Ključne prednosti CRM-a kao prodajnog alata


CRM softver može pružiti mnoštvo prednosti za neku kompaniju, od zadržavanja kupaca do povećane produktivnosti.

CRM softver se koristi za prikupljanje informacija o interakcijama s kupcima na jednom središnjem mjestu kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo i zadovoljstvo.

Malo konteksta zašto se služiti CRMom:

SaS kao što je CRM je jedna od najbrže rastućih industrija na svijetu, za koju se očekuje da će rasti po stopi od 14% između 2021. i 2027.

Softver kao što je CRM postao je vrlo važan alat za tvrtke svih veličina.

CRM softver može pružiti prednosti svakom poslovanju, od organiziranja kontakata do automatizacije ključnih zadataka. Upravljanje tim zadacima može biti centralizirano i organizirano, a omogućuje dosljednu komunikaciju s kupcima i unutar organizacije. To je posebno važno jer sve više kompanija prelazi na rad na daljinu.

CRM rješenje može se koristiti na različite načine i pružiti brojne prednosti vašem poslovanju.

Evo nekih ključnih prednosti koje CRM može pružiti.

1.Poboljšanje odnosa sa gostima/klijentima

CRM softver za unaprjeđenje poslovanja

Današnji CRM softveri imaju mnogo funkcija, no prvenstveno su stvoreni za poboljšanje odnosa između vas i gosta.
CRM sadrži informacije o svim vašim kontaktima i prikuplja važne podatke o gostima – poput demografskih podataka, evidencije o kupovini/bookingu i prethodnih poruka na svim kanalima – te ih čini lako dostupnim svima u vašoj kompaniji kojima su potrebni.
To osigurava da vaši zaposlenici imaju sve što trebaju znati o klijentu na dohvat ruke i mogu pružiti bolje korisničko iskustvo, što ima tendenciju povećanja zadovoljstva kupaca.

2. Povećanje prodaje

CRM alat može vam pomoći da pojednostavite svoj prodajni proces, izgradite prodajni kanal, automatizirate ključne zadatke i analizirate sve vaše prodajne podatke na jednom centraliziranom mjestu, potencijalno povećavajući prodaju i produktivnost. 
CRM vam pomaže da uspostavite korak po korak prodajni proces na koji se vaši zaposlenici mogu osloniti svaki put i koji možete lako podesiti kada se pojave problemi.

3. Zadržavanje gostiju

Nakon što ste pridobili goste/klijente, od vitalne je važnosti da se potrudite zadržati ih kao goste i promicati lojalnost. 
Stalna izmjena gostiju bez zadržavanja može imati i negativne učinke na vaše poslovanje, poput smanjenog prihoda ili poremećenog novčanog toka, stoga upotrijebite svoj CRM i informacije koje će vam pružiti o gostima/klijentima kako biste potaknuli poslovanje. 
CRM može osigurati analizu, automatizaciju korisničke podrške i praćenje ponašanja korisnika kako bi vam pomogao da utvrdite probleme i brzo ih riješite sa svojim gostima/klijentima.

4. Analiza podataka

Analiza podataka kroz CRM softver

Jedna je stvar imati puno podataka o svojim gostima, ali morate znati što to znači i kako ih koristiti. CRM softver obično ima ugrađene analitičke sposobnosti za dešifriranje podataka, raščlanjivanje na stavke koje se mogu primijeniti i lako razumljive metrike. 
Mjerni podaci kao što su stope klika na stranici, stope napuštanja početne stranice i demografske informacije omogućuju vam da procijenite uspjeh marketinške kampanje i optimizirate u skladu s tim.

5. Veća produktivnost i učinkovitost

CRM softver koristi tehnologiju automatizacije marketinga, koja ubrzava sitne zadatke kao što su kampanje kompanija i oslobađa vrijeme vaših zaposlenika da se usredotoče na posao koji samo ljudi mogu raditi, poput stvaranja sadržaja. 
Također može osigurati da nijedan zadatak ne prođe kroz pukotine (npr. sve važne poruke e-pošte uvijek se šalju pravim osobama). 
Osim toga, CRM vam može pokazati nadzornu ploču kako funkcioniraju vaši poslovni procesi i gdje bi se vaši tijekovi rada mogli poboljšati. 

6. Centralizirana baza podataka

Još jedna stvar koju CRM softver radi najbolje je pružanje centralizirane baze podataka sa svim informacijama o vašim gostima, čineći je lako dostupnim svima u vašoj tvrtki kojima je potrebna. 
To olakšava prodajnom predstavniku da vidi za koje proizvode, na primjer brodove, određeni gost zanima. Ako je gost prethodno bio u interakciji s vašom kompanijom, CRM će uključiti zapise o toj interakciji, što može informirati o budućim marketinškim naporima i prodajnim iznosima. 
To vašim zaposlenicima štedi vrijeme kopanja po starim datotekama i zapisima te omogućuje bolje i produktivnije iskustvo za kupca.

7. Praćenje komunikacije s potencijalnim klijentima

Praćenje komunikacije i podataka s potencijalnim klijentima kroz CRM softver

Njegovanje odnosa može biti naporan i kompliciran proces, s mnogo koraka i prilika za komunikaciju. CRM automatski upravlja procesom, šaljući vašim zaposlenicima upozorenja kada bi trebali doći do potencijalnog klijenta i prateći svaku interakciju, od e-pošte do telefonskih poziva.

8. Poboljšana segmentacija kupaca

Popis od stotina kontakata može biti poprilično velik. Na primjer, kako znate koji gosti žele vidjeti vašu e-poštu o vašem novom brodu ili usluzi? 
CRM će automatski segmentirati vaše popise kontakata na temelju vaših kriterija, što olakšava pronalaženje onih koje želite kontaktirati u bilo kojem trenutku. Kontakte možete sortirati po lokaciji, spolu, dobi, fazi kupca i još mnogo toga. Većina današnjih CRM-a ima integrirano slanje Newslettera te se ne morate više oslanjati samo na MailChimp. 

"Automatizacija zapravo omogućuje kompaniji smislenije razumijevanje gosta/kupca", rekao je Philips. “Važan dio koji treba razumjeti o automatizaciji je da ne želimo pisati opću e-poštu našim klijentima. Umjesto toga, želimo slati e-poruke koje odražavaju preferencije, interese i vrijednosti kupaca segmentirajući ih u grupe koristeći podatke prikupljene unutar CRM-a.” 

9. Automatizirana izvješća o prodaji

Vaš tim može jednostavno prikupljati i organizirati podatke o budućim i trenutnim gostim pomoću nadzorne ploče CRM-a.  Te značajke izvješćivanja zaposlenicima omogućuju automatizaciju i upravljanje svojim procesima. CRM također može pomoći članovima vašeg tima da ocijene svoju izvedbu, prate svoje kvote i ciljeve te na prvi pogled provjere napredak na svakom od svojih projekata.

10. Točnije predviđanje prodaje

Automatizirana izvješća o prodaji kroz CRM za točnije predviđanje buduće prodaje

Uz bilo koju poslovnu operaciju, morate biti u mogućnosti pregledati svoj prošli učinak i strateški planirati budućnost. 
Koristeći automatizirana izvješća o prodaji u CRM softveru, možete identificirati ključne trendove i dobiti ideju o tome što možete očekivati od budućeg prodajnog ciklusa, dok prilagođavate svoje ciljeve i mjerne podatke kako bi odgovarali tim projekcijama. 

11. Pojednostavljena interna komunikacija

Osim što olakšava komunikaciju između vaše tvrtke i vaših gostiju/kupaca, CRM može olakšati međusobnu komunikaciju vaših zaposlenika. 
CRM olakšava uvid u to kako drugi zaposlenici razgovaraju s potencijalnim gostom/kupcem, što pomaže vašem timu da zadrži jedinstven glas vaše kompanije.
Također omogućuje članovima tima da jedni drugima šalju bilješke ili upozorenja, međusobno označavaju projekte i šalju poruke i e-poštu, sve unutar jednog sustava.

Samo korištenje CRM-a bitno olakšava prodajne procese te ako su ti procesi dobro postavljeni, vaši zaposlenici će vam biti zahvalni. 

 

 

  • Podijeli:

Edita Vasiljević

Edita Vasiljević

Edita Vasiljević je konzultantica u prodaji i marketingu za sektor turizma, prvenstveno čartera. Svoje dugogodišnje prodajno iskustvo u rezervacijskim sistemima i agencijama je odlučila iskoristiti kao pokretačku snagu kompanije Ditas Consulting. Od čartera do agencija, uža specijalnost joj je prodaja te novi načini prodaje u današnjem dinamičnom okruženju te naglasak na kombiniranje emocije sa digitalizacijom. Moto kompanije je – Emocija prodaje!

https://www.linkedin.com/in/edita-vasiljevic-sales/



Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?

11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!
11 stvari koje zaboravljate napraviti (a bitne su)!

Bez obzira na to koliko ste dugo na tržištu, koliko iskustva imate ili koliko su luksuzna vaša plovila, nikada ne smijete izgubiti iz vida ono najvažnije - goste. Želite li da vas gosti lakše nađu? Sigurno da. Ako je to slučaj, onda provjerite kojih 11 stvari nikako ne smijete propustiti.

Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac
Optimizirate budžet za marketing čarter tvrtke? 7 (pametnih) načina kako potrošiti novac

Ako pitate čarter tvrtku, proračun je često osjetljiva stvar. No, većina pogrešaka uzrokovana je raspodjelom sredstava iz budžeta na pogrešna mjesta ili u pogrešno vrijeme. Koji trenuci i mogućnosti pametne raspodjele budžeta će donijeti najviše koristi?