Booking Manager Summit, jedina yacht charter konferencija u svijetu, nastavlja sa svojom misijom educiranja i osnaživanja charter industrije.
Tri dana, od 10. do 12. studenog 2021., Hilton Garden Inn hotel u Zagrebu bit će globalno središte edukacije yacht charter svijeta.
Međunarodni predavači s bogatim iskustvom suradnje s velikim svjetskim kompanijama praktično znanje približit će i prenijeti yacht charter svijetu.
Ovogodišnji cilj Booking Manager Summita je postavljanje čvrstih temelja za budući smjer industrije, od tuda je i proizašao slogan: Shape The Future of Charter. Događaji koji su iza nas i trenutna globalna situacija ukazuju da se nalazimo u iznimno zahtjevnom periodu poslovanja u turizmu. Stoga, danas je znanje primjenjivo u praksi ključ kojim trebamo oblikovati stabilnu i profitabilnu budućnost yacht charter industrije
navela je Martina Hršak, COO tvrtke MMK Systems koja je prepoznala potencijal održavanja konferencije ovakvog tipa i uspješno ga sprovela u djelo zadnje 2 godine, postavljajući visoku ljestvicu za ovogodišnji 3. Summit.
Hibridno izdanje ove edukativne konferencije ponudit će kvalitetna predavanja i inovativne radionice uživo i u virtualnom formatu. Tri dana, preko 30 internacionalnih predavača poput stručnjaka za prodaju Andya Prestona i Chrisa Crofta, marketing specijalista za yacht charter Bena Taylora, te LinkedIn stručnjakinje Kotryne Kurt pružit će učinkovite odgovore na sve aktualne izazove, a uvijek dinamični i zanimljivi paneli analizirat će i segmentirati nove trendove.
Osim edukacije, iznimno važan dio konferencije je i povezivanje sudionika s ciljem razmjene iskustava i sklapanja novih partnerstva. Međusobna interakcija i sastanci planiraju se omogućiti uživo u prostranom Booking Manager Summit loungeu smještenom u Garden Inn hotelu, ali i putem unaprijeđene i brze virtualne platforme.
Očekuje se da će Booking Manager Summit ove godine kvalitetno prenijeti inovativne ideje i znanja charter profesionalcima te postaviti temelje za održivu i profitabilnu budućnost industrije. Više detalja o Booking Manager Summitu 2021 možete pronaći na linku.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
U čarter industriji, gdje sezona traje samo nekoliko intenzivnih mjeseci, svaka odluka ostavlja svoj trag. Formiranje cijena, upravljanje flotom, kontrola troškova - sve su to odluke koje će ili donijeti profit ili stvoriti gubitke i tu nema prostora za greške. Ako nemate konkretne brojke ispred sebe, odluke se svode na "osjećaj" ili pretpostavke. Bez KPI (ključnih pokazatelja uspješnosti) donošenje odluka postaje oslanjanje na intuiciju - a intuicija rijetko nadmašuje analitiku.
ROI (Return on Investment) u najjednostavnijem smislu mjeri koliko se novca vrati nakon što se nešto uloži – bilo u oglašavanje, web stranicu, novo plovilo ili digitalni alat. U praksi, to je provjera je li neka odluka imala financijskog smisla. Je li ROI broj i može li se zapravo izmjeriti u čarteru?
Što grafički dizajn (ni)je, čemu zapravo služi i kakav stvarni utjecaj ima na vaše poslovanje? Ako ste se to ikad pitali (ili možda niste, a trebali biste), novi članak Barbare Zec dat će vam jasniju sliku. Iskusna dizajnerica pojašnjava što dizajner stvarno radi, gdje leži prava vrijednost dizajna i zašto ga treba samo gledati kao “nešto lijepo” nego i kao alat za jasnu i dosljednu komunikaciju.
Prodaja počinje bukingom, ali tu ne završava. Upravo tu počinje prostor za dodatnu zaradu - i to bez pritiska, bez agresivne komunikacije, samo kroz pametno ponuđene usluge koje gostu stvarno trebaju. Ako vodite čarter, surađujete s agencijama ili ste dio prateće industrije, ovaj tekst donosi konkretne ideje kako dodatne usluge mogu poboljšati iskustvo gostiju i povećati prihode.