Što uzeti u obzir kod dizajna web stranice za čarter


Dizajn web stranice za čarter tvrtku nije samo tehnologija i grafika; bitno je obuhvatiti suštinu svega što predstavljate. Suštinu avanture. Luksuza. Vaša bi web stranica trebala odražavati i to kako u potpunosti razumijete temeljne želje vaše publike. Trebala bi i prikazivati detaljne informacije o vašim jahtama, ali i destinacijama koje oduzimaju dah.

Čarter industrija, sa svojom specifičnom vrstom klijentele i “drugačijom” ponudom, je oduvijek zahtijevala i posebnu vrstu pristupa. Ipak, jedna stvar je sigurna – morate biti "vani”, u digitalnom svijetu
  
Međutim, biti vani u tom digitalnom svijetu, ne znači imati samo dobru staru običnu web stranicu. Nešto što realno, izgleda kao vaša brošura na internetu - to više nije dovoljno.  
 
Umjesto toga, vaše digitalno predstavljanje mora sadržavati sve ono što se inače veže za jahte. Ne, ne mislimo na konope i bokobrane...  Mislimo na luksuz koji ljudi povezuju s plovidbom na jahti. Na morske avanture, predivne destinacije i ekskluzivnost čartera.  
  
Dakle, mislimo kako je došlo vrijeme da svladate “umjetnost” izrade savršene digitalne platforme za vašu čarter tvrtku; jer zaslužuje najbolje. Isto kao i svi ljubitelji jahti koji na nju naiđu. 
  

Razumijevanje čarter industrije  

Ljudi koji traže jahte za čarter, često prednost daju jedinstvenim iskustvima koje čarter pruža ili izvanrednoj usluzi na jahti. Naravno, prednost je i kristalno čisto Jadransko more.  
 
Isti ti ljudi često imaju istančan ukus i ne traže “samo” jahtu za iznajmljivanje
  
Prepoznavanje njihovih želja može oblikovati način na koji vaša web stranica komunicira i povezuje se sa njima - vašom ciljnom publikom. 
  
Vaša web stranica može postati ne samo izvor informacija, već i mjesto koje duboko rezonira sa glavnom publikom čitave čarter industrije. 
  
Morate shvatiti kako se ne radi samo o luksuznim plovilima i zaradi - već i o obećanju. Obećanju budućeg (vrhunskog) iskustva na vašim plovilima. 

Vaša web stranica treba imati točno ono što ljudi traže, i s time se treba istaknuti. osnovne komponenete koje jedan web za čarter tvrtku čine odličnim su: brendiranje, recenzije i svjedočanstva vaših gostiju, podaci o vašim jahtama i detaljno opisane destinacije. 

Osnovni elementi web stranice za čarter 

Ljudi danas ne žele samo kupovati “stvari”, žele “kupovati” iskustva. U stalnoj su potrazi za nečim što im može obogatiti život. 
  
A na internetu se vaša web stranica mora istaknuti sa točno onim što ljudi traže. Trebala bi sa preciznošću odražavati sve ono što je privlačno i ekskluzivno kod čarter iskustva.  
 
Ovo su ključne komponente koje bi jednu takvu web stranicu učinile i odličnom: 

  • Brendiranje 
  • Testimonialsi i recenzije 
  • Podaci o jahtama 
  • Destinacije 
      

Jasno brendiranje -  dobro dizajniran logo, dosljedne boje tvrtke i pamtljiv slogan su trostruki faktori brendiranje. Ali brend nije samo vizualni element.  
Ljudi poistovjećuju dosljednost nekog brenda s pouzdanošću i ugledom - pamte “obećanje” koje ste im dali.  
  
Testimonialsi i recenzije - u digitalnom dobu, osobne preporuke su se transformirale u online svjedočanstva i recenzije. I imaju veliku moć. 
Ljudi pridaju težinu tuđim iskustvima, traže uvjeravanje i validaciju. Postavljanjem autentičnih testimonialsa ili odličnih recenzija na svoj web, dajete kredibilitet svom poslovanju. 
  
Detaljne informacije o jahtama - kada "kupuju” iskustva, vaši gosti žele i specifičnost.  
Npr. vaša bi web stranicatrebala detaljno opisati svaku vašu jahtu. Od duljine i kapaciteta do pogodnosti na brodu pa sve do profesionalnosti posade; u fotografijama i video formi - svaki detalj je bitan. 
Dajte ljudima priliku za vizualizaciju. Neka "osjete" svoje nadolazeće putovanje. 
  
Istaknute destinacije - vaše jahte su samo jedan dio jednadžbe; gdje može odvesti vaše goste je sasvim nešto drugo. Detaljno se posvetite i razradite sekciju vaše web stranice koja je posvećena destinacijama.  
Kroz tekstove i blogove, naglasite osunčane plaže Jadrana, privlačnost povijesnih mediteranskih luka ili netaknutu divljinu osamljenih uvala. Opišite lokalne atrakcije ili čak dajte i gurmanske preporuke. 
Na ovaj način ne iznajmljujete samo plovilo, već nudite i kompletno nezaboravno iskustvo. 

 

Kroz vizualne medije ćete najbolje prezentirati svoja plovila i usluge na web stranici. Neka vaše jahte budu prezentirane u slikama visoke rezolucije. Ne zaboravite prikazati sve bitne detalje koje bi vašim potencijalnim gostima mogli biti zanimljivi.  

Mediji visoke kvalitete i dizajn prilagođen mobilnim uređajima 

Kao što svi znamo, čarter svijet se temelji na inherentnoj privlačnosti, obećanju luksuza i nezaboravnih avantura – što se najbolje prenosi kroz vrhunske vizualne medije
  
Na svom webu bi trebali imati fotografije visoke rezolucije, koje prikazuju sve “sitne, ali bitne” detalje - ulaštene palube koje se sjaje pod suncem, besprijekornu kvalitetu sadržaja na vašim plovilima ili predivne krajolike.  
 
Definitivno iskoristite i vizuale nastale uz pomoć dronova. Dronovi su donijeli revoluciju u način na koji nešto doživljavamo, pružajući perspektivu iz zraka, koja je nekad bila nedostižna. 
  
Međutim, privlačnost nije jedini kriterij za web stranicu. Funkcionalnost je najvažnija. Kako digitalno doba ubrzano napreduje, sve više ljudi pregledava, istražuje i rezervira putem mobilnih uređaja. 
  
Bez obzira na vaše odlične, predivne i zapanjujuće slike i videa, riskirate potonuti u zaborav ako vaša web stranica nije optimizirana za mobilne uređaje. Morate imati jednako dosljedan, “user-friendly” i responzivan dizajn, bilo to na stolnom računalu ili pametnom telefonu. 
  
Dakle, neka ne bude samo: “neka sve dobro izgleda”; morate ponuditi i besprijekorno iskustvo, bez ikakvih poteškoća. Danas, sposobnost prilagodbe je jednako važna kao i estetika. 
  

Jednostavan sustav pretraživanja i rezerviranja 

Vaši gosti traže i jednostavnost i jasnoću.  
  
Uzmimo, na primjer, par koji želi rezervirati jahtu za neku priliku, npr. žele proslaviti godišnjicu braka. Kad naiđu na vašu stranicu, moraju vidjeti čisti “search bar” gdje mogu lako odabrati vrstu jahte i datume putovanja. Također trebaju vidjeti i opcije filtriranja, kao što su određene pogodnosti, dodatna oprema, posada ili čak kuhar na brodu. 
  
Umjesto svega na jednoj hrpi, moraju vidjeti jasno organiziran popis, slike i kratke detalje. Neophodna je i oznaka "dostupno" ili "rezervirano" na svakom plovilu, odnosno jasan kalendar koji prikazuje datume raspoloživosti. 
  
Kada se odluče za booking, mora ih dočekati jednostavan formular za rezervaciju, automatski ispunjen s onim što su pretraživali i odabrali kroz filtere, sa transparentnim prikazom cijena.  
 
Last touch? Opcija za sigurno plaćanje, gdje mogu puno komplikacije finalizirati svoju rezervaciju. 

Vidljivost svoje web stranice povećavate uz SEO. Search engine optimisation osigurava vidiljivost vašeg weba kakvu on i zaslužuje.  

Iskoristite SEO za veću vidljivost na čarter tržištu  

Zamislite da posjedujete superluksuzniju jahtu. Ali, usidrena je u nekoj osamljenoj uvali, skrivena od pogleda. Vi znate kako je vrhunska i posebna po svemu, ali je nažalost, nezapažena, tako skrivena u toj uvali. 
  
Tako izgleda web stranica vašeg čartera bez učinkovitog SEO-a. SEO (Search engine optimization) osigurava online vidljivost vaše web stranice, kakvu ona i zaslužuje. 
 
Osiguravate da nije samo "negdje vani", već privlači pozornost potencijalnih gostiju. 
 
Analizirajmo onda i osnove SEO-a, uz primjere: 
Relevantne ključne riječi - zamislite potencijalnog klijenta, neka se zove John, koji želi unajmiti jahtu u Hrvatskoj. U Google upisuje "luxury yacht charter Croatia". Ako ste ove ključne riječi, točnu frazu i njima srodne (kao što je "Croatia yacht rentals”), integrirali u sadržaj svoje web stranice, veća je vjerojatnost da će vas John pronaći na vrhu svojih rezultata pretraživanja. 
  
Optimiziranje brzine stranica - Anna, zaljubljenica u jahte, klikne na vašu stranicu. Ali ako vaše slike (iako uistinu predivne i visoke rezolucije) usporavaju učitavanje stranice, postoji velika vjerojatnost kako će Anna brzo odustati od pregledavanja, a kamoli bookinga. Optimizacija brzine osigurava brzo učitavanje vaše stranice, zadržavajući interes takvih posjetitelja. 
  
Kvalitetni backlinkovi – gledajte na backlinkove kao preporuke. Kada se web stranice vezane uz nautiku, putovanja ili jahte, koje već imaju određeni “ugled”, povezuju na vaš web, to je kao jamstvo vrijednosti vaših plovila. Google prepoznaje ove preporuke, dajući vašoj web stranici viši rang. 

Web stranica vaše čarter tvrtke bi trebala obuhvatiti sve ono što je posebno i privlačno kod vaših jahti, jedrilica ili motornih plovila. Isto t ako bi trebala prikazati koliko je i na koji način posebno iskustvo, koje se može doživjeti jedino na vašim jahtama.   

Sažetak: osnova uspješnog dizajna web stranice za čarter 

Što bi web stranica jedne čarter tvtke trebala činiti kako bi se istaknula?  
 
Trebala bi obuhvatiti sve ono što je posebno i privlačno u nautičkom čarteru. Kao i sam duh pustolovine koju se može doživjeti jedino na jahti.  
 
No, istovremeno bi se trebala i prilagođavati zahtjevima današnjeg digitalnog marketinga
  
Vaša web stranica ne samo kako treba nego i mora dati prednost korisničkom iskustvu, od jasnog brendiranja do besprijekornog booking sustava. 
  
Ali sama estetika i funkcionalnost opet neće biti dovoljne. U prenatrpanom internetu, SEO je taj koji pomaže vašoj web stranici doći u prvi plan.

Ima moć privući i angažirati prave ljude – one koji traže ono što vi nudite
  

FAQ 

Koje su prosječne cijene usluga hostinga web stranica? 

Troškovi hostinga web stranica mogu značajno varirati ovisno o potrebama i pružateljima usluga. U prosjeku, osnovni hosting može se kretati od 1€ do 10€ mjesečno. 
Sveobuhvatniji paketi, prikladni za web stranice s velikim prometom ili e-trgovinu, mogu se kretati od 10€ do 60€ mjesečno pa i više. 

Koje domene je najbolje koristiti? 

Za čarter usluge preporučljivo je pridržavati se poznatih domena najviše razine (TLD - top-level domains) kao što su .com ili .net. Međutim, one specifične za industriju kao što su .yachts ili .boats također mogu pružiti jedinstveni doživljaj brenda, signalizirajući vašu stručnost izravno u web adresi. No, zapamtite, sve je u vjerodostojnosti i pamtljivosti. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"
Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"

Ako želite privući pažnju i učinkovito prenijeti poruku, vjerojatno ćete koristiti slike, zar ne? Web dizajneri, blogeri, vlasnici malih poduzeća, digitalni marketinški stručnjaci, kreatori sadržaja – svi oni koriste upečatljive fotografije kao dio svoje strategije. Ali što ako netko tvrdi da ste "ukrali" sliku?

Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu
Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu

Plovidba, jahting i jedrenje, postali su sinonim za luksuz, avanturu i slobodu kretanja. Ipak, nalazimo se u vremenu kada pomorska zajednica suočava se s velikim izazovom. Otpad iz mora, posebno iz nautičkog sektora, pretvara se u krizu koja zahtijeva hitnu pažnju.

U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?
U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?

Otkrijte najvažnije vještine koje treba imati konzultant uz čiju pomoć možete u potpunosti transformirati svoje poslovanje. Želite razviti strategiju koja je usmjerena na potrebe vaših klijenata i/ili gostiju te dobiti praktična rješenja koja će potaknuti rast vaše tvrtke? Andreja Fazlić u svom novom članku donosi sve o tome što je i zašto vam treba konzultant.

Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti
Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti

Zamislite situacije u kojima vaša čarter tvrtka može kontinuirano poboljšavati svoje usluge. Zamislite i kako reagirate na povratne informacije svojih gostiju i mjerite utjecaj promjena koje ste napravili. Čitajte dalje kako biste saznali kako proaktivno unaprijediti korisničko iskustvo i izgraditi snažnije, i otpornije, poslovanje.