In-house trening: kompletno rješenje za čartere


Što je čarter nego jedinstvena i uzbudljiva prilika s kojom svojim korisnicima možete pružiti nezaboravna iskustva? Ali bilo koja čarter tvrtka mora ulagati u ono bitno - sveobuhvatne trening programe. A odabirom pravog pružatelja obuke osiguravate dugoročnu korist takvog ulaganja.

Dobra obuka ključna je za osiguravanje sigurnosti vaših gostiju i članova posade te za pružanje izvrsne usluge krajnjim korisnicima. Ovo je ujedno i ključna komponenta uspješnog i profitabilnog poslovanja čartera. 
 
Ali kako možete pravilno obučiti svoje osoblje? Mnoge čarter tvrtke često odabiru najjednostavnije rješenje za sebe – in-house treninge. 
 
Ovo je najučinkovitiji način obuke - instruktori dolaze na vašu lokaciju, kao što je vaša baza, i pružaju obuku prilagođenu vašim specifičnim potrebama. Ovaj pristup je koristan za čarter tvrtke koje žele obučiti veliki broj zaposlenika ili imaju posebne zahtjeve koji se ne mogu pokriti u standardnim programima obuke. 
 
Tijekom ovakvog internog programa obuke, instruktori blisko surađuju s vašim čarterom kako bi razvili sveobuhvatan plan koji zadovoljava specifične potrebe vaše tvrtke. To može uključivati ​​kombinaciju predavanja, praktične obuke i edukacije na radnom mjestu. 
 
Pomorska učilišta nude sveobuhvatne trening programe, koji pripremaju vaše zaposlenike za različite uloge u čarter industriji. To uključuje obuke skipera, hostesa, radnika u bazi, luxury yacht crew obuku, kao i tečajeve prve pomoći i sigurnosti u plovidbi. 
 
Međutim, slanje zaposlenika na "vanjske” trenning programe može biti dugotrajno, ali i izazovno za organizaciju. In-house programi nude prilagođeno i isplativo rješenje za čarter tvrtke koje žele ulagati u svoje zaposlenike. Uostalom, što je obuka zaposlenika ako ne investicija? 

Prednosti in-house programa obuke 

Prvo, dobra obuka izravno utječe na zadovoljstvo korisnika, odnosno vaših gostiju, i poslovni uspjeh. Čarter tvrtke koje ulažu u obuku osoblja imaju veću vjerojatnost za pružiti izuzetno korisničko iskustvo, i u konačnici izgraditi bazu lojalnih kupaca. 
 
Pomorsko učilište može osmisliti programe koji zadovoljavaju vaše potrebe i rješavaju izazove specifične baš za vašu tvrtku. Ova razina prilagodbe nije uvijek moguća s vanjskim programima obuke. Interni trening programi nude nekoliko prednosti u odnosu na vanjske programe obuke, od kojih neke uključuju sljedeće: 

  • Isplativost 
  • Poboljšanje tima 
  • Fleksibilno zakazivanje 
  • Coaching na radnom mjestu 
  • Povjerljivost i sigurnost 
     

In-house trening programi su isplativi 
Zamislite situaciju u kojoj svoje zaposlenike morate poslati na eduakciju izvan mjesta rada.  Troškovi putovanja i smještaja brzo se nakupe, osobito kada je potrebno obučiti više zaposlenika odjednom. In-house obuka se provodi na licu mjesta, čime se eliminiraju ovakvi dodatni troškovi. 
To može biti posebno korisno za čarter tvrtke koje imaju više baza ili nekolicinu luksuznih plovila, što može otežati okupljanje osoblja na jednoj lokaciji.  
 
Poboljšanje timske dinamike i komunikacije 
Imate problema u međusobnoj komunikaciji vašeg tima? Trening programi u vašoj bazi mogu poboljšati timsku dinamiku i komunikaciju. Zaposlenici uče zajedno, razvijaju bolje razumijevanje ciljeva i vrijednosti tvrtke te bolje razumiju jedni druge. To također može pomoći u poticanju snažne timske povezanosti i dugoročnom poboljšanju cijelokupne izvedbe. 
 
Fleksibilnost u planiranju i izvršenju 
Za razliku od vanjskih programa vezanih uz točno određeno vrijeme i datume, interni treninzi nude fleksibilnost u rasporedu i izvedbi. Možete odabrati najbolje vrijeme i mjesto za sebe i svoje zaposlenike te prilagoditi obuku svom rasporedu i potrebama. Instruktori i edukatori dolaze k vama sa svojim znanjem te vam mogu osigurati i materijale za obuku. 
 
Coaching i podrška na radnom mjestu 
Uz in-house program, instruktori rade izravno sa zaposlenicima na plovilu, kako bi ih obučili i mentorirali koristeći praktične primjere. To omogućuje vašim zaposlenicima primijeniti ono što su naučili u stvarnom okruženju i dobiti trenutnu povratnu informaciju i podršku. Na taj je način proces učenja lakši i učinkovitiji. 
 
Povjerljivost i sigurnost 
Trening programi koji se isporučuju na licu mjesta na vaš zahtjev i prema vašim željama, pružaju povjerljivost i sigurnost, što nije uvijek moguće sa “off-site” programima. Ovako možete kontrolirati tko može pristupiti vašim internim podacima i osigurati da se ne dijele izvan vaše organizacije. Osim toga, možete nadzirati sudionike i, naravno, sami sudjelovati. 

Savjeti za provedbu in-house trening programa 

Provedba in-house trening programa zahtijeva pažljivo planiranje i koordinaciju sa svih strana. Pomorsko učilište se obično priprema unaprijed, ali i vi se također morate biti spremni kako bi osigurali uspjeh obuke. 
 
Imamo nekoliko važnih savjeta koji mogu pomoći vašoj čarter tvrtki zkako bi uspješno provela in-house program: 

Identificiranje specifičnih potreba za obukom: prije implementacije trening programa (ili više njih), provjerite jeste li upoznati sa prioritetima svoje tvrtke. Morate znati svoje specifične potrebe i osigurati da svi zaposlenici budu “on board” s idejom. 
 
Pravi pružatelj obuke: odabir pravog pružatelja obuke ključan je za uspjeh programa. 
Adria Libar, na primjer, ima veliko iskustvo s programima obuke u čarter industriji te su odradili i mnoštvo obuka za renomirane tvrtke s luksuznim jahtama. 
 
Komunikacija sa zaposlenicima i prihvaćanje: neka vaši zaposlenici budu spremni za promjene. Realizacija programa ovisi o predanosti vašeg osoblja, stoga je ključno osigurati njihovo puno sudjelovanje. 
 
Evaluacija i praćenje: svakako provodite stalne procjene i praćenje, jer su neophodne kako bi se osigurala učinkovitost treninga te kako bi zaposlenici mogli primijeniti ono što su naučili. 

Kako funkcioniraju in-house trening programi  

In-house programi obično uključuju fazu planiranja i konzultacija, nakon čega slijedi razvoj i implementacija prilagođenog plana obuke. Tijekom faze planiranja, učilište blisko surađuje s vama kako bi identificiralo specifične potrebe obuke i razvilo sveobuhvatan plan. 
 
Kao što smo već spomenuli, plan obuke može uključivati ​​predavanja, praktičnu obuku i obuku na radnom mjestu. Pomorsko učilište Adria Libar ima i unaprijed isplanirane i spremne materijale te obuku koja se može provoditi s vašim zaposlenicima i prilagoditi vašim potrebama. 
 
In-house trening programi mogu pokriti širok raspon tema, ovisno o specifičnim potrebama vaše čarter tvrtke. Primjeri tema obuke koje se mogu pokriti su: 

  • upravljanje posadom 
  • služba za korisnike 
  • sigurnosni protokoli 
  • posebna obuka za posadu luksuznih jahti 
  • napredne ugostiteljske vještine 
  • bonton i obraćanje pažnje na detalje 
     

Adria Libar in-house trening program za zaposlenike u čarteru  

Dobro obučeno osoblje donosi dugoročnu korist ne samo za vas, već i za cijelu industriju nautičkog čartera. 
 
Adria Libar nudi obuku za "osnovna" zanimanja u čarteru i specijalizirane programe kao što su: 
 
Skiperi - čija je uloga temeljna u čarter industriji. Njihove dužnosti uključuju osiguravanje sigurnosti gostiju i članova posade, upravljanje plovilom, upravljanje posadom i pružanje izuzetne korisničke usluge. Adria Libar sveobuhvatni trening programi za skipere detaljno pokrivaju sve od navedenog.  
 
Hostese - koje igraju ključnu ulogu u pružanju izuzetne usluge gostima na brodu. Programi obuke za hostese pokrivaju komunikaciju, međuljudske vještine, bonton i obraćanje pažnje na detalje.  
 
Radnici u bazi – koji su odgovorni za nesmetan rad čarter baze. Jednostavno rečeno, uključeni su u sve, a njihov trening pokriva sve aspekte upravljanja čarter bazom. 
 
Prva pomoć i obuka u hitnim slučajevima - koja bitna je za sve zaposlenike u čarterima. Ovi programi pokrivaju osnovnu prvu pomoć, protokole za hitne slučajeve i sigurnosne postupke
 
Specijalizirani programi obuke za posade luksuznih jahti – koji uključuju naprednu obuku iz ugostiteljstva i bontona. Obraćanje pažnje na detalje i standarde usluge ključni su za posade na luksuznim jahtama. Pokriva sve od čistoće plovila do personalizirane usluge za svakog pojedinog gosta. Ovaj program obuke pokriva i sve oblike usluge VIP gostima, uključujući komunikaciju, odijevanje i standarde usluge. 

Utjecaj na zadovoljstvo gostiju i poslovni uspjeh 

Putem in-house treninga i prilika za obrazovanje trebali biste osigurati vašim zaposlenicima biti u tijeku s trendovima u industriji i najboljim praksama. 
 
Adria Libar in-house trening programi su također i vrijedna investicija za vaš čarter. Veća je vjerojatnost kako ćete na taj način pružiti iznimno korisničko iskustvo i izgraditi bazu lojalnih gostiju. 

  • Podijeli:


Kategorije trendova


Newsletter

Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox

Najnoviji trendovi

Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?
Godina prolazi, ali želje ostaju – kako ih financirati?

Imate ideju, ali nedostaje vam milijun-dva (ili dvadeset)? Očito je vrijeme je za nove investicije. Ivica Žuro nam donosi najbitnije informacije o aktualnim financijskim programima i kreditima za poduzetnike u turizmu i ugostiteljstvu. Od otpisa glavnice do zelenih inicijativa - saznajte kako postaviti temelje za uspjeh u idućoj godini.

IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja
IQNautics – transformacija nautičke industrije i poslovanja

Možete li zamisliti svoj život ili posao bez pomoći digitalnih alata? Naravno da ne možete, jer su digitalni alati postali neizostavni, ali i jer poboljšavaju i olakšavaju našu svakodnevicu. Predstavljamo vam IQNautics, digitalni alat koji će promijeniti vaš život i potpuno transformirati poslovanje vaše čarter tvrtke.

Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda
Spojite sve zajedno - stvorite kohezivan identitet brenda

Jedna stvar koju vaše brendiranje zahtijeva je da "vaša priča" odiše jedinstvom. To znači kako identitet vašeg brenda mora biti unificiran i kohezivan. To nije teško postići, ako znate koje su prednosti dobrog brendiranja i ako vam je stalo do toga kako vas vaši gosti doživljavaju.

Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja
Mapiranje korisničkog putovanja za poboljšanje čarter poslovanja

Kako učiniti da se svaki gost osjeća kao da je vaš čarter iskustvo života? Mapiranje korisničkog putovanja može vam pomoći da sagledate svaku fazu kroz njihove oči – od prve pretrage na internetu do trenutka kada se vrate na kopno. No, to zahtijeva puno više od dobre organizacije i izvrsnih plovila. Morate stvoriti nezaboravne točke dodira koje će izdvojiti vaš čarter. Svatko može koristiti mapiranje putovanja kako bi unaprijedio usluge, riješio uobičajene frustracije i izgradio lojalnost koja vraća goste.