Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.
Kad govorimo o nautičkom turizmu u Hrvatskoj, vidimo sektor koji kontinuirano raste i postaje sve važniji dio naše turističke ponude.
Specijalizirani B2B sajmovi kao što je CROYA su prilika za pokazati svijetu zašto je hrvatski Jadran poseban. Ovdje se ne radi samo o prodaji čarter usluga, već o tome da čarter brokeri iz cijelog svijeta doživе našu obalu na način kako je mi doživljavamo.
Upravo ovakvi direktni kontakti i iskustva grade dugoročne poslovne veze koje donose konkretne rezultate i prepoznatljivost Hrvatske kao premium nautičke destinacije.
Na završetku ove turističke sezone, Split će se transformirati u glavno sastajalište brokera, yachting zastupnika i stručnjaka iz nautičke industrije s raznih krajeva svijeta.
Sudjelovanje je već najavilo mnoštvo izlagača čija se djelatnost direktno povezuje s yachting sektorom, kao i više od 160 čarter brokera koji dolaze iz 16 različitih država.
Ovogodišnji sajam se proširuje na dio splitske ACI Marine, što nam govori sve o rastućem zanimanju za CROYA event.
Barbara Grgurević Škoda, članica organizacijskog odbora CRO.Y.A. udruge koja organizira cijeli događaj, istaknula je: “Izuzetno nas veseli što drugo izdanje CROYA Yacht Charter Showa već sada nadmašuje očekivanja - s više od 45 registriranih jahti s posadom, s tim da nove prijave još uvijek stižu, potvrđuje se snažan rast hrvatskog tržišta luksuznih jahti i superjahti."
Ove godine posjetitelje čeka fascinantna nautička kolekcija - prezentacija najekskluzivnijih jahti, motornih jedrilica, guleta i katamarana s posadom.
Program uključuje i zanimljiva gastronomska natjecanja kuhara na temu "The Croatian Nonas", ocjenjivanje umijeća ukrašavanja stolova, pripreme koktela i aromatiziranih napitaka.
Uz ekskluzivne večernje programe i networking u gradskom centru, te edukacijska putovanja koja slijede nakon sajma, CROYA omogućuje čarter brokerima dublje upoznavanje Splita i dalmatinske obale, otkrivanje lokalnih destinacija, kulturne baštine i gastronomije, te direktno iskustvo Jadrana za uvjerljiviju promociju hrvatskog čartera svojim klijentima.
"Upravo ovakav događaj bio je prijeko potreban da Hrvatska još snažnije potvrdi svoj status i dodatno se pozicionira na karti vodećih mediteranskih superjahting destinacija”, naglasila je Grgurević Škoda, dodavši kako CROYA služi kao platforma gdje se putem networkinga grade međunarodni poslovni odnosi i trajne suradnje, čime Hrvatska i CROYA mogu konkurirati najvećim i najznačajnijim B2B čarter sajmovima kao što su MYBA u Italiji, MEDYS u Grčkoj i TYBA u Turskoj.
CROYA Yacht Charter Show realizira se u okviru Splitskog festivala jedrenja, uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma i sporta RH. Partneri u organizaciji ovogodišnje CROYA-e su Hrvatska turistička zajednica, Grad Split, Turistička zajednica grada Splita, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Lučka uprava Splitsko-dalmatinske županije, ACI Marina Split i Hrvatska gospodarska komora.
Ne propustite vodeći čarter događaj godine i tri dana ekskluzivnog networkinga, najluksuznijih jahti na jednom mjestu te priliku za upoznavanje globalnih trendova u čarter industriji - sve to u prekrasnom ambijentu.
CROYA Yacht Charter Show 2025 obećava biti nezaobilazno iskustvo za sve koji su dio nautičke industrije.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.
Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...
Čarter u Hrvatskoj balansira između želje za brzom zaradom i potrebe za sigurnošću na moru. Utrka za svakim eurom stvara sliku u kojoj statistika izgleda solidno, ali praksa na moru pokazuje drugačije. Ivica Žuro u novom članku donosi gdje se gubi kompas, je li čarter na autopilotu, a zarada ispred sigurnosti.
Zaposlenici koji znaju koristiti digitalne alate nisu samo brži u poslu - bolji sus u komunikaciji, organizaciji i komunikaciju, i smanjuju ovisnost o jednoj osobi. Donosimo konkretne primjere što se sve mijenja kada tim zna koristiti sustave koji već postoje. I zašto ulaganje u obuku zaposlenika nije trošak.