Izrada savršene web stranice čarter tvrtku zahtijeva više od super slika; bitan je “motor” koji taj web pokreće. Content Management System (CMS) ne samo što pohranjuje i ažurira sadržaj na stranici, već poboljšava korisničko iskustvo, od booking forme do navigacije. A dobar CMS bi trebao odgovarati današnjim potrebama te biti u stanju nositi se i sa rastom vašeg poslovanja.
Uz goste koji neprestano traže najbolje iskustvo u čarteru, vaša online prisutnost (na ispravan način) može učiniti veliku razliku.
Već smo spominjali kako bi vaša web stranica trebala izgledati, što kroz nju trebate prezentirati i kakav bi "osjećaj" trebala imati.
Bitno vam je imati vizualno izvanrednu, ali i funkcionalnu web stranicu. To već znate.
Ali što se krije ispod (ili iza) dobre i optimizirane web stranice? Kako ju napraviti? Kako ažurirati svoj sadržaj? I, u biti, kako s njom upravljati...?
Kako odabrati najbolji Content Management System (CMS) uz pomoć kojeg ćete svijetu prezentirati svoju ponudu?
Kao što znate, vaša web stranica bi trebala biti više od samo neke nasumične stranice na internetu. Trebala bi moći doći do klijenata i ponuditi im točno ono što traže. Jer ona predstavlja srž vašeg brenda.
Vaši gosti ne traže samo uslugu; oni traže iskustvo, stoga web stranica vašeg čartera treba biti posvećena detaljima.
A ti detalji mogu činiti veliku razliku.
Besprijekorno korisničko iskustvo te snažan i uvjerljiv sadržaj trebali bi biti odraz vašeg čartera. Kao i onoga što vaši gosti očekuju nakon što dođu na vašu jahtu.
Ljudi bi trebali moći dobiti sve potrebne informacije za svoju jahtu iz snova sa samo nekoliko klikova. Učinkovit sustav rezervacija i dovoljna doza personalizacije kroz daljnju komunikaciju, gostima olakšavaju realizaciju samog bookinga.
Sa svim ovim elementima, zajedno s pravom količinom pažljivo postavljenih ključnih riječi - trebali biste imati sasvim solidnu web stranicu.
Ono što ljudi vide kada posjete vašu web stranicu je, kako bi se reklo, samo vrh ledenog brijega.
Dio koji se vidi iznad površine predstavlja korisničko sučelje — grafiku, sadržaj, klikabilne elemente i izbornike s kojima posjetitelji komuniciraju.
Onaj ogromni dio ispod površine, nevidljiv, ali suštinski bitan, predstavlja Content Management System (CMS).
Dakle, u biti, CMS je "ono što stoji iza" web stranice vašeg čartera.
Mogli bismo opisati CMS i kao digitalnu knjižnicu. Pohranjuje sve - od pisanog sadržaja i slika do videozapisa i datoteka za preuzimanje.
CMS upravlja operacijama koje vaši korisnici ne vide, ali ih doživljavaju; kao što su ispunjavanje online obrazaca, upravljanje svojim korisničkim računom i ažuriranja sadržaja.
Većina modernih CMS platformi integrirana je sa SEO alatima i analitikama. Ove pozadinske značajke pomažu optimizirati web stranicu za tražilice i razumjeti ponašanje korisnika.
Dobar CMS će također imati dostupne alate i plugin-ove te vam omogućiti i potrebne prilagodbe kako vaša web stranica raste.
U biti, dok su vizualni elementi i sadržaj “prednji” elementi vaše web stranice, CMS je "motor" u pozadini koji osigurava učinkovit rad.
Više od 40% svih web stranica radi na WordPress platformi, i to s dobrim razlogom.
WordPress se smatra najboljim izborom za tvrtke i pojedince. Ali otkuda mu taj status?
WordPress je i golemo “spremište” tema koje se mogu prilagođavati vašim potrebama i estetici vašeg weba. Sa više od 55 000 plugin-ova napravljenih za poboljšanje funkcionalnosti, od booking formi do interaktivnih galerija, ovaj CMS se savršeno prilagođava individualnim potrebama.
Također ima podršku na globalnoj razini. Milijuni programera, dizajnera i svakodnevnih korisnika sudjeluju u forumima, nudeći rješenja i razmjenjujući iskustva.
WordPress je sam po sebi izuzetno prilagodljiv. Predstavljali vi jednu jahtu ili impresivnu flotu, platforma to može podnijeti, učinkovito upravljajući povećanim prometom i sadržajem.
Ako mislite kako bi vam WordPress mogao biti previše, Joomla bi mogla biti pravi CMS za vas.
Jedna od istaknutih značajki Joomle je njeno upravljanje korisničkim pristupom. Osim pukog generalnog dodjeljivanja pristupa, može precizno definirati koje radnje pojedina osoba može poduzeti, od gledanja do uređivanja i upravljanja.
Joomla se možda ne može pohvaliti količinom ekstenzija kao WordPress, ali ono što joj nedostaje u kvantiteti, nadoknađuje kvalitetom. Plugin-ovi ove platforme su sveobuhvatni, i osiguravaju optimiziranu izvedbu svakog alata.
Joomla također ima ugrađenu višejezičnu podršku, eliminirajući potrebu za dodatnim plugin-ovima ili složenim konfiguracijama. Za čarter tvrtke, koje imaju internacionalne korisnike i čija klijentela govori različitim jezicima, ova značajka može učiniti veliku razliku.
U biti, Joomla nudi intuitivnu jednostavnost, što je čini najboljim izborom za one koji traže učinkovit, pojednostavljen pristup pri upravljanju web stranicom.
Drupal CMS je možda više namijenjen onima koji su bolje tehnički potkovani. Za one koji žele veću mogućnost prilagodbe i bolju kontrolu.
Drupal je i izrazito poznat po svojim mogućnostima za individualnu modifikaciju; ima opsežnu mrežu modula te mogućnost dizajniranja i razvoja web stranica po želji.
Nudi i moćne sigurnosne mjere, koje se redovito ažuriraju i rješavaju najnovije prijetnje. Web stranice izgrađene na Drupalu nisu samo funkcionalne; one štite i vaše podatke i integritet.
Drupalov sustav vam omogućuje i pojedinačno dodjeljivanje korisničkog pristupa, slično kao i Joomla. Možete odvojiti tko stvara, provjerava i objavljuje sadržaj, a sve u jednom besprijekornom procesu.
Wix je savršen za one koji više vole jednostavnost naspram komplicirane tehnologije.
“Drag-and-drop" značajka ove platforme omogućava krajnje jednostavnu izradu web stranice. Za razliku od nekih drugih, naravno. Možete odabrati elemente, od slika do tekstualnih okvira, i smjestiti ih točno gdje ste to zamislili: I to sve bez potrebe za kodiranjem ili nekim pretjeranim informatičkim znanjem.
Wix ne nudi samo gotove predloške; možete i sami dizajnirati web stanicu, poput pravog profesionalca te je prilagoditi svom poslovanju.
Wix uključuje i usluge hostinga. To znači kako ste pošteđeni komplikacije povezivanja s odvojenim pružateljima usluga hostinga; što iznimno pojednostavljuje proces dizajna i upravljanja web stranicom.
Kada se odlučujete za Content Management System (CMS), morate znati kako ne postoji jedno jedinstveno rješenje za sve.
Kako onda pronaći idealan CMS za svoju čarter tvrtku? Odgovorite na ova konkretna pitanja:
Koje su potrebe moje čarter tvrtke?
Napravite listu svih onih funkcija i postavki koje su najvažnije vašem čarter poslovanju. Trebate li napredni booking sustav, mogućnosti virtualnog obilaska plovila ili višejezičnu podršku? Ili sve od navedenog.
Koju tehničku stručnost CMS zahtijeva?
Nemaju sve CMS platforme istu razinu znanja koju zahtijevaju kao što nemaju ni istu težinu za savladavanje. Neki, poput Wix-a, prilagođeni su početnicima s osnovnim informatičkim znanjem. Druge platforme, poput Drupala, služe korisnicima s većim razumijevanjem web tehnologije.
Kakvo bi iskustvo moja web stranica trebala ponuditi ljudima?
Korisničko sučelje i cjelokupno iskustvo koje želite ponuditi će također diktirati vaš izbor. Želite li visoko prilagodljivo sučelje ili biste više voljeli jednostavan dizajn temeljen na gotovom predlošku?
Može li CMS rasti zajedno s mojim čarterom?
Bitno je razmotriti ne samo stanje vašeg poslovanja danas, već i ono što bi moglo biti u nadolazećim godinama. Dobar CMS bi se trebao moći prilagoditi i rasti zajedno s vašim poslovanjem.
Dobro dizajnirana web stranica ima moć izravnog utjecaja na povjerenje i angažman korisnika.
Ako odaberete odgovarajući CMS, trebali bi imati raspoložive sve opcije za ažuriranje sadržaja i upravljanje stranicom. Koje bi opet morale biti besprijekorne i funkcionalne. Što je ključno i za učinkovitu strategiju digitalnog marketinga.
Pomno istražite i odvagnite sve prednosti i nedostatke svakog CMS-a, imajući na umu sve ono što je jedinstveno kod vašeg čartera.
Vaš CMS bi trebao zadovoljiti sve vaše potrebe, kao i razviti jednu doista posebnu web stranicu. Ali i rasti skupa s vašom flotom.
Jednostavnost korištenja CMS-a varira. Platforme poput Wix-a prilagođene su početnicima, sa značajkama koje su jednostavne za korištenje.
WordPress, koji bismo mogli nazvati srednjom razinom, relativno je praktičan za korištenje, s dodatnim naprednim opcijama.
Sustavi kao što je Drupal su pogodni za one koji su vještiji u tehnologiji, nudeći bolju prilagodbu, ali i zahtjevniji proces učenja.
Troškovi za CMS-ove su različiti. Neki nude besplatne verzije, ali naplaćuju svoje bolje značajke ili hosting. Drugi rade na modelima pretplate s mjesečnim naknadama. Dodatni troškovi mogu nastati zbog plugin-ova, tema koje ste odabrali koristiti ili specijaliziranih usluga hostinga.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Dok se nautička sezona približava svom kraju, čarter.hr je organizirao Čarter ćakulu – opušteno druženje uz panel o budućnosti čarter industrije. Ovaj događaj okupio je poznata lica iz čartera i nautike, uz goste kao što su Ivica Žuro, Iva Bencun, Ivana Zec, i Vicko Ozretić. Kroz zanimljivi panel raspravljalo se o ključnim izazovima s kojima se industrija suočava, a uz razmjenu iskustava i opušten razgovor, svi sudionici su imali priliku postaviti svoja pitanja. Saznajte kako je prošla još jedna naša ćakula i što nas sve očekuje u budućnosti nautičkog sektora.
Najavljene porezne reforme u Hrvatskoj izazivaju burne reakcije. Ali dok vlada tvrdi kako pokušava biti pravedna, mnogi građani i stručnjaci vide "između redova”, kao i potencijalne nepravde. Hoće li obećano povećanje osobnog odbitka zaista pomoći ili je to samo kap u moru inflacije? I što pad kamatnih stopa znači za običnog građanina? Ivica Žuro nam u svom novom članku razotkriva što nas zaista čeka iza kulisa ove financijske predstave.
Na prvi pogled, kombiniranje svih vaših usluga na jednoj web stranici – najma plovila, popravka brodova, najma apartmana – djeluje poprilično učinkovito, zar ne? Uostalom, zašto ne ponuditi sve na jednom mjestu? Ipak... Pokušaj pružanja usluga za više različitih tržišta, odjednom i na jednom mjestu, može oslabiti vaš brend. Umjesto da izgledate kao stručnjak u više područja, djelovat ćete kao stručnjak ni u jednom. Provjerite zašto su fokus i specijalizacija pametniji put.
U svom najnovijem članku na čarter.hr, Andreja Fazlić nam otkriva novi HubSpot AI alat Breeze, predstavljen na konferenciji INBOUND 2024. Ovaj inovativni sustav obećava dramatično povećanje učinkovitosti marketinških, prodajnih i timova za podršku, ali dolazi s važnim razmatranjima o privatnosti i usklađenosti s propisima. Otkrijte kako Breeze može transformirati vaše poslovanje i koje korake trebate poduzeti prije nego ga implementirate.