Web-stranica – generator prodaje čarter usluga


Web stranica je ključna za svako poslovanje, a osobito za čarter tvrtke jer je putem nje moguće generirati i prodaju. Ali ako vam je web stranica zastarjela ili nije dobro postavljena za krajnjeg korisnika, možete izgubiti puno više nego što mislite...

Danas, u suvremenom digitalnom dobu, za uspjeh u gotovo svakoj industriji potrebna je čvrsta i konstantna online prisutnost. Djelatnosti kao što su nautički čarteri osobito ovise o tome, jer je njihov uspjeh direktno povezan s popularnošću kod gostiju.  
 
Ako vaša čarter tvrtka još uvijek nema svoju web stranicu ili ju imate, ali vam ne donosi željene rezultate, saznajte što i kako trebate učiniti kako biste to promijenili i učinili web stranicu jednim od glavnih generatora prodaje čarter usluga. 
 

Vaši potencijalni gosti u svakom trenutku imaju mobitel u blizini i kad ih nešto zanima, poput “koja je najbolja čarter tvrtka od koje mogu iznajmiti plovilo za svoj sljedeći godišnji odmor”, najčešće će prvo provjeriti ponudu na Google-u.

Zašto web stranica povećava prodaju čarter usluga 

Dosad je već svima jasno kako je internet postao sastavni dio naših života i bez njega je gotov nemoguće živjeti ili raditi. U marketingu se tradicionalne marketing strategije sve više zamjenjuju digitalnim marketingom koji donosi više uspjeha kod suvremenih klijenata.  
 
Vaši potencijalni gosti u svakom trenutku imaju mobitel u blizini i kad ih nešto zanima, poput “koja je najbolja čarter tvrtka od koje mogu iznajmiti plovilo za svoj sljedeći godišnji odmor”, najčešće će prvo provjeriti ponudu na Google-u. 
 
Ako niste na Google-u, vaša ciljna publika će vas teško pronaći. Na njihova će pitanja i nedoumice odgovoriti čarter tvrtke koje su se pobrinule da su im informacije na vrhu pretraživača. Ako želite pratiti zahtjeve modernih potrošača i ostvariti konkurentsku prednost, web stranica je ono što apsolutno morate imati, a evo i zašto: 

Kvalitetnom web stranicom povećavate povjerenje kod klijenata 
Budimo iskreni, kad u današnje vrijeme uspostavimo kontakt s bilo kime, osobom ili tvrtkom, bilo jer trebamo neku uslugu, proizvod ili želimo poslovno ili privatno surađivati s njima - prvo ćemo provjeriti kakve informacije o njima možemo pronaći online. Ako ne pronađemo ništa, to baš ne ulijeva povjerenje. Što se skriva i zašto? 
 
Web stranicom dosežete do više potencijalnih klijenata  
Broj rezervacija u čarter poslovanju uvijek će ovisiti o broju gostiju kojima imate pristup – što više, to bolje. Ako svoje poslovanje i marketing ograničavate samo na fizičke lokacije, značajno si smanjujete šanse za booking. Web stranicom možete doprijeti do svakoga tko ima pristup internetu, pa bio on i na drugom kraju svijeta. 
 
Web stranica daje klijetima pristup vašoj čarter tvrtki 24/7 
Tradicionalne metode prodaje i službe za korisnike ograničene su radnim vremenom, no putem web stranice svojim potencijalnim gostima ste dostupni u bilo kojem trenutku. Na web stranici možete imati unaprijed pripremljene odgovore na većinu pitanja koja goste najčešće zanimaju. Tako možete i prestati gubiti one kontakte koji su vas tražili mimo radnog vremena. 

Ovo je samo nekoliko generalnih razloga zašto web stranica može povećati broj rezervacija, no i oni su dovoljni kako bi vidjeli razliku. Pitanje je što konkretno možete učiniti kako bi vaša web stranica bila kvalitetna i donosila uspjeh, ali i zauzela svoje mjesto u bespućima interneta.  

Da, mjesto na internetu koje zauzima vaša čarter tvrtka je važno, no “bolje ikavka, nego nikakva” web stranica može učiniti više štete nego koristi. Kako i vaši gosti na vašoj web stranici pronašli sve što im treba, pobrinite se pokriti što više elemenata koje treba sadržavati dobra web stranica.

Izrada buduće web stranice za vaš čarter 

Da, mjesto na internetu koje zauzima vaša čarter tvrtka je važno, no “bolje ikavka, nego nikakva” web stranica može učiniti više štete nego koristi. Kako i vaši gosti na vašoj web stranici pronašli sve što im treba, pobrinite se pokriti što više elemenata koje treba sadržavati dobra web stranica: 
 
Vizualni dizajn - znate li kako će vaš potencijalni gost nakon otvaranja web-stranice u roku od otprilike desetine sekunde (!) stvoriti mišljenje ima o vašoj tvrtki? Ljudi su vizualna bića zato vrlo pažljivo birajte dizajn kojim ćete izgraditi svoj vizualni identitet jer je on znak vaše pouzdanosti i profesionalnosti. 
 
Jednostavnost pretraživanja - izbornik na web stranici treba biti jednostavan, pregledan i dostupan s gotovo bilo kojeg mjesta na webu, kako bi se vaši gosti brzo snašli te pronašli ono što ih zanima. 
 
Sadržaj - ne zanemarujte sadržaj jer on igra ogromnu ulogu u tome gdje će vaša stranica biti smještena na pretraživaču. Osim toga, sadržaj će često biti upravo onaj razlog zašto je netko uopće došao na vaš web! 
 
Pristupačnost informacija - neće svaki posjetitelj imati ni vremena ni interesa istraživati cijelu web stranicu zato jasno i otvoreno istaknite one informacije koje najčešće traže – npr. kako vas mogu kontaktirati, koje vam je radno vrijeme, koja popularna plovila imate u ponudi itd. 
 
Interakcija - efektivan dizajn web stranice odmah poziva posjetitelja na interakciju i zadržava njegovu pozornost na kojoj god se stranici nalazio te ga potiče na kontakt. Neka to bude krajnji cilj i vaše web stranice! 
 

Prilagodite web stranicu mobilnim uređajima - nažalost, mnogi još ignoriraju činjenicu kako se trenutno većina pretraživanja obavlja preko mobilnih uređaja, čak oko 60%. Ta brojka raste iz godinu u godinu sve više.

Kako napraviti web stranicu koja prodaje 

Sad kad ste se upoznali s osnovnim elementima koji čine kvalitetnu web stranicu, podignimo sve na još jedan viši nivo. Evo nekih jednostavnih trikova uz pomoć kojih ćete učiniti razliku u broju rezervacija na kraju sezone: 
 
Prilagodite web stranicu mobilnim uređajima - nažalost, mnogi još ignoriraju činjenicu kako se trenutno većina pretraživanja obavlja preko mobilnih uređaja, čak oko 60%. Ta brojka raste iz godinu u godinu sve više. Ne budite i vi jedni od onih kojima ta činjenica ne predstavlja ništa, prilagodite svoju web stranicu mobilnim uređajima i pružite svojim gostima optimalno korisničko iskustvo. 
 
Podijelite recenzije i dojmove vaših gostiju - ljudi imaju prirodnu potrebu pratiti druge i provjeriti njihove dojmove o proizvodu ili usluzi prije nego se sami odluče za kupovinu. Ni čarteri ni najam plovila tu nisu ništa drugačiji. Svakako iskoristite svaku priliku za prikupiti pozitivne dojmove svojih gostiju i objavite ih na svojoj web stranici (uz njihov pristanak, naravno). Tako ćete povećati povjerenje kod potencijalnih budućih gostiju te graditi dobru reputaciju za svoju čarter tvrtku. 
 
Dobro informirajte svoje goste - vrlo lako možete izgubiti booking ako se potencijalni gost na vašoj web stranici zbuni, jer mu je nejasna ili ne može pronaći informacije koje ga zanimaju. Stoga trebate posjetiteljima dati izvrsnu podršku kada dođu na vašu web stranicu tako što ćete im otkloniti bilo kakve sumnje i nedoumice. To možete napraviti tako što ćete unaprijed pripremiti i objavite odgovore na najčešće postavljana pitanja (FAQ). Ili možete na svoju web stranicu integrirati chat na kojem vam se klijenti mogu direktno obratiti ili dobivati unaprijed pripremljene automatske odgovore. 
 
Stvorite osjećaj hitnosti - ako ljudi imaju ograničenu priliku nešto isprobati ili kupiti, prirodno će brže donijeti odluku jer je ne žele propustiti. Zato kreirajte osjećaj hitnosti na svojoj stranici stavljajući ponude ograničenog trajanja. Napomenite kako je ostalo još samo X plovila za najam za određeni datum, ubacite odbrojavanje do kraja ponude i slično kako bi stvorili osjećaj hitnosti svojim posjetiteljima. 
 

Što god od svega gore navedenog odlučili primijeniti na svojoj web stranici, zapamtite kako ona postoji za one koji diktiraju trendove, vaše posjetitelje, stoga svaku odluku donesite promatrajući je očima vaših gostiju. Čini li vaša web stranica i informacije na njoj, njihov život lakšim?

10 najčešćih grešaka na web stranicama 

I za kraj, obratite posebnu pažnju na najčešće greške na web stranicama:   

  1. Previše informacija koje zbunjuju posjetitelje, pogotovo ako su zbijene na istoj stranici. 
  2. Mnogo različitih elemenata (boja, fontova, oblika i slika) koji nikako nisu međusobno povezani. 
  3. Nejasni pozivi na akciju. 
  4. Nekorištenje analitičkih alata i podataka kako posjetitelji koriste web stranicu. 
  5. Ignoriranje optimizacije sadržaja na web stranici za pretraživače (SEO). 
  6. Pravljenje web stranice za sebe umjesto za svoju ciljanu skupinu. 
  7. Neredovito objavljivanje sadržaja i puštanje web stranice da samo postoji bez ikakvog rada na njoj. 
  8. Zaboravljanje modificiranja dizajna za mobilne korisnike. 
  9. Skrivene, nejasne ili nepotpune informacije, osobito za kontakt. 
  10. Sporo učitavanje web stranice. 

Što god od svega gore navedenog odlučili primijeniti na svojoj web stranici, zapamtite kako ona postoji za one koji diktiraju trendove, vaše posjetitelje, stoga svaku odluku donesite promatrajući je očima vaših gostiju. Čini li vaša web stranica i informacije na njoj, njihov život lakšim?  

Ako je odgovor potvrdan, to je najsigurniji način za dobiti zadovoljne goste. Ujedno i potvrda kako vam se ulaganje u kvalitetan web u konačnici višestruko isplati. 
 
Kontaktirajte nas ukoliko trebate savjet kako napraviti dobru web stranicu za vaše čarter poslovanje, ako želite optimizirati postojeću stranicu ili na njoj imati kvalitetan sadržaj.  
 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?