Seazone redefinira standarde, integrirajući sve segmente čarter poslovanja, kao što su upravljanje plovilima ili zapošljavanje posade. Seazone nudi digitalne alate - sve na jednom mjestu te mogućnost prilagođavanja vašim potrebama. Saznajte što čini Seazone jedinstvenim.
Odavno je čarter poslovanjima bilo prijeko potrebno jedno mjesto na kojem će se sresti sve ono što im je potrebno za rad. Industrija brzo raste, napreduje, konkurencija je velika i potrebno je ostati u toku sa svim promjenama.
Prijeko je bilo potrebno rješenje - u obliku jednog jedinstvenog mjesta, koje bi pojednostavnilo sve one složene radne procese. Rješenje koje bi olakšalo i sve one izazove s kojima se suočavaju manageri i čarter tvrtke te i sva ostala poslovanja u nautici.
Stoga je Seazone kreirao web aplikaciju – odnosno skup digitalnih alata, kreiranih prema zahtjevima i potrebama profesionalaca u nautici i čarteru.
Uz Seazone, (napokon) možete steći kontrolu nad svojim procesima, ujediniti na jednom mjestu zadatke kao što su praćenje troškova, organizacija dokumenata, upravljanje čarterima i flotom.
Ova jedinstvena, intuitivna platforma, pojednostavljuje i proces zapošljavanja posade, čineći pronalaženje kvalificiranih članova posade lakšim nego ikada.
Sezone omogućuje svim vlasnicima, menadžerima, kapetanima i posadi da se usredotoče na ono što rade najbolje – plovidbu, a podijeljen je u tri modula:

Seazone Solutions je paket rješenja kreiranih specifično za administraciju plovila te upravljanje financijama i održavanjem - dakle za poslovno upravljanje flotom i čarter operacijama.
Uz pomoć Solutions modula, možete učinkovito upravljati dokumentacijom i financijama te voditi i organizirati troškove, izraditi proračune i analize za pojedinačna plovila ili cijelu flotu.
Zadacima, rasporedima i projektima se jednostavno upravlja, uz mogućnost pristupa s bilo kojeg uređaja.
S platformom Seazone Yacht Administration možete nadzirati sva svoja plovila s jedne centralizirane lokacije. Možete upravljati flotom i njenom dokumentacijom izravno unutar platforme. Također možete uspoređivati sve financijske i administrativne podataka.
Seazone se može integrirati i s vodećim pomorskim aplikacijama kao što su Vessel Finder, Windy, Marine Traffic i Google Calendar, omogućujući vam primanje podataka u stvarnom vremenu izravno unutar platforme.
Uz pomoć Seazone Fleet Management sigurne i intuitivne platforme, možete imati nadzor nad čitavom flotom, s bilo kojeg uređaja.
Ova nadzorna ploča jednostavna za korištenje, čini upravljanje jednom ili više flota izuzetno lakim, jer omogućava praćenje statusa plovila, njihovih lokacija te praćenje financijskih podataka i potencijalnih upozorenja, u stvarnom vremenu.
Seazone Fleet Management, opcija za upravljanje flotom nudi cjelovitu kontrolu podataka. Opremljena je alatima za usporednu analizu, a generira i automatska izvješća.
Seazone je također uspio transformirati pristup upravljanja financijama nautičkih i čarter poslovanja.
Uz pomoć Seazone Finance Managementa možete kontrolirati i pratiti svoje troškove, raditi mjesečna i godišnja izvješća, a svaka se transakcija pomno bilježi.
Seazone zna i koliko su važni sigurnost podataka i privatnost, te tako nudi različite postavke korisničkih dopuštenja. Moguće je prilagoditi uloge i razine pristupa podacima pa tako i onim najosjetljivijim, jer im pristupiti može samo ovlašteno osoblje.
Seazone Charter and Trip Management softver za upravljanje čarterom i rutama, odlično je i jednostavno rješenje, kojeg možete koristiti i izravno s vašeg mobilnog uređaja.
S ovim inovativnim softverom možete učinkovito upravljati svojom flotom, a namijenjen je i vlasnicima čarter tvrtki kao i privatnim vlasnicima plovila.
Što bi značilo da je administracija plovila i/ili flote značajno je pojednostavljena kroz Seazone Charter and Trip Management. S nadzorne ploče možete jednostavno upravljati povezanim dokumentima i informacijama o gostima, pratiti najmove, pratiti APA-u i troškove, pa čak i izračunati potrošnju goriva.
Seazone Yacht Maintenance rješenje je osmišljeno posebno za yacht charter management i one tvrtke koje žele pojednostaviti i povezati zadatke vezane za održavanje plovila.
Nadzorna ploča nudi sve na jednom mjestu - pregled održavanja svakog plovila, njenog rada, tehničkog statusa te prati dnevni raspored rada i nadolazećih zadataka. Pruža sažetak napretka radnih zadataka i projekata te tako olakšava praćenje održavanja.
S dnevnim kalendarom zadataka, Yacht Maintenance osigurava strukturirani tijek rada uključujući podsjetnike i popis zadatka, kategorizirane prema razini prioriteta.

Seazone Crew and Jobs modul omogućava sve od zapošljavanja posade do upravljanja karijerom, a kroz ovu platformu je moguć ekskluzivni pristup potencijalnim radnim mjestima.
Ovaj modul pojednostavljuje proces pronalaženja i zapošljavanja posade jahte, prilagođen je i onima koji nude posao, ali i posadi koja ga traži.
Crew and Jobs modul sadrži alate za izradu profesionalnog životopisa, upravljanje osobnim dokumentima te pristup tečajevima, obukama i više. Ovaj CV daje sve potrebne informacije, uključujući detaljan prikaz radnog iskustva, potrebne dokumentacije te položenih tečajeva. Kandidati se mogu dodatno istaknuti motivacijskim pismom, video prezentacijom ili fotografijama.
Ako tražite posadu i zapošljavate, možete kreirati oglas za posao, te izraditi detaljan opis uvjeta koje tražite, u samo nekoliko minuta.
Seazone izdvaja ovaj proces zapošljavanja, s jedinstvenim formatom životopisa koji stavlja bitne informacije u prvi plan, što poslodavcima olakšava procjenu kandidata i obrnuto.
Seazone ujedno povezuje svoje korisnike s centrima za obuku i učilištima diljem svijeta, nudeći sve informacije i posebne ponude o tečajevima i uslugama.

Seazone predstavlja sveobuhvatnu platformu koja premošćuje jaz između potrebe za uslugama i ponude. Posebno je dizajnirana za kako bi povezala sva poslovanja vezana za plovila i nautiku.
Seazone Services and Suppliers nudi i interaktivnu kartu koja prikazuje usluge, servise i dobavljače, zajedno s detaljnim poslovnim profilima, kontaktima i recenzijama.
Osim toga, pruža ažurirane informacije o marinama, uključujući kontakte, podatke za rezervacije i recenzije, a sve se mogu pretraživati prema lokaciji.
Za sve tvrtke koje svoje poslovanje usmjeravaju na nautiku, registracija na Seazone je odlično rješenje za promicanje usluga, jer olakšava izravne narudžbe i ponude.
Učilišta i centri za obuku mogu iskoristiti Seazone za promociju svojih tečajeva i ponude, i to za bazu podataka koja trenutno broji preko 30.000 članova.

Seazone je, kao digitalna platforma, rješenje koje je promijenilo i podiglo standarde upravljanja plovilima i poslovanjima za posadu, kapetane, managere, vlasnike čarter tvrtki i plovila te servise i dobavljače.
Osim svojim funkcionalnom tehnologijom, Seazone platforma se ističe izuzetnom korisničkom podrškom. Njihov online tim za podršku pruža personaliziranu uslugu za rješavanje svih upita ili potreba koje možda imate.
Kao dodatnu pogodnost Seazone je uveo i Benefit Hub – mjesto koje je posebno dizajnirano za nautičke i čarter profesionalce.
U ovom jedinstvenom prostoru moguće je istaknuti vašu posebnu ponudu, a tako i svoje poslovanje, a to je ujedno mjesto i gdje vas mogu naći svi oni koji trebaju usluge poput vaše.
Ovaj Benefit Hub je važan resurs za sve u industriji koji žele unaprijediti svoje poslovanje.
Seazone je također sklopio strateško partnerstvo sa Zonom Plus, hrvatskom tvrtkom za digitalni marketing.
Ova suradnja je ostvarena kako bi spojila prednosti obiju kompanija, koristeći Seazoneova inovativna rješenja sa stručnošću Zone Plus.
Za više informacija o Seazone platformi te kako možete postati njen korisnik, slobodno nas kontaktirajte.
Prijavite se na newsletter i primajte najnovije trendove i savjete ravno u Vaš inbox
Pedeseta kolumna Ivice Žure za čarter.hr stiže u trenutku kad se čini kako domaći čarter, umjesto da i dalje stoji, počinje tražiti vlastiti smjer. Simbolično ili ne, baš sada nastaje prva samostalna udruga čarter tvrtki, a paralelno stižu i konkretni zajmovi koji bi mogli pomoći onima koji ne žele čekati “bolja vremena”.
Ako ste ikada proveli dan u uredu čarter tvrtke tijekom sezone, znate kako to izgleda kada u isto vrijeme zvoni mobitel, zovu gosti, zovu agenti, mailovi stižu jedan za drugim… Uz sve to treba i iskoordinirati smjene, pripremu plovila i servise. Tko stigne sve to riješiti na vrijeme?
Kako izgleda svakodnevica jednog grafičkog dizajnera? Što sve ulazi u njegov opis posla - i što ne ulazi? Barbara Zec, dizajnerica s više od 20 godina iskustva, u svom novom autorskom članku za čarter.hr otkriva što zaista znači biti dizajner vizualnih komunikacija. Od alata, preko vještina, do stvarnih izazova koje ova profesija nosi, sve je konkretno objašnjeno iz prve ruke.
Najveći svjetski događaj posvećen nautičkom čarteru ponovno je tu. Od 12. do 14. studenoga 2025. International Charter Expo (ICE) ponovno će pretvoriti Amsterdam u globalno okupljalište čarter profesionalaca. Uz više od 600 tvrtki, potpuno novi ICE Forum i legendarnu zabavu ICE Rocks Party, ovogodišnje izdanje obilježava deset godina povezivanja čarter svijeta - snažnijeg, pametnijeg i povezanijeg nego ikad prije.