Yachting & Wine – susret suradnika koji dijele iste vrijednosti


I ove je godine pomorsko učilište Adria Libar održalo susret Yachting & Wine koje je okupilo predstavnike čarter industrije te zanimljive predavače. Dugo očekivani event u nautičkoj struci održao se u predivnom okruženju Vinarije Baraka, a organizatori kažu kako je cilj ovakvih susreta okupljati suradnike iz branše s kojima dijele iste vrijednosti.

Pomorsko učilište Adria Libar i Vinarija Baraka i ove godine su bili domaćini Yachting & Wine susreta. Okupili su oko 70 poslovnih partnera učilišta, predstavnika čarter industrije, kapetana, skipera, predavača, predstavnika medija i raznih institucija Šibensko – kninske županije. Na događaju koji se održao u četvrtak 27. travnja 2023. u Vinariji Baraka, iskoristili su predivan dan za odmak od uredske svakodnevnice za druženje nautičara. 
 
U domaćinskoj atmosferi u predivnom prirodnom okruženju Vinarije Baraka, kako to organizator već nekoliko godina čini, spojio se užitak posla i druženja. Nakon 2 godine neodržavanja zbog pandemijskih okolnosti, organizatori su prošle godine nastavili tradiciju, a ove godine se vratili na početnu ideju susreta.  


 
U ležerno-poslovnoj atmosferi informirali su nautičare o aktualnostima u poslu uz interesantne sugovornike na krajnje zanimljivom panelu, a druženje se nastavilo uz vrsna vina te velik izbor hrane koja se za uzvanike pripravljala na licu mjesta.  
 
Predstavnici Adria Libra kažu kako je namjera Yachting & Wine susreta okupljati suradnike iz branše s kojima dijele iste vrijednosti i razmišljanja o nautici u Hrvatskoj uz dugoročni razvoj. Poseban naglasak se stavlja na sigurnost, održivost i podizanje razine nautičke usluge. 
 
Uzvanike je na samom početku pozdravio domaćin Filip Baraka, vlasnik obiteljske butik vinarije Baraka koja trenutno proizvodi 30.000 butelja vina i uz obiteljsku povezanost s morem, uspješno spaja ljubav prema vinu i moru kroz doista jedinstvenu priču.  
 
Panel predavanje nastavilo se kroz ugodne razgovore u odličnom društvu sugovornika, koje je vodila Katarina Barić iz učilišta Adria Libar, a prema temama: 

  • Na što sve trebate paziti pri navigaciji nautičkim osiguranjem 
  • Financiranje poslova i razumijevanje poduzetnika u nautici 
  • Tko su "Skeneri" i koji su njihovi jedinstveni projekti 
     

Na što sve trebate paziti pri navigaciji nautičkim osiguranjem 

Sugovornik na početnom dijelu panela je bio Marijan Dželalija, koji je u nautici svima dobro poznat. Marijan, iako po struci diplomirani kineziolog, već je 13 godina u osiguranju nautičara, a inače je zaljubljenik u jedrenje i stručnjak u području maritimnih osiguranja. 
 
Marijan je uzvanicima predstavio Yacht-Pool International, tvrtku s 45 godina iskustva u osiguranju brodica, jahti i skipera na području Mediterana - u Hrvatskoj s uredom u Poreču. 
 
Brojni razgovori na sajmovima s kojima se konstantno susretao s učilištem i njegovim radom, nekako su prirodnim putem doveli Marijana ove godine na Yachting & Wine. Odgovarao je na pitanja vezana uz osiguranja plovila, skipera, kaska, skiperske odgovornosti i ostalih pokrića. U svom se izlaganju dodirnuo i „najosjetljivijeg“ pokrića gubitka prihoda u čarteru i pogonskih šteta. A ta je tema ujedno bila i posebno interesantna vlasnicima čartera. 
 

Financiranje poslova i razumijevanje poduzetnika u nautici 

Idućeg sugovornika panela nije trebalo posebno predstavljati. Ivica Žuro je, nakon svoje dugogodišnje karijere u bankarstvu, danas vrhunski savjetnik za financiranje i upravljanje u poduzetništvu u tvrtki MM Beneficium.  
 
Uža specijalnost su mu financiranje, refinanciranje povoljnijim kreditiranjem, organizacijska poboljšanja, uštede na troškovima poslovanja. O tim je temama Ivica i govorio na panelu te se stavio na raspolaganje poduzetnicima u nautici za pomoć.  
 
Osim što je zabavan sugovornik, Ivica je i strastveni kvizaš, bivši košarkaš, a njegov poseban stil pisanja lako je primjetljiv kroz njegove blogove što na društvenim mrežama, ali i kroz brojne ciljane medije i platforme.  
 
Sve ono složeno u temama kao što su financiranje putem banaka, fondova, potpora, investicijske studije i elaborati, Ivica opisuje razumljivim jezikom. U svom izlaganju Ivica je posebno pohvalio Šibensko – kninsku županiju kao jednu od aktivnijih po pitanju potpore poduzetnicima, subvencioniranju kamate, te općenito sluhu i razumijevanju za poduzetnike.  
 

Tko su "Skeneri" i koji su njihovi jedinstveni projekti 

Na susretu Yachting & Wine ove su se godine predstavili Beti Puž, voditeljica marketinga i Petar Kir Hromatko, direktor i suosnivač Skener Yachtinga. Ovi su mladi poduzetnici i diplomirani kineziolozi, organizatore oduševili već pri prvom susretu prošle godine na Kineziološkom fakultetu u Zagrebu.  
 
Unikatnim idejama i projektom koji nudi nešto drugačije u nautici s ciljem produženja nautičke sezone i originalnom ponudom, primjer su mladih koji razmišljaju kako ostati živjeti, ali i raditi u Hrvatskoj.  
 
Skiperi tvrtke Skener Yachting, redom diplomirani kineziolozi, spojili su pedagogiju i svoja dosadašnja znanja sa posebnim vještinama u kojima su specijalizirani kao instruktori. Dakle vještine kao što su jedrenje na dasci, joga, fitness, masaža te plivanje u jedinstvenu nautičku ponudu koja spaja aktivan odmora i animaciju. 
 

Yachting & Wine i tradicionalna kuhinja na moderan način

Nakon službenog programa susreta Yachting & Wine, duženje sa uzvanicima i gostima govornicima se nastavilo na terasi vinarije uz degustacije vina i lokalne hrane u idealnoj atmosferi vinarije i njenih vinograda.  
 
Organizatori su željeli ujedno i potaknuti nautičare u isticanju lokalne gastronomske ponude budući kako su upravo nautičari promotori destinacija. 
 
Chef Mate Sučić je podijelio svoje kuharsko umijeće sa oduševljenim uzvanicima, ali ujedno i svoje zadovoljstvo sa nagradom za Mladog Chefa 2023, koje mu je samo nekako dana prije ovog susreta, u Zagrebu uručio Gault & Millau. 
 
Ako je suditi prema specifičnom okruženju u njegovom restoranu Campanelo u kojem gradi svoju obiteljsku priču i ponudu te ljubavi koju gaji prema kuharskom pozivu i lokalnim namirnicama, sigurni smo kako će se za ovog mladog chefa još mnogo toga dobroga čuti.  
 
Prema reakcijama uzvanika, domaćini Adria Libar i Vinarija Baraka su i ove godine pružili poseban doživljaj. Kako i ne bi, jer povezujući ljubav prema nautici i podneblju u kojem razvijaju posao, grade posebne odnose kroz okupljanja i druženja u zajednici nautičara
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati
Rent-a-boat vs. nautički čarter - što trebate znati

Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.

CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije
CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije

Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...