Booking Manager Summit, jedina yacht charter konferencija u svijetu, nastavlja sa svojom misijom educiranja i osnaživanja charter industrije.
Tri dana, od 10. do 12. studenog 2021., Hilton Garden Inn hotel u Zagrebu bit će globalno središte edukacije yacht charter svijeta.
Međunarodni predavači s bogatim iskustvom suradnje s velikim svjetskim kompanijama praktično znanje približit će i prenijeti yacht charter svijetu.
Ovogodišnji cilj Booking Manager Summita je postavljanje čvrstih temelja za budući smjer industrije, od tuda je i proizašao slogan: Shape The Future of Charter. Događaji koji su iza nas i trenutna globalna situacija ukazuju da se nalazimo u iznimno zahtjevnom periodu poslovanja u turizmu. Stoga, danas je znanje primjenjivo u praksi ključ kojim trebamo oblikovati stabilnu i profitabilnu budućnost yacht charter industrije
navela je Martina Hršak, COO tvrtke MMK Systems koja je prepoznala potencijal održavanja konferencije ovakvog tipa i uspješno ga sprovela u djelo zadnje 2 godine, postavljajući visoku ljestvicu za ovogodišnji 3. Summit.
Hibridno izdanje ove edukativne konferencije ponudit će kvalitetna predavanja i inovativne radionice uživo i u virtualnom formatu. Tri dana, preko 30 internacionalnih predavača poput stručnjaka za prodaju Andya Prestona i Chrisa Crofta, marketing specijalista za yacht charter Bena Taylora, te LinkedIn stručnjakinje Kotryne Kurt pružit će učinkovite odgovore na sve aktualne izazove, a uvijek dinamični i zanimljivi paneli analizirat će i segmentirati nove trendove.
Osim edukacije, iznimno važan dio konferencije je i povezivanje sudionika s ciljem razmjene iskustava i sklapanja novih partnerstva. Međusobna interakcija i sastanci planiraju se omogućiti uživo u prostranom Booking Manager Summit loungeu smještenom u Garden Inn hotelu, ali i putem unaprijeđene i brze virtualne platforme.
Očekuje se da će Booking Manager Summit ove godine kvalitetno prenijeti inovativne ideje i znanja charter profesionalcima te postaviti temelje za održivu i profitabilnu budućnost industrije. Više detalja o Booking Manager Summitu 2021 možete pronaći na linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Andreja Fazlić nam, u svom novom članku, donosi nove temelje marketinga za čarter industriju. Nakon gotovo 20 godina rada u digitalnom marketingu i poslovanju, otkriva zašto mnoge čarter tvrtke nisu stabilne, kako prepoznati što gosti zaista traže i zašto je korisničko iskustvo ključ dugoročnog rasta i lojalnosti.
Pokretanje čarter tvrtke zahtijeva više od dobre ideje i ljubavi prema moru. Uspjeh ovisi o jasnoj strategiji, poznavanju tržišta i dobro posloženim radnim operacijama. U ovom vodiču donosimo 10 savjeta za one koji žele ući u čarter industriju pripremljeni i izbjeći najčešće početničke pogreške.
Jeste li razmišljali da mlađe generacije možda nisu samo još jedna skupina gostiju u nizu, nego prilika za vaše čarter poslovanje? Njihove navike, vrijednosti i način planiranja putovanja izgledaju potpuno drugačije. Ako vas zanima kako im se približiti na pravi način, nastavite čitati – jer rješenja možda nisu ona koja očekujete.
Upravljanje čarterom više nije (ili ne bi trebalo biti) "imaš to sve u onoj tablici”. Gosti su zahtjevniji i žele više, vlasnici brodova informiraniji i traže više, a konkurencija bolja i bukira više… A vi? Radne procedure su vam i dalje kao da je 2015. godina?