Manje stresa, više bukinga - digitalni alati koji spašavaju sezonu


Upravljanje čarterom više nije (ili ne bi trebalo biti) "imaš to sve u onoj tablici”. Gosti su zahtjevniji i žele više, vlasnici brodova informiraniji i traže više, a konkurencija bolja i bukira više… A vi? Radne procedure su vam i dalje kao da je 2015. godina?

Ako ste barem jednom u sred sezone izgovorili “Gdje je onaj mail od gosta?”, znate o čemu pričamo. Dva mobitela zvone u isto vrijeme, poruke dolaze u nekoliko grupa, a vlasnik katamarana zove jer mu "nešto ne štima izvještaj"
Zvuči poznato? I ako se vaša flota više ne sastoji od samo par plovila, zašto je vodite kao da je tako?

 

Zašto Excel tablice ne mogu pratiti rast flote 

Daleko od toga da Excel nije super, do jednog trenutka. Ako imate 3 broda li buking kojeg može pratiti i na Google kalendaru, onda može proći. 
Ali kad flota naraste, kad imate kombinaciju vlastitih i brokerskih bukinga, tablice više nisu rješenje - nego problem. 
Jedan krivo unesen datum u tablicu i imate dvostruku rezervaciju. 

Još gore ako su vam ljudi u uredu navikli zapisivati sve bilješke u bilježnicu, a vlasnik broda vam pošalje poruku: "Jeste li upisali refit koji sam platio?". A vi nemate pojma gdje je taj dokument, je li ga itko i zabilježio igdje. 

Rješenje za ovakve situacije (ali i sve ostale) je centralizirani softver, gdje su svi vaši podaci na jednom mjestu. I svim tim podacima možete pristupiti bilo kad i bilo gdje. 

Jedno od takvih rješenja je Seazone - centralizira sve podatke i automatizira održavanje, financije i rad. 

IQNautics također, dodatno olakšava prijavu i odjavu gostiju, kao i upravljanje dokumentacijom.

Što vlasnici i gosti očekuju od vašeg čartera 

Zaboravite na doba kad su gosti dolazili bez ikakvih pitanja i samo potpisivali ugovor. Danas gosti žele više, ondosno sve: informacije prije dolaska, digitalni check-in, kontakt s bazom, tehničku podršku, prijedloge marina i vezova te gdje su najbolji restorani. I sve to žele jučer. 

A vlasnici brodova? Oni žele brojke. Tko je bio na brodu, koliko se zaradilo, kad su servisi, što je planirano sljedeće. Ako to sve mogu dobiti od vaše konkurencije u dva klika, a od vas čekaju mail tjedan dana... 

Napredni sustavi imaju portale posebno za goste i vlasnike, svatko vidi ono što treba, kad mu treba. Bez nejasnih informacija. I bez Excel tablica. 

Nautilus je npr. alat koji omogućava jasan pregled rezervacija, servisa i analitike.

Hospitality Insights prikuplja i analizira iskustva gostiju.

Digitalna dokumentacija - obaveza svakog modernog poslovanja 

Papiri se gube. Ljudi zaboravljaju gdje su što spremili. Drugi zaborave što su potpisali. 
I kako ne bi više nikada imali problem sa "nismo znali” ili fasciklama koje stoje nagomilane u uredu, treba vam digitalna arhiva. 
Jer, fascikle koje su vam u uredu na drugoj strani baze, teško da će pomoći.

Ali digitalna arhiva znači da imate sve na jednom mjestu i dostupno jednim klikom; ugovori, računi, tehnička dokumentacija, certifikati, slike oštećenja, izvidi osiguranja... I što je najvažnije, možete sve to pronaći kad vam treba. Ne ako. 
Od ponuda i računa do organizacije dokumenata i zadataka, pomaže digitalni alat kao što je eAssist.

Alat kao što je Tap2review vam olakšava prikupljanje recenzija u stvarnom vremenu.

Komunikacija s jednog mjesta - manje kaosa, više kontrole 

Sezona je u punom jeku. Vi imate dva mobitela, četiri mail adrese, WhatsApp business i umorni ste od svega…
Umorni ste od toga što je tko rekao kome. Tko je odgovoran za narudžbu nove pumpe. Zašto se gostu iz Belgije poslala poruka na talijanskom.

Ono što vam treba je centralizirana komunikacija, gdje sve poruke, upiti i zadaci idu preko jednog kanala. Na jednom mjestu se jasno vidi tko što piše, što je dogovoreno, i tko je zadužen za što. 
Pogreške se najčešće događaju kad ljudi misle da je netko drugi to već riješio. Ili nisu stigli vidjeti poruku. A s alatom za centraliziranu komunikaciju, zna se tko što radi. 

Hubspot je jedan od najboljih alata jer objedinjuje komunikaciju s klijentima i timom.

 

Mobilnost i sigurnost - osnova više nego potreba 

Upravljanje čarterom nije uredski posao. Jedan tren ste u uredu, drugi na drugom kraju marine, a treći odgovarate na mailove iz auta. 
S druge strane, morate strogo paziti na podatke s kojima raspolažete. Gosti, vlasnici, brodovi - sve je povjerljivo. 

I ako netko "slučajno" izbriše tablicu ili zagubi bilježnicu u koju sve pišete, eto problema. Ali to nije samo situacija koju ćete nazvati tehničkim problemom, jer gubitak podataka može jako naštetiti vašem poslovanju, ali i reputaciji. 

Treba vam alat koji radi u Cloudu (oblaku), ima automatski backup, mogućnost pristupa sa više uređaja, i jasno definiran sustav tko čemu može pristupiti i što vidjeti i kada.  

Serwizz kao alat pokriva i mobilnost i sigurnost jer sve imate na jednom mjestu, uvijek dostupno.

 

Work smarter, not harder - konkretni alati za vaš čarter

Želite raditi pametnije, a te ne sebi komplicirati život, onda vam treba dobar digitalni alat tj. softver. 
Imali vi 2, 7 ili 27 brodova važno je imati pregled svega, znati gdje je koji dokument, koji ugovor, koje plaćanje. 

Gosti mogu imati svoje sučelje gdje mogu vidjeti informacije koje ih zanimaju, slati upite, primati obavijesti. 

Vlasnici plovila u charter managementu mogu pratiti prihod i statuse plovila, bez da ih morate kontaktirati svako malo. 

Vi možete imati alat koji vas ne zatrpava dodatnim poslom, nego vam pomaže raditi, sa manje grešaka i više kontrole.

Authland Connect cijeloj ovoj priči dodaje novu razinu kroz brendiranje i dodatnu zaradu kroz personalizirane ponude. 
 

Mislite kako još uvijek možete raditi bez modernih digitalnih alata?  

Nitko ne kaže da se bez digitalnih alata ne može uopće raditi. 
Ali pitajte se  koliko vas to zapravo košta? Koliko sati tjedno gubite na traženje dokumenata? Koliko grešaka se dogodi jer nemate sve informacije na jednom mjestu? 

Možda ne trebate rješenje za sve. Ali trebate rješenje koje drži pod kontrolom sve ono što vam je važno. 

Čini vam se kako stalno gasite požare umjesto da razvijate poslovanje i u miru planirate što ćete dalje. 
Zar ne mislite kako je vrijeme da postavite temelje za bolji pregled poslovanja, brže reakcije s vaše strane i mirniju sezonu.

Ako ne znate koji bi alat najbolje funkcionirao za vaš čarter, javite nam se na čarter.hr. Pomoći ćemo vam pronaći rješenje koje odgovara vašoj floti, vašem timu i vašim gostima.

Prijavite se na naš newsletter i budite prvi koji koji će saznati kako vaša flota može raditi bolje, jednostavnije i s manje stresa.

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati
Ako vjerujete u vlastiti biznis – i banke će vas podržati

Možete li uopće tražiti financiranje - od banke, fonda ili države - ako ni sami ne vjerujete u posao koji vodite? Ivica Žuro u svom novom članku za čarter.hr, odgovara na ovo pomalo neugodno, ali bitno pitanje. Ali ne govori o procedurama i potrebnim papirima, nego o povjerenju. Povjerenju u svoj biznis, kojeg imate ili nemate…

Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju
Što je UGC i kako ga možete koristiti za privlačenje (novih) gostiju

U moru sličnih ponuda, jedino čemu ljudi stvarno mogu vjerovati su iskustva drugih. U čarteru, gdje gosti planiraju mjesecima unaprijed i uz značajnu investiciju s njihove strane, važno je povjerenje. I upravo zato UGC - sadržaj kojeg spontano dijele vaši gosti - može igrati presudnu ulogu u tome da odaberu baš vaš čarter. Jer ljudi vjeruju ljudima.

Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu
Psihologija boja – značenje boja ovisi o kontekstu

Barbara Zec u svom novom članku za čarter.hr piše o bojama, ali ne onako kako ih inače doživljavamo. Umjesto klasičnih značenja, otkriva kako kontekst, kontrast i kombinacije boja mijenjaju sve. Boja sama po sebi ne znači ništa… dok ne vidimo gdje se nalazi, čime je okružena i što komunicira. Ovo je vodič koji povezuje dizajn, emocije i logiku, a sve kroz svakodnevne primjere.

Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?
Stanje čarter tržišta u Hrvatskoj: Što se stvarno događa?

Kad krene sezona, svi imamo neka predviđanja - ide li bolje ili lošije. Ali rijetko tko zna točno koliko su cijene pale, gdje stojimo u odnosu na konkurenciju i kako gosti zapravo bukiraju. Donosimo vam izvještaj sa konkretnim brojkama - stvarni podaci iz sustava koji prati više od 4.000 plovila u Hrvatskoj.