Kada je pravo vrijeme za uvođenje novih alata u poslovanju?


Znate li prepoznati kada je pravi trenutak za uvođenje novih digitalnih alata u svom poslovanju? Je li pravo vrijeme za vas upravo sada ili neće doći nikada? Saznajte kako prepoznati potrebu i trenutak te kako alate i uspješno koristiti.

Industrija nautičkog čartera doživjela je značajan rast posljednjih godina. Sve više i više ljudi odlučuje uživati ​​u odmoru na privatnim plovilima ili “crewed” jahtama i svim blagodatima koje oni pružaju. 
 
Kao rezultat ovih promjenjivih vremena su i zahtjevniji gosti koji znaju sve - o destinaciji, što žele, a što ne žele. 
 
Kako bi ugodile svojim gostima, ali i ostale ispred konkurencije, čarter tvrtke se moraju prilagoditi. A to nikako nije lako postići, budući čarter u Hrvatskoj doživljava novi zamah i svake se godine je konkurencija sve žešća. 
 
Jedan od načina na koji možete ostati ispred svoje konkurencije, je implementacija digitalnih alata; koji ne samo što povećavaju zadovoljstvo korisnika, već i pojednostavljuju poslovanje i smanjuju ukupne troškove. Međutim, važno je pažljivo razmisliti kada je najbolje vrijeme za uvođenje ovih alata. Nije svako vrijeme dobro vrijeme. Za neke, to vrijeme nikada ni ne dođe. 

Najvažnija stvar kod uvođenja digitalnih alata u čarter poslovanje je prepoznavanje pravog trenutka - kada je alat zapravo neophodan.

Prepoznajte potrebu za digitalnim alatima 

Prije svega, kako ćete znati je li vam potreban neki novi sustav ili set alata u poslovanju? Kada posežete za novim rješenjima? U trenutku kada vaše poslovanje treba novi zamah ili u trenutku kada shvatite kako su postojeći procesi neadekvatni?   
 
Najvažnija stvar kod uvođenja digitalnih alata u čarter poslovanje je prepoznavanje pravog trenutka - kada je alat zapravo neophodan. Nekima je možda potreban „nikad“, a onim otvorenijima promjena je potrebna „jučer“. 
 
Određena istraživanja pokazuju kako današnje malo poslovanje prosječno koristi 6-10 digitalnih alata u svakodnevnom poslovanju. Korištenje visokoučinkovitih i inovativnih alata ima mnoge prednosti, uključujući, ali ne ograničavajući se na: 

  • optimizaciju vremena 
  • povećanje povrata ulaganja 
  • poboljšanu internu i eksternu komunikaciju 
  • informacijsku centralizaciju 
  • poboljšano iskustvo zaposlenika 
  • zadržavanje kupaca i nove prodaje 

Potreba za novim alatima može nastati zbog poteškoća u planiranju ili komunikaciji, ali i zbog neučinkovitog vođenja evidencije. Ili jednostavno, vaš tim gubi vrijeme na ponavljajuće zadatke i teško se snalazite u sve većem i većem obimu poslovnih zadataka.  
 
Na primjer, imate izazova sa bukingom i učinkovitim upravljanjem rezervacijama. U ovom slučaju rješenje je implementacija digitalnog alata za upravljanje rezervacijama, kojih danas na tržištu zaista ima mnogo. I to od onih specijaliziranih upravo za čarter industriju i koji su u širokoj primjeni, do potpuno prilagođenih rješenja za pojedino čarter poslovanje. No, imati sustav za upravljanje rezervacijama ne znači kako je to jedini alat koji trebate u svom poslovanju.  
 
Uz rezervacije neizbježna je evidencija postojećih kupaca, partnera, dobavljača. Ovdje bi bila idealna implementacija alata kao što je digitalni sustav upravljanja odnosima s kupcima (CRM). Ali on može zahtijevati izmjene vaših postojećih procedura, što znači kako biste ih trebali poboljšati i ažurirati. 
 
Prije nego uopće razmislite o implementaciji digitalnih alata, morate biti sigurni kako su sve vaše trenutne procedure u redu. To znači, vaša tvrtka treba imati dobro dokumentirane procese kako bi izbjegli konflikte ili "nered" prilikom uvođenja novih alata. 

Međutim, sljedeće stvari također treba identificirati i riješiti unaprijed: 

  • Edukacija zaposlenika 
  • Odabir pravih alata 
  • Osiguravanje učinkovitosti 
  • Vremenski raspored 

Prilikom implementacije i kasnijeg korištenja digitalnih alata bilo koje vrste, važna je i adekvatna edukacija zaposlenika.

Želite li uspješno koristiti digitalne alate? Obučite svoje zaposlenike. 

Prilikom implementacije i kasnijeg korištenja digitalnih alata bilo koje vrste, važna je i adekvatna edukacija zaposlenika. I dovoljan poticaj na ovu obuku od strane vas, njihovog nadređenog. 
 
Tvrtka koja uvodi novi softverski program kao npr. rezervacijiski sustav, trebala bi obučiti svoje zaposlenike kako koristiti taj isti softver. Odgovarajuća obuka će osigurati vašim zaposlenicima učinkovito i kvalitetno obavljanje svog posla. 
 
Također, provjerite znaju li različiti zaposlenici kako koristiti softver i jesu li upoznati sa svim procedurama. Ako samo jedna osoba radi određeni posao, a zatim ode ili se razboli, što ostaje vama i vašim zaposlenicima? Najvjerojatnije, fino rečeno - ništa. Stoga bi većina vaših zaposlenika trebala biti upoznata barem s osnovama
 
I kako bi vaši zaposlenici trebali znati kako funkcionira čarter ako ne znaju osnove, kao što su kako gost bukira plovilo i kako funkcionira check-in? 

Uspjeh usvajanja digitalnih alata ovisi o odabiru pravih alata za vaše poslovanje. Bitno je procijeniti različite opcije i shvatiti koji će vam alati pružiti najveću korist.

Želite izvući najviše koristi? Odaberite prave digitalne alate. 

Kao što možda već znate, uspjeh usvajanja digitalnih alata ovisi o odabiru pravih alata za vaše poslovanje. Bitno je procijeniti različite opcije i shvatiti koji će vam alati pružiti najveću korist. 
 
Srećom, mnogi digitalni alati imaju dostupno probno razdoblje u kojem možete utvrditi je li nešto dobro za vas i vaš tim. 
 
Ako se vaša čarter tvrtka bori s neučinkovitom komunikacijom, aplikacija koja omogućuje komunikaciju između zaposlenika mogla bi biti pravo rješenje. Ali da, svi bi je trebali naučiti koristiti. I naravno, to činiti redovno. 

Digitalni alati jesu korisni, ali je također važno kako i koliko odgovaraju vašem poslovanju.

Želite izvući maksimum iz alata? Provjerite odgovara li vam. 

Digitalni alati jesu korisni, ali je također važno kako i koliko odgovaraju vašem poslovanju. Možete odabrati najbolji ili najskuplji alat na tržištu, ali to nije jamstvo kako će vama i "raditi". 
 
Nije sve isto za svakoga, jer nisu ni svi zaposlenici ili potreba poslovanja isti. To znači, morate mudro birati i prepoznati potencijalne izazove. Ili možete koristiti digitalni alat koji kombinira sve vaše procese u jednom softveru, tj. u jednom "hubu”. 
 
Implementacija digitalnih alata zahtijeva financijska ulaganja i važno je procijeniti povezane troškove. To uključuje troškove softvera i hardvera, kao i obuku i podršku. Međutim, također je korisno procijeniti i potencijalni povrat ulaganja. Jer je sigurno kako će ga biti. 

Implementacija digitalnih alata zahtijeva pažljivo planiranje i razmatranje “pravog” vremena.

Mudro odaberite svoj "digitalni" tajming. 

Implementacija digitalnih alata zahtijeva pažljivo planiranje i razmatranje “pravog” vremena. Bitno je uzeti u obzir kako će novi alati utjecati na svakodnevne operacije i osigurati da implementacija ne ometa tekuće poslovne operacije. 
 
Već znate kako možda nije pravo vrijeme za implementaciju novih alata tijekom srca sezone, kada je promet gostiju i čartera već ogroman. Recimo kako to ipak želite učiniti. U ovom slučaju morate biti svjesni kako ćete najvjerojatnije poremetiti dnevne zadatke, stvoriti pomutnju, stresirati svoje osoblje i negativno utjecati na zadovoljstvo kupaca. 
 
Zato smo rekli kako bi trebali biti mudri. Čarter tvrtke možda i stvaraju dojam kako je vrhunac sezone najbolje vrijeme jer su tada svi zaposlenici dostupni i "on board". Međutim, to nije slučaj. 
 
Prilikom uvođenja digitalnih alata često se susreće otpor zaposlenika prema promjenama. Kako bi se osiguralo uspješno uvođenje alata, bitno je prepoznati i prevladati taj otpor. Također je važno podržati svoje zaposlenike i pružiti im priliku za naviknuti se na nove alate i procese. 
 
Nemojte biti taj koji će reći: "Evo vam novog alata, naučite ga!", a zatim otići. 

U današnje doba, tehnologija se brzo mijenja i napreduje, a čarter industrija nije iznimka. S povećanom potražnjom za digitalnim alatima koji pojednostavljuju poslovanja i poboljšavaju zadovoljstva klijenata, pojavio se revolucionarni novi alat - Charter Hub.

Revolucija je ovdje - Charter Hub. 

U današnje doba, tehnologija se brzo mijenja i napreduje, a čarter industrija nije iznimka. S povećanom potražnjom za digitalnim alatima koji pojednostavljuju poslovanja i poboljšavaju zadovoljstva klijenata, pojavio se revolucionarni novi alat - Charter Hub.  
 
Ovaj sve-u-jednom digitalni alat transformirao je način na koji čarter tvrtke posluju, čineći upravljanje rezervacijama, praćenje inventara i radnih operacija na plovilima te komunikaciju s klijentima, lakšima nego ikad. 
 
Charter Hub je osmišljen kako bi olakšao uredske operacije i poboljšao ukupnu učinkovitost zaposlenika. S njegovim korisnički učinkovitim sučeljem i naprednim značajkama, omogućava čarter tvrtkama pružanje iznimne usluge gostima. Ujedno, oslobađa vrijeme i resurse za druge važne zadatke.  

Jedna od ključnih prednosti Charter Hub-a je njegova sposobnost transformacije procesa prijave i odjave gostiju u niz zadataka koji se mogu dodijeliti i učinkovito pratiti. To omogućava menadžerima učinkovitiju raspodjelu resursa te ujedno osigurava spremnost flote prije dolaska gostiju. Također pomaže u smanjenju stresa i poboljšanju ukupnog iskustva gostiju, što je ključno za povratnu poslovnu suradnju i pozitivne recenzije. 

Još jedna važna prednost Charter Hub-a je njegova sposobnost generiranja vrijednih podataka koji se mogu koristiti za donošenje poslovnih odluka. Praćenjem važnih metrika, čarter tvrtke mogu dobiti uvid u svoje operacije. Tako mogu donositi informirane odluke o poboljšanju učinkovitost i profitabilnost. Ti se podaci također mogu koristiti za prepoznavanje trendova i prilika za rast, što omogućava tvrtkama ostanak ispred konkurencije te postizanje dugoročnog uspjeha

Iako implementacija novog digitalnog alata poput Charter Hub-a zahtijeva pažljivo razmatranje i planiranje, prednosti korištenja ovog alata su jasne.  

Implementacija digitalnih alata u jedan čarter zahtijeva promišljen i strateški pristup. Morate identificirati područja koja trebaju poboljšanja, procijeniti potencijalni učinak na poslovanje, odabrati prave alate i odvagnuti troškove povezane s implementacijom takvih alata. Ali dugoročno, jedno je sigurno - digitalni alati su prijeko potrebni.

Poanta? Izvršite implementaciju upravo sada. 

Na kraju, sve što možemo reći je kako implementacija digitalnih alata u jedan čarter zahtijeva promišljen i strateški pristup. Morate identificirati područja koja trebaju poboljšanja, procijeniti potencijalni učinak na poslovanje, odabrati prave alate i odvagnuti troškove povezane s implementacijom takvih alata. Ali dugoročno, jedno je sigurno - digitalni alati su prijeko potrebni. 
 
Digitalni alat koji ujedno i izvrsno odgovara poslovanju koristan je na više načina. To međutim ovisi o tome koliko je dobro implementiran i koliko su dobro vaši zaposlenici obučeni za korištenje. No, otpor prema promjenama je normalan.  
 
Ali bez uspješne integracije alata i jednostavnosti korištenja, alat ne vrijedi ništa. 
 
Dobar alat treba biti besprijekorno uveden, kada je za njega pravo vrijeme i kada su sve pripreme dobro obavljene. 
 
A za neke, nažalost, nikad nije pravo vrijeme. Često ne shvaćaju prednosti digitalnih alata. Ili su jednostavno otporni na promjene. I misle kako nemaju sredstava. Ili nemaju vremena. 
 
Njima možemo reći samo: vrijeme je - sada. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu
Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu

Plovidba, jahting i jedrenje, postali su sinonim za luksuz, avanturu i slobodu kretanja. Ipak, nalazimo se u vremenu kada pomorska zajednica suočava se s velikim izazovom. Otpad iz mora, posebno iz nautičkog sektora, pretvara se u krizu koja zahtijeva hitnu pažnju.

U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?
U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?

Otkrijte najvažnije vještine koje treba imati konzultant uz čiju pomoć možete u potpunosti transformirati svoje poslovanje. Želite razviti strategiju koja je usmjerena na potrebe vaših klijenata i/ili gostiju te dobiti praktična rješenja koja će potaknuti rast vaše tvrtke? Andreja Fazlić u svom novom članku donosi sve o tome što je i zašto vam treba konzultant.

Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti
Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti

Zamislite situacije u kojima vaša čarter tvrtka može kontinuirano poboljšavati svoje usluge. Zamislite i kako reagirate na povratne informacije svojih gostiju i mjerite utjecaj promjena koje ste napravili. Čitajte dalje kako biste saznali kako proaktivno unaprijediti korisničko iskustvo i izgraditi snažnije, i otpornije, poslovanje.

Ugovori u charter industriji
Ugovori u charter industriji

Koji su ugovori primjenjivi u charter industriji, kakav je njihov sadržaj i na što konkretno trebate obratiti pažnju kako biste uskladili svoje poslovanje s pravilnom primjenom propisa, saznajte u ovom članku.