Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.
Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.
Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.
Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode.
Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje.
No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi – od početne potrebe do same odluke o kupnji.
U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.
Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha.
A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja.
Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:
I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.
Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac.
Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.
Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?
Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.
Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?