Mislite li kako trebate puno bolje organizirati svoje čarter poslovanje, upravljati svojim resursima i biti produktivniji? Onda je Charter Manager App baš za vas i vaš čarter.
Vrhunac sezone je trenutak kada na vidjelo dolaze sve greške u procedurama i manjak organizacije. Zaposlenici u čarteru su premoreni i svima polako popušta strpljenje, a ova je sezona bila posebna po svemu, po rekordnom bookingu i rekordnim temperaturama.
Sezona je počela nikad ranije, a čarteri su nikad više popunjeni. Sva su plovila na pučini, ostaje samo obavljati check-in i check-out i svi bi zapravo trebali biti na godišnjem odmoru.
Možda se čarterašima, ali i svima u turizmu ove godine činilo kako je sa turistima stigao i četvrti Murphyjev zakon. Ali je na trenutke izgledalo kako se trajno uselio i ne pokazuje namjeru uskoro pakirati kofere i otići.
Nešto nažalost uvijek pođe po zlu ili se čini kako su ove godine gosti prezahtjevni ili su se skiperi posvađali s voditeljem baze zbog neke sitnice. Zvuči sasvim vjerojatno, ali nije nerješivo. Naprotiv.
Sigurno ste razmišljali o savršenoj proceduri komunikacije unutar svog čartera, reduciranju broja poziva u svako doba dana i noći. Sigurno ste razmišljali o smanjenju količine stresa za sebe i svoje zaposlenike, kao i idealnoj radnoj produktivnosti. Gubljenje vremena na zadatke i procedure ili nepotrebnu komunikaciju koja se može sasvim jednostavno riješiti, kada je ljudi malo, a problema puno, ne moraju biti vaša svakodnevica.
Svi misle kako je normalno funkcionirati u potpunom burnoutu u čarter sezoni, kako je sasvim u redu činjenica da menadžeri baze i skipperi ne znaju kuda će prije od poziva, poruka, upita, zahtjeva, izlazaka na teren i ostaloga. Ali ne mora biti tako, jer definitivno nije neophodno, a ni potrebno.
Ono što je sigurno je kako se lošoj organizaciji i nepotrebnim troškovima treba stati na kraj i kako postoji rješenje osobito ono kojim bi se spriječio overload zaposlenika. Također je sigurno kako je prijeko potrebno sve operacije u čarteru objediniti na jednom mjestu kako bi se produktivnost dovela na najvišu moguću razinu.
Danas postoji rješenje za sve, a osobito ono koje bi olakšalo radne procese i radni dan. Jedno od takvih rješenja je i Charter Manager App koji je odličan alat kojim možete unaprijediti organizaciju u svom čarteru, optimizirati procedure te upravljati resursima i pratiti check-in i check-out, kao i još mnogo toga.

Charter Manager App može se koristiti na više načina i na nekoliko lokacija jer je namijenjena i za web, ali i mobilne uređaje sa Android i/ili iOS operativnim sistemima.
Čarteri je mogu koristiti u svojim uredima, a njihovo osoblje na pametnim telefonima i tako međusobno u svakom trenutku mogu biti povezani i komunicirati. Gost u čarteru također može preuzeti aplikaciju na svom telefonu, a čarter tvrtka može imati uređaj na raspolaganju na svakom plovilu.
Ova je aplikacija namijenjena svima u čarteru jer je njena primarna funkcija zapravo upravljanje plovilima, kako bi se cijeli proces obavio digitalno i čim jednostavnije.
Charter Manager App je namijenjen za posadu, goste, ali i vlasnike plovila podjednako te svi mogu sudjelovati u procesu najma, održavanja i same plovidbe. Preko aplikacije se mogu nadgledati i svi popravci na brodu, raspored čišćenja i sve ostale bilješke koje se tiču plovila.
Aplikacija omogućava i digitalni check-in i check-out, elektronski potpis, formiranje PDF dokumenata, uvid u uvjete te popis štete, slike i ostalo.
Aplikacija se također ističe i po tome što omogućava gostima u čarteru objavljivanje slika na svojim društvenim mrežama, ali sa logom vašeg čartera. Dakle, Charter Manager App je i izvrstan marketinški alat.
Opcije koje su vam potrebne i koje želite koristiti se mogu prilagoditi vašim potrebama i željama. Charter Manager App je idealna za korištenje svim zaposlenicima, jer ne zahtijeva nikakvu posebnu obuku ni procedure.
Charter Manager aplikacija u potpunosti je sigurna te se može lako integrirati sa svakom platformom koju koristite u svom čarteru.
Smatrate li kako je i vama potrebna ovakva aplikacija koja bi vam olakšala i objedinila poslovne procese, slobodno nam se obratite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Mnoge male čarter tvrtke krenu s nekoliko brodova i puno volje, ali bez jasnog plana što dalje. Neki se oslanjaju samo na agencije, drugi kopiraju što rade veći. I onda sve postane isto. Želite biti drugačiji? Želite raditi pametnije? Razumjeti kome se zapravo obraćate? Onda je ovaj tekst za vas.
Marijan Dželalija iz GrECo Marine Insurancea, godinama radi s čarter tvrtkama i jako dobro poznaje svakodnevne izazove s kojima se nautička industrija susreće. U razgovoru s čarter.hr podijelio je svoje iskustvo, način na koji gleda na osiguranje u nautici i kako gleda na izazove s kojima se čarter tvrtke susreću kada krene sezona.
Dok se bliži kraj godine, opet se vraćamo istom pitanju: na čemu zapravo stojimo? Neke brojke nas zateknu, druge su već dio standardnog repertoara, ali sve zajedno otkrivaju kamo ide naša mala ekonomija. Ivica Žuro nam u svom novom članku donosi podsjetnik na ono što izbjegavamo priznati, ali će mnogima zvučati poznato.
Fleksibilnost u poslovanju nije samo ideja, nego stvarna razlika između naporne i uspješne sezone. U čarter industriji, ona određuje koliko brzo reagirate, kako tim surađuje i kakav dojam ostavljate gostima. Ako želite stabilnije poslovanje i manje kaosa u sezoni, fleksibilnost postaje jedna od vaših najjačih vrijednosti. Želite saznati kako je razviti i pretvoriti u prednost?