Webinar: Kako definirati poslovnu strategiju?


Najava besplatnog webinara za tvrtke u nautičkom čarteru o strategiji poslovanja, kako ju definirati i provoditi.

Većina poduzetnika će reći kako imaju poslovnu strategiju i da znaju kako će nastupati na tržištu, a onda kad se malo bolje provjeri ispada da imaju samo tzv. random acts of marketing. Drugim riječima, provode taktike (i to najčešće samo marketinga) bez definirane strategije. 

Strategija poslovanja je nešto bez čega niti jedna tvrtka ne bi trebala/mogla/smjela poslovati, no to se ipak događa. I to posluju i opstaju na tržištu dugi niz godina. 

Najčešći razlog zbog kojeg se mnoge tvrtke bore s ostvarenjem rasta prihoda jest izostanak sveobuhvatne strategije poslovanja. 

Prodaja, marketing i korisnička podrška tri su osnovna elementa kroz koje tvrtke ostvaruju prihode i da bi ti prihodi bili zadovoljavajući sva tri segmenta moraju funkcionirati kao 'švicarski sat'.

Upravo o tome kako to postići razgovarat ćemo na još jednom webinaru s Andrejom Fazlić, našom kolumnisticom i osnivačicom konzultantske agencije Astarta:Bit koja djeluje na sjecištu marketinga, prodaje i razvoja poslovanja putem Inbound metodologije.

Prijavite se na webinar

Strategija - recept za uspjeh

Bez obzira koliko dugo ste prisutni na tržištu i u kakvom okruženju poslujete potrebna vam je jasna uputa ili bolje rečeno recept za opstanak i rast.

Kako stvoriti odličan recept za uspjeh i koje sve elemente morate udružiti da biste bili uspješni saznajte na ovom webinaru.

Ono o čemu ćemo na webinaru govoriti je slijedeće:

-    Što je zapravo poslovna strategija
-    Zašto taktike nisu dovoljne
-    Kako uskladiti prodaju i marketing unutar tvrtke
-    Zašto je korisnička podrška podcjenjen i zanemaren segment poslovanja

Webinar je besplatan i održat će se u utorak 10.05.2022. s početkom u 11:00 sati, a prijave su otvorene i nalaze se na ovoj poveznici.

Nakon što zaprimimo vašu prijavu poslat ćemo vam link za pristup webinaru.

 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)
Kako razvijati mali čarter i ostati svoj (a ne biti kopija drugih)

Mnoge male čarter tvrtke krenu s nekoliko brodova i puno volje, ali bez jasnog plana što dalje. Neki se oslanjaju samo na agencije, drugi kopiraju što rade veći. I onda sve postane isto. Želite biti drugačiji? Želite raditi pametnije? Razumjeti kome se zapravo obraćate? Onda je ovaj tekst za vas.

U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega
U osiguranju nema prostora za prečace - transparentnost je temelj svega

Marijan Dželalija iz GrECo Marine Insurancea, godinama radi s čarter tvrtkama i jako dobro poznaje svakodnevne izazove s kojima se nautička industrija susreće. U razgovoru s čarter.hr podijelio je svoje iskustvo, način na koji gleda na osiguranje u nautici i kako gleda na izazove s kojima se čarter tvrtke susreću kada krene sezona.

Ne trgnemo li se već u 2026. i ne potičemo poduzetništvo - slijedi daljnja depopulacija
Ne trgnemo li se već u 2026. i ne potičemo poduzetništvo - slijedi daljnja depopulacija

Dok se bliži kraj godine, opet se vraćamo istom pitanju: na čemu zapravo stojimo? Neke brojke nas zateknu, druge su već dio standardnog repertoara, ali sve zajedno otkrivaju kamo ide naša mala ekonomija. Ivica Žuro nam u svom novom članku donosi podsjetnik na ono što izbjegavamo priznati, ali će mnogima zvučati poznato.

Fleksibilnost - ključ uspjeha u poslovanju
Fleksibilnost - ključ uspjeha u poslovanju

Fleksibilnost u poslovanju nije samo ideja, nego stvarna razlika između naporne i uspješne sezone. U čarter industriji, ona određuje koliko brzo reagirate, kako tim surađuje i kakav dojam ostavljate gostima. Ako želite stabilnije poslovanje i manje kaosa u sezoni, fleksibilnost postaje jedna od vaših najjačih vrijednosti. Želite saznati kako je razviti i pretvoriti u prednost?