Austrijski nautički sajam BOOT TULLN 2022 za svoje sljedeće izdanje u suradnji s Yacht Pool International stvara uvjete za izlagače iz nautičkog čartera te stavlja naglasak na kvalitetu i povjerenje.
Ne moramo posebno isticati kako je izgledala protekla godina u Europi bez nautičkih sajmova koji su uz par iznimaka većinom bili otkazani. Nemogućnost fizičkog okupljanja i epidemiološke mjere koje su u većini zemalja bile na snazi dovele su gotovo do potpunog prekida izlaganja, što je značilo prebacivanje na online varijante sajmova i sastanaka.
Nažalost, mnogi od njih nisu se dobro prilagodili i nisu pronašli odgovarajuća rješenja te nisu ni ostvarili značajnije rezultate, a većinom su digitalni oblici sastanaka stvarali otpor i među izlagačima i poslovnim partnerima.
Jesen ove godine donijela je priželjkivano otvaranje sajmova poput onoga u Cannesu, Genovi ili Monte Carlu, a u najavi su i svi ostali veliki europski sajmovi.
Ove jeseni jedno im je svima bilo zajedničko, bili su popunjeni do zadnjeg izlagačkog mjesta čak i uz proširenje kapaciteta za izlaganje kao što je slučaj bio u Genovi ili u Biogradu na moru. I izlagači i posjetitelji jedva su dočekali ponovno okupljanje, prezentacije i mogućnost da uživo pogledaju nove brodove ili da jednostavno razgovaraju s ljudima iz svijeta nautike o novostima ili budućim planovima.
Svaki od najavljenih velikih sajmova poput Salon Nautique Paris, Boot Duesseldorf ili Boot Tulln pripremaju novosti kako za izlagače tako i za posjetitelje. Uz visoke sigurnosne mjere i poštivanje svih epidemioloških dobrih praksi ovi sajmovi otvorit će svoja vrata posjetiteljima i poslovnim prilikama.
Tako je i Austrian Boat Show - Boot Tulln nakon pandemijskog zatvaranja najavio otvaranje svojih vrata od 03.03.-06.03.2022. gdje se očekuje još više izlagača i posjetitelja nego u vremenu prije pandemije.
Boot Tulln kao najvažniji nautički sajam za Austriju, srednju i istočnu Europu, svrstava se po važnosti odmah iza Boot Duesseldorf-a i za sljedeće svoje izdanje očekuje preko 380 izlagača iz EU i svijeta te preko 50.000 posjetitelja. Smatraju kako će izlagači na sajmu ponuditi kompletan presjek iz svijeta vodenih sportova te predstaviti novitete za nadolazeću ljetnu sezonu 2022.
Kao posebnost za čarter tvrtke ovog izdanja u Boot Tulln ističu produbljenu suradnju s Yacht Pool international u kojoj zajednički nastoje predstaviti što kvalitetniju ponudu. Stoga su osigurali izlagačka mjesta u dvorani 4 za čarter tvrtke koje stavljaju fokus na svoju kvalitetu usluga te koji su ujedno pouzdani i provjereni poslovni partneri.
S tim u vezi će kao posebnu uslugu, Boot Tulln dati prednost pri dodjeli prostora za izlaganje provjerenim tvrtkama iz Yacht Pool-ovog programa "Checked & Trusted" te na taj način stvoriti kvalitetan klaster za svoje posjetitelje.

Moto izložbene dvorane 4 je „Najam je stvar povjerenja, rezervirajte godišnji odmor sa profesionalcima". Za austrijski nautički sajam - BOOT TULLN 2022, Dr. Friedrich Schöchl Iz Yacht Pool-a i Thomas Diglas sa strane Messe Tulln-a osnažili su suradnju s jasnim ciljem: kvaliteta i dodatno povećanje broja čarter tvrtki za izlaganje. Kroz cjelokupnu komunikaciju od strane sajma kroz stručne časopise, portale i druge medijske objave komunicirat će se upravo ovaj aspekt i posvetit će se pažnja na predstavljanje tvrtki s najvišim standardima kvalitete.
Uzmemo li u obzir da je Austrija druga zemlja po broju čarter gostiju u Hrvatskoj te da je u Austriji registrirano više od 150 000 skipera, ne treba posebno naglašavati koliko je bitno za čarter tvrtke predstaviti se ovom plodonosnom tržištu, a Boot Tulln čini se kao pravo mjesto za to.
Rezervacije izlagačkih mjesta su već otvorene, a za pitanja o uvjetima za zakup izlagačkog prostora kontaktirajte messe@tulln.at
Više informacija o samom sajmu možete pronaći na službenoj web stranici sajma.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Neki vizuali odmah imaju smisla, dok drugi ostavljaju dojam kako nešto ne štima. Razlika rijetko leži osobnom dojmu ili tehničkoj izvedbi, nego najčešće je u osnovama koje se često preskaču. Barbara Zec u ovom tekstu objašnjava kako razumijevanje osnovnih principa i elemenata dizajna utječe na način na koji gradimo brendove i donosimo odluke.
Imate web stranicu. Ili ste uložili u izmjenu stare. Znate li kako vaša web stranica može biti i generator prodaje? Znate li kako to možete? Znate li uopće i da možete prodavati svoje usluge na svom webu?
Voditi čarter tvrtku znači balansirati između gostiju, flote i papirologije. Ali što ako bi tehnologija mogla preuzeti dio posla i dati vam više vremena za ono što je najvažnije? Ovaj vodič donosi 7 digitalnih rješenja koja su već promijenila način rada mnogih čarter tvrtki, a mogu i vaš.
Ponekad nije problem što se dogodilo, nego kako je rečeno. Jedna kriva rečenica i možete izgubiti gosta ili zaposlenika. Koliko nas zapravo košta jedna loše odabrana rečenica? I što se dogodi kad ju zamijenimo boljom?