Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.
Napisali smo već nekoliko članaka o brendiranju.
Neki su o identitetu vašeg brenda, glasu i porukama, o logotipu, brendiranju na društvenim mrežama i slično.
Ali na kraju, možete imati sve od navedenog, ali ako nemate jednu stvar, nećete imati ništa - a to je kohezivan brend.
Dakle, vaš logo, boje, tipografija, slike i ton glasa - sve se mora spojiti u jednu zajedničku, koherentnu priču. To jest, ako želite otići ostaviti trajan dojam.
Kod kohezivnog identiteta brenda nije bitno samo izgledati dobro, bitno je izgraditi povjerenje, projicirati profesionalizam i osigurati dosljednosti u svakoj interakciji sa publikom.
Vaš je logo vitalan dio vašeg brenda, ali nije tu sam.
To je vizualna skraćenica za vaš cijeli brend, podržana nizom komplementarnih elemenata koji čine vaš identitet.
Razmišljajte o tome kao o zaštitnom licu svog brenda - prepoznatljivom, da, ali ima smisla samo kada je upareno s osobnošću, vrijednostima i obećanjima koja predstavlja.
Kohezivan brend identitet zahtijeva više od samo dobrog loga. Uključuje:
Svaki od ovih elemenata pridonosi percepciji vašeg brenda, ali ono što je zaista važno jest koliko dobro funkcioniraju u tandemu.
Smjernice brenda služe kao nacrt za dosljednost. A dosljednost je od iznimne važnosti.
Bilo da dizajnirate web stranicu, sastavljate oglas ili opremate člana osoblja, ove smjernice osiguravaju da identitet vašeg brenda ostane uvijek isti.
A evo što bi trebale uključivati:
Pružite jasne upute o tome kako bi se vaš logotip trebao pojaviti u različitim medijima.
Navedite:
Primjer: Nikeov swoosh logo uvijek ima određenu količinu praznog prostora oko sebe, osiguravajući da ostane prepoznatljiv i čist u svim aplikacijama.
Pažljivo odredite svoje boje. Uključite sve slučajeve njihove upotrebe, poput upotrebe pozadinskih boja u odnosu na naglaske.
Na primjer:
Primjer: UK Royal Yachting Association (RYA) koristi tamnoplavu i crvenu boju, plava odražava tradicionalnu i “pravu” prirodu jedrenja, a crveni detalji nadopunjuju tu priču.
Tipografija često prenosi isto toliko emocija koliko i boja. Pružite smjernice o fontovima za sljedeće:
Primjer: Airbnbov font, Cereal, pruža jedinstven i dosljedan dojam na svim platformama, od aplikacije do tiskanih materijala.
Vizuali su vaša prilika za ispričati mnoštvo priča. Definirajte izgled i dojam:
Primjer: Mailchimp koristi razigrane, rukom crtane ilustracije uz upečatljivu žutu boju brenda, kako bi prenio pristupačnost i kreativnost.
Vaš glas je emocionalna osnova vašeg brenda. Detaljno razraditi:
Primjer: IKEA ima glas brenda koji je jednostavan i razgovorljiv, naglašavajući pristupačnost i praktičnost u svim komunikacijama.
Vaša će web stranica najvjerojatnije biti prva točka interakcije s vašim brendom. Dobro dizajnirana web stranica koristi vaš logo za oblikovanje izgleda, s bojama i fontovima integriranim u buttonse, zaglavlja i pozadinu.
Primjer: Apple web stranica njegov minimalistički duh tvrtke, s čistim dizajnom koji naglašava logo i fotografije proizvoda.
Od brošura do digitalnih oglasa, svaki dio marketinške strategije trebao bi imati dosljedan vizualni i verbalni identitet. Fontovi, boje i slike moraju odražavati vaše već utvrđene smjernice.
Primjer: Coca-Cola koristi svoju klasičnu crveno-bijelu shemu boja u svemu, od automata do grafike na društvenim mrežama, stvarajući trenutnu prepoznatljivost.
Za fizičke tvrtke ili one koje “prodaju” iskustva (kao npr. čarter tvrtke), identitet brenda se proteže i na uniforme, interijere ili ambalažu. Svaki detalj trebao bi se činiti namjernim i usklađenim.
Primjer: Dosljednost Starbucksa koja je vidljiva u svemu, od izgleda prodavaonica, uniformama barista, pa čak i dizajnu šalica za kavu.
Kada svaki element identiteta vašeg brenda funkcionira zajedno, stvara se besprijekoran doživljaj.
Kohezivan identitet brenda bitan je za čarter poslovanje jer stvara besprijekorno, profesionalno iskustvo koje gradi povjerenje i privlači čak i najzahtjevnije goste.
Od vašeg loga i vaših boja do tona u vašoj komunikaciji, svaki bi element trebao odražavati pouzdanost i jedinstveno iskustvo koje nudi vaš čarter. Dosljednost u brendiranju potvrđuje potencijalnim gostima kako će vaša usluga biti jednako kvalitetna kao i vaš imidž.
Na primjer, dobro definiran identitet brenda pomoći će i vašoj web stranici, brošurama i materijalima na plovilima, ispričati istu priču - čineći vaš čarter nezaboravnim, usput i potičući lojalnost od strane vaših gostiju.
Snažan, jedinstven identitet vas također izdvaja u konkurentnoj industriji, čineći da vaš brend ima odjeka kod prave publike.
Jeste li spremni za stvaranje kohezivnog identiteta brenda koji će uzdignuti vaš čarter?
Kontaktirajte nas već danas i učinite svoj brend jednako značajnim kao i putovanja koja nudite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jedna riječ, a dva potpuno različita posla? Primjer su rent-a-boat i nautički čarter, koji nisu isto. Zato je važno znati što nudite i kome. Granica između rent-a-boata i čartera nije uvijek jasna. A trebala bi biti.
Od 29. rujna do 1. listopada 2025. grad Split će po drugi put ugostiti CROYA Yacht Charter Show - jedinstven hrvatski B2B sajam koji promovira luksuzni nautički turizam. Ovaj prestižni trodnevni događaj okupit će u srcu Dalmacije vodeće predstavnike čarter industrije.
Sezona je pri kraju, ali sada počinje pravi posao. U svom novom članku za čarter.hr Selma Ćubara donosi temu zašto je prijelazno razdoblje ključno za analizu i planiranje, kako pametno iskoristiti sajmove, koje lekcije možemo naučiti od velikih platformi i što svaka čarter tvrtka može odmah primijeniti u digitalnom marketingu kako bi iduća sezona bila uspješnija.
Koliko puta ste u firmi čuli rečenicu: “Objavi nešto na Facebook, da nas ljudi vide”? Na prvu zvuči bezazleno, ali iza toga se krije ozbiljno pitanje - je li to stvarno vaš marketing? U čarter industriji sve više tvrtki ostaje na toj razini. Nekoliko fotografija, pokoji post i osjećaj da se “nešto radi”. No kada sezona završi i podvuče se crta, rezultat je isti - premalo je...