Neka digitalni marketing podigne vašu čarter uslugu na višu razinu


Digitalni marketing je ključan za izdvajanje vaše čarter usluge. Naučite kako kreirati jedinstvenu digitalnu strategiju koja naglašava vašu jedinstvenu ponudu i stvara dugotrajne odnose s klijentima, a u svrhu podizanja vaše usluge na višu razinu.

Teme koje na čarter.hr neprestano istražujemo su digitalna era, marketing i tehnologija. One su potpuno promijenile današnji način života i poslovanja pa tako i predstavljanja čarter usluga.  
U današnjem svijetu sve veći naglasak je na online prisutnosti, e-trgovini i strategijama koje uključuju digitalni marketing. Jednostavno više ne možemo zanemariti veliki potencijal koji digitalni marketing pruža. 

Bili svjesni toga, ili ne - jedinstven pristup usmjeren na digitalno može vašu uslugu čartera katapultirati u potpuno nove sfere uspjeha i rasta. 

Strategija marketinga centrirana oko digitalnog je sadašnja realnost modernog poduzetništva. Oni koji su spremni implementirati je, nalaze se u središtu stalne evolucije i prilika. Kao vlasnici plovila koja dajete u najam, suočavate se s velikom konkurencijom. Stoga je ključno implementirati učinkovitu online strategiju marketinga koja će vas istaknuti iz mnoštva i omogućiti vam da dosegnete svoje ciljeve. 
 

Uvod: izrada jedinstvene strategije 

Razgovarajmo o tome što znači imati jedinstvenu strategiju. Jedinstvenoj strategiji nije cilj samo biti drugačiji ili ići svojim putem. 
 
Bit je u ostavljanju trajnog dojma, onog koji rezonira s vašim klijentima. Kada imate stav koji je autentično "vaš", stvarate svoje posebno mjesto na tržištu, a klijenti to jednostavno uočavaju.  
 
A čarter tržište u Hrvatskoj je zaista pretrpano. Ovaj segment industrije je prepun konkurencije, a za stvaranje strategije koja se ističe u mnoštvu, treba manevrirati kroz promjenjive trendove na tržištu i žestoku konkurenciju koja želi to isto.  
 
No imajte na umu da je krajnji cilj implementiranja jedinstvene digitalne strategije doseći poziciju gdje će vaš posao rasti i razvijati se. 
Pa, kako to učiniti? Sve se svodi na prihvaćanje autentično "vašeg" dijela.  
 
Pitajte se, što možete učiniti, a što je drugačije, bolje ili zanimljivije od drugih? 
 
Neka vas vodi vaša jedinstvena prodajna ponuda. Držite se nje, prilagodite je, usavršite je i najvažnije - budite joj dosljedni. Napokon, to je vaša čarter usluga, vaša priča.  
 
Vi postavljate pravila. Vi oblikujete putovanje.  

Jeste li spremni napraviti promjene? 
 

Koraci za stvaranje jedinstvene čarter strategije 

Imate čarter uslugu na koju ste ponosni, željni ste, spremni, i odlučni napraviti sve da se za vas čuje. Ali odakle početi? Kako transformirati poslovanje, i kako izraditi svoj jedinstven put? 
U nastavku evo nekoliko koraka koje možete slijediti. 

Korak 1: uspostavite online prisutnost 

Gledajte na uspostavljanje online prisutnosti kao na vašu digitalnu posjetnicu – neku vrstu svjetionika koji signalizira vašim potencijalnim kupcima, "Evo nas. Dođite i pogledajte nas!" 
 
To je vaš virtualni izlog, vaš način dobrodošlice svima u svijet vaše čarter usluge. 
Ali treba biti jasno da ovdje nije riječ samo o postavljanju web stranice i stvaranju jednog ili dva profila na društvenim mrežama. Tu ste samo zagrebli po površini. 
 
Vaša online prisutnost treba biti dojmljivo, interaktivno iskustvo koje govori o tome tko ste vi i što nudite. Treba biti dosljedno, živopisno i angažirajuće, te pružati što više prilika za interakciju. 
 
Bilo da je to riječ o brzom odgovaranju na upite, održavanju razgovora na društvenim mrežama, ili o tome da vaša web stranica bude bogat izvor relevantnih informacija - ključ je u responzivnosti te vašem brzom i konkretnom odgovoru. 
 
Jer u digitalnom svijetu su responzivne web stranice koje generiraju promet ne samo potrebne, već su one nužnost. 
 
Snažna online prisutnost gradi odnose, izaziva interes, i, na kraju, potiče konverzije. 

Morate postaviti odgovarajuću web stranicu i račune društvenih mreža za svoju čarter tvrtku. Dajte svojim korisnicima uvid u iskustvo koje mogu očekivati ​​kada dođu u vašu bazu.

Korak 2: postavite svoju čarter web stranicu i profile na društvenim mrežama 

Vaša web stranica je vaše digitalno sjedište. To je mjesto gdje će vaši potencijalni klijenti doći i provjeriti vaše usluge, saznati više o vašoj ponudi i, nadamo se, biti dovoljno impresionirani kako bi željeli iznajmiti brod kod vas. 
 
Dakle, web stranica mora biti vrhunska. Govorimo o dizajnu koji je podređen korisniku, atraktivnim vizualima i jasnoj navigaciji. I, naravno, vaše jedinstvene prodajne točke moraju biti na prvom planu. 
 
Ali više od toga, vaša web stranica trebala bi im pružiti nešto što će ih na njoj zadržati – ali se i vratiti. 
 
Dakle, što možete dodati? Možda blog sa zanimljivim temama poput najboljih destinacija za plovidbu, savjeta za navigaciju ili čak recenzija brodova? Možda neka interaktivna karta ili virtualna tura? Ili možda samo neki zanimljiv i dobro napisani sadržaj? 
 
Kako god bilo, to je vaša web stranica, vaša priča. A ona neka privlači, zadrži i inspirira. 
 
No, više od toga, vaša web stranica treba vašim gostima dati uvid u iskustvo koje mogu očekivati kada dođu u vašu bazu. 
 
S druge strane društvene mreže Facebook, Instagram, LinkedIn i ostali – tretirajte kao svoje "izviđače". Oni odlaze u digitalni svijet, upoznaju ljude na mjestima gdje se oni druže i dijele s njima ono što vašu čarter uslugu čini izvrsnom. Oni izazovu interes kod ljudi, stupaju u kontakt s njima, a zatim ih vode do vaše web stranice. 
 
Ovdje je ključno biti tamo gdje su i vaši potencijalni gosti. Provode li puno vremena na Instagramu? Super, trebali bi i vi. Jesu li oni više za LinkedIn? Tada biste trebali tamo usredotočiti svoje napore. 
 

Korak 3: upotrijebite svoju online prisutnost za prodaju 

Postavili ste svoju digitalnu bazu, poslali svoje izviđače na društvene mreže i počeli primjećivati nešto prometa. Ali sada je pitanje - kako te digitalne posjetitelje pretvoriti u goste koji plaćaju? 
 
Pa, sve je u angažmanu i strateškim poticajima. Vidite, u digitalnom svijetu tanka je linija između pomoći i agresivnosti. Tu na scenu stupaju ‘call to action’ - pozivi na akciju. Njihove “upute” navode vaše posjetitelje na poduzimanje sljedećeg koraka, radilo se upitu i traženju ponude ili rezervaciji. 
 
Zatim morate dosljedno objavljivati privlačan sadržaj. Govorimo o blog postovima, novim objavama na društvenim mrežama, videozapisima – svemu što održava komunikaciju i dodaje vrijednost za vaše potencijalne goste. 
 
I uvijek zapamtite zlatno pravilo za usluge digitalnog marketinga: interakcija je ključna.  
 
Što više komunicirate sa svojim posjetiteljima, veća je vjerojatnost kako će oni postati i kupci. Dakle, odgovorite na komentare, odgovorite na upite i nastavite tijek razgovora. 
 
Ne prodajete samo usluge ili jahte; gradite odnose. 
 
I to je prava tajna za uspješnu prodaju

 Možete zamisliti SEO, optimizaciju tražilice, kao tajni sastojak vašeg digitalnog marketinga. Pomaže u usmjeravanju vaše usluge iznajmljivanja jahti kroz internetski sadržaj i ravno u vidokrug vaših ciljanih kupaca.

Korak 4: uložite u SEO taktiku 

SEO ili optimizacija za tražilice. Vjerojatno ste mnogo puta čuli za taj izraz, ali što on točno znači i zašto bi vas trebalo bilo briga? 
 
Pa, razmislite o SEO-u kao o tajnom sastojku vašeg digitalnog marketinga.  
 
On pomaže u usmjeravanju vaše čarter usluge kroz golemo prostranstvo online sadržaja, ravno u vidokrug vaših ciljanih kupaca. Sve je u tome, da postignete kada netko upiše relevantnu pretragu u Google ili bilo koju drugu tražilicu, da vaša web stranica iskoči u rezultatima. 
 
Dakle, kako to učiniti? Pa, postoji nekoliko načina. Jedna od stvari je stvoriti sadržaj koji je bogat ključnim riječima. To su riječi ili izrazi koje će vaši potencijalni gosti vjerojatno pretraživati. 
 
No ne radi se samo o trpanju sadržaja ključnim riječima. Tražilice su ovih dana prilično pametne i nagrađuju koristan i relevantan sadržaj. Dakle, morate imati strategiju za korištenje ključnih riječi. Pobrinite se neka se prirodno uklapaju u vaš sadržaj i daju vrijednost vašim čitateljima. 
 
Zatim morate biti sigurni kako je vaša web stranica jednostavna za korištenje. Vjerovali ili ne, tražilice uzimaju u obzir koliko je vaš web prilagođen korisnicima. Ako je vašom web stranicom teško upravljati ili se sporo učitava, to bi moglo naštetiti vašoj poziciji na tražilicama. 
 
A tu su i backlinkovi. Ovo su veze s drugih web stranica koje upućuju na vaš web. Backlinkovi su kao glas povjerenja u vaš sadržaj. Što ih više imate, to tražilicama poput Google-a on bolje izgleda. 
 
Da skratimo - definitivno se isplati uložiti u SEO i uzeti ga u obzir dok gradite svoju web stranicu ili dotjerujete staru. 

Kako biste zadržali svoje kupce angažiranima, morate dosljedno objavljivati ​​sadržaj koji im nije samo zanimljiv, već i relevantan. Razmislite o tome što žele znati ili što bi im moglo pomoći, a zatim dajte te informacije.

Angažirajte svoje korisnike 

Sada prijeđimo na još jedan ključni dio strategije – angažiranje vaših gostiju. Privukli ste ih svojom digitalnom prisutnošću, ali kako ih zadržati i pretvoriti u lojalne goste, koji plaćaju? 
   
Sve je u angažmanu. To jest, radi se o izgradnji odnosa. Angažirani gost osjeća povezanost s vašom čarter tvrtkom. To nisu samo brojke ili statistike potencijalne prodaje. Oni su dio vaše zajednice. 
 
Kako biste ih zadržali angažiranima, morate dosljedno objavljivati sadržaj koji im nije samo zanimljiv, već i relevantan. Razmislite o tome što žele znati ili što bi im moglo pomoći, a zatim dajte te informacije. Žele savjete o čarter turama? Onda im ga dajte. Novosti o vašim najnovijim uslugama? Naravno. 
 
Zatim im odgovarajte. Kada korisnik postavi pitanje ili komentira, odgovorite odmah. To pokazuje kako cijenite njihov doprinos i kako su oni za vas više od broja. 
 
I zapamtite, povratne informacije nisu samo način na koji korisnici mogu iznijeti svoje pritužbe. To su informacije koje vam mogu pomoći poboljšati svoju uslugu. Dakle, cijenite njihove povratne informacije i pokažite im kako ih primate k srcu. 
 
A što se tiče angažmana - on gradi povjerenje. A u poslovnom svijetu nema ništa vrednije od povjerenja. 
 

Zaključak: iskoristite prednosti učinkovite strategije digitalnog marketinga 

Prednosti dobro provedene digitalne marketinške strategije su dalekosežne.  

Čini se i kako je budućnost čartera usmjerena u pravcu digitalnog. 
 
Mislite na povećanu vidljivost, poboljšane odnose s gostima i transakcije s njima. I ne zaboravimo primarni cilj – snažan rast. 
 
Ali zapamtite, doći do točke gdje se vaša čarter tvrtka proširila i napredovala u digitalnom području, nije sve. Daleko od toga! 
 
U svijetu digitalnog marketinga koji se stalno razvija, uvijek postoji nešto novo za istražiti, nova strategija za isprobati ili neka nova publika za doseći. 
 
Sve u svemu, to je putovanje. Ali ono koje je vrijedno, na kojem se stalno uči i stalno raste. 
 
Dakle, bilo da tek pokrećete svoj čarter poslovanje ili želite unaprijediti postojeći posao, iskorištavanje moći digitalnog marketinga moglo bi biti vaš ključ za uspjeh.  

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Čarter ćakula 2024 - gdje se ozbiljne teme miješaju s dobrim društvom
Čarter ćakula 2024 - gdje se ozbiljne teme miješaju s dobrim društvom

Dok se nautička sezona približava svom kraju, čarter.hr je organizirao Čarter ćakulu – opušteno druženje uz panel o budućnosti čarter industrije. Ovaj događaj okupio je poznata lica iz čartera i nautike, uz goste kao što su Ivica Žuro, Iva Bencun, Ivana Zec, i Vicko Ozretić. Kroz zanimljivi panel raspravljalo se o ključnim izazovima s kojima se industrija suočava, a uz razmjenu iskustava i opušten razgovor, svi sudionici su imali priliku postaviti svoja pitanja. Saznajte kako je prošla još jedna naša ćakula i što nas sve očekuje u budućnosti nautičkog sektora.

Porezna reforma – više diskriminira po dobi i adresi nego što je solidarna i pravedna
Porezna reforma – više diskriminira po dobi i adresi nego što je solidarna i pravedna

Najavljene porezne reforme u Hrvatskoj izazivaju burne reakcije. Ali dok vlada tvrdi kako pokušava biti pravedna, mnogi građani i stručnjaci vide "između redova”, kao i potencijalne nepravde. Hoće li obećano povećanje osobnog odbitka zaista pomoći ili je to samo kap u moru inflacije? I što pad kamatnih stopa znači za običnog građanina? Ivica Žuro nam u svom novom članku razotkriva što nas zaista čeka iza kulisa ove financijske predstave.

Zašto NE miješati različite usluge na istoj web stranici
Zašto NE miješati različite usluge na istoj web stranici

Na prvi pogled, kombiniranje svih vaših usluga na jednoj web stranici – najma plovila, popravka brodova, najma apartmana – djeluje poprilično učinkovito, zar ne? Uostalom, zašto ne ponuditi sve na jednom mjestu? Ipak... Pokušaj pružanja usluga za više različitih tržišta, odjednom i na jednom mjestu, može oslabiti vaš brend. Umjesto da izgledate kao stručnjak u više područja, djelovat ćete kao stručnjak ni u jednom. Provjerite zašto su fokus i specijalizacija pametniji put.

INBOUND 2024: HubSpotova AI (r)evolucija
INBOUND 2024: HubSpotova AI (r)evolucija

U svom najnovijem članku na čarter.hr, Andreja Fazlić nam otkriva novi HubSpot AI alat Breeze, predstavljen na konferenciji INBOUND 2024. Ovaj inovativni sustav obećava dramatično povećanje učinkovitosti marketinških, prodajnih i timova za podršku, ali dolazi s važnim razmatranjima o privatnosti i usklađenosti s propisima. Otkrijte kako Breeze može transformirati vaše poslovanje i koje korake trebate poduzeti prije nego ga implementirate.