BOOT TULLN 2022 – fokus na kvalitetne i pouzdane izlagače


Austrijski nautički sajam BOOT TULLN 2022 za svoje sljedeće izdanje u suradnji s Yacht Pool International stvara uvjete za izlagače iz nautičkog čartera te stavlja naglasak na kvalitetu i povjerenje.

Ne moramo posebno isticati kako je izgledala protekla godina u Europi bez nautičkih sajmova koji su uz par iznimaka većinom bili otkazani. Nemogućnost fizičkog okupljanja i epidemiološke mjere koje su u većini zemalja bile na snazi dovele su gotovo do potpunog prekida izlaganja, što je značilo prebacivanje na online varijante sajmova i sastanaka.

Nažalost, mnogi od njih nisu se dobro prilagodili i nisu pronašli odgovarajuća rješenja te nisu ni ostvarili značajnije rezultate, a većinom su digitalni oblici sastanaka stvarali otpor i među izlagačima i poslovnim partnerima.

Jesen ove godine donijela je priželjkivano otvaranje sajmova poput onoga u Cannesu, Genovi ili Monte Carlu, a u najavi su i svi ostali veliki europski sajmovi.

Ove jeseni jedno im je svima bilo zajedničko, bili su popunjeni do zadnjeg izlagačkog mjesta čak i uz proširenje kapaciteta za izlaganje kao što je slučaj bio u Genovi ili u Biogradu na moru. I izlagači i posjetitelji jedva su dočekali ponovno okupljanje, prezentacije i mogućnost da uživo pogledaju nove brodove ili da jednostavno razgovaraju s ljudima iz svijeta nautike o novostima ili budućim planovima.

Boot Tulln 2022 – najvažniji austrijski nautički sajam

 

Svaki od najavljenih velikih sajmova poput Salon Nautique Paris, Boot Duesseldorf ili Boot Tulln pripremaju novosti kako za izlagače tako i za posjetitelje. Uz visoke sigurnosne mjere i poštivanje svih epidemioloških dobrih praksi ovi sajmovi otvorit će svoja vrata posjetiteljima i poslovnim prilikama.

Tako je i Austrian Boat Show - Boot Tulln nakon pandemijskog zatvaranja najavio otvaranje svojih vrata od 03.03.-06.03.2022. gdje se očekuje još više izlagača i posjetitelja nego u vremenu prije pandemije.

Boot Tulln kao najvažniji nautički sajam za Austriju, srednju i istočnu Europu, svrstava se po važnosti odmah iza Boot Duesseldorf-a i za sljedeće svoje izdanje očekuje preko 380 izlagača iz EU i svijeta te preko 50.000 posjetitelja. Smatraju kako će izlagači na sajmu ponuditi kompletan presjek iz svijeta vodenih sportova te predstaviti novitete za nadolazeću ljetnu sezonu 2022.

Kao posebnost za čarter tvrtke ovog izdanja u Boot Tulln ističu produbljenu suradnju s Yacht Pool international u kojoj zajednički nastoje predstaviti što kvalitetniju ponudu. Stoga su osigurali izlagačka mjesta u dvorani 4 za čarter tvrtke koje stavljaju fokus na svoju kvalitetu usluga te koji su ujedno pouzdani i provjereni poslovni partneri.

S tim u vezi će kao posebnu uslugu, Boot Tulln dati prednost pri dodjeli prostora za izlaganje provjerenim tvrtkama iz Yacht Pool-ovog programa "Checked & Trusted"  te na taj način stvoriti kvalitetan klaster za svoje  posjetitelje.

Kvaliteta i povjerenje u hrvatske čarter tvrtke

Moto izložbene dvorane 4 je „Najam je stvar povjerenja, rezervirajte godišnji odmor sa profesionalcima". Za austrijski nautički sajam - BOOT TULLN 2022, Dr. Friedrich Schöchl Iz Yacht Pool-a i Thomas Diglas sa strane Messe Tulln-a osnažili su suradnju s jasnim ciljem: kvaliteta i dodatno povećanje broja čarter tvrtki za izlaganje. Kroz cjelokupnu komunikaciju od strane sajma kroz stručne časopise, portale i druge medijske objave komunicirat će se upravo ovaj aspekt i posvetit će se pažnja na predstavljanje tvrtki s najvišim standardima kvalitete.

Uzmemo li u obzir da je Austrija druga zemlja po broju čarter gostiju u Hrvatskoj te da je u Austriji registrirano više od 150 000 skipera, ne treba posebno naglašavati koliko je bitno za čarter tvrtke predstaviti se ovom plodonosnom tržištu, a Boot Tulln čini se kao pravo mjesto za to.

Rezervacije izlagačkih mjesta su već otvorene, a za pitanja o uvjetima za zakup izlagačkog prostora kontaktirajte messe@tulln.at 

Više informacija o samom sajmu možete pronaći na službenoj web stranici sajma. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja
Poboljšajte učinkovitost - KPI za čarter poslovanja

U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.

Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI
Mogu li čarter tvrtke (kvalitetno i točno) izmjeriti ROI

ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?

Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje
Što (ni)je grafički dizajn i zašto (ni)je važan za vaše poslovanje

Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.

Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge
Upselling - kako povećati prihode kroz dodatne usluge

Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.