SEO - Kako maksimizirati online vidljivost čarter tvrtke


Možete li zamisliti da više ne morate trošiti vrijeme i sredstva na proaktivne pokušaje prodaje rezervacija za najam plovila nego samo odgovarate na upite zainteresiranih klijenata?

Ili kako vas pronalaze idealni zaposlenici kakve trebate i s kojima želite surađivati? Zvuče li vam te situacije poput nerealnog ostvarenja snova?

Sigurni smo da većini zvuči, ali u moderno doba razvijenog digitalnog marketinga i suvremenog načina oglašavanja, ovakvi scenariji su realnost za mnoge tvrtke koje razumiju da je potrebno uložiti u povećanje online vidljivosti. Negdje vani postoje poželjni gosti koji upravo sada sjedaju za računala i traže kakva bi plovila mogli unajmiti za svoj sljedeći odmor. Na vrhu njihove potrage, među prvim rezultatima koji će im odvući pažnju može biti vaša čarter tvrtka, bez plaćenih oglasa i repetitivnih reklama!

Želite li da i vama ovakve situacije postanu normalne, da možete svoje vrijeme i energiju uložiti u razvoj ponude za goste i povećanje njihovog zadovoljstva dok oni traže vas umjesto da vi tražite njih, trebate optimizirati svoju web-stranicu za tražilice. Što to znači i kako konkretno maksimizirati online vidljivost čarter tvrtke, saznajte u nastavku današnjeg članka.

Što je SEO?

SEO je skraćenica od engleskog naziva Search Engine Optimization i najjednostavnije se može opisati kao optimizacija sadržaja web-stranica za tražilice. To znači da sve ono što postavljate na svoju web-stranicu pomaže da ona bude na vrhu rezultata na Googleu kad vaši potencijalni klijenti pretražuju pojmove povezane s čarterom. Osim toga, SEO znači poznavati svoju ciljanu publiku i odgovoriti na njihove potrebe prilagodbom sadržaja koji kreirate kako bi se oni na vašoj web-stranici osjećali ugodno, prepoznato i zbrinuto.

5 razloga zašto je SEO važan za čarter

1. SEO vas čini vidljivima

U nautičkom čarteru tržište je iznimno konkurentno i teško se može opstati bez prisustva online. Globalna pandemija pretvorila je digitalizaciju poslovanja iz opcije o kojoj se promišlja u akciju koju je apsolutno nužno poduzeti što prije. SEO omogućuje da u pravom trenutku budete vidljivi klijentima koji traže vaše usluge, umjesto da vas konkurencija koja nudi inferiornije ponude pogura na dno rezultata pretraživanja.

2. SEO radi za vas

SEO i digitalizacija općenito sredstva su koja će vam olakšati poslovanja te osigurati da možete više pažnje posvetiti svojim gostima što će povećati njihovo zadovoljstvo. Takvi gosti, oduševljeni unikatnošću aranžmana i pažnjom koja im je posvećena dok borave na vašim plovilima, sigurno će se opet vraćati i savjetovati drugima da isprobaju ono što nudite. SEO radi za vas tako što vam dovodi promet privlačeći posjetitelje na vašu web-stranicu, i to baš onu vrstu posjetitelja koja će najvjerojatnije pozitivno reagirati na ono što nudite.

3. SEO ubrzava poslovanje

Potrebno je mnogo truda i vremena kako bi se istražilo tržište, pronašli gosti iz ciljane skupine te kreirale atraktivne ponude koje će privući baš njih. SEO olakšava dolazak u domet ciljanog tržišta i omogućuje vam da efikasnije promovirate svoje usluge i proizvode nudeći gostima iskustvo kakvo priželjkuju.

4. SEO donosi novčanu uštedu

Kvalitetno optimizirana web-stranica radi marketing koji donosi fantastične rezultate, a ne traži ni kune ulaganja. Sav sadržaj na web-stranici može se optimizirati besplatno za tražilice što znači da se na pravom mjestu i u pravo vrijeme možete pronaći bez ijednog plaćenog oglasa.

5. SEO povećava zadovoljstvo vaših posjetitelja

Korisnici koji posjećuju optimizirane stranice značajno su zadovoljniji njihovim korištenjem jer su takve stranice brze, pregledne i tehnički podmazane, a vrijedan sadržaj i informacije koje traže na njima dobivaju na jednostavan i brz način. SEO pomaže da se nađu dvije strane koje traže jedna drugu – klijenti koji trebaju vaše usluge i vi koji trebate njih!

SEO za početnike

SEO je kompleksan, zahtijeva fleksibilnost i kreativnost, a kao marketinški alat sklon je konstantnim promjenama pravila budući da se i algoritam na Googleu često mijenja. Unatoč tome, postoje određeni trendovi i pravila čije poštivanje pruža osnovnu optimizaciju vaše web-stranice i maksimizira online vidljivost čarter tvrtke:

  • Korištenje ključnih riječi

Korisnici pretražuju internet koristeći ključne riječi (keywords) i kad vi te iste ključne riječi upotrebljavate na svojim web-stranicama, Google zaključuje da su informacije koje nudite relevantne za njihovo pretraživanje - stoga vas predlaže kao rezultat. Posjetitelji će uvijek prvo kliknuti na stranicu koja sadrži najsličnije ključne riječi onima koje traže budući da im je to znak da će tamo pronaći vjerodostojne informacije. Optimizaciju web-stranice možete započeti od naslova, slika, teksta i URL adresa koje ćete obogatiti specifičnim ključnim riječima kako bi Google usmjerio posjetitelje prema vašem virtualnom prostoru.

  • Kreiranje relevantnog i vrijednog sadržaja

Na praksu korištenja ključnih riječi potrebno je nadovezati i praksu kreiranja sadržaja koji će vašoj publici pružiti vrijednost i motivirati ih da nastave pratiti ono što vi radite. Nije dovoljno samo napisati naslov koji će privući posjetitelja da klikne, a onda mu ne dati u samom sadržaju ono što taj naslov obećava. Dapače, navedena praksa može dugoročno biti iznimno štetna jer će posjetitelji brzo otići s vaše stranice razočarani i najvjerojatnije se nikada više neće vratiti.

Za kreiranje kvalitetnog sadržaja potrebno je poznavati svoju ciljanu publiku, razumjeti njihove potrebe i predvidjeti što traže na internetu. Ovakav pristup marketingu možda zahtijeva više vremena, ali tako se između vas i klijenata grade čvrste veze pune povjerenja zbog čega će se oni uvijek sjetiti vaše čarter tvrtke kad njima ili njihovim poznanicima bude trebalo plovilo za najam.

  • Korištenje slika i videozapisa

Osim što slike i videozapisi vizualno razbijaju monotoni tekst zbog čega su poželjni kod čitatelja, njihovo korištenje također će vam pomoći pozicionirati se na višim mjestima među rezultatima pretraživanja. Da bi se to dogodilo, slike optimizirajte da ne usporavaju učitavanje web-stranice, opisno ih imenujte te ispravno tagirajte. Posebnu pozornost obratite da vizualan sadržaj koji imate na svojoj web-stranici bude relevantan u odnosu na ostatak sadržaja kako bi se međusobno nadopunjavali umjesto da se sukobljavaju.

  • Lokalni SEO

Koristeći lokalni SEO bit ćete vidljivi klijentima koji traže usluge na točno određenoj lokaciji, zato ga nikako nemojte zanemariti. To znači da će se vaša čarter tvrtka ponuditi kao rezultat onima koji u Google upisuju „najam brodova Dubrovnik“ ili „jahte Zadar“ i slično, a takvi guglači idealna su ciljana skupina za vas ako ste pozicionirani u traženim gradovima!

SEO optimizacija - zaključak

U današnje vrijeme imati online prisutnost koja nije optimizirana za tražilice preko kojih većina korisnika dolazi do informacija znači raditi puno posla uzalud. SEO optimizacija vašem poslovanju dugoročno može donijeti mnogo koristi i uštede, zato vam savjetujemo da što prije počnete prilagođavati svoju digitalnu marketinšku strategiju kako bi vas pravi klijenti pronašli. SEO optimizaciju najbolje je pustiti u ruke stručnjacima koji prate česte promjene u industriji i spremni su pravovremeno reagirati kako bi se nužne korekcije implementirale bez gubitka prethodno dobivenih rezultata. Ako još niste spremni na taj korak, primijenite barem savjete iz ovog članka i sigurni smo da ćete primijetiti poboljšanje!

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?

čarter.hr i Seazone – novo partnerstvo u yachting industriji
čarter.hr i Seazone – novo partnerstvo u yachting industriji

Za nautičare sve u čarter industriji koji teže optimizaciji svojeg poslovanja i žele se istaknuti u konkurentnom tržištu, čarter.hr je postao neprocjenjiv resurs. Jednako tako za one koji ga još nisu otkrili, Seazone nudi pregršt opcija koje će biti od pomoći svakome tko je u industriji ili u njoj želi biti. Provjerite koje su prednosti suradnje s ove dvije platforme i zašto su odlučile udružiti snage.

Online prezentacija čarter usluga – kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala
Online prezentacija čarter usluga – kako se istaknuti uz pomoć 3D vizuala

Svima nam je jasno kako ljudi plovila za najam traže online. Prisustvo vaše čarter tvrtke na internetu je postalo nužno želite li biti konkurentni. Ti isti ljudi će postati vaši gosti, a to će učiniti brže i lakše ako koristite inovativne tehnologije, ako što su 3D vizuali.