Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.
Napisali smo već nekoliko članaka o brendiranju.
Neki su o identitetu vašeg brenda, glasu i porukama, o logotipu, brendiranju na društvenim mrežama i slično.
Ali na kraju, možete imati sve od navedenog, ali ako nemate jednu stvar, nećete imati ništa - a to je kohezivan brend.
Dakle, vaš logo, boje, tipografija, slike i ton glasa - sve se mora spojiti u jednu zajedničku, koherentnu priču. To jest, ako želite otići ostaviti trajan dojam.
Kod kohezivnog identiteta brenda nije bitno samo izgledati dobro, bitno je izgraditi povjerenje, projicirati profesionalizam i osigurati dosljednosti u svakoj interakciji sa publikom.
Vaš je logo vitalan dio vašeg brenda, ali nije tu sam.
To je vizualna skraćenica za vaš cijeli brend, podržana nizom komplementarnih elemenata koji čine vaš identitet.
Razmišljajte o tome kao o zaštitnom licu svog brenda - prepoznatljivom, da, ali ima smisla samo kada je upareno s osobnošću, vrijednostima i obećanjima koja predstavlja.
Kohezivan brend identitet zahtijeva više od samo dobrog loga. Uključuje:
Svaki od ovih elemenata pridonosi percepciji vašeg brenda, ali ono što je zaista važno jest koliko dobro funkcioniraju u tandemu.
Smjernice brenda služe kao nacrt za dosljednost. A dosljednost je od iznimne važnosti.
Bilo da dizajnirate web stranicu, sastavljate oglas ili opremate člana osoblja, ove smjernice osiguravaju da identitet vašeg brenda ostane uvijek isti.
A evo što bi trebale uključivati:
Pružite jasne upute o tome kako bi se vaš logotip trebao pojaviti u različitim medijima.
Navedite:
Primjer: Nikeov swoosh logo uvijek ima određenu količinu praznog prostora oko sebe, osiguravajući da ostane prepoznatljiv i čist u svim aplikacijama.
Pažljivo odredite svoje boje. Uključite sve slučajeve njihove upotrebe, poput upotrebe pozadinskih boja u odnosu na naglaske.
Na primjer:
Primjer: UK Royal Yachting Association (RYA) koristi tamnoplavu i crvenu boju, plava odražava tradicionalnu i “pravu” prirodu jedrenja, a crveni detalji nadopunjuju tu priču.
Tipografija često prenosi isto toliko emocija koliko i boja. Pružite smjernice o fontovima za sljedeće:
Primjer: Airbnbov font, Cereal, pruža jedinstven i dosljedan dojam na svim platformama, od aplikacije do tiskanih materijala.
Vizuali su vaša prilika za ispričati mnoštvo priča. Definirajte izgled i dojam:
Primjer: Mailchimp koristi razigrane, rukom crtane ilustracije uz upečatljivu žutu boju brenda, kako bi prenio pristupačnost i kreativnost.
Vaš glas je emocionalna osnova vašeg brenda. Detaljno razraditi:
Primjer: IKEA ima glas brenda koji je jednostavan i razgovorljiv, naglašavajući pristupačnost i praktičnost u svim komunikacijama.
Vaša će web stranica najvjerojatnije biti prva točka interakcije s vašim brendom. Dobro dizajnirana web stranica koristi vaš logo za oblikovanje izgleda, s bojama i fontovima integriranim u buttonse, zaglavlja i pozadinu.
Primjer: Apple web stranica njegov minimalistički duh tvrtke, s čistim dizajnom koji naglašava logo i fotografije proizvoda.
Od brošura do digitalnih oglasa, svaki dio marketinške strategije trebao bi imati dosljedan vizualni i verbalni identitet. Fontovi, boje i slike moraju odražavati vaše već utvrđene smjernice.
Primjer: Coca-Cola koristi svoju klasičnu crveno-bijelu shemu boja u svemu, od automata do grafike na društvenim mrežama, stvarajući trenutnu prepoznatljivost.
Za fizičke tvrtke ili one koje “prodaju” iskustva (kao npr. čarter tvrtke), identitet brenda se proteže i na uniforme, interijere ili ambalažu. Svaki detalj trebao bi se činiti namjernim i usklađenim.
Primjer: Dosljednost Starbucksa koja je vidljiva u svemu, od izgleda prodavaonica, uniformama barista, pa čak i dizajnu šalica za kavu.
Kada svaki element identiteta vašeg brenda funkcionira zajedno, stvara se besprijekoran doživljaj.
Kohezivan identitet brenda bitan je za čarter poslovanje jer stvara besprijekorno, profesionalno iskustvo koje gradi povjerenje i privlači čak i najzahtjevnije goste.
Od vašeg loga i vaših boja do tona u vašoj komunikaciji, svaki bi element trebao odražavati pouzdanost i jedinstveno iskustvo koje nudi vaš čarter. Dosljednost u brendiranju potvrđuje potencijalnim gostima kako će vaša usluga biti jednako kvalitetna kao i vaš imidž.
Na primjer, dobro definiran identitet brenda pomoći će i vašoj web stranici, brošurama i materijalima na plovilima, ispričati istu priču - čineći vaš čarter nezaboravnim, usput i potičući lojalnost od strane vaših gostiju.
Snažan, jedinstven identitet vas također izdvaja u konkurentnoj industriji, čineći da vaš brend ima odjeka kod prave publike.
Jeste li spremni za stvaranje kohezivnog identiteta brenda koji će uzdignuti vaš čarter?
Kontaktirajte nas već danas i učinite svoj brend jednako značajnim kao i putovanja koja nudite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Čarter web stranice često se svedu na isto: slični brodovi, isti opisi, ništa novo za gosta ni za tražilicu. Ali vi imate dobru ponudu, a Google vas i dalje preskače… Znate li koje su to greške koje radite a koje vas koče? Evo konkretnih savjeta kako ih riješiti.
Nedavna presuda švicarskog nadzornog tijela protiv Booking.com-a otvara važnu temu i za čarter industriju: dominacija posrednika, visoke provizije i praksa davanja popusta iz tuđeg poslovnog modela ozbiljno narušavaju tržišnu ravnotežu. Iako čarter nema jednog OTA diva, mehanizmi su itekako slični, a posljedice sve vidljivije. Vrijeme je da se otvoreno postavi pitanje: tko zaista upravlja prodajom, a tko snosi sve operativne rizike?
Kad svi bježe u sigurnost, on je krenuo “kontra” - ravno prema krizi. Usred pandemijskog kolapsa turizma, Ivica Žuro odlučuje osnovati savjetničku firmu. Ne iz ludosti, već iz uvjerenja kako se najvažniji potezi povlače kad je najteže. U tekstu za čarter.hr vodi nas kroz stvarne pregovore s bankama, konkretne poslovne poteze i planove sa konkretnim ciljem a to je: preživjeti je prvi korak, nakon toga mora ići dovođenje u red.
Ako ste kao većina čarter tvrtki, društvene mreže su vam negdje pri dnu popisa. Objavite kad stignete, kad se nešto dogodi. Ili jednostavno ne stignete nikad. A onda dođe sezona i pomislite: “Trebali bismo nešto objaviti…” Ovaj vodič je tu da vam pokaže kako s minimalnim trudom napraviti jednostavan plan objava koji ima glavu i rep.