Webinar: U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?


Saznajte sve o čemu se pričalo na webinaru “U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?” kojeg su održale Andreja Fazlić CEO tvrtke Astarta:Bit te Selma Čmelik osnivačica platforme čarter.hr.

Za sve poduzetnike male i velike, ili one koji to tek planiraju biti, važno je znati kako razmišlja i kupuje njihov kupac.  

Na webinaru pod nazivom U korak s poslovnim rastom - Znate li kako vaš kupac kupuje?, razgovaralo se o tome koji su to točno koraci koje kupac prolazi.  

Na webinaru ste mogli saznati o čemu to kupac razmišlja prije kupnje, što ga potiče na samu kupnju i kako se ponaša nakon kupnje – i što vi trebate s tim informacijama raditi kako bi povećali svoje prihode

Istina je kako jako mali postotak poslovanja zapravo zna tijek misli svog kupca, pa čak i svoju buyer personu. O takvim informacijama poduzetnici često ni ne razmišljaju, a esencijalne su za svako poslovanje. 

No, kako biste uspjeli u prodaji morate razumjeti baš taj put kojeg kupac prolazi od početne potrebe do same odluke o kupnji

U ovom webinaru smo sudionike proveli kroz proces izrade jasnog profila kupca te pojasnili kako mapirati to putovanje. Naravno, objasnili smo i kako ćete stečeno znanje primijeniti na rast same prodaje.

Putovanje kupca = Vaša karta do uspjeha! 

Neovisno o industriji u kojoj se trenutno nalazite ili koliko ste dugo na tržištu, poznavanje kupca je temelj vašeg uspjeha

A prilagođavanje marketinške strategije potrebama kupca je osnova svakog poslovanja. 

Stoga smo na webinaru pokrili sljedeće teme:  

  • Razvoj prodaje kroz vrijeme i zašto je dubinsko razumijevanje kupaca danas neophodno. 
  • Izrada profila idealnog kupca i njegova uloga u kreiranju prodajne strategije. 
  • Mapiranje putovanja kupca i uvid u ključne korake koje on poduzima. 
  • Usklađivanje prodajne strategije s potrebama kupca za uspješniju prodaju. 

I vi možete pristupiti snimci ovog zanimljivog webinara te nakon toga sami napraviti profil svog kupca te mapirati njegovo putovanje do kupnje.  
 

Webinar možete pogledati na linku koji ćemo vam poslati nakon što ispunite prijavni obrazac

Vaši podaci su s nama sigurni, a prijava je potpuno besplatna. Jednostavno unesite svoje ime, prezime i adresu e-pošte kako biste saznali kako kupuje vaš kupac. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Mogućnost otvaranja čarter tvrtke u Hrvatskoj - vodič za strance
Mogućnost otvaranja čarter tvrtke u Hrvatskoj - vodič za strance

Ako vas privlači ideja o vlastitom poslovnom pothvatu u nautičkom turizmu, na pravom ste mjestu. Katarina Ćosić donosi sve bitne informacije o pokretanju čarter poslovanja u Hrvatskoj, od zakonskih okvira do savjeta za uspjeh.

Seazone - sve na jednom mjestu za nautičke i čarter profesionalce
Seazone - sve na jednom mjestu za nautičke i čarter profesionalce

Seazone redefinira standarde, integrirajući sve segmente čarter poslovanja, kao što su upravljanje plovilima ili zapošljavanje posade. Seazone nudi digitalne alate - sve na jednom mjestu te mogućnost prilagođavanja vašim potrebama. Saznajte što čini Seazone jedinstvenim.

Posada na plovilima za najam – tko su ljudi koji najbliže surađuju s gostima?
Posada na plovilima za najam – tko su ljudi koji najbliže surađuju s gostima?

Većina je flote u Hrvatskoj bareboat čarter - plovila koja se iznajmljuju bez posade, a gosti sami upravljaju njima. Ipak, sve se više može primijetiti trend rasta broja ponuda najma brodova s posadom. Na plovilima s posadom gostima je “jedini posao” uživati i odmarati dok članovi posade ispunjavaju većinu njihovih potreba. Tko je posada u čarteru i s kakvim se izazovima susreću na svom poslu?

Kako gostima u čarteru osigurati doživljaj koji će pamtiti? Ponudite im personalizirana iskustva.
Kako gostima u čarteru osigurati doživljaj koji će pamtiti? Ponudite im personalizirana iskustva.

Znate li na koji način možete navesti gosta da odabere baš vaš čarter, za razliku od konkurencije - koja ima ista plovila i cijene? Jeste li spremni ponuditi gostima što doista žele, osim plovila u vašem čarteru? Saznajte kako personalizirati iskustva u vašem čarteru, od samog početka komunikacije s gostom.