Mislite li kako trebate puno bolje organizirati svoje čarter poslovanje, upravljati svojim resursima i biti produktivniji? Onda je Charter Manager App baš za vas i vaš čarter.
Vrhunac sezone je trenutak kada na vidjelo dolaze sve greške u procedurama i manjak organizacije. Zaposlenici u čarteru su premoreni i svima polako popušta strpljenje, a ova je sezona bila posebna po svemu, po rekordnom bookingu i rekordnim temperaturama.
Sezona je počela nikad ranije, a čarteri su nikad više popunjeni. Sva su plovila na pučini, ostaje samo obavljati check-in i check-out i svi bi zapravo trebali biti na godišnjem odmoru.
Možda se čarterašima, ali i svima u turizmu ove godine činilo kako je sa turistima stigao i četvrti Murphyjev zakon. Ali je na trenutke izgledalo kako se trajno uselio i ne pokazuje namjeru uskoro pakirati kofere i otići.
Nešto nažalost uvijek pođe po zlu ili se čini kako su ove godine gosti prezahtjevni ili su se skiperi posvađali s voditeljem baze zbog neke sitnice. Zvuči sasvim vjerojatno, ali nije nerješivo. Naprotiv.
Sigurno ste razmišljali o savršenoj proceduri komunikacije unutar svog čartera, reduciranju broja poziva u svako doba dana i noći. Sigurno ste razmišljali o smanjenju količine stresa za sebe i svoje zaposlenike, kao i idealnoj radnoj produktivnosti. Gubljenje vremena na zadatke i procedure ili nepotrebnu komunikaciju koja se može sasvim jednostavno riješiti, kada je ljudi malo, a problema puno, ne moraju biti vaša svakodnevica.
Svi misle kako je normalno funkcionirati u potpunom burnoutu u čarter sezoni, kako je sasvim u redu činjenica da menadžeri baze i skipperi ne znaju kuda će prije od poziva, poruka, upita, zahtjeva, izlazaka na teren i ostaloga. Ali ne mora biti tako, jer definitivno nije neophodno, a ni potrebno.
Ono što je sigurno je kako se lošoj organizaciji i nepotrebnim troškovima treba stati na kraj i kako postoji rješenje osobito ono kojim bi se spriječio overload zaposlenika. Također je sigurno kako je prijeko potrebno sve operacije u čarteru objediniti na jednom mjestu kako bi se produktivnost dovela na najvišu moguću razinu.
Danas postoji rješenje za sve, a osobito ono koje bi olakšalo radne procese i radni dan. Jedno od takvih rješenja je i Charter Manager App koji je odličan alat kojim možete unaprijediti organizaciju u svom čarteru, optimizirati procedure te upravljati resursima i pratiti check-in i check-out, kao i još mnogo toga.

Charter Manager App može se koristiti na više načina i na nekoliko lokacija jer je namijenjena i za web, ali i mobilne uređaje sa Android i/ili iOS operativnim sistemima.
Čarteri je mogu koristiti u svojim uredima, a njihovo osoblje na pametnim telefonima i tako međusobno u svakom trenutku mogu biti povezani i komunicirati. Gost u čarteru također može preuzeti aplikaciju na svom telefonu, a čarter tvrtka može imati uređaj na raspolaganju na svakom plovilu.
Ova je aplikacija namijenjena svima u čarteru jer je njena primarna funkcija zapravo upravljanje plovilima, kako bi se cijeli proces obavio digitalno i čim jednostavnije.
Charter Manager App je namijenjen za posadu, goste, ali i vlasnike plovila podjednako te svi mogu sudjelovati u procesu najma, održavanja i same plovidbe. Preko aplikacije se mogu nadgledati i svi popravci na brodu, raspored čišćenja i sve ostale bilješke koje se tiču plovila.
Aplikacija omogućava i digitalni check-in i check-out, elektronski potpis, formiranje PDF dokumenata, uvid u uvjete te popis štete, slike i ostalo.
Aplikacija se također ističe i po tome što omogućava gostima u čarteru objavljivanje slika na svojim društvenim mrežama, ali sa logom vašeg čartera. Dakle, Charter Manager App je i izvrstan marketinški alat.
Opcije koje su vam potrebne i koje želite koristiti se mogu prilagoditi vašim potrebama i željama. Charter Manager App je idealna za korištenje svim zaposlenicima, jer ne zahtijeva nikakvu posebnu obuku ni procedure.
Charter Manager aplikacija u potpunosti je sigurna te se može lako integrirati sa svakom platformom koju koristite u svom čarteru.
Smatrate li kako je i vama potrebna ovakva aplikacija koja bi vam olakšala i objedinila poslovne procese, slobodno nam se obratite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Kako izgleda svakodnevica jednog grafičkog dizajnera? Što sve ulazi u njegov opis posla - i što ne ulazi? Barbara Zec, dizajnerica s više od 20 godina iskustva, u svom novom autorskom članku za čarter.hr otkriva što zaista znači biti dizajner vizualnih komunikacija. Od alata, preko vještina, do stvarnih izazova koje ova profesija nosi, sve je konkretno objašnjeno iz prve ruke.
Najveći svjetski događaj posvećen nautičkom čarteru ponovno je tu. Od 12. do 14. studenoga 2025. International Charter Expo (ICE) ponovno će pretvoriti Amsterdam u globalno okupljalište čarter profesionalaca. Uz više od 600 tvrtki, potpuno novi ICE Forum i legendarnu zabavu ICE Rocks Party, ovogodišnje izdanje obilježava deset godina povezivanja čarter svijeta - snažnijeg, pametnijeg i povezanijeg nego ikad prije.
Hrvatska čarter industrija dobila je svoj novi zajednički glas. Tijekom Biograd Boat Showa 23. listopada održana je osnivačka sjednica Udruge Chartera Hrvatske (UCH) - prvog samostalnog udruženja čarter kompanija izvan sustava HGK. Cilj nije samo formalno okupljanje, već uspostava jedinstvenih standarda poslovanja, jača suradnja među tvrtkama i stvarni iskoraci prema održivijem razvoju sektora.
Jesu li hrvatski propisi u korak s realnošću na moru? Tko stvarno čuva Jadran i po kojim pravilima? U sklopu Biograd Boat Showa, Udruga CROSCA okupila je stručnjake, kapetane i predstavnike struke kako bi otvoreno razgovarali o problemima i prijedlozima iz prve ruke.