Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.
Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.
Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.
Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode.
Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje.
No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi – od početne potrebe do same odluke o kupnji.
U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.
Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha.
A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja.
Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:
I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.
Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac.
Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Fleksibilnost u poslovanju nije samo ideja, nego stvarna razlika između naporne i uspješne sezone. U čarter industriji, ona određuje koliko brzo reagirate, kako tim surađuje i kakav dojam ostavljate gostima. Ako želite stabilnije poslovanje i manje kaosa u sezoni, fleksibilnost postaje jedna od vaših najjačih vrijednosti. Želite saznati kako je razviti i pretvoriti u prednost?
Što imaju zajedničko hrvatski dizajneri interijera jahti, proizvođači električnih sustava i obiteljske firme s dugom tradicijom? Svi su ove godine nastupili na najvećem svjetskom sajmu nautičke opreme - METSTRADE. Brojke, dojmovi i nagrade koje donose kući govore jedno: hrvatska nautička industrija itekako ima što reći svijetu.
Novi članak Andreje Fazlić za čarter.hr donosi iskren pogled na najvažniju, a često zanemarenu dimenziju digitalne transformacije - čovjeka. Andreja nas podsjeća kako bez osobne promjene lidera, nijedna strategija ne može dugoročno uspjeti. Ako ozbiljno mislite rasti u 2026., ovo je tekst koji trebate pročitati.
Gost koji traži brod najčešće neće otvoriti vašu web stranicu. Prvo će pogledati što piše na Googleu. Ako vam profil izgleda ozbiljno, javi se vama. Ako nije ažuran ili nedostaje podataka, odlazi dalje. Saznajte što sve Google Business profil treba sadržavati i kako ga postaviti kako bi radio za vas, svaki dan.