Postoje događaji koji definiraju iduću sezonu čartera prije nego što ona uopće počne. Postoje i mjesta gdje se ta sezona dogovara. Ove godine, platforma koju čarter zajednica u Hrvatskoj već dobro poznaje bit će tamo, ali ne kao gost. Čarter.hr postaje medijski partner International Charter Expoa 2025.
Kad se spomene “Amsterdam u studenome”, mnogima na pamet prvo padnu bicikli, kanali, sirevi i poznati gradski ritam koji nikad ne staje.
No, za one kojima je čarter svakodnevica, ti datumi već su odavno označeni u poslovnom kalendaru.
Zato s ponosom najavljujemo - čarter.hr postaje medijski partner International Charter Expoa (ICE’25) - najvećeg B2B događaja u čarter industriji koji će se održati od 12. do 14. studenoga 2025. u Amsterdamu.
Ovo partnerstvo udružuje dvije platforme koje dijele isti cilj: poticanje razvoja nautičkog sektora, povezivanje ključnih aktera i razmjenu znanja važnih za budućnost industrije.

Tko je već bio na ICE-u zna kako ovo nije “još jedan sajam u nizu”.
International Charter Expo se kao koncept ne dijeli po halama, nego po formatu koji odražava realne potrebe industrije.
ICE je koncipiran tako da svaka minuta nosi svoju važnost i ima svoju vrijednost. Ovdje su sastanci unaprijed dogovoreni putem Handshake 2.0 sustava i svatko dolazi s razlogom i točno definiranim ciljem.
Više od 25.000 unaprijed dogovorenih sastanaka, preko 1.500 profesionalaca i više od 600 tvrtki iz 50 zemalja - svi su ondje jer imaju ozbiljne flote i traže ozbiljne partnere.

Ako Hrvatska ima jednu od najvećih čarter flota u Europi, logično je da netko prati što se događa i o čemu se razgovara na najvažnijem poslovnom čarter sajmu.
Stoga će platforma čarter.hr kao medijski partner International Charter Expoa 2025. svojoj publici prenositi standarde, novitete i iskustva izravno s najvažnijeg svjetskog čarter sajma.
Čarter.hr je digitalna platforma posvećena poslovnoj strani hrvatskog nautičkog čartera - donosi analize tržišta, trendove u rezervacijama i prodaji te smjernice za digitalni marketing. Ujedno donosi i savjete kako čarter tvrtke, ali i sve one povezane s čarterima, mogu unaprijediti svoje poslovne procese.
Čarter.hr kao platforma stavlja naglasak na svakodnevne izazove vlasnika i managera, od upravljanja cijenama i sezonalnošću do pitanja prodajnih kanala i dugoročne održivosti poslovanja.
Na čarter.hr-u se ne govori o idealnim rutama za goste nego o problemima i promjenama u zakonodavstvu, digitalnim trendovima, softverima i svemu onome što inače ostaje zanemareno ili između redova.

Partnerstvo između ICE’25 i čarter.hr nije samo formalnost nego spoj dviju snaga koje zajednički potiču promjene.
Ovo medijsko partnerstvo donosi pristup ekskluzivnim informacijama, edukaciji i novim poslovnim prilikama za nautičke tvrtke i stručnjake. Suradnja omogućuje bolje umrežavanje ključnih aktera u industriji i podupire inovacije u sektoru, a krajnji cilj je povećanje vidljivosti i konkurentnosti hrvatskog nautičkog turizma na globalnom tržištu.
Za one koji prate sajmove, događanja i trendove u čarter industriji ovo znači jednu stvar - informacije će biti primjenjive i relevantne.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da gost se gost ne vrti više nikada - i to isto kaže i drugima.
Ako vam je ikad prošlo kroz glavu: "Možda je ovo ipak previše za Excel" ovaj tekst će vam pomoći to procijeniti sa sigurnošću. Mnoge čarter tvrtke oslanjaju se na tablice jer su jednostavne, poznate i "rade posao". No kako posao raste, raste i količina informacija i zadataka koje treba držati pod kontrolom, jer stvari brzo izmaknu kontroli.
Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.
Ako ste ikada proveli dan u uredu čarter tvrtke tijekom sezone, znate kako to izgleda kada u isto vrijeme zvoni mobitel, zovu gosti, zovu agenti, mailovi stižu jedan za drugim… Uz sve to treba i iskoordinirati smjene, pripremu plovila i servise. Tko stigne sve to riješiti na vrijeme?