Webinar: U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?


Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.

Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.  

Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.  

Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode

Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje. 

No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi od početne potrebe do same odluke o kupnji

U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.

Putovanje kupca = Vaša karta do uspjeha! 

Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha

A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja. 

Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:  

  • Razvoj prodaje kroz vrijeme i zašto je dubinsko razumijevanje kupaca danas neophodno. 
  • Izrada profila idealnog kupca i njegova uloga u kreiranju prodajne strategije. 
  • Mapiranje putovanja kupca i uvid u ključne korake koje on poduzima. 
  • Usklađivanje prodajne strategije s potrebama kupca za uspješniju prodaju. 

I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.  
 

Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac

Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako izgraditi B2B marketing u čarter industriji: što agenti stvarno traže i kako otvoriti nova tržišta
Kako izgraditi B2B marketing u čarter industriji: što agenti stvarno traže i kako otvoriti nova tržišta

Čarter industrija funkcionira po sličnim pravilima: poznata imena, provizije, sajmovi i ponuda. Ali ako ste i vi u istom krugu, znate da to više nije dovoljno. Agenti danas traže puno više od liste cijena i slobodnih termina. U svom novom članku Selma Ćubara donosi konkretan vodič o tome kako ozbiljno postaviti B2B marketing u čarteru, privući agente koji vrijede - i zadržati ih.

Dajte gostima dajte ono što traže (a vi profitirajte uz lokalne suradnje)
Dajte gostima dajte ono što traže (a vi profitirajte uz lokalne suradnje)

Većina čarter tvrtki i dalje posluje po modelu "najam broda i to je to". Brod se očisti, spremi, preda u čarter i to je kraj priče. Ali gosti više ne dolaze samo zbog mora i jedrenja. Dolaze jer žele doživjeti lokaciju. Žele vidjeti kako se stvarno živi na otocima, što rade ljudi koji tamo žive, gdje kupiti maslinovo ulje...

Svi u Europi dižu cijene, ali samo mi dižemo paniku
Svi u Europi dižu cijene, ali samo mi dižemo paniku

U novom članku za čarter.hr, Ivica Žuro secira naš omiljeni nacionalni sport: javno žaljenje nad cijenama, turistima, kavama i vlastitom državom. Ali možda je došao trenutak da se pitamo - jesmo li stvarno toliko loši, ili samo tako zvučimo?

Što danas znači dobar boravak na brodu – i kako tehnologija tu pomaže
Što danas znači dobar boravak na brodu – i kako tehnologija tu pomaže

Vaši gosti žele mir. Žele da sve ide glatko i funkcionira te da im se ne mora tri puta objašnjavati gdje se što pali. Kad brod “zna” što gost treba, onda više ne govorimo o čarteru, nego o iskustvu koje ostaje. I tu počinje stvarna vrijednost pametnih tehnoloških rješenja na vašem plovilu.