Otkrijte tajne s kojima će vaša čarter tvrtka zablistati


Kao i samo more, čarter industrija je raznolika i stalno se mijenja. No, ne postoji univerzalni pristup uspjehu. Trajni uspjeh u čarter poslovanju zahtijeva mješavinu strategije, prilagodljive taktike i, što je najvažnije, nepokolebljivu predanost.

Poboljšanje vaše čarter tvrtke i isticanje u gomili zahtjeva i dobru strategiju - specifičnu mješavinu tehnološkog napretka, pristupa usmjerenih na kupca i digitalnog marketinga
  
Treba (i zahtijeva) još par stvari; duboko razumijevanje vašeg USP-a  i fokus na zadovoljstvo kupaca. Također, zahtijeva nepokolebljivu predanost poboljšanju svakog aspekta putovanja vašeg gosta. 
  
Radilo se o izradi privlačne web stranice, iskorištavanju moći društvenih medija, slušanju klijenata ili pružanju jedinstvenih iskustava - svaki je korak ključni dio vašeg puta prema uspjehu.  
 

Savjeti za poboljšanje vaše čarter tvrtke 

Za početak uložite u web stranicu koja će biti jednostavna za korištenje, a koja prikazuje bit i ekskluzivnost vašeg brenda. Iskoristite moć društvenih medija za povećavanje svog dosega i povezivanje sa svojom publikom na osobnijoj razini. 
 
Nemojte zanemariti i tradicionalne marketinške kanale, jer oni još uvijek snažno odjekuju širokoj demografiji. 
  
Aktivno tražite (i cijenite) povratne informacije korisnika kako biste poboljšali svoje usluge i potvrdili svoju predanost njihovu zadovoljstvu. 
 
Istaknite svoj brend ponudom jedinstvenih, prilagođenih iskustava koja nadilaze obične najmove jahti. 
 
Neka vam tehnologija bude sve - koristite napredne sustave rezervacija, CRM softver i umjetnu inteligenciju za pojednostavljenje operacija i poboljšanje korisničkog iskustva. 
  
U sve konkurentnijoj industriji, ovi savjeti mogu postaviti vašu čarter tvrtku na kurs prema dugoročnom uspjehu: 

  1. Istaknite svoju web stranicu 
  2. Iskoristite moć društvenih medija 
  3. Maksimalno iskoristite tradicionalne marketinške kanale 
  4. Poslušajte što kažu vaši gosti i ponudite nešto jedinstveno 
  5. Investirajte u pravu tehnologiju i resurse 
     

Istaknite svoju web stranicu 

Vaša web stranica služi kao primarno sučelje između vaše ponude i potencijalnih klijenata. Ako je izbor slab ili nedovoljno uvjerljiv... to nije dobro. 
  
Kako biste se istaknuli, vaša web stranica mora odražavati prirodu vašeg poslovanja i vaših jahti. 
   
Uključite visoko personalizirani izgled koji odiše sofisticiranošću pri svakom kliku. Galerije slika vaših jahti u visokoj rezoluciji mogu dati novi život vašoj ponudi, navodeći korisnike na istraživanje. Uključite interaktivne videozapise tura, preglede jahti od 360 stupnjeva i  virtualnu stvarnost.  
 
Znate već - sva “roba” digitalnog doba. 
  
Kako biste dodatno poboljšali korisničko iskustvo, neka vaša web stranica ima intuitivnu navigaciju, brzo vrijeme učitavanja i pojednostavljene procese rezervacije. 
 
Vaša web stranica mora biti optimizirana i za pristup u pokretu. S dizajnom prilagođenim mobilnim uređajima, potencijalni gosti mogu jednostavno istraživati i rezervirati jahte, povećavajući vaš potencijalni doseg i stope konverzije. 
 
Zapamtite, vaša web stranica nije samo marketinški alat; odražava vaš brend i iskustva koja obećavate pružiti. Prvi dojmovi često su trajni, a složena ili spora web stranica može dovesti do brzog napuštanja, i izgubljene prilike. 

Društveni mediji evoluirali su od jednostavnog komunikacijskog alata do utjecajnih platformi. Ima moć značajno utjecati na percepciju javnosti i odluke o kupnji.

Iskoristite moć društvenih medija 

Društveni mediji evoluirali su od jednostavnog komunikacijskog alata do utjecajnih platformi. Ima moć značajno utjecati na percepciju javnosti i odluke o kupnji. 
  
Svaki kupac, svaki pratitelj, potencijalni je zagovornik brenda. 
  
Uspostavljanje uvjerljive prisutnosti na platformama društvenih mreža - Instagram, Facebook, TikTok, pa čak i LinkedIn, može učiniti više od pukog povećanja vašeg dosega. Može stvoriti zajednicu koja rezonira s vrijednostima vašeg brenda i podržava vaše usluge. 
  
Visual storytelling bi trebao bi biti srž vaše strategije na društvenim mrežama. Objavljujte visokokvalitetne slike i videozapise jer vizualni narativ može pobuditi duboki osjećaj želje kod vaše publike. 
   
Društveni mediji su interaktivna platforma – koristite ih za dvosmjerni razgovor. Provjerite jesu li vaše kampanje privlačne, organizirajte natjecanja, pokrenite ankete ili pokrenite rasprave. Takve aktivnosti drže vašu publiku zainteresiranom i pružaju vrijedan uvid u njihove prohtjeve. 
    

Maksimalno iskoristite tradicionalne marketinške kanale 

Digitalizacija je revolucionirala način na koji kupujemo.

Ipak, snaga (i odjek) tradicionalnih marketinških kanala daleko je od zastarjele. A u čarter industriji to je očito.  

Neke se stvari jednostavno ne mogu digitalizirati; treba ih proživjeti. 
  
Taktilna priroda oglasa u sjajnom časopisu ili vidljivost reklamnog panoa na otvorenom može, pobuditi osjećaj opipljivosti i postojanosti koji digitalna sredstva često ne mogu ponoviti. 
  
Oglasi u časopisima, pažljivo odabrani za pojavljivanje u vrhunskim publikacijama o životnom stilu i putovanjima, mogu izravno ciljati na demografiju koja cijeni raskoš i jedinstvena iskustva. 
  
Slično tome, dobro postavljeni reklamni panoi na dobrom mjestu mogu privući pažnju  prolaznika, djelujući kao stalni podsjetnik na vaš brend. 

Poticanje kupaca na dijeljenje svog iskustva, prijedloga, ali i problema, poziva na dijalog koji može pomoći vašoj čarter tvrtki pri poboljšanju i uvođenju inovacija.

Poslušajte što vaši gosti imaju za reći i ponudite im nešto jedinstveno 

Povratne informacije gostiju igraju nezamjenjivu ulogu ako želite uspješan čarter. Uostalom, postoji zbog njih i za njih. 
 
Poticanje kupaca na dijeljenje svog iskustva, prijedloga, ali i problema, poziva na dijalog koji može pomoći vašoj tvrtki pri poboljšanju i uvođenju inovacija. 
  
Online recenzije služe kao javna platforma za povratne informacije, a potencijalni gosti mogu ih koristiti za utvrđivanje kvalitete vaših usluga. To je izlog autentičnih iskustava iz stvarnog života. I mogu značajno utjecati na reputaciju vaše tvrtke. 
  
Izravne povratne informacije, prikupljene nakon čartera ili putem anketa, mogu ponuditi detaljnije, specifične uvide. 
  
Ali prikupljanje povratnih informacija samo je prvi korak. 
 
Prava vrijednost leži u djelovanju..

Provedite promjene koje se odnose na brige vaših gostiju - i učinite to vidljivo. Neka vide kako njihovi prijedlozi poprimaju stvaran oblik. 
 
Obogatite svoj čarter itinerarima koji nadilaze standardne rute. 
  
Stvorite iskustva koja goste upoznaju sa skrivenim i "neviđenim" lokacijama, skrovitim plažama ili ekskluzivnim događajima. Rute “po narudžbi” mogu svaki odmor učiniti avanturom, pričom koju vrijedi ispričati. 
  
Također možete poboljšati iskustvo na brodu nudeći gurmanske opcije. Surađujte s renomiranim kuharima kako biste izradili vrhunski jelovnik ili organizirali ekskluzivne degustacije vina pod zvijezdama. 
  
Partnerstva s luksuznim brendovima također mogu dodati ekskluzivnost i prestiž vašem čarteru. Možete ponuditi spa i wellness usluge ili ekskluzivan pristup najnovijoj dizajnerskoj odjeći za plažu i sl. 
  
Stalnim razvojem pokazujete svoju predanost zadovoljstvu gostiju. 
 

Investirajte u pravu tehnologiju i resurse 

Ulaganje u naprednu tehnologiju i dobro obučeno osoblje bitna je komponenta vođenja uspješne čarter tvrtke. 
  
Implementacija sofisticiranih sustava rezervacija i kalendara dostupnosti u stvarnom vremenu može vaše operacije učiniti učinkovitijima, pouzdanijima i jednostavnijima za korištenje. Ovi alati pojednostavljuju proces rezervacije za goste i osoblje podjednako, smanjujući greške i oslobađajući dragocjeno vrijeme. 
  
Štoviše, alati za korisničku podršku pokretani umjetnom inteligencijom (AI) mogu poboljšati korisničko iskustvo. Automatizirani chatbotovi, na primjer, mogu dati trenutne odgovore na upite korisnika, što rezultira bržim rješavanjem problema i povećanjem zadovoljstva korisnika. 
  
Ali ne radi se samo o tehnologiji - ljudski resursi igraju ključnu ulogu. Ulaganje u in-house trening vaše posade osigurava njihovu opremljenost osnovnim vještinama hospitalityja, sigurnosti i prve pomoći. 

Ne postoji univerzalni pristup uspjehu. Svaki od ovih savjeta treba vješto prilagoditi i integrirati u jedinstveni karakter vaše tvrtke i nijanse vaše korisničke baze.

Zaključak - pripremite se za trajni uspjeh 

Učinite sve što možete kako biste pokazali predanost vaše čarter tvrtke pružanju prvoklasne usluge. 
  
Ali ne postoji univerzalni pristup uspjehu. Svaki od ovih savjeta treba vješto prilagoditi i integrirati u jedinstveni karakter vaše tvrtke i nijanse vaše korisničke baze. 
  
Ponuda jedinstvenih iskustava podiže vašu uslugu od jednostavnog čartera do onog nezaboravnog. 
  
Vaš konačni cilj? Uspješna čarter tvrtka koja graciozno plovi vodama industrije i lako se ističe izvrsnošću u golemom moru konkurenata. 
 
Ako imate problema s bilo kojim od gore navedenih koraka ili jednostavno trebate savjet, saznajte više o našem čarter.hr

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?
Gdje je fokus vašeg poslovanja - na proizvodu ili na kupcu?

Je li vaš poslovni fokus na proizvodu ili na kupcu? Andreja Fazlić nam otkriva kako usmjeravanje na kupce može transformirati vaše poslovanje. Saznajte kako razlikovati prave potrebe kupaca od pretpostavljenih, te kako integracija korisničkih iskustava utječe na dugoročni uspjeh.

CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji
CRO.Y.A. - nova organizacija u hrvatskoj nautičkoj industiji

Osnovan od strane pojedinaca kojima je stalo do Jadrana i svega vezano uz jedrenje, Croatian Yachting Association (CRO.Y.A.) poziva sve u industriji na pridruživanje njihovoj misiji. Podržite u tome da hrvatska nautika bude onakva kakva zaslužuje (i treba) biti.

Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!
Želite osvojiti čarter tržite? Ovo definitivno ne smijete raditi!

Imate društvene mreže za svoj čarter, i mislite kako je to dovoljno. No, za to vrijeme vaša konkurencija uspijeva u stvarima u kojima vi ne uspijevate, jer mislite kako vam nisu potrebne ili za njih nemate vremena. Saznajte što točno trebate raditi kako bi osvojili svoje ciljano tržište.

Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru
Kako postati (uspješan) booking agent u nautičkom čarteru

Može li se reći kako se uspješnost čarter tvrtke mjeri brojem iznajmljenih brodova, odnosno prodanih rezervacija? Možemo. A ako je booking plovila najodgovornija pozicija u čarter kompaniji, onda je i booking agent jedna je od najodgovornijih radnih pozicija. Ali što je zapravo zadatak booking agenata. I kako postati jedan od (uspješnih) booking agenata?