CROYA 2025 - Split ponovno postaje centar globalne čarter industrije


Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.

Kad govorimo o nautičkom turizmu u Hrvatskoj, vidimo sektor koji kontinuirano raste i postaje sve važniji dio naše turističke ponude. 

Specijalizirani B2B sajmovi kao što je CROYA su prilika za pokazati svijetu zašto je hrvatski Jadran poseban. Ovdje se ne radi samo o prodaji čarter usluga, već o tome da čarter brokeri iz cijelog svijeta doživе našu obalu na način kako je mi doživljavamo. 

Upravo ovakvi direktni kontakti i iskustva grade dugoročne poslovne veze koje donose konkretne rezultate i prepoznatljivost Hrvatske kao premium nautičke destinacije.

CROYA 2025 - rekordno sudjelovanje i proširenje sajma

Na završetku ove turističke sezone, Split će se transformirati u glavno sastajalište brokera, yachting zastupnika i stručnjaka iz nautičke industrije s raznih krajeva svijeta. 

Sudjelovanje je već najavilo mnoštvo izlagača čija se djelatnost direktno povezuje s yachting sektorom, kao i više od 160 čarter brokera koji dolaze iz 16 različitih država

Ovogodišnji sajam se proširuje na dio splitske ACI Marine, što nam govori sve o rastućem zanimanju za CROYA event.

Barbara Grgurević Škoda, članica organizacijskog odbora CRO.Y.A. udruge koja organizira cijeli događaj, istaknula je: “Izuzetno nas veseli što drugo izdanje CROYA Yacht Charter Showa već sada nadmašuje očekivanja - s više od 45 registriranih jahti s posadom, s tim da nove prijave još uvijek stižu, potvrđuje se snažan rast hrvatskog tržišta luksuznih jahti i superjahti."

Bogat program i strateška važnost za Hrvatsku

Ove godine posjetitelje čeka fascinantna nautička kolekcija - prezentacija najekskluzivnijih jahti, motornih jedrilica, guleta i katamarana s posadom. 

Program uključuje i zanimljiva gastronomska natjecanja kuhara na temu "The Croatian Nonas", ocjenjivanje umijeća ukrašavanja stolova, pripreme koktela i aromatiziranih napitaka. 

Uz ekskluzivne večernje programe i networking u gradskom centru, te edukacijska putovanja koja slijede nakon sajma, CROYA omogućuje čarter brokerima dublje upoznavanje Splita i dalmatinske obale, otkrivanje lokalnih destinacija, kulturne baštine i gastronomije, te direktno iskustvo Jadrana za uvjerljiviju promociju hrvatskog čartera svojim klijentima.

"Upravo ovakav događaj bio je prijeko potreban da Hrvatska još snažnije potvrdi svoj status i dodatno se pozicionira na karti vodećih mediteranskih superjahting destinacija”, naglasila je Grgurević Škoda, dodavši kako CROYA služi kao platforma gdje se putem networkinga grade međunarodni poslovni odnosi i trajne suradnje, čime Hrvatska i CROYA mogu konkurirati najvećim i najznačajnijim B2B čarter sajmovima kao što su MYBA u Italiji, MEDYS u Grčkoj i TYBA u Turskoj.

CROYA Yacht Charter Show realizira se u okviru Splitskog festivala jedrenja, uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma i sporta RH. Partneri u organizaciji ovogodišnje CROYA-e su Hrvatska turistička zajednica, Grad Split, Turistička zajednica grada Splita, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Lučka uprava Splitsko-dalmatinske županije, ACI Marina Split i Hrvatska gospodarska komora.

 

Ne propustite vodeći čarter događaj godine i tri dana ekskluzivnog networkinga, najluksuznijih jahti na jednom mjestu te priliku za upoznavanje globalnih trendova u čarter industriji - sve to u prekrasnom ambijentu.

CROYA Yacht Charter Show 2025 obećava biti nezaobilazno iskustvo za sve koji su dio nautičke industrije. 

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu
Od analize do akcije: kako pametno planirati digitalne kampanje za iduću sezonu

Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.

Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?
Treba li čarterima stručnjak za marketing ili se sve može odraditi "usput"?

Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...

Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo
Pet do dvanaest za domaći čarter - tko zapravo drži kormilo

Čarter u Hrvatskoj balansira između želje za brzom zaradom i potrebe za sigurnošću na moru. Utrka za svakim eurom stvara sliku u kojoj statistika izgleda solidno, ali praksa na moru pokazuje drugačije. Ivica Žuro u novom članku donosi gdje se gubi kompas, je li čarter na autopilotu, a zarada ispred sigurnosti.

Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?
Obuka zaposlenika za korištenje digitalnih alata - trošak ili investicija u rast?

Zaposlenici koji znaju koristiti digitalne alate nisu samo brži u poslu - bolji sus u komunikaciji, organizaciji i komunikaciju, i smanjuju ovisnost o jednoj osobi. Donosimo konkretne primjere što se sve mijenja kada tim zna koristiti sustave koji već postoje. I zašto ulaganje u obuku zaposlenika nije trošak.