning bi, jednostavno rečeno, bilo naručivanje namirnica i potrepština direktno na plovilo unajmljeno u čarteru.
Zašto je provisioning važan ako ste u čarteru, na bareboat plovilu?
Vaša narudžba vas već čeka ili stiže u vrijeme koje ste unaprijed dogovorili, dok se obavlja check-in procedura ili provjera plovila.
Kada unajmite plovilo bez posade, važno je unaprijed isplanirati opskrbu namirnicama i što ćete svaki dan jesti i piti – kako se ne bi dogodilo da morate svako malo pristajati u luke i marine i izlaziti te tražiti gdje ima trgovina.
A trgovine, pogotovo one otočne, mogu imati i “malo” veće cijene u sezoni.
Čemu služi provisioning? Ova usluga opskrbe direktno na plovilo, omogućava uživanje u plovidbi bez stresa i brige.
S dobrom pripremom unaprijed i provisioningom na plovilo prije samog isplovljavanja, nema nepotrebnog gubitka vremena, naručite sve što vam treba i što želite unaprijed - i to isto vam se dostavi.
Manje brige oko toga imate li što sutra za ručak, ostavlja više vremena za uživanje u ljepotama Jadrana, zar ne?
Za one koji to do sada nisu nikada učinili ili ne znaju otkuda početi, donosimo vodič kako se zapravo opskrbiti za višetjednu plovidbu:
A uz dostavu svega što bi bilo potrebno u plovidbi, osim dobrog planiranja, važno je poznavati i lokalnu zajednicu.
Veća je vjerojatnost da ćete proći bolje, osobito što se tiče svježih namirnica, ako naručite od lokalnog provisioning servisa. Najbolje bi bilo odabrati onaj koji se bavi isključivo provisioningom i ima iskustva u radu s nautičarima.
Većina web stranica preko kojih možete online naručiti sve što vam treba, imaju već unaprijed pripremljene pakete – od paketa s osnovnim namirnicama. do paketa svježeg voća i povrća, veganskih paketa te paketa sa biranim vinima i delikatesama i sl.
Naš je savjet imati i alternativni plan, ostati u kontaktu s njima za slučaj ako se dogodi da vam treba još nešto od zaliha.
Kako organizirati bezbrižnu plovidbu, bez straha da će se hrana morati baciti ili se morati vezivati u marini i obavljati šoping u malim priobalnim mjestima?
Čuvanje namirnica možda i jest izazov u nekim manjim plovilima zbog ograničene veličine kuhinje ili skladišnog prostora, ali uz dobru organizaciju i pristup sve je moguće.
I na kraju – ima li išta bolje od bezbrižne plovidbe gdje je jedino o čemu imate brinuti to koju ćete novu uvalu otkriti?
Zato su tu provisioning servisi koji na svojoj web stranici nude sve što vam može zatrebati, a usput i vrše dostavu... Ništa drugo ne preostaje nego uživati.
Trebate li više informacija kako se povezati sa provisioning servisima ili i vi želite otvoriti jedan takav servis, slobodno nam se obratite.
Ne zaboravite se i prijaviti na naš newsletter, kao bi saznali vijesti iz nautičkog i čarter svijeta.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.
Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.
Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.
Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...