Booking Manager Summit, jedina yacht charter konferencija u svijetu, nastavlja sa svojom misijom educiranja i osnaživanja charter industrije.
Tri dana, od 10. do 12. studenog 2021., Hilton Garden Inn hotel u Zagrebu bit će globalno središte edukacije yacht charter svijeta.
Međunarodni predavači s bogatim iskustvom suradnje s velikim svjetskim kompanijama praktično znanje približit će i prenijeti yacht charter svijetu.
Ovogodišnji cilj Booking Manager Summita je postavljanje čvrstih temelja za budući smjer industrije, od tuda je i proizašao slogan: Shape The Future of Charter. Događaji koji su iza nas i trenutna globalna situacija ukazuju da se nalazimo u iznimno zahtjevnom periodu poslovanja u turizmu. Stoga, danas je znanje primjenjivo u praksi ključ kojim trebamo oblikovati stabilnu i profitabilnu budućnost yacht charter industrije
navela je Martina Hršak, COO tvrtke MMK Systems koja je prepoznala potencijal održavanja konferencije ovakvog tipa i uspješno ga sprovela u djelo zadnje 2 godine, postavljajući visoku ljestvicu za ovogodišnji 3. Summit.
Hibridno izdanje ove edukativne konferencije ponudit će kvalitetna predavanja i inovativne radionice uživo i u virtualnom formatu. Tri dana, preko 30 internacionalnih predavača poput stručnjaka za prodaju Andya Prestona i Chrisa Crofta, marketing specijalista za yacht charter Bena Taylora, te LinkedIn stručnjakinje Kotryne Kurt pružit će učinkovite odgovore na sve aktualne izazove, a uvijek dinamični i zanimljivi paneli analizirat će i segmentirati nove trendove.
Osim edukacije, iznimno važan dio konferencije je i povezivanje sudionika s ciljem razmjene iskustava i sklapanja novih partnerstva. Međusobna interakcija i sastanci planiraju se omogućiti uživo u prostranom Booking Manager Summit loungeu smještenom u Garden Inn hotelu, ali i putem unaprijeđene i brze virtualne platforme.
Očekuje se da će Booking Manager Summit ove godine kvalitetno prenijeti inovativne ideje i znanja charter profesionalcima te postaviti temelje za održivu i profitabilnu budućnost industrije. Više detalja o Booking Manager Summitu 2021 možete pronaći na linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Na ICE Open Forumu u Amsterdamu, susreli su se predstavnici čarter kompanija i agenata. Tema je, barem na planirana, bila jednostavna: kako vratiti profitabilnost i zadovoljstvo gostiju u jedrenje. No već nakon prvih replika postalo je jasno da se zapravo razgovara o dvjema stvarima koje industrija godinama gura pod tepih: tko diktira tržište i kako ga usmjeriti u održivijem smjeru. Kao medijski partner, čarter.hr pratio je raspravu jer smatramo važnim da čarter tvrtke i posrednici koji nisu nazočili forumu jasno čuju poruke s obje strane.
Već ste više puta u recenzijama pročitali: “Sve je bilo super, ali…” Na prvu izgleda kao dobra recenzija, ali zapravo pokazuje kako nešto ne štima. Možda samo sitnica, ali dovoljna da se gost ne vrati više nikada - i to isto kaže i drugima.
Ako vam je ikad prošlo kroz glavu: "Možda je ovo ipak previše za Excel" ovaj tekst će vam pomoći to procijeniti sa sigurnošću. Mnoge čarter tvrtke oslanjaju se na tablice jer su jednostavne, poznate i "rade posao". No kako posao raste, raste i količina informacija i zadataka koje treba držati pod kontrolom, jer stvari brzo izmaknu kontroli.
Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.