IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja


Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.

IQNautics je digitalna platforma dizajnirana za poboljšanje svih operativnih zadataka za jedriličare, čarter tvrtke, ali i brodare i luke.  
 
Nastala je kako bi vas oslobodila obavljanja zadataka “na ruke” i učinila vaše poslovanje učinkovitijima, a vas same i vaše zaposlenike, produktivnijima.  
 
IQNautics digitalna rješenja pojednostavljuju poslovne procese, a ujedno i povećavaju angažman zaposlenika te osiguravaju vrhunsku korisničku uslugu – dakle, situacija u kojoj svi dobivaju.  
 
No, što je zapravo pruža IQNautics?  
 

IQNautics – poboljšane digitalne usluge 

IQNautics povezuje čitavu nautičku zajednicu, tako da zapravo nije samo digitalna platforma, već i prostor za suradnju za sve nautičke profesionalce. 
 
IQNautics ukratko, omogućava čarter tvrtkama, ali i svima drugima, povećan angažman korisnika, automatizira one svakodnevne ponavljajuće zadatke. Osim što smanjuje papirologiju, ima i brojne druge prednosti, uključujući: 

  • automatsko generiranje ugovora i upravljanje plovilima 
  • digitalizaciju procesa prijave/odjave 
  • povećava učinkovitost   
  • omogućava centralizirano upravljanje zadacima 
  • poboljšava operativnu transparentnost pružanjem informacija o floti u stvarnom vremenu 
  • korisničko sučelje dizajnirano za poboljšanje interakcije i zadovoljstva korisnika 
  • alati za upravljanje posadom i lokacijama za učinkovitije obavljanje aktivnost 

 

IQNautics za iznajmljivanje jahti 

IQNautics je inovativna digitalna platforma koja mijenja i modernizira čarter operacije, značajno poboljšavajući i učinkovitost poslovanja, ali i korisničko iskustvo. 

Digitalna prijava/odjava 

Papirologija je stvar prošlosti s digitalnim sustavom prijave/odjave koji automatizira obrasce na temelju profila plovila i prilagodljiv je specifičnim potrebama.  
Zaposlenici mogu obavljati odjave putem pametnih telefona ili tableta, a dokumenti se automatski šalju svim stranama. Fotografije i upute za posadu lako se ažuriraju. 

Digitalno sučelje za korisnike 

Digitalno sučelje za prijavu poboljšava angažman korisnika od predrezervacije do prijave.  
Stvaraju se korisnički profili i nadzorne ploče, uključujući informacije o plovilima, važne datume i dokumente.  
Korisnici mogu rezervirati dodatne usluge i pružiti podatke o dolasku putem platforme. 

Popis posade i informacije o skiperu 

Prikupljanje dokumenata na dan prijave je pojednostavljeno. Korisnici mogu prenijeti osobne iskaznice i skiperske licence na svoje nadzorne ploče.  
Informacije o posadi unose se izravno, a obrasci se automatski generiraju za ispis ili digitalno potpisivanje.

Digitalni dokumenti 

Generiranje i korištenje digitalnih ugovora je olakšano. Polazeći od predložaka, informacije se automatski popunjavaju.  
Predlošci za ugovore, popise posade i druge dokumente mogu se spremiti i primijeniti prema potrebi. Izvoz i preuzimanje PDF-ova za evidenciju ili lučke vlasti je vrlo jednostavno. 

Upravljanje posadom i bazom 

Omogućujući stvaranje više baza, platforma učinkovito podržava poslovni rast. Plovila i zaposlenici mogu biti raspoređeni u ove baze, a sve povezane informacije automatski generiraju ugovore i popise posade.  
Zaposlenici upravljaju plovilima iz svojih dodijeljenih baza. 

Stranica i status plovila uživo

Pristupite sveobuhvatnim informacijama o plovilu, uključujući profile, procese, dokumente i povijest popravaka.  
Ažuriranja statusa uživo odražavaju fazu plovila: iznajmljeno, spremno za odjavu, očišćeno, popravljeno ili spremno za prijavu. Pametni dokumenti automatski se generiraju na temelju profila plovila. 

Praćenje procesa 

Cijeli proces iznajmljivanja može se pratiti. Pratite faze pripreme kao što su čišćenje, popravci i prijava.  
Zahtjevi za dokumentima za sljedećeg korisnika mogu se vidjeti, omogućujući točno procjenu vremena preuzimanja korisnika. 

Dodjela zadataka 

Jasna dodjela i praćenje zadataka povećava učinkovitost zaposlenika. Od odjave do prijave, zaposlenici primaju specifične upute putem platforme.  
Popisi zadataka mogu se lako dijeliti putem e-pošte ili WhatsAppa, a posade ažuriraju status nakon dovršetka zadatka.

 

I nešto novo iz IQNauticsa – umjetna inteligencija (AI) 

AI sustavi u čarterima omogućuju posadi i osoblju trenutni pristup najvažnijim informacijama, kao što su operativni protokoli, vodiči za rješavanje problema ili preferencije gostiju. 
 
Za veće tvrtke, ovakvi alati poboljšavaju dosljednost usluge, smanjuju vrijeme uvođenja novih zaposlenika za 20% i minimiziraju prekide uzrokovane velikom fluktuacijom zaposlenika.  
Na primjer, čarter tvrtka s 50 jahti mogla bi godišnje uštedjeti 10.000 € smanjenjem vremena obuke i očuvanjem organizacijskog znanja putem centraliziranog sustava. 
 
Za manje operatere s flotom od 5 jahti, gubitak znanja zbog odlaska osoblja može imati znatno veći utjecaj.  
Uvođenje AI sustava za upravljanje može donijeti godišnju uštedu od 2.000 € smanjenjem vremena potrebnog za edukaciju i očuvanjem informacija.  
 
Ovakav pristup osigurava kvalitetu usluge čak i kada ključni zaposlenici napuste tvrtku, omogućujući i zadovoljstvo gostiju i operativnu učinkovitost. 
 
Iako AI chatbot ima mogućnost pretraživanja interneta, funkcionalnost IQNautics platforme temelji se na informacijama iz dokumenata koje vi sami učitate.  
 
Svi dokumenti predstavljaju vaš vlastiti sustav znanja i nisu dijeljeni ni s kim.  
Na jednak način kako plovilo ima drugačiji motor, chartplotter, tako i svaka čarter tvrtka ima svoj način upravljanja.  
Sada su sve informacije dostupne jednostavnim postavljanjem pitanja (i to na 50 jezika). 
 

IQNautics AI za optimizaciju zadataka 

Upravljanje flotom plovila uključuje ogromnu količinu zadataka – od čišćenja do popravaka ili održavanja.  
I uz tu količinu zadataka, zaposlenici se mogu osjećati preopterećeno i nesigurno kako optimizirati te zadatke.  
 
U IQNautics platformi AI analizira sve zadatke, razumije njihov opis, rokove i važnost te pruža dnevni sažetak sa zadacima koji se trebaju izvršiti tog dana.  
Dakle, planiranje postalo izuzetno jednostavno. 
 

IQNautics za skipere 

IQNautis omogućava korištenje besplatnih informacija o zemaljskom AIS prometu na pametnim telefonima, a aplikacija je kompatibilna s iPadima i Android tabletima. 

Kako radi aplikacija za pomorski promet 

Aplikacija pruža intuitivne informacije o pomorskom prometu putem zemaljskog AIS-a, nudeći potpuniju sliku stvarnog prometa.  
Pametni telefon djeluje kao AIS uređaj, čineći informacije o prometu dostupnima  i stvarnom vremenu, poboljšavajući tako i sigurnost plovidbe. 

Flotila mode 

IQNautics olakšava suradnju među skiperima, omogućujući stvaranje flotila i dijeljenje statistika.  
Ova značajka pomaže u planiranju pomoći i dolaska, poboljšavajući cjelokupno iskustvo plovidbe. 
 

Zašto koristiti IQNautics 

Želite pojednostavniti svoje poslovanje? Optimizirati svoje poslovne procese? Upravljati svojim flotom na jednom mjestu? 
 
Onda je IQNautics idealna platforma za vas, jer je namijenjena nautičkoj i pomorskoj industriji koja nudi alate za digitalizaciju koje će vam pomoći skratiti radni dan i smanjiti količinu papirologije.  
 
Iznajmljivači jahti i skiperi mogu koristiti IQNautics za pojednostavljenje operacija, poboljšanje korisničke usluge, povećanje učinkovitosti i olakšavanje suradnje. 
 
Korištenje ove platforme, kao i korištenje kolektivne snage nautičke zajednice, može dovesti do pozitivnog utjecaja na druge, koji tek što nisu isprobali neki digitalni alat i pojednostavnili sebi život i rad.  

Kontaktirajte nas za dodatne informacije ili demo.  
Prijavite se na čarter.hr newsletter i pratite nas na našim društvenim mrežama, Facebooku, Instagramu i LinkedInu.  

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Panel “Sigurnost, edukacija i održivost kao putokaz” - presudna pitanja za budućnost Jadrana
Panel “Sigurnost, edukacija i održivost kao putokaz” - presudna pitanja za budućnost Jadrana

Ako ste skiper, dio posade, vlasnik čarter tvrtke ili jednostavno netko kome je stalo do budućnosti Jadrana, zabilježite datum 22. listopada. Očekuje vas prilika iz prve ruke čuti što stručnjaci iz nautike planiraju za sigurniju i održiviju plovidbu.

Biograd Boat Show 2025 - plovila, trendovi i poslovne prilike na jednom mjestu
Biograd Boat Show 2025 - plovila, trendovi i poslovne prilike na jednom mjestu

Od 22. do 26. listopada 2025. u Biogradu na Moru, u Marini Kornati, održat će se 27. izdanje Biograd Boat Showa. Radi se o najvećem nautičkom sajmu u Hrvatskoj i središnjem sajmu ovakve vrste u Srednjoj i Istočnoj Europi. Ove godine sajam donosi još jedno rekordno izdanje, s desecima tisuća posjetitelja i stotinama izlagača, potvrđujući status Biograda kao europske nautičke prijestolnice.

Digitalizacija, ljudi i kvaliteta: glavne lekcije s treće Čarter Ćakule
Digitalizacija, ljudi i kvaliteta: glavne lekcije s treće Čarter Ćakule

Na trećoj Čarter ćakuli raspravljalo se o izazovima, ali i rješenjima za uspješniju budućnost čater industrije. Panelisti su naglasili važnost ljudi i timske organizacije, digitalnih alata i drugačijeg pristupa tržištu. Zaključak je jasan - značajna promjena je nužna već od iduće sezone.

Radnik tek malo zadovoljan, a tvrtka više u minusu - hrvatski paradoks minimalca
Radnik tek malo zadovoljan, a tvrtka više u minusu - hrvatski paradoks minimalca

Rast minimalne plaće u Hrvatskoj postao je vruća tema. Jedni ga vide kao zaštitu radnika, drugi kao uteg koji potapa konkurentnost tvrtki. U svom novom članku Ivica Žuro secira državne intervencije, uspoređuje hrvatski model s europskim i otvara pitanje - kamo nas vodi ova politika?