Mislite li kako trebate puno bolje organizirati svoje čarter poslovanje, upravljati svojim resursima i biti produktivniji? Onda je Charter Manager App baš za vas i vaš čarter.
Vrhunac sezone je trenutak kada na vidjelo dolaze sve greške u procedurama i manjak organizacije. Zaposlenici u čarteru su premoreni i svima polako popušta strpljenje, a ova je sezona bila posebna po svemu, po rekordnom bookingu i rekordnim temperaturama.
Sezona je počela nikad ranije, a čarteri su nikad više popunjeni. Sva su plovila na pučini, ostaje samo obavljati check-in i check-out i svi bi zapravo trebali biti na godišnjem odmoru.
Možda se čarterašima, ali i svima u turizmu ove godine činilo kako je sa turistima stigao i četvrti Murphyjev zakon. Ali je na trenutke izgledalo kako se trajno uselio i ne pokazuje namjeru uskoro pakirati kofere i otići.
Nešto nažalost uvijek pođe po zlu ili se čini kako su ove godine gosti prezahtjevni ili su se skiperi posvađali s voditeljem baze zbog neke sitnice. Zvuči sasvim vjerojatno, ali nije nerješivo. Naprotiv.
Sigurno ste razmišljali o savršenoj proceduri komunikacije unutar svog čartera, reduciranju broja poziva u svako doba dana i noći. Sigurno ste razmišljali o smanjenju količine stresa za sebe i svoje zaposlenike, kao i idealnoj radnoj produktivnosti. Gubljenje vremena na zadatke i procedure ili nepotrebnu komunikaciju koja se može sasvim jednostavno riješiti, kada je ljudi malo, a problema puno, ne moraju biti vaša svakodnevica.
Svi misle kako je normalno funkcionirati u potpunom burnoutu u čarter sezoni, kako je sasvim u redu činjenica da menadžeri baze i skipperi ne znaju kuda će prije od poziva, poruka, upita, zahtjeva, izlazaka na teren i ostaloga. Ali ne mora biti tako, jer definitivno nije neophodno, a ni potrebno.
Ono što je sigurno je kako se lošoj organizaciji i nepotrebnim troškovima treba stati na kraj i kako postoji rješenje osobito ono kojim bi se spriječio overload zaposlenika. Također je sigurno kako je prijeko potrebno sve operacije u čarteru objediniti na jednom mjestu kako bi se produktivnost dovela na najvišu moguću razinu.
Danas postoji rješenje za sve, a osobito ono koje bi olakšalo radne procese i radni dan. Jedno od takvih rješenja je i Charter Manager App koji je odličan alat kojim možete unaprijediti organizaciju u svom čarteru, optimizirati procedure te upravljati resursima i pratiti check-in i check-out, kao i još mnogo toga.
Charter Manager App može se koristiti na više načina i na nekoliko lokacija jer je namijenjena i za web, ali i mobilne uređaje sa Android i/ili iOS operativnim sistemima.
Čarteri je mogu koristiti u svojim uredima, a njihovo osoblje na pametnim telefonima i tako međusobno u svakom trenutku mogu biti povezani i komunicirati. Gost u čarteru također može preuzeti aplikaciju na svom telefonu, a čarter tvrtka može imati uređaj na raspolaganju na svakom plovilu.
Ova je aplikacija namijenjena svima u čarteru jer je njena primarna funkcija zapravo upravljanje plovilima, kako bi se cijeli proces obavio digitalno i čim jednostavnije.
Charter Manager App je namijenjen za posadu, goste, ali i vlasnike plovila podjednako te svi mogu sudjelovati u procesu najma, održavanja i same plovidbe. Preko aplikacije se mogu nadgledati i svi popravci na brodu, raspored čišćenja i sve ostale bilješke koje se tiču plovila.
Aplikacija omogućava i digitalni check-in i check-out, elektronski potpis, formiranje PDF dokumenata, uvid u uvjete te popis štete, slike i ostalo.
Aplikacija se također ističe i po tome što omogućava gostima u čarteru objavljivanje slika na svojim društvenim mrežama, ali sa logom vašeg čartera. Dakle, Charter Manager App je i izvrstan marketinški alat.
Opcije koje su vam potrebne i koje želite koristiti se mogu prilagoditi vašim potrebama i željama. Charter Manager App je idealna za korištenje svim zaposlenicima, jer ne zahtijeva nikakvu posebnu obuku ni procedure.
Charter Manager aplikacija u potpunosti je sigurna te se može lako integrirati sa svakom platformom koju koristite u svom čarteru.
Smatrate li kako je i vama potrebna ovakva aplikacija koja bi vam olakšala i objedinila poslovne procese, slobodno nam se obratite.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Jeste li razmišljali da mlađe generacije možda nisu samo još jedna skupina gostiju u nizu, nego prilika za vaše čarter poslovanje? Njihove navike, vrijednosti i način planiranja putovanja izgledaju potpuno drugačije. Ako vas zanima kako im se približiti na pravi način, nastavite čitati – jer rješenja možda nisu ona koja očekujete.
Upravljanje čarterom više nije (ili ne bi trebalo biti) "imaš to sve u onoj tablici”. Gosti su zahtjevniji i žele više, vlasnici brodova informiraniji i traže više, a konkurencija bolja i bukira više… A vi? Radne procedure su vam i dalje kao da je 2015. godina?
Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…
U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.