Webinar: U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?


Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.

Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.  

Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.  

Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode

Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje. 

No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi od početne potrebe do same odluke o kupnji

U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.

Putovanje kupca = Vaša karta do uspjeha! 

Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha

A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja. 

Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:  

  • Razvoj prodaje kroz vrijeme i zašto je dubinsko razumijevanje kupaca danas neophodno. 
  • Izrada profila idealnog kupca i njegova uloga u kreiranju prodajne strategije. 
  • Mapiranje putovanja kupca i uvid u ključne korake koje on poduzima. 
  • Usklađivanje prodajne strategije s potrebama kupca za uspješniju prodaju. 

I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.  
 

Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac

Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"
Zamka "nemate prava na sliku koju ste koristili"

Ako želite privući pažnju i učinkovito prenijeti poruku, vjerojatno ćete koristiti slike, zar ne? Web dizajneri, blogeri, vlasnici malih poduzeća, digitalni marketinški stručnjaci, kreatori sadržaja – svi oni koriste upečatljive fotografije kao dio svoje strategije. Ali što ako netko tvrdi da ste "ukrali" sliku?

Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu
Posljednje putovanje - što kada jahte više nisu za plovidbu

Plovidba, jahting i jedrenje, postali su sinonim za luksuz, avanturu i slobodu kretanja. Ipak, nalazimo se u vremenu kada pomorska zajednica suočava se s velikim izazovom. Otpad iz mora, posebno iz nautičkog sektora, pretvara se u krizu koja zahtijeva hitnu pažnju.

U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?
U potrazi ste za konzultantom za digitalnu transformaciju i human-centric strategiju?

Otkrijte najvažnije vještine koje treba imati konzultant uz čiju pomoć možete u potpunosti transformirati svoje poslovanje. Želite razviti strategiju koja je usmjerena na potrebe vaših klijenata i/ili gostiju te dobiti praktična rješenja koja će potaknuti rast vaše tvrtke? Andreja Fazlić u svom novom članku donosi sve o tome što je i zašto vam treba konzultant.

Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti
Što je VOC u marketingu i zašto bi ga vaša čarter tvrtka trebala razumjeti

Zamislite situacije u kojima vaša čarter tvrtka može kontinuirano poboljšavati svoje usluge. Zamislite i kako reagirate na povratne informacije svojih gostiju i mjerite utjecaj promjena koje ste napravili. Čitajte dalje kako biste saznali kako proaktivno unaprijediti korisničko iskustvo i izgraditi snažnije, i otpornije, poslovanje.